Přejít na obsah

Hromadný chip tuning 1,2 12V


dcdodo

Doporučené příspěvky

Nemáte tedy někdo zkušenosti a chipem u autochip.eu nebo profi-chiptuning.cz ? Myslím, že u ůpravy htp a nižších kubatur bez turba člověk nějaký nárust (jestli se o tom dá hovořit) nepozna. Jde spíše o vyladění jednotky a lepší chod motoru. Nechával jsem si kdysi na koleně chipnout fabia 1 generace a myslím, že to autu prospělo, spotřeba při zachování šla dolů, z grafu jsem výkon sece potvrzený neměl, ale človek který jezdí s autem deno deně, tak nepatrný rozdíl pozná. Kopce, kde scházel dech se auto tak netrápí a podobně. Každopádně, když si zde čtu příspěvky od různých lidí, tak jsem v rozpacícha v podstatě nevím komu bych měl auto svěřit. Myslím, že to je úplně jedno kde auto chipnout. krom abc tuning, jelikož všichni dávají možnost vyzkoušení na 14 dní, takže uvidíme, jak to dopadne. teto problematice zase tak nerozumím. Asi stejně používají univerzální mapy a pochybuju, že upravujou zvlášt každé auto. Když se pak přijdu zeptat do nějaké firmy, tak mi mnohdy příde, že tomu ani oni profesionálové tak dobře nerozumí nebo tají výrobní tajemství..

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Díky za informace, každý říká něco jiného ačkoli jsem všude od hodně lidí slyšel, že lpg v nízkých kubaturách děla neplechu, ale je to je opět možná kec, který se šíří jako jiný, třeba ohledně spokojených či nespokojených zákazníků s chipem. Upravuje www.motorpower.cz i benzinové motory bez turba? tj 1.2 a podobně? Zle ověřit výkon? Nikde jsem na webu nenašel parametry na které by tyto motory eventuelně upravovali.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Mám čipnuto od p.Jandy od března 2009 a od té doby jsem bez jakýchkoliv problémů najezdil cca přes 70.000 km.Nečipoval jsem,abych měl nějakého

"trhače asfaltu" což samo o sobě při 47 kW by byla blbost.Ale skutečně se zlepšil průběh kroutícího momentu,uklidnil se volnoběh a nepatrně / asi o 0,2 l/

se snížila spotřeba.Myslím,že za ty 2,5 litru to stálo.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

já jen přidám,dříve jsem jezdil feldou,kde nebyl problém jet 2 000 otáček,což na klidnou jízdu bohatě stačilo.Pak jsem přesednul na fabii HTP 47 a první co jsem si všiml,že jsem musel točit minimálně 2 700 aby to jelo a nekuckalo.Jezdil jsem tak 2 roky a mezitím pročítal pro a proti čipu.Nakonec jsem do toho šel a jsem spokojen.Výkon nemám změřen na brzdě,ale podle jednoho kopce,na kterém to mám vyzkoušené.Ale hlavně pro mé ježdění naprosto vyhovující,že motor v klidu táhne již od 2 000 otáček a nedusí se.A jak jsem psal o spotřebě,Praha,zimní gumy a 5.9 l.Pro ty,co říkají placebo efekt,každý kdo s autem jezdí určitou dobu( u mě 2 roky)ví jak se auťák chová a po čipu pozná jestli je to jiné nebo ne.Já to poznal a spokojen.Což ale nevylučuje určité procento nepovedených čipnutí,ale mě p. Janda nabídl když nebudu spokojen,že mi to vrátí zpátky.Tož tak.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Mám fabii 1.2 HTP 12V chipnutou na 51kW od autochip.eu. Nárust výkonu o 4kW nějak razantně nepoznáš, ale motor se chová mnohem lépe v nižších otáčkách. Takže to autu prospělo. Nicméně mám momentálně o nějakou desetinu vyšší spotřebu, ale nejspíše to nebude chipem, spíš bude nějaký problém jinde, který momentálně řeším. Jinak mám už najeto přes 130 tis. km a na chip tak cca 30 tis. Myslím si že chip HTPéčku od dobré firmy neuškodí.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zdravím, tak jsem si nechal haťapku upravit u jednoho známého, pána co mi dělal i 1.4 Mpi a moje první pocity jsou docela dobré. Auto jde více za plynem, eliminovala se mezera v plynu a pravda, že u spodu se chová nepatřně lépe. Spíše jsem poznal to, když jsem vezl kamaráda. Auto po chipu jede, jak když jsem dříve jezdil sám bez dalšíh pasažerá. Další, co mi přijde, že auto spíš lepe zrychlo je 4. a 5. rychlostní stupeň. Měl jsem u něj možnost měření na brzdě v Brně, ale to bylo s měřením před a po za 4500 tuším, navíc jsem u něj měl dobré zkušenosti, takže jsem neměl důvod měřit, snad jen pro svoji potřebu. Volil jsem tak, protože to opět byla spontání akce.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Já ti taky odpovím.Osobně nedám peníze za něco, co nemám ověřený.Bohužel taková je doba.Takže nezlob se na mě,EKKAR má pravdu, já sním souhlasím.Nikoho přece neche poškodit, píše to co snad pochopí každý normální člověk, který rozumně uvažuje.Bud se přesvědčím před chipem kolik auto má a pak po chipu a rád zaplatím ale nechat si jen tak přehrát soft a nemít kontrolu co a jak, to teda ne !! Tím u mě Janda ztrácí a hřeší už jen na to svoje jméno.Na tomto foru se dá najít dost o tom kolik lidí je nespokojeno.A promin, málokdo pozná že auto je chipnuté, při tom o kolik se výkon zvedne ,mluvím je o benzínové Fabii.U TDI když je to dobře udělané to poznáš v pohodě.Ale to je další debata.Když tady píšeš že kvůli takovým jako je EKKAR už tě to tu nebaví tak já ti odpovím takhle, byl jsem tu už před lety a kvůli takovým jako jsi ty co si myslí že jen oni mají pravdu jsem odešel a pak jsem si koupil i jiné auto.Ale po letech jsem se vrátil i když pod jiným nickem a jsem tu zase a jsem spokojen.Sice toho času moc nemám ale rád se pobavím a rád se něco dozvím.Ale bohužel toto forum je i o tom druhém o vlastním názoru.Např. podle Jandy kdy jsem se ho na to ptal,odpověd mám taky, mi bylo řečeno, abych nešel do plynu jelikož auto je do 80 tis zničené.Že by mi přál abych viděl jaký je motor.NO a co napíšeš teď? Hmm!!!

Takže před koupi nového auta zajedeš na brzdu jestli tam je takový výkon jak udává výrobce? ;)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jasně že new auto má za ideálních podmínek (tlak jako na hladině moře, nízká teplota nasávaného vzduchu atd) výkon VYŠŠÍ než udávaný - je to proto, aby mělo ten výkon garantovaný výrobcem například i v nadmořské výšce 2000m (dejme tomu ve Starém Smokovci). Například v Praze v nadmořské výšce 250m (nebo kolik to vlastně Praha průměrně má) bude ten výkon jen o málo snížený - a měl by být pořád vyšší než udávaný výrobcem - ten je MINIMÁLNÍ GARANTOVANÝ. Takže haťapka s výkonem udávaným na 51kW může v Práglu a v okolí klidně i těch 55kW mít, aniž by se s ní cokoliv dělalo - jen na původní tovární nastavení. Přemapováním vstřiků na nějakou "univerzální mapu" se pak její výkon může naopak snížit, i když maximum krouticího momentu se přitom posune směrem k nižším otáčkám a může se přitom klidně i zvýšit - auto zdánlivě lépe akceleruje, samozřejmě, protože předtím v nižších otáčkách táhlo hůř. Ve vyšších točkách pak naopak může narůst spotřeba - dá se říct, že stát se může cokoliv - jakákoliv změna proti původnímu stavu. A od toho, aby se zjistilo, CO VLASTNĚ S MOTOREM ČIPOVÁNÍ UDĚLALO je to druhé změření na brzdě = PO ÚPRAVĚ - jestli se stalo skutečně to, co čipovač sliboval podle přání klienta, nebo jestli bude klient nespokojený. Pak se dá buď ihned zasáhnout a nastavení změnit, nebo dokonce vrátit na původní hodnoty - vše bez nasraného zákazníka, který až během dalšího týdne nebo dokonce několika měsíců zjistil, že čip de facto nesplnil co od něj bylo očekáváno a právě se odhodlává jet vše reklamovat.

Je to jak u krejčího - koupím si konfekční oblek ušitý ve fabrice, který mi ale nesedí úplně přesně - nosit ho sice můžu, ale když si sednu, tak mě kalhoty támhle škrtí a při chůzi se mi vytahuje jeden rukáv nahoru - musím ho každou chvíli stáhnout na místo, protože pracuju víc pravou rukou a mám ji svalnatější než tu levou. Co mám dělat, když bych chtěl mít oblek bez těchto drobných vad - které navíc nejsou způsobené ušitím, ale jen drobnými odchylkami mojí tělesné stavby?? Jednoduše ho odnesu ke krejčímu, aby mi ho tuhle popustil a tamhle naopak zabral, aby mi seděl jak má.

A teď mi řekněte, panstvo, KTERÝPAK KREJČÍ BUDE PŘEŠÍVAT CIZÍ OBLEK BEZ ZMĚŘENÍ ZÁKAZNÍKA - a uspěje u toho bez reklamace? A kterýpak krejčí si neověří svoji práci zkouškou obléknutím dohotoveného oděvu na zákazníka??

Pokud mi ukážete kdokoliv z vás příznivců Jandovy nalejvací metody jedinýho řemeslníka, kterej dělá všecko bez změření jen od oka a nemá nikde žádnou reklamaci, veřejně se vám tady omluvím...

Já jsem si naopak v životě mnohokrát ověřil, že teprve přesné měření před i po jakékoliv práci vede k opakovatelným výsledkům a hlavně ke spokojenosti toho, pro koho je práce vykonávána - nemusí to být vždycky jen platící zákazník, můžete to být i vy sami, pokud si něco upravujete sami pro sebe.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

bóžíčku,vždyť je to pořád dokola...kdo chce mít jistotu že čip je dobrý tak ať si to zaplatí a má to i s brzdou.Komu se za to nechce dávat tolik peněz a věří,tak to má levnější bez brzdy.Každý si zde může přečíst příspěvky a na jejich základě se sám svobodně rozhodnout čemu dá přednost.A veškerý další kecy je jen omáčka okolo,která nic neřeší.Tak se přestaňte hádat,každý má svoje argumenty,svoje zkušenosti,ale každý se může rozhodnout jak uzná za vhodné.A mě osobně je trochu proti mysli,někoho utloukat mými argumenty,rád poradím,ale jestli dotyčný provede svoje,jeho věc a nemůžu mu to mít za zlé.Tak to tak berte.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 měsíce později...

ve čtvrtek dojel ke mě až domu pan Janda (Cimbu)...čipnul mě tu moju HTP 47 KW...+ upravil mě řízení na sport...cena 3600kč..velmi mě překvapil svým přístupem a ochotou..auto jede jak vyměněné...a i spotřeba klesla...v sobotu sem jezdil po Hostýnských vrchách asi 80km..spotřeba 5,2l...před čipem sem se nejvíc dostal na 5,6 (tuto trasu sem absolvoval již několikrát takže srovnání souhlasí)....a to sem temu posledních 10km šlapal na krk...takže doporučuju :kol-47:

Editováno: , autor: vasnivykolista
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

To jsem si myslel, a to je právě ten podfuk. Spočítej průměr klasicky tak na 7 nádržích, netankuj ale pod víčko a´t škodovce neublížíš, uvidíš jaký ti vyjde průměr.

Řízení se neupravuje, ale kóduje a při té příležitosti jsou možná přiupraveny i korekce spotřeby v buidíkách. Poté ať ti to někdo zkontroluje a je po gloriole.

Editováno: , autor: Malta
citace předchozího příspěvku, citace smazána
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ještě horší varianta je ta , že je přidáno palivo a není doupraveno vše co má být a efekt je na světě. Tak či onak lepší je věřit dojezdu na nádrž, či měření postaru, tužka, papír a trochu počtů. Tak doufám, že dostanem odpověď. Podle mě je stejná, spíš lehce nahoru.

Editováno: , autor: Malta
citace předchozího příspěvku, citace smazána
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ikdyby byla stejná, tak ji má pořád dobrou a lepší chod motoru. Jinak cimbu uvádí že při jejich úpravách se škrtící klapka otevírá naplno, což umí jenom oni. Moc tomu nerozumím, myslel jsem že klapka se otevírá i bez uprav na plno, ale budiž. Dá se po chipu laicky a jednoduše chip vypnout, aby se dali jizdni vlastnosti porovnat?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

chip se laicky asi vypnout nedá,jako vypínačem?To se musí přeprogramovat řídící jednotka.V podstatě nejlepší porovnání je se svézt v nechipnuté fábce a pak v chipnuté.Někde kde jsou i kopce a ,zatáčky,tam je to znát nejvíce.Fakt je ten,že se po chipu musím krotit,občas mám chutě na semaforech potrápit i větší auta,jehož řidiči si myslí,že nad jejich vozítko není.A to pak čumí......Ale to se pak nedá jezdit za 6 a méně,ale ten pocit... :kol-28:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...