johnxx Vloženo 24. Prosinec 2008 Sdílet Vloženo 24. Prosinec 2008 Prosím o pomoc, odpojil jsem baterii a ted mam otacky kolem 600/min na volnobeh, az jsem to zkousel pripojit na VAG, ale jelikoz si s nim jeste moc nerozumim, tak jsem neprisel na to, jak se nastavi zakladni nastaveni. Mam dilenskou prirucku, ale co jsem v ni vycetl, tak mi nedavalo moc rozum, prosim o postup nebo odkaz jak na to. Kdyz jou ty Vánoce, díky. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
DANRS Vloženo 25. Prosinec 2008 Sdílet Vloženo 25. Prosinec 2008 Nejdřív by to chtělo včistit škrtící klapku. Pak moto ohřej na provozní teplotu. Pak při vypnutém motoru a zapnutém zapal. zadej adresu 01 motor. Pak 04 základní nastavení. Blok 001. Škrtící klapka si nastaví několik poloh a zákl. nastavení je hotovo. Ukonči diagnostiku a vypni zapalování. Po nastarování máš hotové základní nastavení. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
citronicek Vloženo 4. Únor 2010 Sdílet Vloženo 4. Únor 2010 Da se nasteveni skrtici klapky odrbat tak, ze pred jejim vymontovanim odpojim baterku, vymontuju, vycistim, nahodim ji zpet, zapojim ji a nakonec zapojim i baterku? Budu i potom muset na VAG? Jen me to zajima. Dik Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Albert Vloženo 4. Únor 2010 Sdílet Vloženo 4. Únor 2010 nastaví se sama Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
citronicek Vloženo 4. Únor 2010 Sdílet Vloženo 4. Únor 2010 Taky si myslim ze se nastavi sama a ze si auto nacte nove hodnoty... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
chase Vloženo 4. Únor 2010 Sdílet Vloženo 4. Únor 2010 souhlas, jen nemuzes skontrolovat vysledek nastaveni Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
šipan Vloženo 4. Únor 2010 Sdílet Vloženo 4. Únor 2010 Zdarec.Když mi p.Janda(Cimbu)dělal přechodové stavy u 1.6i,tak jsem se ho ptal jestli se musí klapka po vyčištění nastavit vagem.Odpověď zněla že stačí po opětovném připojeníi konektoru ke klapce nechat zapnuté zapalování po dobu cca 30s(ale nestartovat)a klapka se nastaví sama.Vyzkoušel jsem a funguje to.Chvíli mirně zvýšené otáčky a po minutě v poho.Spotřeba OK.Otáčky stabilní. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
cvachabl Vloženo 21. Prosinec 2012 Sdílet Vloženo 21. Prosinec 2012 zdravím, dneska jsem na Octavii 1,6 74 kW čistil škrtící klapku, ale po vyčištění mě otáčky zůstávají na 1800 otáček a nejdou níž... vag píše regulace volnoběhu spodní hranice sporadický....... mělo by se nějak naadaptovat škrtící klapka?? jak? když napíchnu vag a sledování úhlu škrtící klapky tak tak mám pořád 3° a po nastartování 6° když ji domáčknu prstem tak mě to ukáže 0°, ale jak oddělám prst, zase se vrátí na 2,5- 3°. poraďte. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Grym Vloženo 21. Prosinec 2012 Sdílet Vloženo 21. Prosinec 2012 Nekde je tu navod, jak to nastavit ted to momentalne nemuzu najit. Jinak tlacit na to prstem je dost velka hloupost, muzes klapku poskodit. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
cvachabl Vloženo 21. Prosinec 2012 Sdílet Vloženo 21. Prosinec 2012 nebylo to přetláčení při zapnutém zapalování... při vyplém a když jsem ju dotlačil, tak byla 0, jak jsem ju pustil, tak jakoby přes pružinu se nastavila zase na 2,5° Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
KaJe Vloženo 21. Prosinec 2012 Sdílet Vloženo 21. Prosinec 2012 Ve VISu máš návod na jak udělat základní nastavení. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
cvachabl Vloženo 21. Prosinec 2012 Sdílet Vloženo 21. Prosinec 2012 ve VIS pro 74 kW ne Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
KaJe Vloženo 21. Prosinec 2012 Sdílet Vloženo 21. Prosinec 2012 Zvláštní, právě na to koukám. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Grym Vloženo 21. Prosinec 2012 Sdílet Vloženo 21. Prosinec 2012 KaJe: Tak mu to tady zkopiruj at ma na vanoce co delat Ja to hledal ale mam zase vsechno preinstalovane a nevim kde mam ten program ajaj Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
šipan Vloženo 21. Prosinec 2012 Sdílet Vloženo 21. Prosinec 2012 Já to vagem nenastavuju.Mám sice 75kw,tak nevím jestli to bude stejné(už tam není lanko na klapku). Dělám to tak,že po vyčištění klapky vše smontuju tak jak bylo a pak zapnu zapalování na dobu cca 1min.Klapka se do základní polohy nastaví sama.Nikdy jsem pak neměl problém s kolísáním otáček,ani s vysokýma otáčkama. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
KaJe Vloženo 22. Prosinec 2012 Sdílet Vloženo 22. Prosinec 2012 Já mu to chtěl poslat SZ, ale nedokážu tam nějak vložit přílohu a když to dám sem, tak asi poruším pravidla fora, takže bych ten postup musel opsat a to se mi moc nechce. Koukal jsem do 1,5 i do 3 a je to v obou. Časem se nastaví sama, někdy po pár km, někdy to trvá déle. Cvachabl - pošli sz s tvým emailem a já ti to klidně pošlu, ale když ve visu najedeš na motory - 1,6 74 kw - základní nastavení, tak to tam je uvedeno. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
cvachabl Vloženo 22. Prosinec 2012 Sdílet Vloženo 22. Prosinec 2012 74 má lanko... KaJe: ok Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
beny250 Vloženo 22. Prosinec 2012 Sdílet Vloženo 22. Prosinec 2012 ahoj, přikládám postup z VIS. :0) Upozornění: - všechny spotřebiče musí být vypnuty! - Paměť závad musí být prázdná! - Teplota chladící kapaliny je min 80°C - Škrtící klapka musí být vyčištěná Postup: Na kartě motor v kanálu 000 přizpůsobení vymazat adaptační hodnoty, nová hodnota 000 (přednastaveno) Na kartě motor zadat kanál 098 „základní nastavení „ po ustálení hodnot nastartovat motor. ŘJ si uloží hodnoty a provede základní nastavení. Zkontrolovat ustálené hodnoty: 4,29V 3,42V 00000100 00 – toto je důležité! 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
cvachabl Vloženo 22. Prosinec 2012 Sdílet Vloženo 22. Prosinec 2012 ahoj, díky, jenom otázka, jak se mažou adaptační hodnoty??? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
libero Vloženo 22. Prosinec 2012 Sdílet Vloženo 22. Prosinec 2012 když to dám sem, tak asi poruším pravidla fora, nevidím dôvod prečo Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
KaJe Vloženo 22. Prosinec 2012 Sdílet Vloženo 22. Prosinec 2012 Beny to již napsal, je to přesně tak: Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Naxos Vloženo 2. leden 2013 Sdílet Vloženo 2. leden 2013 Ahoj vsem ,jsem tu novy a mam stejny problem. Se zachazenim Vagu jsem novacek, ale delal jsem nastaveni dle postupu a stale se mi to nedari I kdyz to udelam dle manualu, tak kdyz nastartuju motor tak me motor drzi volnobeh kolem 840 ot.min. Bohuzel kdyz lehce seslapnu plyn tak otacky razem vyskoci a drzi se kolem 1300 ot.min a nekdy i kolem 1600 ot.min a po par seknudach to jen klesne na 1300 ot.min. Fak si s tim nevim rady, proto jestli nekoho napada cim to muze byt tak prosim o radu. Jinak pri nastarovanem studenem motoru se to chova uplne jak ma, auto naskoci a drzi kolem 1200 ot.min a po chvilce zacnou otacky klesat. Ale jak mile se prida plyn jsou razem zvysene a uz tam zustavaji. Jeste jsem vysledoval, ze kdyz auto toci veci otacky a ja ho jakoby zadusim malinko pres spojku, jako bych se chtel rozjet ale mam zatazenou rucni brzdu a necham motor aby poklesnul kolem 700 Ot.min tak se otacky snizi a drzi kolem tech 840 ot.min. ALe staci pak jen tuknout po plynu a jsou zase vysoke. Zavady me to vycetlo tyto : 01177 - rid.jedn. motoru 37-10 - def - sporadicky (Jeste potom slabi signal imobilizeru klicku, nekdy to udela ze mi klicek zablika a musim vytahnout klic a znovu zasunout a je to v pohode.) ale i kdyz zmazu zavady a nastartuju a dam znovu precist zavady, tak me to vyskoci uz jen tu ridici jednotku 01177. Ale to nevim co to znamena, nebo jak to opravit ? A pak pri zahkladnim nastaveni klapky to ma jinaci hodnoty nez udava VIS. Napeti : 4,30 V Napeti: 3,71 V Bin,Bits: 00000100 Bin,Bits: 00 Pritom ta prvni hodnota preskakuje z 4,30 V i na 4,32 V Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Bery 2 Vloženo 20. Prosinec 2013 Sdílet Vloženo 20. Prosinec 2013 Ahoj, po všemožném vrtání za účelem snížení spotřeby LPG jsem chtěl zkusit občasný problémy s volnoběhem vyřešit vymazáním adaptace a novým základním nastavením klapky. Adaptace a chyby jsem vymazal, ale jak jsem posléze zjistil, základní nastavení tady na rozdíl od 1,6/55 není v kanálu 1, ale 60, což samo o sobě neznamená problém. Potíž je ale v tom, že mi nechce proběhnout, ve VAG-COMu se ve čtvrtý kolonce nenapíše Adaptace OK, ale Blokováno a klapka se, aspoň dle zvuku, ani nehne, jen slabě bzučí. V readiness mám zatím plno chyb - může to způsobovat to blokování základního nastavení? Na problém s klapkou bych to neviděl, z paměti běžně mažu plno závad, ale klapka se tam nikdy neobjevila. Ovládací motorek je určitě v pořádku, za jízdy normálně reaguje na pedál (lanko tam není). Motor se chová normálně (tj. stejně debilně jako kdykoli předtím), akorát pořád svítí kontrolka motoru (ne vrtulník, ale takovej trojúhelník se šipkou okolo, co je i pro ASR) a v chybách se pořád objevuje něco jako "jednotka ovládání škrticí klapky - adaptace nespuštěna". Co s tím? Co může blokovat její nastavení? Jinak klapku jsem vyčistil a vyfoukal i motorek a odporové dráhy máznul všemohoucí Diavou... Díky, Ondra Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Wojnar Vloženo 20. Prosinec 2013 Sdílet Vloženo 20. Prosinec 2013 Co tohle zvýrazněné upozornění? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Bery 2 Vloženo 20. Prosinec 2013 Sdílet Vloženo 20. Prosinec 2013 Díky, ale vymazáním závad samozřejmě začínám, momentálně se mi tam furt dokola (hned po zapnutí zapalování) objevuje jenom ta s nenastavenou klapkou. Když ji smáznu, vymažu i readiness a nevím, jestli podmínkou pro nastavení klapky není taky readiness OK ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.