gula221 Vloženo 7. leden 2009 Sdílet Vloženo 7. leden 2009 Mám podozrenie, že krátko žhaví a tým aj akoby ani mi za studena nedvýhalo otáčky. Dnes bolo u nás -15 stupňov a mne auto žhavilo tak max. 2-3 sekundy. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
karlos3 Vloženo 7. leden 2009 Sdílet Vloženo 7. leden 2009 Jakýkoli TDI už žhaví při odemčení auta a otevření dveří...otočením klíčku v zapalování už jen dožhavuje.....tak proto to je tak krátce i při větších mrazech. Tady u těch motorů to už neni jako u starších nafťáků,kdy jsem např.u Venta 1.9D(1993) ráno otočil klíčkem a mohl jsem si jít dát ještě pomalu kafe než nažhavil..... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
gula221 Vloženo 7. leden 2009 Autor Sdílet Vloženo 7. leden 2009 Vie mi niekto povedať na koľko otáčok by mala taká to octavia bežať hneď po naštartovaní pri mrazoch pod -5 stupňov. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
cosby Vloženo 7. leden 2009 Sdílet Vloženo 7. leden 2009 Mám Passata 2,0 TDi.Otevřu,sednu,zapnu klíč,žhaví cca do 5 sek.(při -8) a startne nadrc(neudělá snad ani otáčku) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Vaša Vloženo 7. leden 2009 Sdílet Vloženo 7. leden 2009 jak se dostane signál od dveří do motorové jednotky u OI do roku 2000 ??? není tam nic kudy by mohlo něco projít do motorové jednotky na sepnutí relé žhavení Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
cosby Vloženo 7. leden 2009 Sdílet Vloženo 7. leden 2009 z Vašou souhlas mám takové tušení,že TDi po otevření nežhaví-ani nové auta.Si dovedu představit,že jdu 2-3× denně do auta abych něco vzal a pokaždé to žhavilo.nejsem si jist,ale můžu to jednou změřit.Otevřu kapotu a dám místo jednoho žhaviče zkoušečku.potom zamknu,počkám pár minut,znova odemknu a otevřu a uvidím.U benziňáku se sice čerpadlo někdy spustí,ale myslím TDI žhavit nebude. TDi dožhavuje,to ano-tzv po nastartování při jízdě ještě žhaví. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Vaša Vloženo 7. leden 2009 Sdílet Vloženo 7. leden 2009 celkem často měřím odběry aut (po bouračkách atd) kdyby to žhavilo tak mi po každým otevření dveří praskne pojistka v měřáku, protože na 40A rozhodně není Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
cosby Vloženo 7. leden 2009 Sdílet Vloženo 7. leden 2009 jen jestli měříš odběry za studena?Možná to třebas žhaví po otevření dveří při nějaké teplotě(třebas -5) a jinak odběry se většinou měří v klidovém stavu v "spícím režimu" Jinak osobně si myslím,že TDI po otevření dveří nežhaví Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Vaša Vloženo 7. leden 2009 Sdílet Vloženo 7. leden 2009 zkoušel jsem to předevčírem na své A4 96kW TDi PD , - 10 stC a nic, i jsem odpojil čidlo na motoru a taky nic Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
karlos3 Vloženo 7. leden 2009 Sdílet Vloženo 7. leden 2009 Je to tak....dával mi to číst kluk z Jarova přímo z manuálu.......odemčením(nebo otevř.dveří) se spustí tzv.předžhavení...otočením klíčku dojde k samotnému žhavení které je právě díky komfort.funkci předžhavení velmi krátké.....po nastartování ještě pak dochází(dle teploty)k dožhavování,které v zimním období může trvat i několik minut po studeném startu.....Tak takto to tam stálo... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
dědek Vloženo 7. leden 2009 Sdílet Vloženo 7. leden 2009 (editace) ...u Felicie 1,9D Editováno: 7. leden 2009, autor: dědek Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
cosby Vloženo 7. leden 2009 Sdílet Vloženo 7. leden 2009 vyzkouším na passatu a dám vedět Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kvaki Vloženo 8. leden 2009 Sdílet Vloženo 8. leden 2009 Jakýkoli TDI už žhaví při odemčení auta a otevření dveří...otočením klíčku v zapalování už jen dožhavuje.....tak proto to je tak krátce i při větších mrazech.Tady u těch motorů to už neni jako u starších nafťáků,kdy jsem např.u Venta 1.9D(1993) ráno otočil klíčkem a mohl jsem si jít dát ještě pomalu kafe než nažhavil..... taky sem to nékde čet Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
holy Vloženo 10. leden 2009 Sdílet Vloženo 10. leden 2009 Tak to jsem zvědavej jak to dopadne - logický by to bylo....studenej motor - odemčení a otevření dveří - předžhavit....ale nevim...určitě by to muselo bejt vázaný na teplotu motoru...při teplým motoru je asi předžhavení zbytečný...ne? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Luke288 Vloženo 10. leden 2009 Sdílet Vloženo 10. leden 2009 mě to zas tak logický nepřijde, aby to žhavilo kdykoliv jenom otevřu dveře... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
karlos3 Vloženo 10. leden 2009 Sdílet Vloženo 10. leden 2009 Je to samozřejmě v závislosti na teplotě motoru a venkovní teplotě........samozřejmě když bude zahřátej motor,tak to žhavit při otevření dveří nebo odemčení nebude. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
karlos3 Vloženo 10. leden 2009 Sdílet Vloženo 10. leden 2009 Hlavně to neni vůbec žádná novinka,TDI-PD už maj tuto komfort.funkci předžhavení a dožhavování od počátku(konec 1999) a mám za to že už to měla i poslední generace klasických TDI.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Romariooo Vloženo 10. leden 2009 Sdílet Vloženo 10. leden 2009 Každopádně asi na tom něco bude protože i v těch dnešních mrazech to naskakuje ihned! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
karlos3 Vloženo 10. leden 2009 Sdílet Vloženo 10. leden 2009 Stačí když to porovnám ze starýma TDI(do 1997) a o starých D nebo TD nemluvě....To by v tomhle mrazu žhavilo min.2.minuty a né jako dnešní diesely 2-3sekundy. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
dědek Vloženo 11. leden 2009 Sdílet Vloženo 11. leden 2009 Řekl bych že to žhaví tak krátce proto ,že od dob D nebo TD jsou dnes daleko rychlejší žhavící svičky,jiná konstrukce spalovacího prostoru a taky proto že dnešní motoryTdi PD pracují s tak velkým vstřikovacím tlakem že snadněji dochází ke vznícení paliva. Dokazuje to i spousta případů kdy motor normalně chytá i když svíčky žhaví špatně nebo některé vůbec. Pokud to opravdu existuje,tak bych rád viděl nějaký manuál kde je to popsáno jak a kdy a co to žhahení sepne,co se děje pokud si jen otevřu dveře a nechystám se startovat atd. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Luke288 Vloženo 11. leden 2009 Sdílet Vloženo 11. leden 2009 tak já třeba od jara do podzimu nežhavim vůbec, startuju jak benzíňáka, protože i v servisu mi řikali, že nad 5°C už to snad nežhaví vůbec Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jirkaK Vloženo 11. leden 2009 Sdílet Vloženo 11. leden 2009 abych vám řek pravdu, mě je úplně jedno, kdy a jak to žhaví, pro mně je hlavní, jestli to vůbec nastartuje. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Luke288 Vloženo 11. leden 2009 Sdílet Vloženo 11. leden 2009 :smich: Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jirkaK Vloženo 11. leden 2009 Sdílet Vloženo 11. leden 2009 čemu se směješ, je to vážný ! Poslední dobou mám už ale i vážný podezření, že by s tím mohla trochu svižnějc zatočit baterka. No 4 roky jsou 4 roky. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Vaša Vloženo 11. leden 2009 Sdílet Vloženo 11. leden 2009 (editace) takže dneska testováno GIV 1,9 TDi PD 110kW r.v. 2003 budík ukazoval -9stC VAG v motorovce -6stC auto zamčeno kapota otevřená se zacvaklym zámkem odběr 0,030A, odemčeno DO skočí tam 8-9 A (podle mě motorky centrálu) hned se ustálí na 0,170A, otvýrám dveře a odběr se změní na 0,9A komfortka se probrala a vítio světílko ve dveřích. takže (podle někdo něco četl) žhaví všechny TDi kromě tohoto GIV a mojí A4 (1,9 TDi PD 96kW r.v.2002) Editováno: 11. leden 2009, autor: Vaša Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.