lifty Vloženo 8. Duben 2013 Sdílet Vloženo 8. Duben 2013 (editace) Občas mi to příjde, že to cukne když na to šlápnu, ale přece když by vynechával ten modul tak by spíš to auto jakoby chcípalo ne? Teď mám spíš problém s tím, že třeba při vyřazení rychlosti, nebo jízdě na volnoběh ty otáčky držej vysoko, třeba na 1300 tam se na dobu zastaví a pak teprve spadnou na těch 800. Editováno: 8. Duben 2013, autor: lifty Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
JHerer Vloženo 9. Duben 2013 Sdílet Vloženo 9. Duben 2013 vyměň ventil na odvětrání karteru a budeš mít klid,směs se chová občas jako chudá a občas jako bohatá a proto to kolísá a proto to většinou nepíše závadu,ale někdy to může psát i vynechávání válců-1,8 je na to velice citlivá Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
lifty Vloženo 10. Duben 2013 Sdílet Vloženo 10. Duben 2013 (editace) Nevím čím myslíš odvětrání karteru a už vůbec ten ventil. Pokud bys mi to mohl popsat byl bych moc rád. Jinak teď je největší problém ten, že prostě přijedu ke křižovatce a ty otáčky spadnou normálně a krásně držej a pak přijedu na další a tam to padá pomalu, na dobu se to zastaví třeba na 1300 a postupně to pomalinku padá. Prostě takový na střídačku, už fakt nevim. EDIT: Ještě něco jsem zkusil, když jsem dneska přijel domů, tak jsem odpojil váhu vzduchu. Jel jsem to projet a otáčky padaly v celku normálně. Je pravda, že to vůbec nejelo, takže se to nedalo protáhnout a občas padaly pomalejc, občas rychlejc ale vždy rovnou na 800. Pak jsem jí znova připojil a taky to dělalo normálně :X Jenže pak jsem auto protáhnul po jedný rovince a pak při vyřazení se zase zastavily na 1300, tam dobu stály a pak pomalu padaly na 800. Už jsem z toho zoufalej! :X Editováno: 10. Duben 2013, autor: Wojnar Edituj příspěvky!! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
fester777 Vloženo 14. Duben 2013 Sdílet Vloženo 14. Duben 2013 mal som toto iste a neriesil som to. Az po neuspokojivom vykone a takom duseni motora som nakupil vsetky vzduchove hadicky v motore vcetne brzdovej , vymenil a hla . Otacky hned klesaju ako maju . Lebo rano mi to tiez robilo presne co tebe pri starte Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
lifty Vloženo 15. Duben 2013 Sdílet Vloženo 15. Duben 2013 (editace) No jenže problém je, že všechny ty podtlakový už mám vyměněný za silikonový a už mě nenapadá, který bych ještě vyměnil EDIT:// Dneska jsem zkusil dát zpátky starý svíčky a beze změny, pak jsem zkusil odpojit lambdu a stav úplně stejnej jak s odpojenou tak se zapojenou lambdou, možná to trošku líp jede. Dochází mi možnosti co to může být Editováno: 16. Duben 2013, autor: lifty Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Lajdaczek Vloženo 29. Duben 2013 Sdílet Vloženo 29. Duben 2013 Ahoj mám podobný problém. Zkusim teda povyměňovat ty podtlakový hadičky. Chtěl sem se jen zeptat kolik jich tam je a kde? Teď vim tak vo jedný Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ondrero Vloženo 1. Květen 2013 Sdílet Vloženo 1. Květen 2013 Sundej kryty a uvidíš jich víc Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
JHerer Vloženo 20. Září 2013 Sdílet Vloženo 20. Září 2013 na sání u klapky vede gumová hadice o průměru cca 1,5cm silná a vede dolů na blok motoru, tam je vsunutá do tlustější hadice a v tom spoji je ten ventil stojí cca 300 kč po jeho výměně je dobré vyčistit klapku a udělat základní nastavení Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ondrero Vloženo 22. Září 2013 Sdílet Vloženo 22. Září 2013 To je ale odvetrávací hacice ne? A né podtlaková. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Máchal1 Vloženo 28. Říjen 2014 Sdílet Vloženo 28. Říjen 2014 Zdarec, chci se zeptat na "problém" u mojí OI 1.8T (AGU) r.v.1999 Při studeném i zahřátém autě mi při volnoběhu kolísají (nepravidelně) otáčky. Normálně se drží na těch cca 900ot/min a najednou to houpne na cca 800ot/min. Je cítit, že se motor při tomto houpnutí otáček zatřepe. Píchnul jsem to na VAG a je tam pouze jedna chybka. 16514 - Oxygen (Lambda) Sensor B1 S1: Malfunction in CircuitP0130 - 35-10 - - - Sporadická Můžu se zeptat, na co přesně se mám zaměřit? Lambdu jinou nemám (kupovat na blind se mi nechce) Zapalovací cívky jsou (dle mého laického názoru) v pořádku, jelikož auto jezdí úplně v pohodě, do nouzáku nepadá a spotřeba v normě (záleží na jízdním stylu) Tlakové hadice vypadají v pořádku (žádná díra) Díky za rady! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Máchal1 Vloženo 5. Listopad 2014 Sdílet Vloženo 5. Listopad 2014 Vzhledem k tomu, že je to tu mrtvé, tak si odpovím sám. Chyba byla na straně benzínu. Natankoval jsem u jiné pumpy, přidal VIF a je po problému s kolísáním otáček. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
PetrAT Vloženo 6. Listopad 2014 Sdílet Vloženo 6. Listopad 2014 VIF není špatný Ale lepší je rovnou vzít VERVA 100 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Máchal1 Vloženo 8. Listopad 2014 Sdílet Vloženo 8. Listopad 2014 Modrou Vervu 100 jsem zkoušel. Po jedný nádrži jsem nepociťoval rozdíl, oproti N95. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Lukáš92 Vloženo 3. Duben 2015 Sdílet Vloženo 3. Duben 2015 Dobrý podvečer prajem, kedže som na tomto fóre nový, tak som si pred tým ako som pridal príspevok prečítal dosť podobných tém ako tá moja. Týmto Vás chcem poprosiť o pomoc, momentálne ma trápi jeden problém s ktorým si neviem rady. Popis problému: Auto ako naštartujem tak klasicky ide na cca 1300 otáčok kým nedosiahne pracovnú teplotu. Potom otáčky sú na 800 to je klasický scénar. No poslednú dobu si všímam jednu vec, po čase jazdy alebo aj na volnobehu no nie vždy! len občas, autu klesnu otáčky na 200 ! no auto nezdochne ale proste ide len na strašne nízkych otáčkach je to počuť. Tak klasika bol som na diagnostiku lambda sonda, kúpil osm novú samozrejme bo*h značkovú no neprestalo to. Ďalej nasledovalo prezretie hadíc, na pohlad všetky krásne tesné nikde neprefukuje ani nič. Tento problém sa na 80% dá odstrániť jednoducho vypnem a zapnem motor. Chcel by som Vás veľmi pekne poprosiť o pomoc, čo to ešte môže byť. 1.8T 110Kw, AGU Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
filip.3333 Vloženo 26. Květen 2015 Sdílet Vloženo 26. Květen 2015 (editace) Zdravím.Když je motor studený i zahřátý dělá mi toto:Mám na volnoběhu 1000ot.Když přidám plyn a pustím pedál,tak otáčky klesnou na 500 a motor si sám přidáva až se dostane opět na 1000.Zní to jakoby chtěl chcípnout. nevite cim by to mohlo byt tento problem mam uz 3 mesice a uz si nevim rady. za kazdou pomoc budu vdečny jezdim pouze na vervu 100. mam vycistenou klapu a serizenou,nove cidla, hadice ok, lambda nova,vaha vzduchu ok, tak nevim jak je mozne ze volnobeh stale nedrzi Editováno: 27. Květen 2015, autor: filip.3333 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
JARDA_L1984 Vloženo 26. Únor 2016 Sdílet Vloženo 26. Únor 2016 Prosím o radu mám problém s mojí Octavia I RS kolísání volnoběhu.. A jsou tam tyhle závady. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
JARDA_L1984 Vloženo 26. Únor 2016 Sdílet Vloženo 26. Únor 2016 Lambda sondy byli vyměněny jak první tak druhá.. Tak nevím čím by to mohlo být?? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
black_devil Vloženo 2. Červenec 2016 Sdílet Vloženo 2. Červenec 2016 Ahoj, prosím o radu. Motor po nastartování drží otáčky kolem 2tisíc a po zahřátí jsou strašně nízké.VAG píše toto:17524 - rada 1 -sonda 1: topny okruh PreruseniP1116 - 35-00 - -17511 - rada 1 -sonda 1: topny okruh Vykon prilis malyP1103 - 35-00 - -16684 - Zjisteno vynechavani zapalovaniP0300 - 35-10 - - - Sporadicky16685 - Valec 1 Zjisteno zapalovani vynechavaP0301 - 35-10 - - - Sporadicky16688 - Valec 4 Zjisteno zapalovani vynechavaP0304 - 35-10 - - - Sporadicky Díky za rady. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
R.jakubco Vloženo 31. Říjen 2017 Sdílet Vloženo 31. Říjen 2017 Nazdar. Mám taký problem že na voľnobehu my kolíšu otáčky okolo 900 +/- 50. Nezáleží či je studený alebo teplý, ći ide na benzín alebo lpg. Pôvodne tam bol dorabany blow off ventil ale ten som vyhodil a dal tam seriovy bosch >turbo>sanie> tenká hadička do toho liatinového sania. Problém je že auto malo problém s alternátorom. Ten som vyriešil ale otáčky ostaly. Má niekto nejaký typ načo sa zamerať? Založil som osobytnú tému ale bola zamknutá aj keď neviem prečo, lebo môj problém na fóre nebol vyriešený. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Daniel20 Vloženo 11. Listopad 2017 Sdílet Vloženo 11. Listopad 2017 vycisti skrtici klapku Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
R.jakubco Vloženo 12. Listopad 2017 Sdílet Vloženo 12. Listopad 2017 Stalo sa. Klapka vyčistená, všetky filtre nové. Práve že to kolisa len jemne Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Daniel20 Vloženo 12. Listopad 2017 Sdílet Vloženo 12. Listopad 2017 Ja mam myslim volnobeh 750, treba mas vetsi odber proudu a altik to chce dohnat, tak zvysi otacky, mas zaplou klimu? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
R.jakubco Vloženo 12. Listopad 2017 Sdílet Vloženo 12. Listopad 2017 Nie. Ked je zapnuta ma trochu viac ale ked je vypnuta tak stale toci cca 800 plus minus 50. Je to male kolisanie ale pocut to Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
R.jakubco Vloženo 14. Listopad 2017 Sdílet Vloženo 14. Listopad 2017 Zistil som že bola vypadnutá hadička regulácie paliva ale robí to stále aj na LPG Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
270170_pcervenobrada Vloženo 27. Říjen 2022 Sdílet Vloženo 27. Říjen 2022 V 17. 7. 2006 na 17:39, Milan II napsal: Hmm, mám taky temto motor a nic takovýho mi nedělá... Klapku jsem čistil z toho důvodu, že mi zase na volnoběh otáčky kolísali. Dobrý den tento motor mám taký jen bych se chtěl zeptat jestli vyčištění škrtící klapky vám pomohlo mě měnily váhu vzduchu a při nastartování otáčky se zvednou a pomalu se vrátí do normálu a když opět přidám dělá to znovu ..ale i při jízdě při řadění nebo podřazení i zastavení to dělá ale výkon má má vyšší spotřebu Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.