LKS_ Vloženo 20. Prosinec 2011 Sdílet Vloženo 20. Prosinec 2011 Nemáte tedy někdo zkušenosti a chipem u autochip.eu nebo profi-chiptuning.cz ? Myslím, že u ůpravy htp a nižších kubatur bez turba člověk nějaký nárust (jestli se o tom dá hovořit) nepozna. Jde spíše o vyladění jednotky a lepší chod motoru. Nechával jsem si kdysi na koleně chipnout fabia 1 generace a myslím, že to autu prospělo, spotřeba při zachování šla dolů, z grafu jsem výkon sece potvrzený neměl, ale človek který jezdí s autem deno deně, tak nepatrný rozdíl pozná. Kopce, kde scházel dech se auto tak netrápí a podobně. Každopádně, když si zde čtu příspěvky od různých lidí, tak jsem v rozpacícha v podstatě nevím komu bych měl auto svěřit. Myslím, že to je úplně jedno kde auto chipnout. krom abc tuning, jelikož všichni dávají možnost vyzkoušení na 14 dní, takže uvidíme, jak to dopadne. teto problematice zase tak nerozumím. Asi stejně používají univerzální mapy a pochybuju, že upravujou zvlášt každé auto. Když se pak přijdu zeptat do nějaké firmy, tak mi mnohdy příde, že tomu ani oni profesionálové tak dobře nerozumí nebo tají výrobní tajemství.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
LKS_ Vloženo 20. Prosinec 2011 Sdílet Vloženo 20. Prosinec 2011 Omlouvám se za hrubku, kterou vidím hned v druhé větě. ůpravy "úpravy" :-D Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Malta Vloženo 20. Prosinec 2011 Sdílet Vloženo 20. Prosinec 2011 tak si můžeš svůj příspěvek zeditovat a chybu opravit Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
motorpower Vloženo 20. Prosinec 2011 Sdílet Vloženo 20. Prosinec 2011 Tady je odpověď a recenze na firmy tohoto typu. http://forum.skodahome.cz/topic/113074-zkusenost-profi-chiptuningcz-a-lpg-katastrofa/page__fromsearch__1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
LKS_ Vloženo 20. Prosinec 2011 Sdílet Vloženo 20. Prosinec 2011 Díky za informace, každý říká něco jiného ačkoli jsem všude od hodně lidí slyšel, že lpg v nízkých kubaturách děla neplechu, ale je to je opět možná kec, který se šíří jako jiný, třeba ohledně spokojených či nespokojených zákazníků s chipem. Upravuje www.motorpower.cz i benzinové motory bez turba? tj 1.2 a podobně? Zle ověřit výkon? Nikde jsem na webu nenašel parametry na které by tyto motory eventuelně upravovali. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Boby77 Vloženo 20. Prosinec 2011 Sdílet Vloženo 20. Prosinec 2011 (editace) [A Editováno: 17. leden 2014, autor: Boby77 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
fabobo Vloženo 20. Prosinec 2011 Sdílet Vloženo 20. Prosinec 2011 Mám čipnuto od p.Jandy od března 2009 a od té doby jsem bez jakýchkoliv problémů najezdil cca přes 70.000 km.Nečipoval jsem,abych měl nějakého "trhače asfaltu" což samo o sobě při 47 kW by byla blbost.Ale skutečně se zlepšil průběh kroutícího momentu,uklidnil se volnoběh a nepatrně / asi o 0,2 l/ se snížila spotřeba.Myslím,že za ty 2,5 litru to stálo. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
sladek Vloženo 21. Prosinec 2011 Sdílet Vloženo 21. Prosinec 2011 já jen přidám,dříve jsem jezdil feldou,kde nebyl problém jet 2 000 otáček,což na klidnou jízdu bohatě stačilo.Pak jsem přesednul na fabii HTP 47 a první co jsem si všiml,že jsem musel točit minimálně 2 700 aby to jelo a nekuckalo.Jezdil jsem tak 2 roky a mezitím pročítal pro a proti čipu.Nakonec jsem do toho šel a jsem spokojen.Výkon nemám změřen na brzdě,ale podle jednoho kopce,na kterém to mám vyzkoušené.Ale hlavně pro mé ježdění naprosto vyhovující,že motor v klidu táhne již od 2 000 otáček a nedusí se.A jak jsem psal o spotřebě,Praha,zimní gumy a 5.9 l.Pro ty,co říkají placebo efekt,každý kdo s autem jezdí určitou dobu( u mě 2 roky)ví jak se auťák chová a po čipu pozná jestli je to jiné nebo ne.Já to poznal a spokojen.Což ale nevylučuje určité procento nepovedených čipnutí,ale mě p. Janda nabídl když nebudu spokojen,že mi to vrátí zpátky.Tož tak. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Fajfy Vloženo 23. Prosinec 2011 Sdílet Vloženo 23. Prosinec 2011 Mám fabii 1.2 HTP 12V chipnutou na 51kW od autochip.eu. Nárust výkonu o 4kW nějak razantně nepoznáš, ale motor se chová mnohem lépe v nižších otáčkách. Takže to autu prospělo. Nicméně mám momentálně o nějakou desetinu vyšší spotřebu, ale nejspíše to nebude chipem, spíš bude nějaký problém jinde, který momentálně řeším. Jinak mám už najeto přes 130 tis. km a na chip tak cca 30 tis. Myslím si že chip HTPéčku od dobré firmy neuškodí. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
LKS_ Vloženo 23. Prosinec 2011 Sdílet Vloženo 23. Prosinec 2011 Zdravím, tak jsem si nechal haťapku upravit u jednoho známého, pána co mi dělal i 1.4 Mpi a moje první pocity jsou docela dobré. Auto jde více za plynem, eliminovala se mezera v plynu a pravda, že u spodu se chová nepatřně lépe. Spíše jsem poznal to, když jsem vezl kamaráda. Auto po chipu jede, jak když jsem dříve jezdil sám bez dalšíh pasažerá. Další, co mi přijde, že auto spíš lepe zrychlo je 4. a 5. rychlostní stupeň. Měl jsem u něj možnost měření na brzdě v Brně, ale to bylo s měřením před a po za 4500 tuším, navíc jsem u něj měl dobré zkušenosti, takže jsem neměl důvod měřit, snad jen pro svoji potřebu. Volil jsem tak, protože to opět byla spontání akce. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Woody Vloženo 24. Prosinec 2011 Sdílet Vloženo 24. Prosinec 2011 Já ti taky odpovím.Osobně nedám peníze za něco, co nemám ověřený.Bohužel taková je doba.Takže nezlob se na mě,EKKAR má pravdu, já sním souhlasím.Nikoho přece neche poškodit, píše to co snad pochopí každý normální člověk, který rozumně uvažuje.Bud se přesvědčím před chipem kolik auto má a pak po chipu a rád zaplatím ale nechat si jen tak přehrát soft a nemít kontrolu co a jak, to teda ne !! Tím u mě Janda ztrácí a hřeší už jen na to svoje jméno.Na tomto foru se dá najít dost o tom kolik lidí je nespokojeno.A promin, málokdo pozná že auto je chipnuté, při tom o kolik se výkon zvedne ,mluvím je o benzínové Fabii.U TDI když je to dobře udělané to poznáš v pohodě.Ale to je další debata.Když tady píšeš že kvůli takovým jako je EKKAR už tě to tu nebaví tak já ti odpovím takhle, byl jsem tu už před lety a kvůli takovým jako jsi ty co si myslí že jen oni mají pravdu jsem odešel a pak jsem si koupil i jiné auto.Ale po letech jsem se vrátil i když pod jiným nickem a jsem tu zase a jsem spokojen.Sice toho času moc nemám ale rád se pobavím a rád se něco dozvím.Ale bohužel toto forum je i o tom druhém o vlastním názoru.Např. podle Jandy kdy jsem se ho na to ptal,odpověd mám taky, mi bylo řečeno, abych nešel do plynu jelikož auto je do 80 tis zničené.Že by mi přál abych viděl jaký je motor.NO a co napíšeš teď? Hmm!!! Takže před koupi nového auta zajedeš na brzdu jestli tam je takový výkon jak udává výrobce? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Boby77 Vloženo 24. Prosinec 2011 Sdílet Vloženo 24. Prosinec 2011 (editace) A Editováno: 17. leden 2014, autor: Boby77 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Woody Vloženo 24. Prosinec 2011 Sdílet Vloženo 24. Prosinec 2011 Aha tak to jo. P.Jandovi nevěříš, ale píše se že vykon auta je ve skutečnosti vyšší než udavany výrobcem a to víš jak? Byl jsi na brzdě? Ja netvrdím že mu vše vyjde na 100% ale kdo ti garantuje že se chyba nemůže vloudit. Od toho je přece zaruka . Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Boby77 Vloženo 24. Prosinec 2011 Sdílet Vloženo 24. Prosinec 2011 (editace) A Editováno: 17. leden 2014, autor: Boby77 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ekkar_z_Bastlírny Vloženo 24. Prosinec 2011 Sdílet Vloženo 24. Prosinec 2011 Jasně že new auto má za ideálních podmínek (tlak jako na hladině moře, nízká teplota nasávaného vzduchu atd) výkon VYŠŠÍ než udávaný - je to proto, aby mělo ten výkon garantovaný výrobcem například i v nadmořské výšce 2000m (dejme tomu ve Starém Smokovci). Například v Praze v nadmořské výšce 250m (nebo kolik to vlastně Praha průměrně má) bude ten výkon jen o málo snížený - a měl by být pořád vyšší než udávaný výrobcem - ten je MINIMÁLNÍ GARANTOVANÝ. Takže haťapka s výkonem udávaným na 51kW může v Práglu a v okolí klidně i těch 55kW mít, aniž by se s ní cokoliv dělalo - jen na původní tovární nastavení. Přemapováním vstřiků na nějakou "univerzální mapu" se pak její výkon může naopak snížit, i když maximum krouticího momentu se přitom posune směrem k nižším otáčkám a může se přitom klidně i zvýšit - auto zdánlivě lépe akceleruje, samozřejmě, protože předtím v nižších otáčkách táhlo hůř. Ve vyšších točkách pak naopak může narůst spotřeba - dá se říct, že stát se může cokoliv - jakákoliv změna proti původnímu stavu. A od toho, aby se zjistilo, CO VLASTNĚ S MOTOREM ČIPOVÁNÍ UDĚLALO je to druhé změření na brzdě = PO ÚPRAVĚ - jestli se stalo skutečně to, co čipovač sliboval podle přání klienta, nebo jestli bude klient nespokojený. Pak se dá buď ihned zasáhnout a nastavení změnit, nebo dokonce vrátit na původní hodnoty - vše bez nasraného zákazníka, který až během dalšího týdne nebo dokonce několika měsíců zjistil, že čip de facto nesplnil co od něj bylo očekáváno a právě se odhodlává jet vše reklamovat. Je to jak u krejčího - koupím si konfekční oblek ušitý ve fabrice, který mi ale nesedí úplně přesně - nosit ho sice můžu, ale když si sednu, tak mě kalhoty támhle škrtí a při chůzi se mi vytahuje jeden rukáv nahoru - musím ho každou chvíli stáhnout na místo, protože pracuju víc pravou rukou a mám ji svalnatější než tu levou. Co mám dělat, když bych chtěl mít oblek bez těchto drobných vad - které navíc nejsou způsobené ušitím, ale jen drobnými odchylkami mojí tělesné stavby?? Jednoduše ho odnesu ke krejčímu, aby mi ho tuhle popustil a tamhle naopak zabral, aby mi seděl jak má. A teď mi řekněte, panstvo, KTERÝPAK KREJČÍ BUDE PŘEŠÍVAT CIZÍ OBLEK BEZ ZMĚŘENÍ ZÁKAZNÍKA - a uspěje u toho bez reklamace? A kterýpak krejčí si neověří svoji práci zkouškou obléknutím dohotoveného oděvu na zákazníka?? Pokud mi ukážete kdokoliv z vás příznivců Jandovy nalejvací metody jedinýho řemeslníka, kterej dělá všecko bez změření jen od oka a nemá nikde žádnou reklamaci, veřejně se vám tady omluvím... Já jsem si naopak v životě mnohokrát ověřil, že teprve přesné měření před i po jakékoliv práci vede k opakovatelným výsledkům a hlavně ke spokojenosti toho, pro koho je práce vykonávána - nemusí to být vždycky jen platící zákazník, můžete to být i vy sami, pokud si něco upravujete sami pro sebe. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
sladek Vloženo 25. Prosinec 2011 Sdílet Vloženo 25. Prosinec 2011 bóžíčku,vždyť je to pořád dokola...kdo chce mít jistotu že čip je dobrý tak ať si to zaplatí a má to i s brzdou.Komu se za to nechce dávat tolik peněz a věří,tak to má levnější bez brzdy.Každý si zde může přečíst příspěvky a na jejich základě se sám svobodně rozhodnout čemu dá přednost.A veškerý další kecy je jen omáčka okolo,která nic neřeší.Tak se přestaňte hádat,každý má svoje argumenty,svoje zkušenosti,ale každý se může rozhodnout jak uzná za vhodné.A mě osobně je trochu proti mysli,někoho utloukat mými argumenty,rád poradím,ale jestli dotyčný provede svoje,jeho věc a nemůžu mu to mít za zlé.Tak to tak berte. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vasnivykolista Vloženo 22. Duben 2012 Sdílet Vloženo 22. Duben 2012 (editace) ve čtvrtek dojel ke mě až domu pan Janda (Cimbu)...čipnul mě tu moju HTP 47 KW...+ upravil mě řízení na sport...cena 3600kč..velmi mě překvapil svým přístupem a ochotou..auto jede jak vyměněné...a i spotřeba klesla...v sobotu sem jezdil po Hostýnských vrchách asi 80km..spotřeba 5,2l...před čipem sem se nejvíc dostal na 5,6 (tuto trasu sem absolvoval již několikrát takže srovnání souhlasí)....a to sem temu posledních 10km šlapal na krk...takže doporučuju Editováno: 22. Duben 2012, autor: vasnivykolista Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
motorpower Vloženo 22. Duben 2012 Sdílet Vloženo 22. Duben 2012 (editace) A jak jsi tu spotřebu spočítal??? Editováno: 23. Duben 2012, autor: Malta citace předchozího příspěvku, citace smazána Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vasnivykolista Vloženo 22. Duben 2012 Sdílet Vloženo 22. Duben 2012 (editace) podle palubního počítače..nikdy sem se na tu hodnotu na této trase ani v létě nedostal..až teď... Editováno: 23. Duben 2012, autor: Malta citace předchozího příspěvku, citace smazána Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
motorpower Vloženo 22. Duben 2012 Sdílet Vloženo 22. Duben 2012 (editace) To jsem si myslel, a to je právě ten podfuk. Spočítej průměr klasicky tak na 7 nádržích, netankuj ale pod víčko a´t škodovce neublížíš, uvidíš jaký ti vyjde průměr. Řízení se neupravuje, ale kóduje a při té příležitosti jsou možná přiupraveny i korekce spotřeby v buidíkách. Poté ať ti to někdo zkontroluje a je po gloriole. Editováno: 23. Duben 2012, autor: Malta citace předchozího příspěvku, citace smazána Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Fajfy Vloženo 22. Duben 2012 Sdílet Vloženo 22. Duben 2012 Nemyslim si že by zrovna Cimbu podváděl korekcí spotřeby na budíkách, nicméně se dá počítat s tím, že máš o 0,2l/100km větší spotřebu než ukazujou budíky, ale i tak to je pořád slušná spotřeba. Co já bych za ní dal. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
motorpower Vloženo 22. Duben 2012 Sdílet Vloženo 22. Duben 2012 (editace) Ještě horší varianta je ta , že je přidáno palivo a není doupraveno vše co má být a efekt je na světě. Tak či onak lepší je věřit dojezdu na nádrž, či měření postaru, tužka, papír a trochu počtů. Tak doufám, že dostanem odpověď. Podle mě je stejná, spíš lehce nahoru. Editováno: 23. Duben 2012, autor: Malta citace předchozího příspěvku, citace smazána Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Fajfy Vloženo 23. Duben 2012 Sdílet Vloženo 23. Duben 2012 Ikdyby byla stejná, tak ji má pořád dobrou a lepší chod motoru. Jinak cimbu uvádí že při jejich úpravách se škrtící klapka otevírá naplno, což umí jenom oni. Moc tomu nerozumím, myslel jsem že klapka se otevírá i bez uprav na plno, ale budiž. Dá se po chipu laicky a jednoduše chip vypnout, aby se dali jizdni vlastnosti porovnat? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Malta Vloženo 23. Duben 2012 Sdílet Vloženo 23. Duben 2012 pánové vasnivykolista a motorpower, necitujte předchozí odpověď, nebo dostanete oba po varováních (přečíst pravidla) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
sladek Vloženo 24. Duben 2012 Sdílet Vloženo 24. Duben 2012 chip se laicky asi vypnout nedá,jako vypínačem?To se musí přeprogramovat řídící jednotka.V podstatě nejlepší porovnání je se svézt v nechipnuté fábce a pak v chipnuté.Někde kde jsou i kopce a ,zatáčky,tam je to znát nejvíce.Fakt je ten,že se po chipu musím krotit,občas mám chutě na semaforech potrápit i větší auta,jehož řidiči si myslí,že nad jejich vozítko není.A to pak čumí......Ale to se pak nedá jezdit za 6 a méně,ale ten pocit... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.