Přejít na obsah

Dovoz nové Škodovky z Dánska aneb „UROB SI SÁM“


singlir01

Doporučené příspěvky

Dokonáno jest!!! Dnes jsem si vyzvednul techničák a značky -_-:kol-147: , nikde žádný problém...

:) , poslední část bude již brzy...

INFO z Dánska:

- tak převozky lze pořídit i s delší platností než ty 2 dny, ale jejich cenu zatím nevím

- ještě prý není známo, kdy se v Dánsku začne prodávat FL OII. SupII měl zpoždění 3 měsíce (2.pol. září), tak to odhaduju na leden/únor 09.

Celkem zajímavé ceny skladovek v ESTONSKU a LOTYŠSKU a akce v LITVĚ. Ceny jsou všude vč. 18% DPH.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

4. Registrace dovezeného auta v ČR

Takže jdeme do finále…já měl auto na převozkách (= již registrováno v zahraničí), takže budu níže popisovat trochu složitější a dražší způsob přihlášení. Co všechno je třeba v ČR vyřešit v tomto případě?

1. Dovozová TK

2. DPH

3. Povinné ručení

4. Registr vozidel

Převozky

Jak jsem již dříve psal, platnost převozek je jen ty 2 dny od jejich vydání (den vydání + 1). Včetně all risk pojištění (zákonné + havárka, krádež) stály cca 1400DKK. Lze je pořídit i s delší platností, cenu ale nevím. Auto chtěli fyzicky přistavit jen na STK. Pak byste ho měli odstavit mimo komunikaci (včetně veřejných parkovišt), v případě havárky by se jejich platnost mohla začít zkoumat. Po přihlášení tady jsem je poslal dealerovi zpět (prý je odevzdá na reg. úřadě).

1. Dovozová TK

Doporučuju si předem zjistit, zda daná STK dělá i „dovozovou“ TK a zajistit si případně termín návštěvy, abyste na STK stačili dojet ještě s platnými převozkami. Snad se ani tak nezkoumá tech.stav auta (je přecejen nové), jako shoda s papírama (evidenční kontrola). Výstupem z ní bude Protokol o STK a jako příloha Technický protokol, ve kterém je popsán skutečný stav a případné nesrovnalosti. Napsání celého chvilku trvá, takže je to delší než klasická TK. Cena mě vyšla na 1200Kč (TK+evid.prohlídka) + kontrola emisí za 350Kč, která je nejspíš zbytečná, viz 4. Registr vozidel.

Ještě poznámka: v tech. protokolu jsem měl nakonec napsáno, že nebyl předložen zahraniční TP, jen osvědčení o TP.

Vysvětlení: Dánský TP („REGISTRERINGSATTEST“) je sv.modrá A4 skládající se ze dvou částí: horní díl (Del 1) odpovídá našemu (velkému) TP, spodní (Del 2) nahrzuje naše osv. o reg. vozidla (malý techničák). Je to na něm napsaný i v češtině, naneštěstí jako "Osvědčení o registraci", díl 1 a 2. Nejspíš proto dánský techničák považovali na STK jen za to „osvědčení“. Takže to tam raději při předávání papírů zdůrazněte !

Jinak kompletní info, jak správně postupovat při individuálním dovozu vozidel nejen z EU má DEKRA a velmi polopatistický návod jak dovézt auto z NĚMECKA vč. variantních postupů při registraci v ČR.

2. DPH

Nové auto ( dle Z. o DPH od data 1.reg. uplynulo méně než 6 měsíců nebo najeto pod 6000km) se v zahraničí kupuje bez DPH (i neplátci !!!) a ta se platí až v tuzemsku. Pokud někoho zajímá TEORIE (§ 19). Jelikož Dánsko má velmi vysokou sazbu (25%), tak další výhoda pro nás.

A co je třeba udělat v praxi?

Předně vyplnit HLÁŠENÍ ... O POŘÍZENÍ NOVÉHO DOPR. PROSTŘEDKU Z JINÉHO ČL. STÁTU ES . Následně určitě doporučuju domluvit si schůzku s pracovníkem FÚ, co to má v kompetenci, než to řešit přes podatelnu (zdlouhavé, velká pravděpodobnost chyb). Já si sebou vzal na FÚ to vyplněný „Hlášení“ , prázdný tiskopis „Přiznání k DPH“ ( vyplnil jsem až na místě dle instrukcí),peníze a originál fakturu. Pro jistotu si předem ověřte, zda nebudou chtít její úřední překlad, mají na to právo. Pokud ale nepodceníte domácí přípravu a všechny položky na faktuře úředníkovi věrohodně vysvětlíte, nejspíš mu bude stačit vidět originál a udělá si kopii. Pro něj je rozhodující částka pro výpočet DPH a datum koupě auta - od něj se totiž odvozuje deviz. kurz (ČNB). Po vyčíslení DPH hned zaplatit v hotovosti na pokladně a pak lejstro absolvuje úřednické kolečko… A až získá ty správné podpisy dostanete ho oštemplované zpět. Když se to nikde nezadrhne a vyhnete se polední pauze (já ne :( ), můžete vypadnout během hodinky. Výsledkem toho všeho je potvrzený „HLÁŠENÍ“ pro registr, že DPH je zaplacena.

3. Pojištění odpovědnosti z provozu vozidla (povinné ručení)

Auto lze pojistit na VIN ještě před vydáním čs. reg. značek. Po jejich obdržení (cca do 30 dní) nahlásit pojišťovně přidělené RZ.

4. Registr vozidel

A je to tu! Poslední dílek v celé mé anabázi a zároveň první místo, kde jsem začal být „mírně“ nervózní. Kdo už někdy něco podobného absolvoval, jistě pochopí...

Následně popíšu, jak to chodí v Praze. Má to být všude stejné, ale je lepší se zeptat předem. U okénka „dovozy“ jsem předložit toto:

1. vyplněné tiskopisy („Žádost o schválení technické způsobilosti jednotlivě dovezeného silničního vozidla“ a klasickou přihlášku do registru )

2. potvrzení o zaplacení DPH

3. zelenou kartu - potvrzení o zákonném pojištění

4. protokol z STK vč. tech. protokolu

5. dánský TP

Vůbec je nezajímalo auto, převozky, faktura, protokol o emisích (ten konkrétně jsem technikovi přímo strkal pod nos a prý to k ničemu nepotřebuje, takže vyhozené peníze). Nad dánským TP se vůbec nepozastavil, prostě rutina. Zaplatil jsem 1500Kč ( schválení tech. způsobilosti ) a běžných 800Kč za vydání TP a RZ. Technik mi řekl, abych přišel přesně za týden (mají na to dle zákona až 30 dní) podepsat správní řízení a pak mi případně řekne, co ještě bude třeba. Takže to sice vypadalo nadějně, ale jistota žádná… :unsure:

Znovu jsem tam zajel asi po 5 dnech (co kdyby to už měli, že?)... a vše bylo OK!!! :kol-135: Pro případné nedočkavce jen doplňuji, že dle data bylo schválení uděleno už následující den ( v Praze!) po mé první návštěvě na registru. Slečna mi tedy vydala TP a pěkné RZ, technická platná 2 roky. Já uctivě poděkoval a s úlevou odkráčel.

Tak a to je konec případu, na jehož počátku stál jen nadšený amatér bez jakýchkoliv zkušeností a znalostí v oboru "dovoz auta ze zahraničí... ;)

Variantní postupy (bez vlastní zkušenosti):

Přihlášení nového auta I. (= bez registrace v zahraničí, tedy zahr. TP, převozek): nutno mít originál COC listu, auto dopravit na plaťáku, zaplatit DPH, sjednat zák. poj. a rovnou na registr přihlásit (jen 800Kč za TP a RZ), STK platná 4 roky. Prý lze originál COC získat i ve ŠA, cena kolem 4500Kč. Mohu dát kontakt na chlápka co vozí auta z venku na plaťáku, cena lidová - 10kč/km.

Přihlášení nového auta II. : získat originál fakturu ze zahraničí a COC list (poštou, os. převzetí), zaplatit DPH a zák. poj., na registru přihlásit auto(800Kč), získat TP a RZ a s těma si teprve jet pro auto. Mnohem levější, než varianta I., ale asi jen teoretická. Má někdo zkušenost s tímto postupem?

Časem ještě doplním přehled všech vedlejších nákladů spojených s nákupem a postupně budu přidávat nové info z Dánska případně jiných zemí, kde budou zajímavé ceny Škodovek. :skoda:

Editováno: , autor: singlir01
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

1. Pokud mám správné info, tak na Slovensku při registraci individ. dovezeného auta vysloveně POŽADUJÍ COC, neníliž pravda?

2. COC-dokument ti vystaví jen v případě ( podle podmínek v odkazu ), že máš zahraniční TP, tedy auto je už registrovaný a tedy "ojetina" - potom COC v ČR pro registraci "nového" auta nepotřebuješ, stačí zahr. TP

3. Pokud podmínky získání COC v ČR jsou stejné jak na Slovensku (časem zkusím zjistit), tak padá varianta dostat sem nový auto ze zahraničí na plaťáku a tady k němu sehnat COC = IMHO záměrné blokování reimportu nových aut do ČR

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Super čtení díky. Trochu jsem pátralpo netu dánské škodovky a našel ceník. Tam je u OII RSTDI kombíka s DSG cena 296 320 kr. To mi tedy podle vzorce z první strany vychází na něco kolem 435 000 CZK. To mi přijde jako dost málo nebo dělám někde chybu?

Ceník je zde: http://www.skoda.dk/Kundeservice/pdf.asp

Editováno: , autor: traveller
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

málo to opravdu je a chyba je tam taky :) Díval jsi se na kategorii "Van", tedy auta bez zadních sedaček, aby se z toho neplatila tak velká reg. daň (něco jako u nás N1, ale mnohem drastičtější úpravy). Na to vzorec nejde použít. Správná cena za tvoje auto je 474.000 DKK (viz ceník ) a tedy základní cena v Kč kolem 640.000 CZK ( kurz 3,37)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

1. Pokud mám správné info, tak na Slovensku při registraci individ. dovezeného auta vysloveně POŽADUJÍ COC, neníliž pravda?

2. COC-dokument ti vystaví jen v případě ( podle podmínek v odkazu ), že máš zahraniční TP, tedy auto je už registrovaný a tedy "ojetina" - potom COC v ČR pro registraci "nového" auta nepotřebuješ, stačí zahr. TP

3. Pokud podmínky získání COC v ČR jsou stejné jak na Slovensku (časem zkusím zjistit), tak padá varianta dostat sem nový auto ze zahraničí na plaťáku a tady k němu sehnat COC = IMHO záměrné blokování reimportu nových aut do ČR

Na slovensku od 1.1.2008 netreba COC certifikat. Davazal som auto z CR (tam bolodoveze ne z talianska)

1.) Treba si spravit kontrolu originality (specialne pracoviska kde ti prezru auto, zmeraju hlbku laku preveria ci je kradnute rozoberu a vsetko prekontroluju)

2.) treba si spravit STK +EK

3.) Potom ked mas originalitu OK a STK+EK si das ziadost na zaevidovanie auta v SR na odbore dopravy kde zaplatis ziadost+recyklacny poplatok a do cca tyzdna mas cisty technicak.

4.) Ides na dopravny inspektorat a pridelia Ti cislo

5.) Absolvujes uz len administretivnu STK a EK.

Ak sa ale uradnikom nieco nepozdava (nevedia vypisat technicak) mozu od Teba vyzadovat COC. Mama ked kupovala novu fabiu v roku 2006 tak dostala COC k novemu autu. A u nas tusim dava skoda zdarma COC (resp. davala ked som sa o to zaujimal)

Pred rokom 2008 bolo treba COC a nerobila sa originalita. Boli tu na to firmy co vsetko vybavili.Ty si dal len VIN a peniaze cca 3000Skk a domov Ti priesiel COC certifikat.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

málo to opravdu je a chyba je tam taky :) Díval jsi se na kategorii "Van", tedy auta bez zadních sedaček, aby se z toho neplatila tak velká reg. daň (něco jako u nás N1, ale mnohem drastičtější úpravy). Na to vzorec nejde použít. Správná cena za tvoje auto je 474.000 DKK (viz ceník ) a tedy základní cena v Kč kolem 640.000 CZK ( kurz 3,37)

OK, díky za info. I tak ta cena je super. Díval jsem sa na dvoulitr s DSG a pohybuje se kolem půl melounu v základní výbavě.

Edt: Je tam někde link na skladová vozidla? Ta dánština mě točí :)

Editováno: , autor: traveller
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

skladovky jsem na netu poctivě hledal, ale nikde nenašel, tak jedině přímým dotazem...není to pro ně zvláštní kategorie a nejspíš u nich nefunguje jako tady, skladovka=sleva. Mám dokonce takový pocit, že "sleva" je pro Dány sprosté slovo <_<. Jedinná konkrétní auta, co inzerujou jednotliví dealeři, jsou ojetiny .

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ještě krátký orientační přehled podstatnějších výdajů, při dovozu auta z Dánska po vlastní ose:

1. CENA AUTA - viz CENÍK + extravýbava (metalíza,...) sečíst a použít ten vzorec pro převod na Kč ( CZK=[(DKK/3)+31.000]*KURZ )

2. 460 EUR - doprava auta k dánskému dealerovi (vč. naší DPH)

3. 200 EUR - převozky. Platí jen dva dny (lze i delší platnost), v ceně all risk pojištění ( povinné i havárka,krádež)

4. 100 EUR - hotel (doubleroom/noc) nebo zkusit HOSTELY

5. 300 EUR - benzín, autem 1x tam, 2x zpět ( případně trajekt/mostné ), žádné dálniční poplatky

6. 1600 KČ - dovozová STK v ČR

7. 1500 KČ - schválení individuálního dovozu na registru

8. 800 KČ - registrace + vydání TP a RZ

Příště (až to zjistím) sem dám podmínky, za jakých lze v Dánsku pořídit auto na zakázku ( lhůty, záloha,...)

Editováno: , autor: singlir01
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zdravim vsechny a chtel bych taky podekovat autorovi, ze si dal tu praci a napsal sem svoje zkusenosti ;) Je to nesmirne uzitecny ze tyhle zkusenosti a informace dal nekdo dohromady.

Jinak uz delsi dobu take premyslim ze nejlepsi je si nove auto koupit v Dansku. Ja bydlim uz tri roky ve Stockholmu a i kdyz jsou tady auta podstatne levnejsi nez v doma v CR tak porad se to i ze Svedska vyplati jet koupit auto do Danska a dela to tady dost svedu, hlavne z jihu zeme. Ale proc vam pisu, chtel bych se hlavne vyjadrit k tomu jaky autor clanku mel problem s komunikaci s ruznymi Danskymi dealery. No abych vam pravdu rekl tak ja jsem to cetl tak me to vubec neprekvapuje, ze musel poslat tolik pobidek a ozval se mu jenom jeden obchodnik a i ten se ke komunikaci nejak nemel. Pokusim se to trochu osvetlit proc tomu tak je z vlastni zkusenosti.

Jelikoz Dansko patri do Skandinavie tak i Danove maji podobnou mentalitu a chovani jako Svedi. Bohuzel tuto neblahou zkusenost mam take jak ze Svedska tak i z Danska, ne teda primo z automobilovyho prumyslu ale z jinych oblasti. Tady a nevim proc tomu tak je a porad nad tim premyslim(kdyz vsichni rikaji jaky jsou Skandinavci srdecny a jak kazdymu pomahaji)ze kdyz nekam neco poslu, nejaky mail, dopis, objednavku nebo dotaz tak se mi skoro nikdo neozve zpatky. Ze zacatku jsem tady z toho byl dost flustrovanej a hlavne pekne nastvanej. Clovek tady muze poslat 100 mailu a garantuju ze se mu vrati maximalne 2 s nejakou a to jeste neuspokojivou odpovedi a nejhorsi pripad je ze clovek ktery ty dotazy posila je potencionalni zakaznik. Bohuzel jsem zjistil ze tady neplati heslo "Nas zakaznik nas pan" a taky tady vubec nereflektujou na to ze jste ten potencionalni zakaznik a to ani v pripade kdyz chcete koupit i neco drazsiho nez je auto nebo treba chcete koupit od nejake firmy vyrobky vetsi hodnoty, navazat dlouhodobou spolupraci a exportovat je jinam, tak k vam pristupuji jako ze na vas jim nejak zas tak moc nezalezi a nemyslim si to ze by to bylo tim ze clovek ktery je kontaktuje neni Sved nebo Dan a je z byvalyho socialistickyho bloku. Protoze v nekterych pripadech nemohli vedet ze jsem to objednal ja a ze nejsem jejich obcan.

Tady, co jsem zjistil a nemuzu to samozrejme tvrdit i o Danech tam jsem nikdy nebydlel, ale o Svedech ano(mimo jine mam za zenu svedku tak ziju ve svedsky komunite)protoze sved je clovek ktery nechce nikdy s nekym jit do pri nebo potencionalniho problemu a nebo do nejakeho konfliktu a tak tady zakaznik pocka a jestli uz zavola ze se to zbozi ktery si objednal zpozdilo tak na druhy strane dratu mu mile pracovnik vysvetli duvody proc tomu tak je a sved se necha ukolibat a nijak proti tomu nikdy neprotestuje a pocka nez mu zbozi dojde. A nefunguje to bohuzel ani v obracenem pripade ze kdyz se to zbozi zpozdi tak ze by vas firma kontaktovala a informovala vas o tom protoze by zase nastala eventualni konfliktni situace do ktery se jim nechce jit.

Pisu to tady pro to, ze pravdepodobne dost lidi po precteni tohohle blogu o kupovani aut z Danska se rozhodne si to auto tam jet koupit a nebo aspon komunikovat s dealerem o potencionalni koupi vozu, tak bych vam vsem chtel doporucit ze vubec nejlepsi cesta je nekontaktovat dealera mailem ale rovnou mu zavolat. Z moji zkusenosti to funguje o dost procent vic efektivneji nez cekat na to az se nekdo ozve protoze jak vidite tak se vam nikdo nehodla ozvat zpatky a nebo kdyz uz se ozvou tak jim to taky trva strasne dlouho nez k vam dojde jejich odpoved. Uz jsem nekolikrat do Danska volal abych si ty ceny aut porovnal a zeptal se jich na detaily prodeje atd. Oni vam radi pomuzou, nejste prvni ani posledni kdo tam vola a dokonce jeden dealer me rikal ze on sam skoro denne prodava auta do zahranci, takze oni s tim maji dost zkusenosti a neni tam zadny problem auto koupit bez DPH a ty jejich ekologicky dane. A i kdyz tam clovek zavola tak ho vetsinou bude dealer tlacit do toho ze nema tedka cas a aby mu poslal mail ze mu na to odpovi. Tak prosim vas na to rozhodne nepristupujte protoze budete potom ve stejny situaci jako kdyby jste tam vubec predtim nevolali.

A na zaver, je me jasny ze kazdej neumi treba dost dobre anglicky na to aby se s dealerem domluvil a je to pro nej jednodussi tam poslat mail ale kdyz budete mit tu moznost s nim mluvit primo po drate tak preferujte volani. Tak doufam ze vam to trochu pomuze co jsem tady napsal aby jste s tou komunikaci nemeli takovy problemy a usetrite tim taky dost casu a nervu :) Mejte se vsichni super a hodne stesti pri kupovani svyho budouciho milacka. Cus bus Stepi

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

málo to opravdu je a chyba je tam taky :) Díval jsi se na kategorii "Van", tedy auta bez zadních sedaček, aby se z toho neplatila tak velká reg. daň (něco jako u nás N1, ale mnohem drastičtější úpravy). Na to vzorec nejde použít. Správná cena za tvoje auto je 474.000 DKK (viz ceník ) a tedy základní cena v Kč kolem 640.000 CZK ( kurz 3,37)

Ahoj, skvely clanok, dakujem. Nesedi mi vypocet vyssej ceny. Pripajam obraz excelovskeho suboru (vypocet ceny1.jpg), mam niekde chybu? Snazil som sa urobit vypocty superba 1,4 tsi v roznych vybavach. Podla Skat by som teda platil v danskej predajni cca 140 tis DKK? Vid prilozeny vypocet ceny.jpg. Vopred dakujem za komentar.

post-1442-1226794611_thumb.jpg

post-1442-1226795260_thumb.jpg

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

"Travellera" zajímala Octavia combi RS 2.0TDI DSG (= automat) a ta stojí dle ceníku 474.000 DKK

Pokud jde o tu cifru dle daňové kalkulačky SKAT, na tom posledním řádku (Afgiftspligtig vćrdi ) vyjde cena včetně (!) dánské 25%DPH. Ale tu při vývozu auta neplatíš. Až 19% tady. Jinak ty ceny v Kč, co jsi u Sup spočítal jsou OK, plus samozřejmě ty další prachy za metalízu, dopravu k dealerovi, ...

Editováno: , autor: singlir01
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

OK vdaka, zaujimave, velmi zaujimave

Akorát bacha na výbavu. RS v dánsku nemá v základu xenony ale má např. parkovací čidla atd...

Docela by mě zajímalo jaká se dá domluvit sleva, doufám že aspoň 5%. Kolega kupoval třetí auto u stejného

dealera a na RS v hodnotě 900.000,- dostal už před 2 roky slevu 13%.

Ale jinak ceny super a nejen Škoda. Já koukám po Subaru i když to je téma někam jinam.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ze zacatku jsem tady z toho byl dost flustrovanej a hlavne pekne nastvanej. Clovek tady muze poslat 100 mailu a garantuju ze se mu vrati maximalne 2 s nejakou a to jeste neuspokojivou odpovedi...

Taky to nechápu, ale je to tak. Sice teď už Dán komunikuje mailem pravidelně, ale odpoví nejčastěji jednou větou a ještě nerozvitou :unsure: Nesmím mu položit víc jak jednou otázku/mail, jinak nevím na kterou mi vlastně odpovídá :D

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Podmínky pro auto na objednávku jsou 20% záloha, dodání 8-10 týdnů.

Ceny extravýbavy za příplatek ("Ekstraudstyr") v sobě zahrnují 25% DPH i tu ekolog. daň, tzn. přičíst k ceně auta a použít vzorec.

Zato ceny orig. příslušenství ( "Tilbehřrsprisliste") pouze dánskou 25% DPH, takže je to IMHO většinou dražší než tady.

Následuje přehled výbav jednotlivých modelů Škodovek v dánském provedení. Ale bez záruky, něco jsem prostě přeložit nedokázal :(

FABIA

Classic: 6x airbag, ESP, imobilizer, zadní stěrač, centrál s DO, tónová skla, rádio (neorig.), výšk. nast. sedadlo řidiče

Ambiente: výbava Classic + deakt. př. airbagu, dělená zadní sedadla, palubní počítač, Climatic, tempomat, el.vyhřívaná přední sedadla, el.nast. a vyhř. boční zrcátka, orig. radio DANCE s MP3, 15" ocel. kola, kliky dveří a zpět. zrcátka v barvě, chromový paket

Sport: Ambiente + přední mlhovky, ostřikovače světlometů, el. okna vzadu, ovl. rádia na volantu, malý kožený paket, 16" Al kola, sport. paket a sport. sedadla, projektorová halog. světla

Elegance: Sport (bez sport. paketu a sedadel) + přední mlhovky natáčecí, čtecí lampička vzadu, Maxi-Dot, Climatronic (2-zónová klima), výšk. stavitelné sedadlo spolujezdce, 4 repro vzadu, park. senzor vzadu, 15" Al kola, čelní sklo s protislunečním šedým pruhem

V současnosti nabízený Fabia plus paket (pouze u Ambiente, Sport, GreenLine): metalíza, Maxi-Dot, zadní park senzor, vyhřívané trysky ostřikovače čelního skla za DKK 9.996, - (= cca 2900DKK exportní cena).

ROOMSTER

Classic: 6x airbag, ESP, imobilizer, zadní stěrač, centrál s DO, tónová skla, orig. Radio BEAT, 14" ocelová kola

Style: výbava Classic + deaktivace. př. airbagu, palubní počítač, Climatic, tempomat, výšk. stavitelná přední sedadla, el. vyhřívaná př. sedadla, el. ovládaná a vyhřívaná zpět. zrcátka, orig. radio DANCE s MP3, 15" ocel. Kola, chromový paket (kliky dveří, řad. páka, ...) , kliky a zpět. zrcátka v barvě, čtecí lampička vpředu, SunSet

Sport: Style + přední mlhovky, ostřikovač světel, malý kožený paket, sportovní paket, el.okna vzadu, ovl. rádia na volantu, 16" Al kola

Comfort: Sport + př. mlhovky s natáčením, čtecí lampička vzadu, Climatronic (2-zónová klima), střešní okno, zadní park. senzor, 15" Al kola

V současnosti nabízený akční Roomster Tour s extravýbavou (viz net)

Před FL OII

Ambiente: 6x airbag, akt. hlavové opěrky, ESP, přední mlhovky, palubní počítač, dělená zadní sedadla, centrál s DO, Climatic, tempomat, radio (neorig.) +8 repro, el. vyhřívaná přední sedadla, el.okna i vzadu, tónová skla, kliky a zpět. zrcátka v barvě

Elegance: výbava Ambiente + Climatronic (2-zónová klima), alarm a čidlo náklonu, loketní opěrka s Jumbo-boxem, loketní opěrka vzadu, parkovací senzory vzadu i vpředu, osvětlení v bočních zrcátkách při otevř. dveřích, 15" Al kola, malý kožený paket (volant, ruční brzda, řad. páka)

RS: Elegance + kontrola tlaku v pneu TPM, light asistent, dešťový senzor, aut. zatmavovací zpět. zrcátka, Maxi-Dot, radio STREAM, 17" Al kola, sport. volant, hagusy černé (combi), HHC- asistent rozjezdu do kopce

V současnosti nabízený Elegance Plus paket (jen u Elegance) obsahuje el. sedadlo řidiče s pamětí a el. boční zrcátka s pamětí, kožené potahy, dešťový senzor, xenonové světlomety, samozatmavovací zpětného zrcátka a Maxi-Dot, cena 33.000 DKK ( exportní cena cca 9.500 DKK)

Stále platí až do vyprodání akce Octavia FRESH: extravýbava ZDARMA (Climatronic + Jumbo-box+ loketní opěrka)

Až do odvolání 2.0 TDI za cenu 1.9 TDI. Viz ceník.

SUPERB

Comfort: 7x airbag, ESP, přední mlhovky, light asistent, DPF filtr(diesel), centrál s DO, el. vyhřívaná přední sedadla, el. okna i vzadu, radio SWING, ton. skla, 16" ocel. kola, Climatic

Ambition: výbava Comfort + natáčecí př. mlhovky, Maxi Dot, Climatronic (2 zonová klima), tempomat, dešťový senzor, el. nastavitelné sedadlo řidiče s pamětí, aut. zatmavení boč. zpět. zrcátek, malý kožený paket (volant,řad. páka, ruč.brzdy), interier Mirage

Elegance: Ambition + aut. sklopná boční zpětná zrcátka, kontrola tlaku v pneu TPM, 4-ramenný kožený volant, Bi-Xenon, sluneční clony vzadu, el. nast. sedadlo spolujezdce, 17" Al kola, komfortní sedadla Elegance, interier Noblese

Editováno: , autor: singlir01
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Mam takový dojem, že tam slevy moc nepěstujou. Rozhodně ne takové automatické jak tady.

Vsak si myslim ze aj dani vedia pocitat pozre kolko stoji skodovicav CR a hned viem ze to preda aj bez zlavy a bez problemov a hlavne s plnou marzou.

A mimochodom "singlir01" ty si teda pedant, klobuk dole, pekny clanok, :palec2::palec2:

Ale ked som to cele cital tak mi ztoho vyslo ze si aj riadny kludas, ja by som na toto nemal nervy... :help::aggressive:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

v tom seznamu vybav je dle mne chyba

Superb ma v dansku pro Comfort a Ambiente kola 16" Tempel Stalfaelge

a vedle jsou polozky alu-faelge, takze predpokladam ze stal - bude z ang. steal - tedy kovove a alu je jasne

mj. optovi ceskemu Comfort jsem nasel jedinou polozku co chybi - schranku na bryle :-)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Taky to nechápu, ale je to tak. Sice teď už Dán komunikuje mailem pravidelně, ale odpoví nejčastěji jednou větou a ještě nerozvitou :unsure: Nesmím mu položit víc jak jednou otázku/mail, jinak nevím na kterou mi vlastně odpovídá :D

....no tak to me silne pripomina ta moje komunikace se svedama a ted si jeste k tomu vem ze jsi jeho dobry zakaznik a ne jenom minuly, ale mozna i potencionalni do budoucna pri koupi dalsiho auta. S timhle typem komunikace by se clovek na nej doma v Cechach vyprdnul a zacal by komunikovat s nekym jinym kdo se k tomu ma a ma zajem o obchod. Klidne mu napis, ze mas blog a ze mu delas dobrou reklamu(kdyz jsi si s tyim dal tolik prace) at to vi a at to s nim trochu pohne, uvidime jestli se trochu vic rozkumunikuje. Jo skandinavci jsou snad jeste pomalejsi a nekdy me pripada linejsi nez Africani a mam to s cim srovnavat, protoze jsem v Africe nejakou delsi dobu studoval. Chce to pevny nervy ale aspon cloveka nasince potesi, ze u nas nektery veci fungujou lip nez na zapade a ze neni co zavidet ;)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

v tom seznamu vybav je dle mne chyba...

Díky, opraveno.

Já se zajímal jen o Oktavku, takže rozdíly ve výbavě u Superba neznám. Podle mě jsou největší u nižších modelů (Fabia,...). Dánské verze tam mají co nejvíce bezp. prvků (6x airbag, ESP... radio :) ), protože jim to snižuje tu ekolog.daň. A pak ještě přidaj pro ně "nezbytný" věci jako klima, centrál s DO, vyhřívaný sedačky apod. U Sup to všechno nejspíš je i u nás v základu, tak proto je výbava stejná.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

A mimochodom "singlir01" ty si teda pedant, klobuk dole, pekny clanok...

Díky za uznání, ale napsal jsem to jen kvůli svý lenosti, než to pořád dokola někomu vysvětlovat, raději dám odkaz sem ;) Kecám... Prostě jsem to chtěl napsat vysloveně polopatisticky, aby toho mohl využít i úplný mimoň jako jsem byl na jaře já. A kdo si nakonec po přečtení Śkodovku i přesto koupí tady... sice nechápu, ale jeho věc

Ale ked som to cele cital tak mi ztoho vyslo ze si aj riadny kludas, ja by som na toto nemal nervy...

njn, pionýři to maj vždycky těžký :smich: Jak už jsem s tím jednou začal, tak jsem věděl, že to auto z toho Dána sice po dobrým, ale VYMLÁTÍM !!! lol

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ještě krátký orientační přehled podstatnějších výdajů, při dovozu auta z Dánska po vlastní ose:

1. CENA AUTA - viz CENÍK + extravýbava (metalíza,...) sečíst a použít ten vzorec pro převod na Kč ( CZK=[(DKK/3)+31.000]*KURZ )

2. 460 EUR - doprava auta k dánskému dealerovi (vč. naší DPH)

3. 200 EUR - převozky. Platí jen dva dny (lze i delší platnost), v ceně all risk pojištění ( povinné i havárka,krádež)

4. 100 EUR - hotel (doubleroom/noc) nebo zkusit HOSTELY

5. 300 EUR - benzín, autem 1x tam, 2x zpět ( případně trajekt/mostné ), žádné dálniční poplatky

6. 1600 KČ - dovozová STK v ČR

7. 1500 KČ - schválení individuálního dovozu na registru

8. 800 KČ - registrace + vydání TP a RZ

Příště (až to zjistím) sem dám podmínky, za jakých lze v Dánsku pořídit auto na zakázku ( lhůty, záloha,...)

Zapomněl jsi ještě započítat položku : LÁZEŇSKÝ POBYT, protože to, cos musel řešit, se bez podlomenýho zdraví absolvovat asi nedá. Ale když už jseš takovej dobrodruh a spisovatel v jedný osobě, nechtěl bys ještě někde vyčenichat jak to udělat, abysme my, co jsme plátci DPH, tu daň mohli zase odečíst ? Resp. jak z toho při dovozu udělat N1. Někdo tvrdí, že to nejde, jinej zase, že asi jo, ale konkrétní úspěšnej případ jsem ještě neviděl.

Editováno: , autor: jirkaK
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...