Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Doporučené odpovědi

no neni to problem jenom spatnejch motoru ale hlavne toho co do tech aut ted jde ..... jako ty sracky co se tam ted davaj jsou trosku moc jako aby benzin co nacerpam na benzince a necham ho 14dnu v pruhledne kanistru udelal ze nahore je bilej a dole zluzej je trosku divne ne ? a kdyz ho necham mesic tak smrdi jak redidlo to je jeste lepsi a kdyz ho zapalim tak hori jak nafta a o te raci ani nepisu to je ted total sracka u nas staci si zajet do nemecka a tady okamzite to auto jede jinak .....

Upraveno od ko56

Tangerín: A já po zkušenostech s 2.0TDI už bych koncernovou naftu nevzal, sice CR je jinde, ale prostě ne. Taková 1.8TSI v oktě jezdí jako raketa, naprosto návykovej motor s charakterem a spotřeba...podle jízdy, umí úsporně, umí svižně...ideálka :palec2:

jj 1,8T bych taky rád, ale do Fábky, jestli se to povede úspěně ted jednomu členovi zapsat do FI, do bud. do toho jdu taky :palec2:

Jinak známej právě spíš asi řeší naftu. Jinak by šel asi zase do Hyundaie. Minulá, stará Sonata ve 2,0 benzín mu najela 380t bez vážnejch poruch. Ale možná by nebylo od věci se podívat i na takovou Hondu, co má v nabídce za naftožrouty....

  • 3 týdny později...

Tak cena 1,6 TDI CR zůstane úplně stejná jako u 1,9 TDI DPF, takže náhrada úplná.

jen aby to byla 77kw a ne slabší 66kw verze...

77 kW. Jen to vypadá, že je to opravdu jen ten 1,9TDI s DPF a manuálem, to znamená, že dál půjdou objednat verze 1,9TDI s DPF pro automat a 1,9TDI PD bez filtru jak v manuálu, tak v automatu? :help:

Co se stáří týče a vlastní výdrže auta jako celku, nejen motoru, musim reagovat se svým názorem a divnou zkušeností ze školy, že už pár let zpátky auta a hlavně veškerý díly počítají na různý nejen cyklický namáhání apod. a výdrž je max na 10 let dle typu dílu, třebas podvozek by měl 10 let vydržet určitě, protože má velký vliv na bezpečnost, ale některý díly se prostě spočítjí tak, aby vydržely max záruční dobu a za to co vydrží víc už prostě nikdo neručí a tudíž to výpočtáře ani objednatele konstrukce nezajímá ... přeci jenom, proč zvyšovat koeficienty, aby to víc vydrželo, ale o to se prodražilo ... za druhý jde přeci jenom o kšeft a čím dřív po záruce se auto nebo i jen ten a ten, tak či onak drahej díl začne srát, tím líp pro prodejce, že se zákazník začne ohlížet po novém, tudíž další kšefty lol

Jsem rád, že mi oktáva zatim slouží bez větších investic ... :palec2:

čím dřív po záruce se auto nebo i jen ten a ten, tak či onak drahej díl začne srát, tím líp pro prodejce, že se zákazník začne ohlížet po novém, tudíž další kšefty

Nebo se takovýho krámu rychle zbaví a koupí novej...samozřejmě jinou značku, když ta původní stojí za hovno lol lol lol

Ještě ... dovolit si vyrobit auto, který vydrží na věky si můžou dovolit asi jen Lamborghini, Porshe a další jim podobní, kteří o zájemce nouzi nemají, pak i ta cena a kvalita je jinde ... holt jiná politika prodeje, to si škodovka se svou koncepcí dvolit nemůže a nejen ona, když se ženou za co největším odbytem za co možná nejnižší ceny ...

Tak jasný...však ať se nám to líbí nebo ne, z aut se pomalu stává spotřebák jako tiskárna nebo mobil...kde jsou ty doby, kdy si člověk kupoval auto pomalu na celej život. Dneska je to čím dál častěji na leasing tři nebo pět let a pryč s ním a bere se další. (Jasný, je to trošku přehnaný, ale né zas tak daleko od pravdy) ;)

I to riziko za to asi stojí, jednomu se znechutí škodovka, druhýmu japonec a třeba půjde do škodovky ... ale stejně si myslim, že spousta lidí (možná i já) změnu značky neudělá, i když co se mě týče, chtěl bych časem a v rámci koncernu a to do audiny :palec2:

I to riziko za to asi stojí, jednomu se znechutí škodovka, druhýmu japonec a třeba půjde do škodovky ... ale stejně si myslim, že spousta lidí (možná i já) změnu značky neudělá, i když co se mě týče, chtěl bych časem a v rámci koncernu a to do audiny :palec2:

Já nevím, ale já pokaždé chci jinou značku... přeci jen, život je krátký tak proč ho mít tak uniformní? To připomíná ty lidi, co jezdí každý rok na dovolenou na to samé místo k moři... fakt nechápu.

Tak 1,6 tdi 77 kw je uz v konfiguratoru!

a stoji vic jak 1,9tdi asi tim konci jeden z nej motoru VW 1:9TDI:(((((

stoji 450 000 v clasiku

zmeny jsou v hmotnosti kupodivu ta 1,6 vazi o 55kg vic !vrchol vykonu je o 400 ot/min vys.max rychlost je o 2km mensi:)))))))

Upraveno od lubann

luban: Cena je vyššia preto, lebo 1.6 TDI má štanardne aj DPF - bez DPF bude cena rovnaká ako 1.9 TDI!

  • 2 týdny později...

TO igor:Takze 1,6tdi cr je drasi nez 1,9tdi oba bez DPF!!!

Samozřejmě že je dražší než 1,9TDI PD, protože má DPF fitr. Tak to bylo, je a asi bude, ale znovu opakuju, 1,6 TDI CR DPF/77kW nahrazuje 1,9TDI PD DPF/77kW a sice bude stát stejně= 450 900 Kč vč. DPH. Motor 1,9 TDI PD(bez filtru)/77kW, zatím nahrazen není a v nabídce zůstavá za cenu 434 900 Kč. Všechny ceny jsou u provedení Classic.

To jako vsechny 1,6tdi maji DPF?Tak to je hnus!Ja mam taky filtr a nejradeji bych ho vysekal pryc!!!bohuzel jsem jeste v zaruce!:(

Myslím, že DPF v TDI CR bude fungovat lépe než v TDI PD.

  • 1 měsíc později...

Dneska jsem se s tímto motorem svezl a musím říct,že super. :palec2:

V jakým smyslu? Lepší než 1.9 TDI? Nechcípá to při rozjezdech? Je tišší? Trochu se rozepiš... :)

On to tu psal karlos 3.Já ho sice neřídil,ale při vypnutém rádiu ticho,nebylo ani poznat,že je tam nafta.Mě se ten motor moc líbil a to na diesely nejsem.Octavia to byla Elegance. :)

Tak já s ním dneska jel taky.....sice jen cca 10km, ale myslím že dobrý.....při takhle krátké jízdě se toho moc nepozná.....reakce vozu na plyn mi přišla stejná jako u 1,9........čas až ukáže zda-li to bude dobrý motor...ale podle křivek co jsem viděl, by měl být "lepší" než 1,9.....a 1,6 TDi dělá se jen s filtrem pevnejch částic......jinak 1,9 byla a je s i bez filtru.....

Jsem zvědavej kdo první z fóra ho tu bude mít :skoda:

Tak já s ním dneska jel taky.....sice jen cca 10km, ale myslím že dobrý.....při takhle krátké jízdě se toho moc nepozná.....reakce vozu na plyn mi přišla stejná jako u 1,9........čas až ukáže zda-li to bude dobrý motor...ale podle křivek co jsem viděl, by měl být "lepší" než 1,9.....a 1,6 TDi dělá se jen s filtrem pevnejch částic......jinak 1,9 byla a je s i bez filtru.....

Vybírám OII, myslíte, že ten motor 1,6 TDi CR bude pro kombi stačit? Byl jsem si to projet (nebyl to ale kombik a nebylo to nalozeny), a prislo mi to docela v pohode. Jen co mi docela na 1,6 vadí, že nemá 6-přev.st. Do 2,0 TDi PD se mi ale moc nechce... Jo a myslíte, že ta spotřeba jak udává škoda auto, tj. 5.7 (město), 3.9 (dálnice) a 4.5 (komb.), je reálná?

což o to na combi by stačil, ale pořád je to novinka, která není pořádně odzkoušena provozem a běžným řidičem....v nabídce je teprve od července.....já o něm taky do "svého" nového služebáku OII chvilku uvažoval, ale zvítězila nakonec klasika 1,9TDI....

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Podobný obsah

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.