Přejít na obsah

Motor 1.9 TDI PD 77 kW


milano205

Doporučené příspěvky

  • o 2 týdny později...
  • o 1 měsíc později...

Vážení, dle výpisu závad ,co by mohlo být příčinou blikajícího žhavení a oznámením na maxidotu ,,motor do dílny ". Octavia II , 2008, 1.9 PD ,77 KW ,

typ mot. BLS.

012545- motor klapky sacího potrubí (V157)

P3101-000-přerušení/zkrat na kostru-Sporadická závada

005269-přepnutí ventilu pro EGR chladič (N345)

P1495-000-přerušení nebo zkrat na kostru-Sporadická závada

008213- Snímač polohy klapky v sacím potrubí/řízení proudu vzduchu

P2015-000-neplatný signál-Sporadická závada

Výpis jsem přepsal

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...

dneska jsem se opět zařadil mezi škodovkáře a hnedle dotaz.. mám 1.9TDI, běží pěkně, výkon tak jak patří, otáčky drží apod... jediné co mě trochu zneklidňuje je to, že trvá cca 2sek než naskočí motor, dělá to stejně u studeného i teplého motoru, čím to může být?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 4 týdny později...
  • o 2 týdny později...

Mám dotaz: jak vyměnit na tomto motoru OII 1.9 Tdi PD DPF 77kw 2008 Elegance BLS čidlo teploty na turbu (občas skočí porucha - G235 snímač teploty výfukových plynů zkrat na plus)? Vrchem to nepůjde je tam málo místa, půjde to spodem bez většího rozebírání? Je na to potřeba nejaký speciálně upravený klíč? Díky

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 4 týdny později...

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...