Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Doporučené odpovědi

Publikováno

Tak jsem se po francouzském úletu vrátil zpět k Fábii. :) Mám ovšem malý problém (ovšem jediný, to mě těší). Po nastartování studeného motoru se začne dít něco, co by se dít nemělo. Jelikož jsem měl předtím taky TDi, tak vím, že zvuk za studena není zrovna jemné pobrukování, ovšem tohle... motor naskočí rychle, ovšem do rozmezí otáček +-250 doprovázeného cukáním celého auta a problikáváním podsvícení. Za tohoto stavu je téměř nemožný rozjezd, když už se povede, tak vytočit auto do 2000 otáček je téměř nadlidský úkol... jakmile se i toto povede, auto jede normálně, pokud otáčky neklesnou pod hranici 2000 otáček. Tak po 500m, jakmile auto začne topit a trochu se ohřeje motor je vše ok. Tuto závadu jsem ještě neměl, ve čtvrtek pojedu do servisu, jen jsem byl zvědav, jestli se někomu stalo něco podobného a čím to bylo, ať vím, s čím počítat...

Díky.

  • Autor

OK, nikdo neodpověděl, ale pozorovatelů bylo celkem dost, takže soudim, že problém někoho zajímal, ale nikdo nevěděl odpověď. :)

Takže diagnostika ukázala problém na 3. válci, vzhledem k tomu, že auto má najeto 34000km tak jsem zrovna měnit vstřik za 25000Kč ve Škodovce nechtěl, natankoval jsem tedy Shell V-Power Diesel (vím o současné aféře že je to podvod :) ), nalil jsem tam čistič vsřiků a vida, funguje to, od té doby po pár kilometrech starty jako zamlada, tak jak se na TDI PD sluší... :)

Vyměň alespoň palivový filtr

  • Autor

Nebylo třeba, pokud by problém přetrvával, tak budu postupovat dál, ale zatím se to vyřešilo takto. Co jsem se shodl s honzou72, tak za to může hlavně roční nájezd. Auto je rok výroby 2000 a najeto má 34000km, pokud madam (bývalá majitelka) natankovala nějaký Seta Diesel a nechala ho v motoru půl roku stát, tak napáchal toto. Den na to jsem byl na sevisní prohlídce ve Škodovce, tak nevim, jestli se palivový filtr měnil, možná že jo, každopádně už je vše ok. Prozatím. :) Ten filtr není ale špatný nápad, pokud v něm takovou dobu stála nějaká hrozná nafta, tak asi nebude v dobrém stavu, kouknu na něj. :)

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Podobný obsah

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.