Listopad 12, 200816 r Pánové mám octavii 66 kw AGR r.v. 99 polemizuji mezi čipem (upravou map přímo v originál programu) a nebo trysky 764. Jelikož nemám na turbu naklápěcí lopatky VNL tak trysky 764 sprint jsou nevhodné co je na tom pravdy ??? Prijed na chipa, uz ma tady na foru tenhle motor odemne upraveno uz dost clenu a myslim ze spokojenost...
Listopad 15, 200816 r Autor Tak dnes som sa konecne dostal k tomu, aby som napisal do firmy DIESELPOWER s.r.o. a velmi ma nepotesili. Neodporucaju sprinty 764 citujem: "Tyto motory AHU mají slabé písty a nelze příliš zvyšovat výkon. Doporučuji osadit tryskami Sprint 520 již z důvodu toho, že máte seriově montováno obtokové turbo a s tryskami Sprint 764 by Vám to kouřilo pro nedostatek vzduchu. Sprint 520 jsou OK, zvednou Vám výkon na 115 Ps a příjemně zvýší kroutící moment." Co na to poviete? Uz som chcel tento tyzden objednavat len ma akosi prekvapili Mate to niekto v AHU motore VW?
Listopad 15, 200816 r Ale jo, při dobré údržbě to zvládnou. Do motoru který není načipován bych je klidně dal, když ti nevadí semtam briketka.
Listopad 15, 200816 r Tak dnes som sa konecne dostal k tomu, aby som napisal do firmy DIESELPOWER s.r.o. a velmi ma nepotesili. Neodporucaju sprinty 764 citujem: "Tyto motory AHU mají slabé písty a nelze příliš zvyšovat výkon. Doporučuji osadit tryskami Sprint 520 již z důvodu toho, že máte seriově montováno obtokové turbo a s tryskami Sprint 764 by Vám to kouřilo pro nedostatek vzduchu. Sprint 520 jsou OK, zvednou Vám výkon na 115 Ps a příjemně zvýší kroutící moment." Co na to poviete? Uz som chcel tento tyzden objednavat len ma akosi prekvapili Mate to niekto v AHU motore VW? Bylo by dobré zjistit ještě jaké máš číslo motoru, protože ne všechny AHU měli špatné. Nicméně do motoru, kde je ještě turbo s obtokem jsou vhodnější Sprint 520 nebo Sprint 502.
Listopad 15, 200816 r Autor no v technicaku mam napisany len typ, ale dnes mrknem na to cislo ked nezaudnem. Je tam ale aj nieco take ako 3B/SEAHUX01/SGFM512089 len to bude asi nejake ine znacenie
Listopad 15, 200816 r Je to vyražený na motoru mezi 3 a 4 vstřikem. Jedná se o 5ti nebo 6ti místné číslo. Upraveno Listopad 16, 200816 r od olisoft citovanie predchadzajuceho prispevku je ZAKAZANE
Listopad 15, 200816 r Autor diky Dukes dnes na to mrknem a napisem co a ako a v priebehu tyzdna to budem realizovat zatial dik za vsetky rady chlapi
Listopad 15, 200816 r Autor Je to vyražený na motoru mezi 3 a 4 vstřikem. Jedná se o 5ti nebo 6ti místné číslo. mno bol som pozriet na to cislo len sa mi nechcelo davat dole kryt motora...videl som nejake cislo z boku ako je kontrolna tycka oleja. Len neviem ci som videl to spravne cislo...takze: 8103373N
Listopad 20, 200816 r Autor nikto nic? ako s tym značenim motora? je to este ten horsi, alebo uz ten lepsi
Listopad 20, 200816 r Číslo jsi opsal asi špatně, mělo by mít 6 míst. Asi takhle AHU xxx xxx A je to na bloku.
Říjen 23, 201311 r chalani sorry ze obnovujem staru temu, ale ... Presiel som si skoro cele forum a nedopatral som sa odpovede. Mam 66kw AHL a chcel by som to upravit na 81kw Takze moja otazka znie. Je mozne prehrat originalny soft z 81kw do 66kw ? Viete to niekto urobit ? ( a za kolko - kludne aj CR ) Taktiez by som tam rad dal FB trysky a navstavit vstreky. V skrate chcem urobit standardnu 81kw ( bez chiptunicgu, proste origo soft) Dikes
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.