Publikováno Listopad 21, 200816 r Nazdar skodovaci, jednou jsem celkem ostre podradil a od te doby mi tam sviti na palubovce kontrolka kontroly motoru, najezdil jsem s ni takhle dobrych 15 000 km, bez jakehokoliv problemu. [nepozoroval jsem ani zvysenou spotrebu, ani pokles vykonu]. Az na to ze to v noci neprijemne sviti, tak by mi tato kontrolka nevadila, ale hodlam auto prodat a vim ze kupujici budou chtit at jim kvuli tomu slevim. Mam kabel na diagnostiku, nemate s tim skodovaci zkusenost? diky moc za odpovedi Asi jsem zapomel napsat, ze se jedna o model 2000, SLXI 2.0 benzin Upraveno Listopad 21, 200816 r od hranolkastatarkou
Listopad 21, 200816 r Pokud mas kabel na diagnostiku, tak nejdriv vycti pamet zavad a napis nam jakou zavadu ti to pise...Jinak tezko nekdo poradi.
Listopad 21, 200816 r A ještě jedna věc, na 2.0 je to celkem normální jev, i mě to svítí. Hádám, že ti vag vypíše buď příliš bohatá nebo příliš chudá směs.
Prosinec 2, 200816 r raz som zabudol, ze mam zaradenu rychlost a plachtil som na pumpu. pri velmi nizkych otackach mi zarachotil motor, hned som vyslapol spojku a vsetko bolo v poriadku. z 500 skocil na 900 a vsetko OK. behom par sekund zacala svietit kontrolka elektroniky motoru /to je ta inkonka motoru/. to znamena, ze auto padlo do nudzoveho rezimu. tyzden predtym som mal auto par krat na pocitaci a nepisal ziadnu chybu. len sporadicku na ABS a ESP, ale to bolo z dovodu slabeho akumulatoru, vzdy pri startovani po dlhsom stati. podla navodu na obsluhu ma tento check system na starosti exhalcie motora. zavada bola vyriesena klucom č. 10 a jednou cigaretkou. auto som odpojil od prudu na dobu jednej cigaretky a vyresetoval mu trosku hlavicku. odvtedy bez problemov. mozno to tak neni, ale domnievam sa, ze cela tato patalia bol sposobena šupou, ktoru dostala elektronika v dosledku velmi nizkych otacok.... mozno to tak neni..... ale takto som to vyriesil
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.