Přejít na obsah

Climatronic - závady, problémy


isquash

Doporučené příspěvky

  • o 4 týdny později...

Zdravím, jsem tady na fóru nový. Potřeboval bych poradit s jednotkou climatronic. Náhle mi začal trucovat climatronic. Vzduch fouká při zapnutí klimy normálně studený ze všech výduchů, ale cca po minutě se zavřou všechny klapky a do auta nejde vůbec žádný vzduch. Klima ale normálně běží. Zkusil jsem pořídit novou jednotku použitou ,el dělá to to samé. Pak jsem zkusil ještě jednu od známého, a ta běží normálně. Nevíte, jestli se nemusí nějak nakódovat, nebo co by to mohlo být? Divné, že by odešla moje a ta bazarová měla stejnou chybu. Když vypnu klimu, dám tam ekon režim, tak vzduch normálně proudí všude jak má.

Děkuji za každou radu. (Mám Octavia II r.v. 2004, 2.0.tdi 103 kw, elegance, 2 zonová klima). 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Climatronic nechladi. Neviete kde by mohol byt problem?

 

Namerane hodnoty:

plnenie klimy: pred 2 mesiacmi
klima nastavena: LOW
diagnostika VAG: ziadne chyby
prud kompresora: 0,820A
otacky kompresora: 1000 ot/min
zatazenie kompresora: 2,3Nm
chladiaci tlak: 7barov
teplota chladenia: 81stupnov
ventilatory na kondenzatore: funkcne
vonkajsia teplota: 30stupnov
regulacia vonkajsej teploty: 28,5stupna
teplota z vyduchov: 36stupnov
teplota interier: 31stupnov
teplota vyparniku: 34stupnov   !!!!!!!!

vyskusal som: nastavenie akcnych clenov cez VAG, nastavenie cez skryte menu climatroniku, diagnostika cez climatronik mi nejde - vypisuje i0

 

Dakujem.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...
V 6. 4. 2017 na 11:14, mischicka napsal:

A já si dovolím menší osvětu k těm dvěma otázkám:

Ad 1) Kompresor se může zadřít poměrně lehce - i když klima nefunguje (je vypnutá tlačítkem ECON), tak se pístky v kompresoru pohybují. Maziva tam je pár gramů (tuším 5g) a pokud médium uteklo, rozhodně nemusí stačit k mazání kompresoru. Takže jet se s tím dá, třeba 100 či 200 km, možná 500 a možná se komprsor taky zadře a krom chladiče za dvojku to bude ještě kompresor za sedmičku.

Ad 2) Buď tady nebo na OC byl návod na výměnu zátky a vlepení jiné, homemade, ale osobně se přikláním k výměně celého chladiče, neb nové už ty problematické zátky nemají.

19ccd3830f27da61f59738c6cb72cab0.jpg

d3c5fb14bf6e853183966f86ffa21f5b.jpg

 

Hmmm, já mám před týdnem vyměněn v autorizáku kondenzátor (chladič) klimatizace a mám tam tento typ :

P7210009.thumb.JPG.39c8addbe53a2fbcace3a7392e81f8c8.JPGP7210011.thumb.JPG.d66108e90467f2bbef99d59525e1019e.JPG

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 měsíc později...
Ahoj, přestal mi fungovat Climatronik, panel nesvítí a nereaguje na tlačítka a oba dva ventilátory se spustí naplno asi 30 sekund po startu a vypnou se, až když vypnu motor. Koukal jsem na pojistky a nebyly spálené, zkoušel jsem je i vyměnit za nové, ale to nepomohlo... Jinak předtim jsem měnil žárovky za ledky v interiéru, to ale nemohlo nějak rozbít Climatronik ne? :/  
Editováno: , autor: Honzikk
Vyřešeno - prasklá pojistka u motoru
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 měsíce později...

Zdravím, mám Climatronic 1Z0 907 044 M a dodělávám webasto přes CAN. Chtěl bych aby se automaticky rozběhl ventilátor po nahřátí vody. Jaký typ panelu musím namontovat? Zatím jsem našel jen 1Z0 907 044 ale ten má i vyhřívání sedadel. Existuje ještě nějaký jiný? Je nějaká reálná šance jej sehnat pod 5000? Mám OII TDI r.v. 2007 před FL.

Editováno: , autor: rubaspavel
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 4 měsíce později...

Zdravim, dal jsem novy Climatronic, ale zavada pretrvava. Mam Octavii 2 po FL, eleganci. Dnes jsem si pritopil na nohy na maximum tj. ofuk na nohy. Za 5 min jsem to vypnul a nastavil ofuk na automatiku a na 22C. AC bylo po celou dobu vypnuto. At jsem nastavil nizsi teplotu nebo 24C, tak to foukalo studene...jako by se klapky nezavrely, kdyz jsem dal 25C, tak to foukalo zase moc teple. Diagnostika cista. Diky za rady. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 4 týdny později...
V 7. 7. 2017 na 19:07, ghf napsal:

Zdravím, jsem tady na fóru nový. Potřeboval bych poradit s jednotkou climatronic. Náhle mi začal trucovat climatronic. Vzduch fouká při zapnutí klimy normálně studený ze všech výduchů, ale cca po minutě se zavřou všechny klapky a do auta nejde vůbec žádný vzduch. Klima ale normálně běží. Zkusil jsem pořídit novou jednotku použitou ,el dělá to to samé. Pak jsem zkusil ještě jednu od známého, a ta běží normálně. Nevíte, jestli se nemusí nějak nakódovat, nebo co by to mohlo být? Divné, že by odešla moje a ta bazarová měla stejnou chybu. Když vypnu klimu, dám tam ekon režim, tak vzduch normálně proudí všude jak má.

Děkuji za každou radu. (Mám Octavia II r.v. 2004, 2.0.tdi 103 kw, elegance, 2 zonová klima). 

Ahij, mám asi stejný problém. Ale měnil jsem cca před rokem a půl kompresor s chladičem v AS. Začalo to teď po zimě? Pls, poradí někdo, jestli je to jen kódováním nebo i něčím jiným? Díky. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 4 týdny později...

Chtěl bych se zeptat, po jaké době Vám začne chladit climatronic. Já když nastartuju a vyjedu, začne mi chladit ventilace až po cca 5ti minutách, když stojím v koloně, tak i déle. Kouknul jsem na diagnostiku a mám tam chyby 01809, 01810 (ty nevím co znamenají) a 00710 (Servomotor odmrazovací klapky) a 00716 (Servomotor klapky obtoku vzduchu)... na co se mám podívat, mají tyto chyby spojitost s tím, že mi chladí clima po delší době než dřív, případně kde ta serva jsou?

 

Díky za info.

Editováno: , autor: Stringo
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ty 2 chyby, ktere jsi nikde nenasel, jsou chyby dalsich klapek.

 

http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/01809

 

Chyba 01810 je to same, jen na prave strane.

 

Zkousel jsi ty chyby smazat a udelat zakladni nastaveni? Mne to u nejake klapky na chvili pomhlo, ale chyba se tam casem objevila zase. Tak jsem danou klapku rozebral, nejak ji zkusil vycistit a rozhybat potenciometr a od te doby jsem uz nekolik let chybu nevidel.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Vsechny jsou pod palubkou, 3 uprostred od ridice, 1 uprostred od spolujezdce a 2 nad ventilatorem pred spolujezdcem. Mrkni na odkaz... Nevim co myslis tim, jestli to vsechno souvisi s klimatizaci. Vsechno to jsou klapky pro HVAC, tedy pro system topeni, ventilace a klimatizace.

 

https://workshop-manuals.com/skoda/octavia-mk2/heating_ventilation_air_conditioning_system/heating_air_conditioning/air_conditioner/climatronic_air_conditioner_with_automatic_regulation_part_2/disassembling_and_assembling_(climatronic)_the_air_conditioning_unit/

Editováno: , autor: LucasCZE
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No jestli to může dělat to pozdější chlazení. Případně co ta serva dělají, jestli to jsou serva pro přepínání třeba ofuku na nohy nebo na okno, tak to mě moc netrápí, stejně mám pořád AUTO. Každopádně díky za odkaz, večer na to kouknu. Jen je divné, že to hlásí chybu najednou všechno. Nemůže být v háji jednotka - to by byl panel Climatronicu, nebo ještě to má jinou jednotku?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Chyby 01809 a 01810 jsou chyby serv klapek nastavovani teploty pro ridicovu, respektive spolujezdcovu stranu. Chyba 00710 je chyba serva klapky pro ofukovani celniho skla. Chyba 00716 je chyba serva klapky recirkulace vzduchu.

 

Jestli to muze zpusobovat to opozdene chlazeni nevim, ale nemyslim si to. Pokud vim, tak vzduch pres vyparnik klimatizace jde vzdy a zadnou klapkou to ovlivnit nejde. Navic jak uz jsem psal, chladi mi to presne jak popisujes a na diagnostice zadne chyby nemam.

 

Panel Climatroniku by asi v haji byt mohl, ale spis bych to tipoval na ta serva. Jina jednotka nez panel Climatronicu tam neni.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 týdny později...

Ahoj, potřeboval bych pomoc. Chci se zeptat, co je to za servo na obrázku, podle toho co jsem se snažil vykoukat, tak se jedná asi o servo které otevírá a zavírá průtok vzduchu k PTC, ale nejsem si jistý, každopádně táhlo je vypadnuté ze serva a já to servo potřebuju nějak vyndat a podívat se co s tím je, jestli je to ulomené, nebo jen vypadnuté. povolil jsem šroub ale asi je ještě něco vzadu a tam se nemůžu nijak dostat. Nevyndaval už někdo tohle servo? Potřebuju poradit, jak ho dostat ven.

 

Zároveň mám výpis chyb ohledně klimatizace a jedná se určitě o serva, ale nevím, která serva to jsou a kde v autě jsou umístěná.

Chyby:

01809 Actuator for temperature flap on left (V158)

01810 Actuating motor for temperature flap right (V159)

00716 Air recirculation flap positioning motor (V113)

 

Díky za případnou pomoc.

IMG_20180526_102507.jpg

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Když nevím, musím kouknout do manuálu, to na jaderkách neděláte a je to pokus/omyl? :t Dlouholetý účastník fora a nemá DP ... B)

 

Tam už si dohledáš sám, že? To co doluješ ven je V158.

 

Pokud blbnou mísící klapky pro teplotu, tak to jistě na chlazení vliv bude mít, pokud klapky neomezí přísun tepla od výměníku topení.

S0057020015-Topení__Klimatizace.pdf

Editováno: , autor: rayx
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nesmíš přeskakovat kroky, až si tam uděláš místo, tak ten bránící držák musíš odklonit, aby ses dostal na ten zadní šroub. Str. 116, jasné i pro měniče v AS.

b7a57cas-960.jpg

 

 

Co dělá to servo V158? Nastavuje teplotu pro levou stranu přes levou mísící klapku ...

Editováno: , autor: rayx
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...