Únor 6, 201015 r neviem ako je to vo fabke II, ale prislo mi ze vo fabke I je viacej miesta ako v bmw 3, Měl jsem možnost používat BMW 3 combi půl roku jako služebák a musím potvrdit tvou zkušenost. Komfort nabízí BMW mnohem větší to je jasné, ale na prostornost mi taky přijde subjektivně F I větší (i když vzadu je v BMW mnohem víc místa na nohy) a to nemluvím o kufru, který je u BMW přímo tragický. (náhon na zadek značně zmenšuje hloubku kufru)
Únor 6, 201015 r Autor Videl jsem po obede cervenej FL v Praze, a fakt to nic nezachrani, i kdyz ty zadni lampy vypadaji aspon zajimavejs to ano
Únor 7, 201015 r Meli se vykaslat na face a nechat toho chudaka dozit. Doufam, ze F3 bude jine kafe. Proste dle meho nazoru se to auto nepovedlo a oproti F1, to byl krok zpatky. To uz i ten Roomster je lepsi alespon ma styl, ale F2 hlavne zezadu katastrofa. No tak, chlapi. Nehaňte pořád FII , mně se líbí. Upraveno Únor 7, 201015 r od mambo
Únor 7, 201015 r Každý prodávaný auto je takový jaký je. Ať si každý vybere. Se šíří F II nemám problém (a to jsem byl zvyklý i na 2m 30cm u kamionu). Život naší,štíhlé 3 člené rodiny to nijak neomezuje a někdy v úzkých místech a při parkování je to dokonce výhoda :-) Pokud to nebude uzší než Š 120 tak v pohodě :-) Donekonečna ty auta růst nemohou. Z faceliftu jsem zatím rozpačitý,uvidíme na živo - docela mě překvapilo,že se pustili do nových předních světel -příjde mi to jako takové"přeroubování" původního designu malého tančíku Co zadní světla ? bude mít konečně 2x couvací světlo ? (u combi jsem si musel poradit sám).
Únor 7, 201015 r Su hodne zvedavej na spotreby 63 a 77kW TSI. Ja mam u 1.6 hodne stabilni spotrebu. Da se rict, ze pod 6,6-6,8 se pri dvouclene posadce a mimomestu na rovine nedostanu. Na druhou stranu se vejdu do 8,5 pri peti lidech a narvanym kufru na dalnici s tempomatem na 150ti vcetne vyjezdu z Prahy a cca 70ti km po prvni tride kopcovitym terenem. Uvidime co ta spotreba ve meste a pri zatizeni, podle ohlasu to lita smerem nahoru i dolu pomerne vyrazne.
Únor 7, 201015 r Mě zajímá jestli bude Mr. Cimbu čipovat i 1,2 TSI. Z těch 63 kW by třeba vykouzlil více.
Únor 7, 201015 r Tak nějak už vidím navýšení výkonu na 77kW a 96kW :-D Tak jako tak, při rozdílu 30k to bude stejně fuk. Upraveno Únor 7, 201015 r od bojler
Únor 10, 201015 r Točivej moment je sice hezkej, ale stovka je s tim motorem v A1 12,1s a FII s 1.4/63kW za 12,3s. Což imho nic moc zlepšení.
Únor 10, 201015 r Pokud bude za TSI 63 kW příplatek do 30 000,- tak to bude lákavá, uvidím, až to bude v předváděcích vozidlech tento motor.
Únor 11, 201015 r Jestli to bude jako na tom dvojobrázku tak platí co jsem psal dříve předface je hezčí.
Únor 11, 201015 r Já jen doufám že vychytali všechny mouchy toho hnusnýho zjevu páč mně tak hrozně řvou přední dveře (myslím tím protékání vzduchu) a profukování skrz okénka. A pro mně byl hroznej skok z roomstru kde je to na zadních místech uplně jiné a hlavně v zádu u FII jsou kulometné střílny a ne okna. Děti si do ted nezvykli . A zadní náprava u ROOmu ani nemluvím pro mne FII Jeden velkej průser. To ani mnemluvím o tom že při vyzvednutí ze Shouroomu jsem po 10 kilometrech musel do servisu k vůli zaseknutému rychlostnímu stupni a průvanu z okne i při zavření a cena? 470 000 Kč to je až k smíchu!!!! Já sem si ho nekopil je to můj služební za ty peníze bych jim to narval do krku ve WV si znás dělaj PR... --- nic proti Vám nemám sem milovník škodovek vždy sem mněl škodovku ale tady sem fakt nalít a WV sou hovada.. Upraveno Únor 11, 201015 r od daverie
Únor 11, 201015 r Znovu Fabia Scout FL http://www.autoevolution.com/news/spyshots...lift-16279.html další: http://www.autorevue.cz/Bleskovky/Skoda-Fa...42/default.aspx Upraveno Únor 11, 201015 r od designér Mareček
Únor 11, 201015 r Takhle by měla vypadat Škoda Fabia Scout(pouze pravá část) sorry odbyl sem to Upraveno Únor 11, 201015 r od designér Mareček
Únor 11, 201015 r muzu se zeptat proc je tam ten copyright, navíc na týden staré fotce? mimochodem, nárazník už je dávno známý Upraveno Únor 11, 201015 r od bojler
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.