Duben 22, 200916 r no neni to problem jenom spatnejch motoru ale hlavne toho co do tech aut ted jde ..... jako ty sracky co se tam ted davaj jsou trosku moc jako aby benzin co nacerpam na benzince a necham ho 14dnu v pruhledne kanistru udelal ze nahore je bilej a dole zluzej je trosku divne ne ? a kdyz ho necham mesic tak smrdi jak redidlo to je jeste lepsi a kdyz ho zapalim tak hori jak nafta a o te raci ani nepisu to je ted total sracka u nas staci si zajet do nemecka a tady okamzite to auto jede jinak ..... Upraveno Duben 22, 200916 r od ko56
Duben 22, 200916 r Tangerín: A já po zkušenostech s 2.0TDI už bych koncernovou naftu nevzal, sice CR je jinde, ale prostě ne. Taková 1.8TSI v oktě jezdí jako raketa, naprosto návykovej motor s charakterem a spotřeba...podle jízdy, umí úsporně, umí svižně...ideálka
Duben 22, 200916 r jj 1,8T bych taky rád, ale do Fábky, jestli se to povede úspěně ted jednomu členovi zapsat do FI, do bud. do toho jdu taky Jinak známej právě spíš asi řeší naftu. Jinak by šel asi zase do Hyundaie. Minulá, stará Sonata ve 2,0 benzín mu najela 380t bez vážnejch poruch. Ale možná by nebylo od věci se podívat i na takovou Hondu, co má v nabídce za naftožrouty....
Květen 13, 200916 r Tak cena 1,6 TDI CR zůstane úplně stejná jako u 1,9 TDI DPF, takže náhrada úplná.
Květen 14, 200916 r 77 kW. Jen to vypadá, že je to opravdu jen ten 1,9TDI s DPF a manuálem, to znamená, že dál půjdou objednat verze 1,9TDI s DPF pro automat a 1,9TDI PD bez filtru jak v manuálu, tak v automatu?
Květen 14, 200916 r Co se stáří týče a vlastní výdrže auta jako celku, nejen motoru, musim reagovat se svým názorem a divnou zkušeností ze školy, že už pár let zpátky auta a hlavně veškerý díly počítají na různý nejen cyklický namáhání apod. a výdrž je max na 10 let dle typu dílu, třebas podvozek by měl 10 let vydržet určitě, protože má velký vliv na bezpečnost, ale některý díly se prostě spočítjí tak, aby vydržely max záruční dobu a za to co vydrží víc už prostě nikdo neručí a tudíž to výpočtáře ani objednatele konstrukce nezajímá ... přeci jenom, proč zvyšovat koeficienty, aby to víc vydrželo, ale o to se prodražilo ... za druhý jde přeci jenom o kšeft a čím dřív po záruce se auto nebo i jen ten a ten, tak či onak drahej díl začne srát, tím líp pro prodejce, že se zákazník začne ohlížet po novém, tudíž další kšefty Jsem rád, že mi oktáva zatim slouží bez větších investic ...
Květen 14, 200916 r čím dřív po záruce se auto nebo i jen ten a ten, tak či onak drahej díl začne srát, tím líp pro prodejce, že se zákazník začne ohlížet po novém, tudíž další kšefty Nebo se takovýho krámu rychle zbaví a koupí novej...samozřejmě jinou značku, když ta původní stojí za hovno lol
Květen 14, 200916 r Ještě ... dovolit si vyrobit auto, který vydrží na věky si můžou dovolit asi jen Lamborghini, Porshe a další jim podobní, kteří o zájemce nouzi nemají, pak i ta cena a kvalita je jinde ... holt jiná politika prodeje, to si škodovka se svou koncepcí dvolit nemůže a nejen ona, když se ženou za co největším odbytem za co možná nejnižší ceny ...
Květen 14, 200916 r Tak jasný...však ať se nám to líbí nebo ne, z aut se pomalu stává spotřebák jako tiskárna nebo mobil...kde jsou ty doby, kdy si člověk kupoval auto pomalu na celej život. Dneska je to čím dál častěji na leasing tři nebo pět let a pryč s ním a bere se další. (Jasný, je to trošku přehnaný, ale né zas tak daleko od pravdy)
Květen 14, 200916 r I to riziko za to asi stojí, jednomu se znechutí škodovka, druhýmu japonec a třeba půjde do škodovky ... ale stejně si myslim, že spousta lidí (možná i já) změnu značky neudělá, i když co se mě týče, chtěl bych časem a v rámci koncernu a to do audiny
Květen 19, 200916 r I to riziko za to asi stojí, jednomu se znechutí škodovka, druhýmu japonec a třeba půjde do škodovky ... ale stejně si myslim, že spousta lidí (možná i já) změnu značky neudělá, i když co se mě týče, chtěl bych časem a v rámci koncernu a to do audiny Já nevím, ale já pokaždé chci jinou značku... přeci jen, život je krátký tak proč ho mít tak uniformní? To připomíná ty lidi, co jezdí každý rok na dovolenou na to samé místo k moři... fakt nechápu.
Květen 22, 200916 r Tak 1,6 tdi 77 kw je uz v konfiguratoru! a stoji vic jak 1,9tdi asi tim konci jeden z nej motoru VW 1:9TDI:((((( stoji 450 000 v clasiku zmeny jsou v hmotnosti kupodivu ta 1,6 vazi o 55kg vic !vrchol vykonu je o 400 ot/min vys.max rychlost je o 2km mensi:))))))) Upraveno Květen 22, 200916 r od lubann
Květen 22, 200916 r luban: Cena je vyššia preto, lebo 1.6 TDI má štanardne aj DPF - bez DPF bude cena rovnaká ako 1.9 TDI!
Červen 4, 200916 r Samozřejmě že je dražší než 1,9TDI PD, protože má DPF fitr. Tak to bylo, je a asi bude, ale znovu opakuju, 1,6 TDI CR DPF/77kW nahrazuje 1,9TDI PD DPF/77kW a sice bude stát stejně= 450 900 Kč vč. DPH. Motor 1,9 TDI PD(bez filtru)/77kW, zatím nahrazen není a v nabídce zůstavá za cenu 434 900 Kč. Všechny ceny jsou u provedení Classic.
Červen 4, 200916 r To jako vsechny 1,6tdi maji DPF?Tak to je hnus!Ja mam taky filtr a nejradeji bych ho vysekal pryc!!!bohuzel jsem jeste v zaruce!
Srpen 5, 200916 r V jakým smyslu? Lepší než 1.9 TDI? Nechcípá to při rozjezdech? Je tišší? Trochu se rozepiš...
Srpen 5, 200916 r On to tu psal karlos 3.Já ho sice neřídil,ale při vypnutém rádiu ticho,nebylo ani poznat,že je tam nafta.Mě se ten motor moc líbil a to na diesely nejsem.Octavia to byla Elegance.
Srpen 5, 200916 r Tak já s ním dneska jel taky.....sice jen cca 10km, ale myslím že dobrý.....při takhle krátké jízdě se toho moc nepozná.....reakce vozu na plyn mi přišla stejná jako u 1,9........čas až ukáže zda-li to bude dobrý motor...ale podle křivek co jsem viděl, by měl být "lepší" než 1,9.....a 1,6 TDi dělá se jen s filtrem pevnejch částic......jinak 1,9 byla a je s i bez filtru.....
Srpen 9, 200916 r Tak já s ním dneska jel taky.....sice jen cca 10km, ale myslím že dobrý.....při takhle krátké jízdě se toho moc nepozná.....reakce vozu na plyn mi přišla stejná jako u 1,9........čas až ukáže zda-li to bude dobrý motor...ale podle křivek co jsem viděl, by měl být "lepší" než 1,9.....a 1,6 TDi dělá se jen s filtrem pevnejch částic......jinak 1,9 byla a je s i bez filtru..... Vybírám OII, myslíte, že ten motor 1,6 TDi CR bude pro kombi stačit? Byl jsem si to projet (nebyl to ale kombik a nebylo to nalozeny), a prislo mi to docela v pohode. Jen co mi docela na 1,6 vadí, že nemá 6-přev.st. Do 2,0 TDi PD se mi ale moc nechce... Jo a myslíte, že ta spotřeba jak udává škoda auto, tj. 5.7 (město), 3.9 (dálnice) a 4.5 (komb.), je reálná?
Srpen 9, 200916 r což o to na combi by stačil, ale pořád je to novinka, která není pořádně odzkoušena provozem a běžným řidičem....v nabídce je teprve od července.....já o něm taky do "svého" nového služebáku OII chvilku uvažoval, ale zvítězila nakonec klasika 1,9TDI....
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.