Přejít na obsah

O1 1,8T kolísání otáček na volnoběh


bArt_Teschen

Doporučené příspěvky

Občas mi to příjde, že to cukne když na to šlápnu, ale přece když by vynechával ten modul tak by spíš to auto jakoby chcípalo ne? Teď mám spíš problém s tím, že třeba při vyřazení rychlosti, nebo jízdě na volnoběh ty otáčky držej vysoko, třeba na 1300 tam se na dobu zastaví a pak teprve spadnou na těch 800. 

Editováno: , autor: lifty
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

vyměň ventil na odvětrání karteru a budeš mít klid,směs se chová občas jako chudá a občas jako bohatá a proto to kolísá a proto to většinou nepíše závadu,ale někdy to může psát i vynechávání válců-1,8 je na to velice citlivá

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nevím čím myslíš odvětrání karteru a už vůbec ten ventil. Pokud bys mi to mohl popsat byl bych moc rád. Jinak teď je největší problém ten, že prostě přijedu ke křižovatce a ty otáčky spadnou normálně a krásně držej a pak přijedu na další a tam to padá pomalu, na dobu se to zastaví třeba na 1300 a postupně to pomalinku padá. Prostě takový na střídačku, už fakt nevim.

 

 

EDIT:

Ještě něco jsem zkusil, když jsem dneska přijel domů, tak jsem odpojil váhu vzduchu. Jel jsem to projet a otáčky padaly v celku normálně. Je pravda, že to vůbec nejelo, takže se to nedalo protáhnout a občas padaly pomalejc, občas rychlejc ale vždy rovnou na 800. Pak jsem jí znova připojil a taky to dělalo normálně :X Jenže pak jsem auto protáhnul po jedný rovince a pak při vyřazení se zase zastavily na 1300, tam dobu stály a pak pomalu padaly na 800.
 
Už jsem z toho zoufalej! :X
Editováno: , autor: Wojnar
Edituj příspěvky!!
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No jenže problém je, že všechny ty podtlakový už mám vyměněný za silikonový a už mě nenapadá, který bych ještě vyměnil :(

 

EDIT://

 

Dneska jsem zkusil dát zpátky starý svíčky a beze změny, pak jsem zkusil odpojit lambdu a stav úplně stejnej jak s odpojenou tak se zapojenou lambdou, možná to trošku líp jede. Dochází mi možnosti co to může být :(

Editováno: , autor: lifty
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...
  • o 4 měsíce později...
  • o 1 rok později...

Zdarec,

chci se zeptat na "problém" u mojí OI 1.8T (AGU) r.v.1999

Při studeném i zahřátém autě mi při volnoběhu kolísají (nepravidelně) otáčky. Normálně se drží na těch cca 900ot/min a najednou to houpne na cca 800ot/min. Je cítit, že se motor při tomto houpnutí otáček zatřepe.

Píchnul jsem to na VAG a je tam pouze jedna chybka.

 

16514 - Oxygen (Lambda) Sensor B1 S1: Malfunction in Circuit
P0130 - 35-10 - - - Sporadická

 

Můžu se zeptat, na co přesně se mám zaměřit? Lambdu jinou nemám (kupovat na blind se mi nechce)

Zapalovací cívky jsou (dle mého laického názoru) v pořádku, jelikož auto jezdí úplně v pohodě, do nouzáku nepadá a spotřeba v normě (záleží na jízdním stylu) Tlakové hadice vypadají v pořádku (žádná díra)

Díky za rady!

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 4 měsíce později...

Dobrý podvečer prajem,

 

   kedže som na tomto fóre nový, tak som si pred tým ako som pridal príspevok prečítal dosť podobných tém ako tá moja.

 

Týmto Vás chcem poprosiť o pomoc, momentálne ma trápi jeden problém s ktorým si neviem rady. 

 

Popis problému:

        Auto ako naštartujem tak klasicky ide na cca 1300 otáčok kým nedosiahne pracovnú teplotu. Potom otáčky sú na 800 to je klasický scénar. No poslednú dobu si všímam jednu vec, po čase jazdy alebo aj na volnobehu no nie vždy! len občas, autu klesnu otáčky na 200 ! no auto nezdochne ale proste ide len na strašne nízkych otáčkach je to počuť. Tak klasika bol som na diagnostiku lambda sonda, kúpil osm novú samozrejme bo*h značkovú :) no neprestalo to. Ďalej nasledovalo prezretie hadíc, na pohlad všetky krásne tesné nikde neprefukuje ani nič. Tento problém sa na 80% dá odstrániť jednoducho vypnem a zapnem motor. 

 

Chcel by som Vás veľmi pekne poprosiť o pomoc, čo to ešte môže byť.

 

1.8T 110Kw, AGU

post-93559-0-85539000-1428090089_thumb.j

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 měsíc později...

Zdravím.Když je motor studený i zahřátý dělá mi toto:Mám na volnoběhu 1000ot.Když přidám plyn a pustím pedál,tak otáčky klesnou na 500 a motor si sám přidáva až se dostane opět na 1000.Zní to jakoby chtěl chcípnout. nevite cim by to mohlo byt tento problem mam uz 3 mesice a uz si nevim rady. za kazdou pomoc budu vdečny jezdim pouze na vervu 100. mam vycistenou klapu a serizenou,nove cidla, hadice ok, lambda nova,vaha vzduchu ok, tak nevim jak je mozne ze volnobeh stale nedrzi 

Editováno: , autor: filip.3333
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 8 měsíců později...
  • o 4 měsíce později...

Ahoj, prosím o radu. Motor po nastartování drží otáčky kolem 2tisíc a po zahřátí jsou strašně nízké.
VAG píše toto:
17524 - rada 1 -sonda 1: topny okruh Preruseni
P1116 - 35-00 - -
17511 - rada 1 -sonda 1: topny okruh Vykon prilis maly
P1103 - 35-00 - -
16684 - Zjisteno vynechavani zapalovani
P0300 - 35-10 - - - Sporadicky
16685 - Valec 1 Zjisteno zapalovani vynechava
P0301 - 35-10 - - - Sporadicky
16688 - Valec 4 Zjisteno zapalovani vynechava
P0304 - 35-10 - - - Sporadicky

 

Díky za rady.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 rok později...

Nazdar. Mám taký problem že na voľnobehu my kolíšu otáčky okolo 900 +/- 50. Nezáleží či je studený alebo teplý, ći ide na benzín alebo lpg. Pôvodne tam bol dorabany blow off ventil ale ten som vyhodil a dal tam seriovy bosch >turbo>sanie> tenká hadička do toho liatinového sania. Problém je že auto malo problém s alternátorom. Ten som vyriešil ale otáčky ostaly. Má niekto nejaký typ načo sa zamerať? Založil som osobytnú tému ale bola zamknutá aj keď neviem prečo, lebo môj problém na fóre nebol vyriešený.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...
  • o 4 roky později...
V 17. 7. 2006 na 17:39, Milan II napsal:

Hmm, mám taky temto motor a nic takovýho mi nedělá...

Klapku jsem čistil z toho důvodu, že mi zase na volnoběh otáčky kolísali.

Dobrý den tento motor mám taký jen bych se chtěl zeptat jestli vyčištění škrtící klapky vám pomohlo mě měnily váhu vzduchu a při nastartování otáčky se zvednou a pomalu se vrátí do normálu a když opět přidám dělá to znovu ..ale i při jízdě při řadění nebo podřazení i zastavení to dělá ale výkon má má vyšší spotřebu 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...