Přejít na obsah

felicia 1.3 50kw


stoklo

Doporučené příspěvky

  • o 1 rok později...

- zdravim panove a damy. Prominte ze zase rozbiham tohleto tema, ale celkem se mi hodi primo na muj problem. Nemam takovej problem jak tady kolega popisuje ale podarilo se mne (nevede o zavaznosti) zamenit setrvacnik s Felicie 1.3 (GLXi, Varianta:EFF41, Motor typ: 781.136B, 50kW, rocnik:94) za setrvacnik s Favoritu. Ja vim ja vim to se nesmi, resp. nebude to fungovat, ted uz to vim, ma totiz Ridici jednotku a snimac otacek kterej snima setrvacnik, a ten Favoritackej nema na sobe ty potrebne "nalisy, nebo vymezeni na snimani otacek"... Nejhorsi je, ze stary setrvacnik uz nemam a ted sem celkem zmatenej z upozorneni od prodejce noveho setrvacniku, abych daval velikej pozor JAK ho tam nasadim, rikal neco o nastaveni motoru na prvni valec a neco o risce nebo necem takovem na setrvacniku. Hledal sem na netu asi dve hodiny knizku, nebo popis montaze, nebo serizeni daneho setrvacniku, zel bezuspesne, az sem narazil na tenhle post. Prosim Vas tedy hlavy pomazane o radu, jak spravne nasadit setrvacnik na moji zlatunkou Felicii, abych predesel nakym moznym problemum. Dekuju pekne.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 6 měsíců později...

zdravím, chcel by som som sa tiež pripojit s podobným problémom. Mám Feliciu 1.3 MPI r.v.1997. Pred asi dvoma mesiacmi som večer zaparkoval do garáže a na druhý deň už som nemohol naštartovat. Motor točil,ale neodpálilo.Skúsil som vybrat poistku pre riadiacu jednotku auto po asi 10 min kľudu naskočilo. Mal som 2 mesiace pokoj a v poslednom týždni sa mi tento problém objavil skoro každý druhý deň. Dnes už nepomohlo ani vybratie poistky,ale asi po 10 min kludu auto zasa šlape ako hodinky.Čo to môže spôsobovat.Na VAGu mi vyhodilo chybu "00537-lamda sonda regulace-hodnota dolného dorazu-Náhodilá chyba" a "17978-riadiaca jednotka motoru je zablokovaná.Náhodilá chyba".

Editováno: , autor: jaba
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

- zdravim panove a damy. Prominte ze zase rozbiham tohleto tema, ale celkem se mi hodi primo na muj problem. Nemam takovej problem jak tady kolega popisuje ale podarilo se mne (nevede o zavaznosti) zamenit setrvacnik s Felicie 1.3 (GLXi, Varianta:EFF41, Motor typ: 781.136B, 50kW, rocnik:94) za setrvacnik s Favoritu. Ja vim ja vim to se nesmi, resp. nebude to fungovat, ted uz to vim, ma totiz Ridici jednotku a snimac otacek kterej snima setrvacnik, a ten Favoritackej nema na sobe ty potrebne "nalisy, nebo vymezeni na snimani otacek"... Nejhorsi je, ze stary setrvacnik uz nemam a ted sem celkem zmatenej z upozorneni od prodejce noveho setrvacniku, abych daval velikej pozor JAK ho tam nasadim, rikal neco o nastaveni motoru na prvni valec a neco o risce nebo necem takovem na setrvacniku. Hledal sem na netu asi dve hodiny knizku, nebo popis montaze, nebo serizeni daneho setrvacniku, zel bezuspesne, az sem narazil na tenhle post. Prosim Vas tedy hlavy pomazane o radu, jak spravne nasadit setrvacnik na moji zlatunkou Felicii, abych predesel nakym moznym problemum. Dekuju pekne.

nevím jestli ti pomůže toto (výcuc z DP)

setrvačník.pdf

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...