Přejít na obsah

Škrtící klapka 1,6 74kw


krupica

Doporučené příspěvky

  • o 3 měsíce později...

Nevim jestli se mi topodaří správně popsat,ale pokusim se.Mam octavii 1,6 74 kW AKL či-li ještě lankovej plyn.Problém je ,že když na volnoběh přidám plyn a držím otáčky např 2000ot/min a lehoulince uberu plyn,tak mi klapka jakoby cukne(vezme plyn z nohy) a otáčky spadnou cca na 1000 ot/min a ne jen o kousek.Pak se vrátí zpátky na těch cca1900ot/min na který to původně mělo spadnout.Když zase o kousek uberu opakuje se to(z 1900 na 900 a zpět atd).Prostě nejde plynule ubírat plyn.Lanko chodí volně- nikde nedrhne.Dělá to i když ubírám plyn rukou přímo na klapce.Je prostě cejtit jak servo jakoby povolí.Nesetkal jste se stim někdo? Je klapka v háji?Čistil jsem dráhu jezdce i klapku jako takovou-žádná změna.Diagnostika nic nehlásí.Jinak za jízdy to nedělá,volnoběh to drží,ale málo to táhne a při přidání(i jemnym) i ubrání to škube(což by s tim mohlo souviset).Motor má hrubej chod.Za každou dobře míněnou radu díky.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 4 týdny později...

Zdar lidi,mám 1.6 74kw,za studena mi otáčky neblbnou,ohřeje se auto a při dojíždění,vyřazení otáčky lítaj mezi 1000 a 400.Udělá to tak třikrát a ustálí se.Byl jsem v servisu na PC tam mi řekli lambda.Koupil jsem novou,vyměnil a je to pořád stejné.Občas mi motor při parkování zhasne,auto je línější a pedle spotřeby i víc žere.Chybu třeba škrtící klapky to nepíše,nechal jsem jí jednou vyčistit a vydrželo to pouhé 3 dny,opět to lítá.Mám koupit novou škrtící klaku?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

zajímalo by mě jak muže čidlo na servu řízení ovlivnit volnoběh.v etce píšou že je ke stabilizaci volnoběhu.a to zas píše chybu00557 - tlakovy spinac servorízení F88 29-00 - zkrat na kostru a stym spojena chyba 00533 - regulace behu naprazdno 19-10 - nizsi odhad - Sporadická

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zdar lidi,mám 1.6 74kw,za studena mi otáčky neblbnou,ohřeje se auto a při dojíždění,vyřazení otáčky lítaj mezi 1000 a 400.Udělá to tak třikrát a ustálí se.Byl jsem v servisu na PC tam mi řekli lambda.Koupil jsem novou,vyměnil a je to pořád stejné.Občas mi motor při parkování zhasne,auto je línější a pedle spotřeby i víc žere.Chybu třeba škrtící klapky to nepíše,nechal jsem jí jednou vyčistit a vydrželo to pouhé 3 dny,opět to lítá.Mám koupit novou škrtící klaku?

Zdravím, měl jsem úplně stejný probém, vyřešili to v servisu vyčištěním škrtící klapky, výměnou vzduchového filtru + vyčištěním nějakých čidel a snímačů + přehrání SW řídící jednotky....

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zdravím, měl jsem úplně stejný probém, vyřešili to v servisu vyčištěním škrtící klapky, výměnou vzduchového filtru + vyčištěním nějakých čidel a snímačů + přehrání SW řídící jednotky....

Díky za info,určitě to zkusím.Pak jsem písnu jak to dopadlo a,když to nevyjde půjdu dál za problémem.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...
  • o 1 měsíc později...

Ahoj,

taky mám problém s volnoběhem. Už si s tím nevím rady. Mám 1.6 74kW. V autě byl do nedávna namontovaný plyn, který šel přes sáni. Měl jsem tam taky u toho velké problémy. Auto špatně jelo, kolísání otáček, někdy to i zdechlo, škubalo to a já nevím co všechno. Byl jsem s tím u jednoho pána, který tomu celkem rozumí a dal mi jakš takš dokupy na benzín. Plynu nerozumí, tak to aspoň nějak zprovoznil na ten benzín. Byl tam špatný halův snímač (musel vyměnit 4 ks těch snímačů, protože všechny byly špatné co koupil, tak nakonec tam šel originál, který už byl ok). Takže vyměnil ten snímač a nastavil zprávně rozvody, protože kde jsem měl auto v servise, tak tam rozvody špatně nastavili a auto nechtělo vůbec jet a majtel servisu se mi vyhýbal. Ale to je jedno. Takže na ten benzín se to jakš takš zprovoznilo. Sem tam ty otáčky ještě zakolísaly, ale už to nebyla taková hrůza. Škrtící klapku jsem už čistiil před tím, ale nenastavoval jsem ji. Minulý týden jsem byl nechat předělat plyn na sekvenční vstřikování a muslel jsem, že už bude všechno v pořádku. Že už bude konečně klid. Teď je to na to sekvenční vstřikování mnohem klidnější ten motor, žádné škubání a tak jako před tím, ale mám problém s tím volnoběhem. Po namontování toho sekvence mi teď otáčky kolísají mezi 1000 a asi 1600. Na diagnostice zjistili nějakou závadu na té klapce, tak ji vyčistili, nastavili a pořád nic. Otáčky pořád vysoké. Koupil jsem tedy novou originál klapku a po namontování a nastavení to samé. Už si s tím nevím rady. Měl někdo ten samý problém, že vyměnil tu klapku za novou a problém přetrvával. Celý den tady pročítám různé témata, ale všichni píšou, že jim to po vyčištění nebo výměně šlape. Tak nevím. Proto se obracím na vás, kdo s tím už máte nějaké zkušenosti. Díky předem za odpovědi!

Mirek

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 4 měsíce později...

Nazdar kolegové. Mám dotaz, pár věcí jste tu už vyřešili. Mám octavii 1 facelift motor 1.6 74 kw. Když např. ráno nastartuji (studený motor), motor hodně cuká! chvíli jsem se na to díval jak sebou mlátí a po chvíli si to začalo samo přidávat, cca na 1500, nebo 1600, podle zvuku. Po 5 sekundách zase kleslo dolů. Sedl jsem a párkrát jsem prošlápnul pedál a bylo to ok.

Nevíte mistři, čím by to mohlo být? váhou vzduchu? škrtící klapka? nutno řící, že klapka byla dělaná min. rok a váha před 3 letma. Děkuju, snad na něco příjdete..

A ještě takový dotaz, kde přesně najdu nastavení škrtící klapky do té základní polohy?? jaké číslo ve vadu-com a kód?? nikde to nemůžu vyčíst:(

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

je to typický príznak pre váhu vzduchu, poriadne vyčistiť a výsledok sa dostavý, najlepšie pýtaj si v lekárni benzénalkohol alebo tak nejak oni už budu vedieť čo chceš, len opatrne pri čistení je to velmi jemné, potom dobre vysušiť

Děkuju za radu!!!!!!!!!!!!! :palec2::palec2:

Dnes to udělám a uvidíme, snad to pomůže

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 měsíc později...

Zdravím všechny odpborníky, chtěl bych se zeptat, u mé Octavie se stávalo to že při volnoběhu na křižovatce kolísali otáčky mezi 850 - 1000, tak po poradě u jednoho známého "opraváře" mi poradil že, do vstřikovací klapky vstříkne nějaký sprej a že vše budo ok, jenže po jeho stříknutí sprejem mi auto dělá to, že na volnoběh se třeba stane to že tam mám 2000 otáček, po sešlápnutí plynu tam těch 2000 otáček zůstává, tak znovu s autem k němu na opravu, podíval se na to a říkal že je prasklá nějaká hadice od motoru k posilovači brzd, tak ji vyměnil a otáčky na volnoběh vyskakují stále. Tak jsem včera zajel do autorizovaného servisu tam mi zdělili nemilou věc, prý mám prasklou vstřikovací klapku. Polil mě pot a to jsem nevěděl jaká bude ještě cena a ta se prý asi pohybuje kolem 10000 Kč. No prostě děs, běs a hrůza. Říkali že dnes zavolají jaká je cena, ale že se mám třeba poohlídnout i já po nějaké starší jestli chci.

A chci se zeptat:

1. měnili jste ji už někdo a jestli ano tak jaká byla cena?

2. a na internetu pod názvem vstřikovací klapka nic nemohu najít určitě se tak jmenuje, případně jestli někdo máte nějaké odkazy?

Děkuji všem moc za radu

Není to náhodou škrtící klapka viz odkazy:

http://www.skoda-dily.cz/nahradni-dil/06a1...kw-octavia.html

http://www.nd-skoda-volkswagen.cz/cz/autod...ia-od-r-97.html

Editováno: , autor: davidmatousek1
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...