Radek1003 Vloženo 23. Únor 2016 Sdílet Vloženo 23. Únor 2016 Po nastartování nic nesvítilo a jelo to jako předtím. Odvezl jsem to do autor . servisu tak uvidíme na co přijdou, dám pak vědět. Díky všem za rady. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Malta Vloženo 23. Únor 2016 Sdílet Vloženo 23. Únor 2016 tož takové závady jsou na dvě věci , to se fááákt blbě hledá. Hlavně pak dej vědět, co tomu bylo ... a ať to moc nestojí Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Richiis Vloženo 27. Únor 2016 Sdílet Vloženo 27. Únor 2016 Čekám, že pan napíše co s tím bylo. Já mám stejný typ motoru jako on, intervaly výměn oleje a filtrů, kapalin a svíček jsem si zkrátil na polovic,tak doufám,že mě tohle nepotká. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Radek1003 Vloženo 2. Březen 2016 Sdílet Vloženo 2. Březen 2016 Tak dnes sem si konečně přivezl Fabču ze servisu. Nakonec to bylo katalyzátorem, byl totálně zacpaný (rozpadlý)......originál stojí cca.15000,- sehnal jsem použitý za 2000,- a servis si řekl za práci, svíčky, těsnění, diagnostiku atd. 3000,- ale bylo to přes známého takže mi nepočítali všechny hodiny. Za 14dní mám přijet znovu že mi udělají diagnostiku jestli se zase něco neobjeví v paměti ŘJ., protože jim to psalo (když jim to přestalo jet úplně) že je něco se vstřikama, ale když je kontrolovali tak prý jsou cajk. Domů to jelo parádně, teda v rámci možností daného motoru, snad to tak chvíli vydrží. Richiis: Interval oleje mám taky poloviční, ale prý to je způsobeno tím že jezdím krátké tratě cca.6km. a nestačí se katík vypálit či co a tím se zanáší. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
froggy Vloženo 2. Březen 2016 Sdílet Vloženo 2. Březen 2016 blbost... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
hubo44 Vloženo 3. Březen 2016 Sdílet Vloženo 3. Březen 2016 Tak dnes sem si konečně přivezl Fabču ze servisu. Nakonec to bylo katalyzátorem, byl totálně zacpaný (rozpadlý)......originál stojí cca.15000,- sehnal jsem použitý za 2000,- a servis si řekl za práci, svíčky, těsnění, diagnostiku atd. 3000,- ale bylo to přes známého takže mi nepočítali všechny hodiny. Za 14dní mám přijet znovu že mi udělají diagnostiku jestli se zase něco neobjeví v paměti ŘJ., protože jim to psalo (když jim to přestalo jet úplně) že je něco se vstřikama, ale když je kontrolovali tak prý jsou cajk. Domů to jelo parádně, teda v rámci možností daného motoru, snad to tak chvíli vydrží. Richiis: Interval oleje mám taky poloviční, ale prý to je způsobeno tím že jezdím krátké tratě cca.6km. a nestačí se katík vypálit či co a tím se zanáší. Riešil som toto iste znamemu kupil polsku nahradu a ide pekne mal uplne tiež nepriechodny kat. Slalo to myslim 280€. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tomkk Vloženo 3. Březen 2016 Sdílet Vloženo 3. Březen 2016 blbost... Vypadá to že ne: http://www.autohit.cz/testy/38977-skoda-fabia-ii-radost-i-zklamani Docela hustý, u takto pritimitivního motoru. :/ Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
froggy Vloženo 3. Březen 2016 Sdílet Vloženo 3. Březen 2016 A tam se píše něco o vlivu krátkých jízd na zanášení katalyzátoru?? 6 km cesta není zas tak krátká, aby se nezahřál kat. Ani zmíněnému důvodu podpalování ventilů se mi nechce věřit. Že by motor byl schopný nasát z katalyzátoru piliny???? Přes výfukový ventil??? Za mě ne... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
McMatej Vloženo 3. Březen 2016 Sdílet Vloženo 3. Březen 2016 Tak on by teoreticky za jistých podmínek i mohl (nasát z výfuku), ve výfukovém potrubí vznikají kmity a plyny se mohou pohybovat zpět do motoru. ALE je divné tyto problémy s podpalováním ventilů měly jen 6 ventilové motory, 12 ventilové ne a přitom mají výfukový svod a katalyzátor stejný. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ekkar_z_Bastlírny Vloženo 4. Březen 2016 Sdílet Vloženo 4. Březen 2016 ... Že by motor byl schopný nasát z katalyzátoru piliny???? Přes výfukový ventil??? Za mě ne... Tak on by teoreticky za jistých podmínek i mohl (nasát z výfuku), ve výfukovém potrubí vznikají kmity a plyny se mohou pohybovat zpět do motoru. ... Nejenom teoreticky, podtlak směrovanej zpátky do válce tam za jistejch okolností je, vzniká rezonancí tlakový vlny šířící se vnitřkem vejfukovýho kanálu od vejfukovýho ventilu směrem ke katu, kde se vlna odrazí a vznikne cosi jako "píšťala" - prostě aerodynamicky oddělenej prostor s odlišným odporem vůči proudění, než prostory na něj navazující, tím v něm za určitejch otáček = při jistý četnosti tlakovejch impulsů z válce vznikne rezonance a ta dokáže nasávat nejen plyny, ale i mechanický nečistoty zpátky do válce. Ono si stačí vzpomenout, co udělá s řízením bohatosti směsi díra ve středním dílu vejfuku - taky by se řeklo "je to AŽ ZA KATALYZÁTOREM" a tudíž z hlediska tlakovejch poměrů se nemá jak dostat čistej vzduch zvenku skrz kat až k lambdě - jenže vono hovno, ten vzduch se tam právě podtlakem vzniklým rezonancí dostane v tak vysoký míře, že lambda vykáže nadměrnou přítomnost nespotřebovanýho kyslíku a ŘJ obohacuje směs tak dlouho, dokud si nemyslí, že má zase zpátky stechiopoměr 14,785:1. Až teda na to, že přitom motor začne chlastat jak ruskej tank a jede jako by byl poháněnej tím dýmem, co se mu valí z vejfuku ... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Richiis Vloženo 4. Březen 2016 Sdílet Vloženo 4. Březen 2016 Takže čistě teoreticky. Já jezdím denně do práce- Ráno 10km okresními cestami a odpoledne zpět. Žádné zastavování,přejíždím přes vesničky, motor nevyvíjí skoro žádnou námahu. Motor nepodtáčím, ani zbytečně nevytáčím. Nyní mám najeto necelých 66 tisíc. Může mě teda čekat v 90 tisících investice za nový katalyzátor za 15 000,-Kč? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ekkar_z_Bastlírny Vloženo 4. Březen 2016 Sdílet Vloženo 4. Březen 2016 Může a nemusí - jako každýho uživatele auta s katalyzátorem. Pokud "chytneš" vadnej kus, klidně se vysype i dřív než v 90tkm. U motoru HTP je navíc ke všemu problém s tím, že pokud ho ve starší verzi s "krátkou převodovkou" někdo pořád honil po dálnici jak nadmutou kozu ve velký míře s otáčkama nad 4000rpm, tak se katík víc ohříval až propálil - pak se samozřejmě ten keramicko-kovovej materiál rozsype jak hliněnej ... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Radek1003 Vloženo 4. Březen 2016 Sdílet Vloženo 4. Březen 2016 (editace) Tohle mi vypadává ze starého katalyzátoru a něco tam chrasti. Editováno: 5. Březen 2016, autor: Radek1003 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ekkar_z_Bastlírny Vloženo 4. Březen 2016 Sdílet Vloženo 4. Březen 2016 No, to je rozdrobená přesně ta kovová houbovitá vrstva nanesená na keramickým nosiči - čili katalYzátor přestal katalYzovat a teď už jenom chrastí... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
The_DoctoR Vloženo 25. Březen 2016 Sdílet Vloženo 25. Březen 2016 Zdravím. Dnes mi po 210 tkm začal mít motor zvláštní zvuk. Těžko ho popsat, je to něco jako taková siréna, jen při vysokých otáčkách, když přidávám nebo výrazněji když brzdím motorem, čím ve vyšších otáčkách, tím je ten zvuk výraznější, je to něco jako takovej ten rally zvuk, když se brzdí motorem, takovej lehce hučící... Jsem po výměně oleje, čím by to mohlo být? Mám najeto 210 000 a ještě jsem v motoru nic neměnil...Diagnostika nesvítí... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Malta Vloženo 25. Březen 2016 Sdílet Vloženo 25. Březen 2016 asi bych mrkl na výfukovou soustavu, vlnovec, první díl Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
JiVi Vloženo 7. Duben 2016 Sdílet Vloženo 7. Duben 2016 (editace) kdyz jsme u te zivotnosti katu, zavzpominal jsem, ze jsem cetl clanek o jeho zivotnosti, ktera je dana predpisy. tady vkladam odkaz. http://auto.idnes.cz/moderni-motor-vydrzi-hrave-ctvrt-milionu-km-nevadi-mu-ani-1100-otacek-1fn-/automoto.aspx?c=A100420_111826_automoto_fdv Existuje samozřejmě řada komponentů, jejichž životnost je omezená a stanovená zákonnými předpisy, třeba u katalyzátoru je to minimálně 160 tisíc kilometrů, potom by se měl vyměnit; jsou součástky omezené lety, musí se měnit třeba po 10 letech, i když najedete málo kilometrů Editováno: 11. Květen 2016, autor: JiVi Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
phz Vloženo 22. Květen 2016 Sdílet Vloženo 22. Květen 2016 Zdravím pánové, možná mam podobný problém jako kolega předemnou. F2 11/2008 1.2htp. najeto cca 117tkm. cca pred 4tkm menen olej (snazim se dodrzovat kratsi interval nez tech 15tisic),netankuji zadny noname, baterie, vzduchovy filtr a svicky. od prosince se mi cas od casu rozsvitila kontrolka motoru ktera po par startech sama zhasla, tak sem tomu nevenoval takovou pozornost. Jenže, postupem času pozoruji že se kontrolka rozsvici cim dal casteji (hlavne pokud stim jezdi pritelkyne) v servisu mi rekli chyba vackoveho hridele (pred chybou byl jeste nejakej pridomek ted si nevzpomenu.) chybu vymazali. nyni sem zacal pozorovat ze auto pri volnobehu lehce cuka. na dalnici rucicka rychlosti kmita, neni stabilne na rychlostni cislici. a dnes to vyvrcholilo tim že přitelkyne (zapla klima) jela po dalnici a auto prestalo tahnout (touhle trasou jezdi bezne a klimu miva taky zaplou a nikdy to nepozorovala) mohla podrazovat cokoliv a nic nepomohlo, musela proste zastavit a nastartovat znova. to byl zrejme nouzak ze? muze to byt klapka? díky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
cosby Vloženo 22. Květen 2016 Sdílet Vloženo 22. Květen 2016 Nemůže.Běž na pořádnou diagnostiku Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.