Publikováno Únor 4, 200916 r ahoj borci prosim muzete me poradit mam 1,4 MPI COM 50kW rok 2000 kdyz jsem ji pred 3 roky koupil jela nadherne a ted posledni pul rok se straci vykon a pri 4 a 5 netahne a oziva se i jemne syceni pri seslapniti plynu, a kdyz uberu plyn a znova pridam tak to jako by prestane, vse ale tesni , nevite co to muze byt a jestli je to motorem a je potreba udelat generalku jestli by to pomohlo a kolik to asi stoji.????? Jo a mam najetych 150000 km. diky moc za pomoc borci
Únor 4, 200916 r generálka těhle motorů se nedělá (nevyplatí se), levnější je koupit na vrakovišti jiný motor. Nemyslím, si ale, že by tvůj motor generálku potřeboval. Co ukazuje VAG? Jak víš, že vše těsní?, Měřil jsi kompresní tlaky?
Únor 4, 200916 r Autor generálka těhle motorů se nedělá (nevyplatí se), levnější je koupit na vrakovišti jiný motor. Nemyslím, si ale, že by tvůj motor generálku potřeboval. Co ukazuje VAG? Jak víš, že vše těsní?, Měřil jsi kompresní tlaky? VAG je cistej zadna zavada se neukazuje ...myslim si ze jsem zkusil zkoro vse pretesnil jsem sani, vycistil klapku, pretesnil vyfukove potrebi, vymenil podtlakovou hadicku, vicko na olej pretesnil kryt a nove tesneni. Olej to nezere a ani vodu tak jak to tam naliji tak to ve "stejnem " mnozstvi vylevam. Tlaky jsem jeste nekontroloval a jake by mely byt u techto motoru tlaky a nebo myslis ze by to bylo treba tesneni pod hlavou ale to bych mel problem s provoznima kapalinama a to nemam. Nenapada te neco?????
Únor 4, 200916 r Tak ještě vyměn všechny filtry. Sem jedenkrát zapoměl měnit při pravidelné kontrole a dělal sem to až při další kdy to mělo byt a ten rozdíl byl opravdu markantní.
Únor 4, 200916 r VAG je cistej zadna zavada se neukazuje ...myslim si ze jsem zkusil zkoro vse pretesnil jsem sani, vycistil klapku, pretesnil vyfukove potrebi, vymenil podtlakovou hadicku, vicko na olej pretesnil kryt a nove tesneni. Olej to nezere a ani vodu tak jak to tam naliji tak to ve "stejnem " mnozstvi vylevam.Tlaky jsem jeste nekontroloval a jake by mely byt u techto motoru tlaky a nebo myslis ze by to bylo treba tesneni pod hlavou ale to bych mel problem s provoznima kapalinama a to nemam. Nenapada te neco????? změř ty tlaky - je více méně jedno kolik naměříš, ale ve všech válcích by mělo být +/- stejně. Pokud bude někde míť, tak sundej hlavu a uvidíš - může to být těsnění, podpálený ventil nebo pístní kroužek, ale to by žralo olej. Pokud budou tlaky OK, tak je závada v příslušenství motoru. A jede ti motor na všechny válce?
Únor 4, 200916 r Autor ja se na ty tlaky kouknu a uvidim ... a co by to ale potom bylo v tom prislusenstvi? motor jede podle zvuku a pohledu normalne na vsechny 4 valce
Únor 10, 200916 r ja se na ty tlaky kouknu a uvidim ... a co by to ale potom bylo v tom prislusenstvi? motor jede podle zvuku a pohledu normalne na vsechny 4 valce blba otazka ale jak poznam ze motor jede ne na vsechny valce
Únor 10, 200916 r natankuj v-power racing plnou nádrž a pořádně to protáhni. Jestli jsi jezdil pomalu, krátký trasy.
Únor 11, 200916 r blba otazka ale jak poznam ze motor jede ne na vsechny valce motor s sebou škube, pokud sedíš v autě, tak podle záchvěvů poznáš, že něco není v pořádku
Únor 15, 200916 r Autor změř ty tlaky - je více méně jedno kolik naměříš, ale ve všech válcích by mělo být +/- stejně. Pokud bude někde míť, tak sundej hlavu a uvidíš - může to být těsnění, podpálený ventil nebo pístní kroužek, ale to by žralo olej. Pokud budou tlaky OK, tak je závada v příslušenství motoru. A jede ti motor na všechny válce? tak jsem zmeril vsechno co se dalo a valce maji vsechny stejne tlaky a mechoz rikal ze jsou to tlaky tak jak maji byt... muzete mi rict nekdo jake tlaky by ten motor mel mit abych vedel a katik mam taky pruchozi....zkousel jste nekdo takove ty cistici kapaliny na palivovou soustavu a vstriky chtel bych to zkusit ale nevim jestli to ma vubec smysl kupovat..????
Únor 15, 200916 r Mechanická závada tak aby byla nutnám Go to vylučuju. Palivový filtr u nádrže jsi vyměnil Tlaky minimun 10,5 a více. Hlavně aby nebyl rozdíl mezi válci. Nemůžeš mít náhodou někde třeba přicpaný výfuk -třeba katralyzátor nebo přepážky v tlumiči?
Únor 16, 200916 r Autor Mechanická závada tak aby byla nutnám Go to vylučuju. Palivový filtr u nádrže jsi vyměnil Tlaky minimun 10,5 a více. Hlavně aby nebyl rozdíl mezi válci. Nemůžeš mít náhodou někde třeba přicpaný výfuk -třeba katralyzátor nebo přepážky v tlumiči? Palivový filtr je tam 8 mesicu myslis zy by to byl on a bylo ponem.??? Tlaky byly ve vsech valcich stejne a jak vidim o neco vic nez jsi napsal tak to by melo byt ok. ten katalizator je taky vporadku mely jsme ho venku a byl cistej a pruchozi mozna ze posledni dil vyfuku je sice jeden plast praskly ale ze by byl tak rozpadlej to se mi nezda abych se priznal nic me nenapada a uz me to s.... ma nekdo nejaky nazor??
Únor 16, 200916 r Autor jo a jeste co rikate na ten cistic te palivove soustavy je to uciny ma to smysl tam davat??? a jaky vyrobce¨????
Březen 2, 200916 r Palivový filtr je tam 8 mesicu myslis zy by to byl on a bylo ponem.??? To je stejné, jako kdyby jsi se někoho ptal na spotřebu a on ti řekl, že tankuje za 800,- jednou za 14 dní Hele, nevisí ti někde brzdy ?
Březen 3, 200916 r No, filtr bych měnil asi jako poslední, pokud tead nemáš najeto přes 200tis. Nevím co pořád máte s těmi filtry... Upraveno Březen 3, 200916 r od NNNTomas
Březen 6, 200916 r Autor To je stejné, jako kdyby jsi se někoho ptal na spotřebu a on ti řekl, že tankuje za 800,- jednou za 14 dní Hele, nevisí ti někde brzdy ? zdar brzdy jsou ok kdyz je odbrzdeno nic nikde nedrhne. Kluci slysel jsem jeden nazor ze jak je hrdlo na olej u motoru tak tam zvnika tlak a ten nesmi pres nej utikat pak motor nema silu, me to tam ale jen trosku syci. Co tomu rikate muze to byt ono ¨??????
Březen 7, 200916 r Ahoj, ja som mal ešte na Felde podobný problém. Trojmesačný pal. filter bol na vine, bol upchatý jedna radosť. Teraz na Fabce 1,2 - sept. 2007 mi robili 30 000 km prehliadku, menili všetky filtre auto ide ako blesk, neni lenivé a má aj oveľa menšiu spotrebu. Tak ja by som tiež tipoval na tie filtre.
Březen 7, 200916 r jedna věc mi nejde do hlavy - jak může "hladký" diesel jezdit za 12 a přitom nečadit. Dyť v tom případě má 2x spotřebu než normálně na plnej knedlik - na a někde se ztráta té nafty musí projevit. Ad víčko od oleje) Když ho sundáš, tak každý motor dýchá (přes odvětrávání klikovké skříně apod. Kdyby ti šla nafta přes kroužky, tak za sebou děláš šedě-černou obrannou mlžnou clonu, ostatní pak rozsvěcují mlhovky - lze pozorovat u jízdy za "čylpýmy TDÝ")
Březen 10, 200916 r Autor jedna věc mi nejde do hlavy - jak může "hladký" diesel jezdit za 12 a přitom nečadit. Dyť v tom případě má 2x spotřebu než normálně na plnej knedlik - na a někde se ztráta té nafty musí projevit.Ad víčko od oleje) Když ho sundáš, tak každý motor dýchá (přes odvětrávání klikovké skříně apod. Kdyby ti šla nafta přes kroužky, tak za sebou děláš šedě-černou obrannou mlžnou clonu, ostatní pak rozsvěcují mlhovky - lze pozorovat u jízdy za "čylpýmy TDÝ") Borci ale ja mam benzinaka 1,4 50kW ne diesla...
Březen 10, 200916 r Zahrej motor na 90°C..... a poradne ho prebehni na vsetkych rychlostiach.........HLAVNE MAJ TEPLOTU 90°C
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.