Wittmann Vloženo 1. Listopad 2014 Sdílet Vloženo 1. Listopad 2014 máznou to čímkoliv, co jim přijde pod ruku... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
agent007 Vloženo 2. Listopad 2014 Sdílet Vloženo 2. Listopad 2014 To nemyslíš Vážně! Trochu jsem si pohrál s očištěním a teď už jen rozlousknout čím to ošetřit aby to mělo smysl a aby se to spojilo s se stávajícím nátěrem. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
agent007 Vloženo 2. Listopad 2014 Sdílet Vloženo 2. Listopad 2014 Na Hammerite všichni kdo trošku dělají s barvami mě odrazují. Měl dobrou reklamu a i po 3-4 letech vypadá nátěr dobře. Ale nikdo už nevidí co se děje pod nátěrem. Až to člověk zjistí, tak už je pozdě. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pavel 5 Vloženo 2. Listopad 2014 Sdílet Vloženo 2. Listopad 2014 Co použít tekutý zinek a pak nějaký nátěr a nakonec Body a lak. http://www.udrzba.cz/maziva-a-cistice-pro-udrzbu-stroju/zinek-ve-spreji/cisty-ep-zinek http://www.aci.cz/r-4061-e-body-1kg-cerny-ochranny-nastrik-prahy-lemy-podvozek-prelakovatelny_d79818.html Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
agent007 Vloženo 2. Listopad 2014 Sdílet Vloženo 2. Listopad 2014 No stále slyším že základ musí být kvalitní. Myšlenka mě vede tudy: U2000 Pragoprimer antirez U2161 Hostagrund blokátor rzi - následně další vrchní vrstva Vesměs jsou to všechno polyuretanové základní barvy se schopností navázet se narez Nebo: Activ Prim Extra Vin 20-00 Conprimer ACP 10-00 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
agent007 Vloženo 2. Listopad 2014 Sdílet Vloženo 2. Listopad 2014 A nejhorší na tom je, že potřebuju množství tak velké štamprle. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Wittmann Vloženo 2. Listopad 2014 Sdílet Vloženo 2. Listopad 2014 Pěkný, takže takhle: Pokud to, co je fotce, natřeš čímkoliv, tak pořídíš zkušenost, že tebou použitá barva (a je úplně jedno jakou zvolíš) stála za prd, protože to tři roky drželo a pod tím to vesele rezlo. Možná svoji zkušenost někam napíšeš na foru, jiný si to přečte, pošle dál a fáma je na světě. Plýtváš časem na nesprávném místě, barvy s inhybitory koroze jsou +/- obdobné, žádné propastné rozdíly neexistují. Vem první, co ti padne do ruky. V uspořeném čase to pořádně očisti (90 % úspěchu), protože tohle je s odpuštěním hrůza - zůstala ti tam barva, která není spojená s podkladem. Ta samozřejmě musí dolu taky. Oloupej/obruš ji až do místa, kde pevně drží. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
agent007 Vloženo 7. Listopad 2014 Sdílet Vloženo 7. Listopad 2014 (editace) Objednal jsem barvu ACP 10-00. Je to ale 1kg a já ji celou nespotřebuji, tak pokud by jste měli někdo zájem, tak 3/4 kg je k dispozici. Nejlepší je osobní odběr. Cena 180 Kč. Editováno: 7. Listopad 2014, autor: agent007 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mechriak Vloženo 12. Listopad 2014 Sdílet Vloženo 12. Listopad 2014 Tak tento tyzden som natieral spominane miesta na octavii 2 rocnik 2007 modelovy rok tiez 2007 Hameritom. Hrdzave presne na tych istych miestach. Kusok aj na prednych prahoch, plus zadna kapota, dolny lem a zvnutra miesta spoja na urovni znacky. Uvidime, ci to pomohlo. Mam vsak s Hameritom dobre skusenosti. Napriklad na jednej Fabii jednotke, kde bol chyteny spodok (pod prahmi) o beton az na kov a bola tam zacinajuca hrdza, som to natrel Hameritom cca pred 9. rokmi a zatial to drzi, nic neopadava ani to nevyzera, zeby sa pod tym hrdza dalej sirila. A to auto stale stoji vonku a jadi aj po soli v zime. Hamerite sa mi osvedcil aj davnejsie este na mojej 130-kde kde som mal problem s hrdzavenim predneho spoljera pod naraznikom. Skusal som vselico mozne, nic tam nevydtzalo dlhsie ako jednu zimu. Dokonca to lakovali odbornici vtedy. Nakoniec som skusil Hamerite na ploty a auto tri roky nic, ziadna hrdza. Dalej neviem, lebo som ho predal. Akurat tento najnovsi Hamerite sa mi zda dost riedky, tie starsie byvali hustejsie. Tak uvidim, co s tym bude. Potom dam vediet. Este si myslim, ze ked tam pod tym naterom nezostane vlhkost (dost vyrazne to tam pred naterom macam technickym benzinom kvoli vysuseniu), tak hrdza nema velmi dovod sa nejako vyrazne sirit dalej z dovodu nizkeho obsahu kyslika. Ale to je len moj amatersky nazor. Dolezite su vysledky. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
chipmann Vloženo 14. Listopad 2014 Sdílet Vloženo 14. Listopad 2014 Nejlepsi na korozi je surikova barva problem je ji sehnat...... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Lummar Vloženo 22. Prosinec 2014 Sdílet Vloženo 22. Prosinec 2014 Zdravím, neprodává tu někdo ty těsnění? Mám o ně velký zájem vzhledem k tomu, že jsem je po natření zlostí otrhal a teď jezdím bez nich... Objednal jsem je z netu, ale přišly mi jiné a za všechny 4 chtěj na netu kolem 2500, což je zbytečný... A nechce se mi za ně tolik platit. Kdyžtak mi někdo kdo byste je měl napiště na maila lumpem@me.com. Díky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
HonzaNovis Vloženo 11. Květen 2016 Sdílet Vloženo 11. Květen 2016 (editace) Zdravím, mám na Octavii pár míst kde už se začala objevovat koroze. Fotky jsoou v odkaze: https://www.dropbox.com/sh/ntq3mgzh4ihq2d3/AABcZnbBAXBFdK24flY74tSga?dl=0 Nechci do toho moc vrážet, takže jsem se rozhodl pro domácí opravu. Nějaké rady, jak to udělat, aby to bylo pokud možno co nejšetrnější a co nejméně vidět? Pořádně očistit->lehce obrousit->nanést základovku-> nechat den zaschnout-> použít barvu (sprej nebo štěteček?) -> přejet bezbarvým lakem...? Dělám to více méně poprvé, tak prosím o nějaké rady, jak to udělat v domácích podmínkách co nejméně viditelné. Děkuji Editováno: 11. Květen 2016, autor: HonzaNovis Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mathias Vloženo 14. Květen 2016 Sdílet Vloženo 14. Květen 2016 Tak ja som s garanciami Skoda Auto nepochodil neuznali kvoli búraniu inak mam pocit ze je to z roka na rok horsie a to je RV 2009. Prikladám zopár fotiek na ilustráciu stavu auta ... Ak tak poraďte co stym ... V škodovke ma odkázali na tych co robili opravu aj ked to bol origo servis Skoda ( cz )ale na prace je záruka aj tak vraj 12 mesiacov iba. takze je to tak ci tak mimo ... Mam pocit ze ked to nechám tak, tak to bude čoraz horsie. Známy mi vravel ze ked uz je korózia tam tak sa odtial uz nedostane vraj po par rokoch je to tam opet aj ked sa to ošetrí a znova nalakuje ... Je to sila vlastne mam pocit ze orig Skoda servis ma úmyselne potlačil az do casu kedy záruky neplatia na nic , vraj je zvlášť záruka na lak, zvlášť na koróziu ... No a co stym urobit neviem vrážať do toho majland neviem dokonca mi odporúčali skúsiť ine servisy ze sa zaoberajú lokalnymi ošetreniami laku a su aj taky co robia aj koróziu len nemam pocit ze toto sa da zvládnuť aj lokálnou opravou laku ... Co si o tom myslite vy ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
michal2009 Vloženo 14. Květen 2016 Sdílet Vloženo 14. Květen 2016 co bylo bourane? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mathias Vloženo 14. Květen 2016 Sdílet Vloženo 14. Květen 2016 (editace) Presne neviem vraj dostal hodiny to bolo tvrdene pri kupe auta ale ze to auto bolo plne v Skoda Auto servise opravovane servisovane, podla mna a podla toho co sme uz pozerali viaceri na to, vyzera to prave na tie 5 dvere takze smola no len by som rad vedel ze ci je niekto sikovny aj na tieto male veci a vie osetrit ten lak a karoseriu aj lokalne aby sa nemuseli striekat cele dvere ale ked to je uz vylezene takto tak co bude ked sa to zacne brusit a co ak pod farbou a lakom toho bude este viacej ... Editováno: 14. Květen 2016, autor: Mathias Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
l79 Vloženo 15. Květen 2016 Sdílet Vloženo 15. Květen 2016 Ty prahy jsou asi od těsnění dveří, mě to opravili v záruce. Teda neměl jsem tam ještě žádnou rez, ale při obhlídce už zjistili technici narušený lak (ví se o tom), takže mi to Škodovka opravila v záruce. Můžeš to zkusit, ale nevím jestli mi to nedělali na záruku laku (6 let) a to by jsi s rokem 2009 už měl smůlu. Taky záleží co vše se po bouračce opravovalo...Nedají se sehnat nějaké záznamy z historie? Jestli nebude možná lepší koupit celé zadní dveře z vrakáče (v barvě). Měl bych strach, že to necháš opravit a za chvíli to začne vylézat zase jinde a budeš to pořád opravovat... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tdominik Vloženo 3. Červenec 2016 Sdílet Vloženo 3. Červenec 2016 (editace) ahojte, nedávno jsem koupil ojetou OII před FL konkrétně r.v. 11/2004 a trápí mě tato koroze. Uznali by mi to v rámci 12 leté záruky nebo se mi to nevyplatí ani zkoušet? servisní kniha je vyplněna a prohlídky byly provedeny včas ale ne v autorizovaném servisu. Za pokus to ale stojí nebo ne? Bourané prý nebylo .. Editováno: 3. Červenec 2016, autor: domishow Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
LucasCZE Vloženo 3. Červenec 2016 Sdílet Vloženo 3. Červenec 2016 To je podle me bez sance. Reklamace musi byt podana co nejdrive po vzniku zavady, coz tady rozhodne splneno nebude. Dalsi vec je, ze to dost mozna nerezlo zevnitr, ale zvenku, na coz se reklamace taky nevztahuje. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 3. Červenec 2016 Sdílet Vloženo 3. Červenec 2016 A poslední věc - musíš mít potvrzené všechny příslušné předepsané prohlídky v servisu... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Wittmann Vloženo 5. Červenec 2016 Sdílet Vloženo 5. Červenec 2016 to už jsi takto rezavý koupil, nebo to během pár měsíců vylezlo? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tdominik Vloženo 6. Červenec 2016 Sdílet Vloženo 6. Červenec 2016 už jsem to takové koupil... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
wrabeczech Vloženo 21. Květen 2017 Sdílet Vloženo 21. Květen 2017 Zdravím, ahoj. Poprosil bych nějakého zkušeného karosáře - lakýrníka........potřebuji nechat opravit korozi viz foto. Rád bych znal odhad ceny + rozsah prací ( jde o čas, musím jezdit a druhé auto bohužel dlouhodobě mimo). Popřípadě znáte někdo někoho, kdo by to byl schopen v Praze a okolí opravit? Předem děkuji za rady a info :-) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Wittmann Vloženo 21. Květen 2017 Sdílet Vloženo 21. Květen 2017 no ono se to úplně opravit nedá (pominuli výměnu prahu a blátníků), za rok to tam budeš mít znova. Původ té koroze je totiž na vnitřní straně plechu. Takže pokud potřebuješ jezdit, tak to neřeš. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
wrabeczech Vloženo 22. Květen 2017 Sdílet Vloženo 22. Květen 2017 Tak vymenim blatniky a prahy .... Nenecham zhnit zbytem auta. Ted jde jen o to, na ty blatniky a prahy sehnat nekoho z Prahy :-)Odesláno z mého Redmi Note 4X pomocí Tapatalk Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Wittmann Vloženo 23. Květen 2017 Sdílet Vloženo 23. Květen 2017 tohle není rakovina, když to necháš, tak to po pěti letech bude vypadat +/- stejně. Rezneto kvůli nedomyšlenosti onoho místa. O moc dál to nepůjde. Nejsou ty blatníky už náhodou měněné? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.