Říjen 19, 200816 r Ja som mal tiež nové sviečky a robili bordel.Nie tak dávno čo som tu o tom písal.Takže netreba sa stále spoliehať nato, čo je nové, je dobré!!!
Říjen 19, 200816 r Je mozne se je to podobny problem jako mam ja o kousek nize? http://forum.skodahome.cz/index.php?showtopic=51403 Zdravi J.
Únor 5, 200916 r Nevim jestli se mi topodaří správně popsat,ale pokusim se.Mam octavii 1,6 74 kW AKL či-li ještě lankovej plyn.Problém je ,že když na volnoběh přidám plyn a držím otáčky např 2000ot/min a lehoulince uberu plyn,tak mi klapka jakoby cukne(vezme plyn z nohy) a otáčky spadnou cca na 1000 ot/min a ne jen o kousek.Pak se vrátí zpátky na těch cca1900ot/min na který to původně mělo spadnout.Když zase o kousek uberu opakuje se to(z 1900 na 900 a zpět atd).Prostě nejde plynule ubírat plyn.Lanko chodí volně- nikde nedrhne.Dělá to i když ubírám plyn rukou přímo na klapce.Je prostě cejtit jak servo jakoby povolí.Nesetkal jste se stim někdo? Je klapka v háji?Čistil jsem dráhu jezdce i klapku jako takovou-žádná změna.Diagnostika nic nehlásí.Jinak za jízdy to nedělá,volnoběh to drží,ale málo to táhne a při přidání(i jemnym) i ubrání to škube(což by s tim mohlo souviset).Motor má hrubej chod.Za každou dobře míněnou radu díky.
Březen 2, 200916 r chlapi,.je tu popis, jak nastvit skrtici klapku po vymene na VAGu? Vim,ze je tady temat plna prdel o tech skrticich klapkach, a ze se musi nastvit na VAGu, ale je tu nekde popis, jak to na tom VAGu nastvit?
Březen 2, 200916 r viz. VIS a ještě píše, dekuje-li ŘJ motoru odpojeí baterie, nebo novou škrtící klapku, provede většinou základní nastavení věšinou sama. Neexistuje zde však kontrola správnosti nastavení. Nov__obr_zek__4_.bmp
Březen 2, 200916 r diky ti, kde jsi to ve VISU nasel? Jsem to prolezal xkrat a nic, jen kontrola skrtici klapky, ci kotrola jednotky nastaveni skrt.klapky.
Březen 2, 200916 r VIS 3.0: motoy - benzin - 1.6 AVU,BFQ - základní nastavení - škrtící klapka Nikdy jsem nenastavoval, ale vim kde najít, myslim, že by se dalo i v DP, ale to by bylo hledání na delší dobu ...
Březen 2, 200916 r podle mě je to takhle na AKL 1.6 74KW zakladní nastavení škrtící klapky Upraveno Březen 2, 200916 r od pajka
Březen 2, 200916 r uz jsem to zkousel, ale otec ma asi vadnou lamdu, takze to porad pise ve ctvrtem okenku 1000000 misto 0000000. abych mohl provest zakladni nastaveni. a jeste se zeptam, cisla skupin se daji nekde najit?vzdyt je jich strasne moc tech skupin.
Březen 2, 200916 r to je blebost abystam měl 10000000 PRVNÍ ČTYŘI NULY tam musí byt. pak se mění poslední čtyři 00001000,00000100,00000010,00000001 asi tak nějak jinak skupiny 000 až 022 to jde poskupině pak 057,098,099
Březen 2, 200916 r Zdar lidi,mám 1.6 74kw,za studena mi otáčky neblbnou,ohřeje se auto a při dojíždění,vyřazení otáčky lítaj mezi 1000 a 400.Udělá to tak třikrát a ustálí se.Byl jsem v servisu na PC tam mi řekli lambda.Koupil jsem novou,vyměnil a je to pořád stejné.Občas mi motor při parkování zhasne,auto je línější a pedle spotřeby i víc žere.Chybu třeba škrtící klapky to nepíše,nechal jsem jí jednou vyčistit a vydrželo to pouhé 3 dny,opět to lítá.Mám koupit novou škrtící klaku?
Březen 2, 200916 r zajímalo by mě jak muže čidlo na servu řízení ovlivnit volnoběh.v etce píšou že je ke stabilizaci volnoběhu.a to zas píše chybu00557 - tlakovy spinac servorízení F88 29-00 - zkrat na kostru a stym spojena chyba 00533 - regulace behu naprazdno 19-10 - nizsi odhad - Sporadická
Březen 2, 200916 r je to divne jenom me ze ma volnobezne otacky 1000 - 1600 ?? ja mam kolem 800 pokud vim
Březen 3, 200916 r Zdar lidi,mám 1.6 74kw,za studena mi otáčky neblbnou,ohřeje se auto a při dojíždění,vyřazení otáčky lítaj mezi 1000 a 400.Udělá to tak třikrát a ustálí se.Byl jsem v servisu na PC tam mi řekli lambda.Koupil jsem novou,vyměnil a je to pořád stejné.Občas mi motor při parkování zhasne,auto je línější a pedle spotřeby i víc žere.Chybu třeba škrtící klapky to nepíše,nechal jsem jí jednou vyčistit a vydrželo to pouhé 3 dny,opět to lítá.Mám koupit novou škrtící klaku? Zdravím, měl jsem úplně stejný probém, vyřešili to v servisu vyčištěním škrtící klapky, výměnou vzduchového filtru + vyčištěním nějakých čidel a snímačů + přehrání SW řídící jednotky....
Březen 5, 200916 r Zdravím, měl jsem úplně stejný probém, vyřešili to v servisu vyčištěním škrtící klapky, výměnou vzduchového filtru + vyčištěním nějakých čidel a snímačů + přehrání SW řídící jednotky.... Díky za info,určitě to zkusím.Pak jsem písnu jak to dopadlo a,když to nevyjde půjdu dál za problémem.
Březen 19, 200916 r Díky za info,určitě to zkusím.Pak jsem písnu jak to dopadlo a,když to nevyjde půjdu dál za problémem. Tak už mi funguje Octávka na 100%,byla to škrtící klapka.Čínskej šit jsem nekoupil,originál mě stál 5800,- + 200,-kč práce.
Duben 19, 200916 r Ahoj, taky mám problém s volnoběhem. Už si s tím nevím rady. Mám 1.6 74kW. V autě byl do nedávna namontovaný plyn, který šel přes sáni. Měl jsem tam taky u toho velké problémy. Auto špatně jelo, kolísání otáček, někdy to i zdechlo, škubalo to a já nevím co všechno. Byl jsem s tím u jednoho pána, který tomu celkem rozumí a dal mi jakš takš dokupy na benzín. Plynu nerozumí, tak to aspoň nějak zprovoznil na ten benzín. Byl tam špatný halův snímač (musel vyměnit 4 ks těch snímačů, protože všechny byly špatné co koupil, tak nakonec tam šel originál, který už byl ok). Takže vyměnil ten snímač a nastavil zprávně rozvody, protože kde jsem měl auto v servise, tak tam rozvody špatně nastavili a auto nechtělo vůbec jet a majtel servisu se mi vyhýbal. Ale to je jedno. Takže na ten benzín se to jakš takš zprovoznilo. Sem tam ty otáčky ještě zakolísaly, ale už to nebyla taková hrůza. Škrtící klapku jsem už čistiil před tím, ale nenastavoval jsem ji. Minulý týden jsem byl nechat předělat plyn na sekvenční vstřikování a muslel jsem, že už bude všechno v pořádku. Že už bude konečně klid. Teď je to na to sekvenční vstřikování mnohem klidnější ten motor, žádné škubání a tak jako před tím, ale mám problém s tím volnoběhem. Po namontování toho sekvence mi teď otáčky kolísají mezi 1000 a asi 1600. Na diagnostice zjistili nějakou závadu na té klapce, tak ji vyčistili, nastavili a pořád nic. Otáčky pořád vysoké. Koupil jsem tedy novou originál klapku a po namontování a nastavení to samé. Už si s tím nevím rady. Měl někdo ten samý problém, že vyměnil tu klapku za novou a problém přetrvával. Celý den tady pročítám různé témata, ale všichni píšou, že jim to po vyčištění nebo výměně šlape. Tak nevím. Proto se obracím na vás, kdo s tím už máte nějaké zkušenosti. Díky předem za odpovědi! Mirek
Duben 21, 200916 r Co se týče lpg piš spíše do fóra pro fabie téma motor podtéma lpg, je tam karel.lpg a umí poradit. Motor ale musí šlapat správně už právě na benzin.
Srpen 26, 200916 r Nazdar kolegové. Mám dotaz, pár věcí jste tu už vyřešili. Mám octavii 1 facelift motor 1.6 74 kw. Když např. ráno nastartuji (studený motor), motor hodně cuká! chvíli jsem se na to díval jak sebou mlátí a po chvíli si to začalo samo přidávat, cca na 1500, nebo 1600, podle zvuku. Po 5 sekundách zase kleslo dolů. Sedl jsem a párkrát jsem prošlápnul pedál a bylo to ok. Nevíte mistři, čím by to mohlo být? váhou vzduchu? škrtící klapka? nutno řící, že klapka byla dělaná min. rok a váha před 3 letma. Děkuju, snad na něco příjdete.. A ještě takový dotaz, kde přesně najdu nastavení škrtící klapky do té základní polohy?? jaké číslo ve vadu-com a kód?? nikde to nemůžu vyčíst:(
Srpen 27, 200916 r Nikdo nezná odpověď?:-( je to typický príznak pre váhu vzduchu, poriadne vyčistiť a výsledok sa dostavý, najlepšie pýtaj si v lekárni benzénalkohol alebo tak nejak oni už budu vedieť čo chceš, len opatrne pri čistení je to velmi jemné, potom dobre vysušiť
Srpen 28, 200916 r je to typický príznak pre váhu vzduchu, poriadne vyčistiť a výsledok sa dostavý, najlepšie pýtaj si v lekárni benzénalkohol alebo tak nejak oni už budu vedieť čo chceš, len opatrne pri čistení je to velmi jemné, potom dobre vysušiť Děkuju za radu!!!!!!!!!!!!! Dnes to udělám a uvidíme, snad to pomůže
Říjen 27, 200915 r Zdravím všechny odpborníky, chtěl bych se zeptat, u mé Octavie se stávalo to že při volnoběhu na křižovatce kolísali otáčky mezi 850 - 1000, tak po poradě u jednoho známého "opraváře" mi poradil že, do vstřikovací klapky vstříkne nějaký sprej a že vše budo ok, jenže po jeho stříknutí sprejem mi auto dělá to, že na volnoběh se třeba stane to že tam mám 2000 otáček, po sešlápnutí plynu tam těch 2000 otáček zůstává, tak znovu s autem k němu na opravu, podíval se na to a říkal že je prasklá nějaká hadice od motoru k posilovači brzd, tak ji vyměnil a otáčky na volnoběh vyskakují stále. Tak jsem včera zajel do autorizovaného servisu tam mi zdělili nemilou věc, prý mám prasklou vstřikovací klapku. Polil mě pot a to jsem nevěděl jaká bude ještě cena a ta se prý asi pohybuje kolem 10000 Kč. No prostě děs, běs a hrůza. Říkali že dnes zavolají jaká je cena, ale že se mám třeba poohlídnout i já po nějaké starší jestli chci. A chci se zeptat: 1. měnili jste ji už někdo a jestli ano tak jaká byla cena? 2. a na internetu pod názvem vstřikovací klapka nic nemohu najít určitě se tak jmenuje, případně jestli někdo máte nějaké odkazy? Děkuji všem moc za radu Není to náhodou škrtící klapka viz odkazy: http://www.skoda-dily.cz/nahradni-dil/06a1...kw-octavia.html http://www.nd-skoda-volkswagen.cz/cz/autod...ia-od-r-97.html Upraveno Říjen 27, 200915 r od davidmatousek1
Říjen 27, 200915 r - je to škrtící klapka jak píšeš, vstřikovací jsme nikdy neslyšel - odkaz: http://www.cc-autodily.cz/index.php?go=sea...ledavani=Hledej kupovla bych ale sice drahý ale originál - a to že je prasklá taky slyším poprvé, to spíš prasknou hadice k ní ale hliníková klapka?
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.