Srpen 31, 201015 r do tohohle řešení bych se asi raději nepouštěl časová náročnost 30-60 minut a možnost špatného nastavení by mě odradila napružení maticí je otázka 30-60 sekund i se zapálením cigárka
Únor 15, 201114 r na jakym obrazku to je videt? ... jsem slepej nebo tu uz neni? Upraveno Únor 15, 201114 r od Vlasatec
Únor 16, 201114 r Super, uz jsem ho vystopoval i tady :-) Jen pro upresneni, je to matka M16, tzn. prumer diry 16mm, ze? Diky PS: a jeste mam maly dotazecek. Tam jak je ten horni cep (takovej ten co couha asi pul centaku) ma okolo vuli v dire. To je normalni nebo to muze u me zpusobovat ten problem se svesenim? Ja jen aby to ta matka vyresila a spis mi to jeste vic neznicila. Upraveno Únor 16, 201114 r od Vlasatec
Únor 17, 201114 r no vida, máme tady dvě totožné témata... jestli to je normální nevím, ale matka to nepokazí víc, pomůže... zatím pomohla všem .. jinak matice M16 - Vnější průměr (rozměr klíče): 24 mm
Únor 17, 201114 r Tak mam spravnou :-) ale jsem asi zase ojedinely pripad, matku jsem obalil teflonem, aby mi to moc neodrela. Pomohla mozna troskuu, ale zadna slava to neni. Pripruzoval jsem to asi trikrat... tak az se budu nudit, zkusim znova nebo tam dam tu podlozku pod pant. Upraveno Únor 17, 201114 r od Vlasatec
Únor 18, 201114 r Tak jsem tam nakonec dal dva milimetrovy plechy a je to parada Jen se chci jeste zeptat, jestli je normalni, ze pri lehcim pribouchnuti dveri mi skoci jen do te prvni polohy (jakoby se to do ni vrati..)..??
Únor 19, 201114 r to normální není, máš ten pant asi přepružený... se divím, že se na ty plechy apod. nevy*erete a nechcete to řešit jednoduše tou maticí...
Únor 19, 201114 r Tak zkusim jeden plech ubrat S tou matkou jsem to zkousel minimalne 5x a docela fest.. bohuzel to nepomohlo
Únor 19, 201114 r já dnes přizvedával zadní dveře za řidičem , použil jsem matku, kterou vozím v autě, 30 vteřin a hotovo i se sbalením do kufru ...
Únor 20, 201114 r Super, uz jsem ho vystopoval i tady :-) Jen pro upresneni, je to matka M16, tzn. prumer diry 16mm, ze? Diky PS: a jeste mam maly dotazecek. Tam jak je ten horni cep (takovej ten co couha asi pul centaku) ma okolo vuli v dire. To je normalni nebo to muze u me zpusobovat ten problem se svesenim? Ja jen aby to ta matka vyresila a spis mi to jeste vic neznicila. Vůle v horní patce spodního pantu není úplně normální. Pokud se totiž čep otáčí v pevné části pantu, co je přišroubovanej na karoserii, pak by měla být vůle jen minimální, jen aby šly dveře nasadit na ten čep. Při montáži dveří je totiž celý spodní pant namotovaný na karoserii, horní patka spodního pantu je na dveřích a dveře se nasouvají na ten čep shora (viz DP). Pokud je vůle abnormální a otvor je už jakoby šišatý, pak se už čep netočí v pevné části pantu a točí se v těch patkách. Což je špatné, protože časem tam vznikne ještě větší vůle (malá vůle dělá velkou, jak říkají staří mechanici) a dveře jsou při otevření prověšený a naopak zavřený můžou být za jízdy (vlivem kroucení karoserie na nerovnostech) zdrojem cvakání. Vím o tom své, budu teď měnit spodní pant, zanedbal jsem mazání.
Červen 11, 201114 r Tak jsem zjistil že mám vůli u horního pantu předních dveří.Jde o to zda bude jen vydřený čep nebo to bude i v pantu.Kde se dá koupit čep a má někdo zkušenosti? EDIT: Tak vyřešeno.Není tam žádný čep,jen stačilo dotáhnout matku. Upraveno Červen 11, 201114 r od Wojnar Necituj poslední příspěvek a edituj příspěvky!!
Duben 26, 201213 r Dokazal by plz nekdo poradit jak postupovat pri serizovani pantu prednich dveri a predevsim dvere co nejlepe slicovat se zbytkem karoserie? V DP je jedna veta o povoleni vsech T45 pri serizovani, tot vse, na foru jsem na toto tema nenasel jedinou informaci. Vymenil jsem spodni pant dveri ridice za novy, s hornim pantem jsem nehybal. Mam samozrejme pristup ke vsem T45 ktere drzi pant, ale nedari se. Delam to ve dvou lidech, i tak je hodne tezke v ramci serizeni pohnout s dverma 'jen trosku'. Dvere se skoro vzdy pohnou daleko vice nez potrebuju a vetsinou presne tam kde to nechci. V soucasne chvili mam dvere u predniho blatniku utopene o 1-3mm, na B-sloupku jsou nad listou jakztakz ok, nad prahem ale 2-3mm vystupuji. Jakym zpusobem to srovnat? Verim ze na to existuje rozumny postup, poradi nekdo? Upraveno Duben 26, 201213 r od tucnak01
Duben 30, 201213 r Nikdo nic, tak si odpovim sam 1. Srovnat dvere v pantech tak aby (zhruba) sly zavrit a nikde se neodiraly. Nejkritictejsi misto je vpredu v urovni spodniho pantu kde nespravne serizene dvere drou o blatnik 2. Seridit U-cko (v Etce to nazyvaji zaverne pero) na B-sloupku tak aby zavrene dvere licovaly se zadnima. Je treba povolit dva srouby kterymi to drzi, jsou to M8 mnohohrany, je na to stejny vorech jako na srouby ktere drzi zamky ve dverich 3. Seridit horizontalne horni pant tak aby zavrene dvere dolehaly na gumu nad sklem (pokud ne do auta bude foukat, mozna i tect, vim ja?) a soucasne nahore licovaly s blatnikem. Ja dvere musim mit asi mm utopene ale je to videt jen zblizka 4. Pokud dvere dole nelicuji s blatnikem pri otevenych dverich povolit dva T45 ve dverich na spodnim pantu a pohnutim dveri dorovnat 5. Dorovnat dvere vyskove spravnym posunutim pantu na A-sloupku, dela se lepe pri zavrenych dverich. T45 zevnitr jsem mel velmi mirne povolen, dorovnal jsem dvere, utahl druhy T45 od predniho kola a az pak T45 zevnitr 6. Pokud to kdekoliv nesedi kterykoliv z predchozich bodu opakovat Samozrejme mne kdokoliv muze opravit, delal jsem to poprve a mozna ne uplne spravne Upraveno Duben 30, 201213 r od tucnak01
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.