samurai Vloženo 16. Září 2008 Sdílet Vloženo 16. Září 2008 Tak jsem se po francouzském úletu vrátil zpět k Fábii. Mám ovšem malý problém (ovšem jediný, to mě těší). Po nastartování studeného motoru se začne dít něco, co by se dít nemělo. Jelikož jsem měl předtím taky TDi, tak vím, že zvuk za studena není zrovna jemné pobrukování, ovšem tohle... motor naskočí rychle, ovšem do rozmezí otáček +-250 doprovázeného cukáním celého auta a problikáváním podsvícení. Za tohoto stavu je téměř nemožný rozjezd, když už se povede, tak vytočit auto do 2000 otáček je téměř nadlidský úkol... jakmile se i toto povede, auto jede normálně, pokud otáčky neklesnou pod hranici 2000 otáček. Tak po 500m, jakmile auto začne topit a trochu se ohřeje motor je vše ok. Tuto závadu jsem ještě neměl, ve čtvrtek pojedu do servisu, jen jsem byl zvědav, jestli se někomu stalo něco podobného a čím to bylo, ať vím, s čím počítat... Díky. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
samurai Vloženo 21. Září 2008 Autor Sdílet Vloženo 21. Září 2008 OK, nikdo neodpověděl, ale pozorovatelů bylo celkem dost, takže soudim, že problém někoho zajímal, ale nikdo nevěděl odpověď. Takže diagnostika ukázala problém na 3. válci, vzhledem k tomu, že auto má najeto 34000km tak jsem zrovna měnit vstřik za 25000Kč ve Škodovce nechtěl, natankoval jsem tedy Shell V-Power Diesel (vím o současné aféře že je to podvod ), nalil jsem tam čistič vsřiků a vida, funguje to, od té doby po pár kilometrech starty jako zamlada, tak jak se na TDI PD sluší... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pepa007 Vloženo 21. Září 2008 Sdílet Vloženo 21. Září 2008 Vyměň alespoň palivový filtr Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
samurai Vloženo 21. Září 2008 Autor Sdílet Vloženo 21. Září 2008 Nebylo třeba, pokud by problém přetrvával, tak budu postupovat dál, ale zatím se to vyřešilo takto. Co jsem se shodl s honzou72, tak za to může hlavně roční nájezd. Auto je rok výroby 2000 a najeto má 34000km, pokud madam (bývalá majitelka) natankovala nějaký Seta Diesel a nechala ho v motoru půl roku stát, tak napáchal toto. Den na to jsem byl na sevisní prohlídce ve Škodovce, tak nevim, jestli se palivový filtr měnil, možná že jo, každopádně už je vše ok. Prozatím. Ten filtr není ale špatný nápad, pokud v něm takovou dobu stála nějaká hrozná nafta, tak asi nebude v dobrém stavu, kouknu na něj. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.