Září 29, 201113 r Tak na pohled dobréé, tak kdyby to aspoň chvílu vydrželo. Cos použil za barvu? Očistlils to jenom kartáčem a natřel, nebo si to ještě něčím odrezoval? Předpokládám že si výfuk nesumdával....
Září 29, 201113 r Silikonová stříbřenka do 500 °C, natíráno 2x po předchozím vypálení. Očištěno smirkovým papírem a mosazným kartáčem, poté důkladně otřen prach. Děláno na autě - k horní polovině je někde je špatný přístup, ale zase nebyla tak rezavá. Ještě bych nejásal, uvidíme na jaře. Spíše mi jde uchovat části blíže k motoru, které budou asi dražší. Koncový tlumič asi nezachráním, pokud rezaví zevnitř. Upraveno Září 29, 201113 r od .Honza.
Říjen 1, 201113 r Já zase měl tu příčku rezavou,co jí máš pozinkovanou ale natřel jsem ji barvou a je klid,ale ty tvoje snímky na klidu mě moc nepřidaly,protože já tam nemám ty umělohmotné kryty,to tam má každý, nebo jenom nějaká motorizace?
Říjen 1, 201113 r Ta příčka už začala taky rezavět, takže jsem ji potom natřel syntetickým emailem Industrol. Plastové kryty pod motorem a prahy jsou "Paket pro špatné cesty" Všimněte si také koroze svarů na zadní nápravě a také už byly chytlé svařené hrany na nápravě přední.
Říjen 9, 201113 r Hm takže vidím, že v tom nejsem sám :-( Jak mě teď sere, že jsem si toho nevšiml o měsíc dřív, měl bych to ještě v reklamaci :-( A takle bych to reklamoval klidně pořád dokola. Jak si, do prdele, můžou tohle dovolit udělat na novým autě??!! Omluvte mě za tu vulgaritu, ale v tomto případě si to nemůžu odpoustit!
Říjen 10, 201113 r Skús to ešte reklamovať, možno sa dá niečo s tým urobiť.. 3 měsíce po záruce? To mě pošlou někam...
Říjen 10, 201113 r našlo sa tu už pár ľudí, ktorým uznali rôzne veci aj po záruke, takže nikdy nevieš..
Říjen 20, 201113 r orezlý výfuk je přeci úplně normální věc, to je jako kdybys chtěl reklamovat auto pokálený od holubů
Říjen 20, 201113 r Tohle je zbytecna hysterie. Vyfuk proste rezne, to je normalni, neni to dil, kterej by mel byt "hezkej" na pohled. K prorezaveni ma jeste hooodne daleko. Tak 5 let a 100tkm.
Říjen 20, 201113 r Tak tak, povrchová koroze ničemu neškodí. To natírání mi přijde zbytečné, příští rok to vypadá stejně.
Říjen 21, 201113 r Na služební fabce mám teď najeto cca 105 tis. a byl jsem na technické. Technik mi ukazoval prorezlej výfuk a říkal, že by asi potřeboval vyměnit. Byl jsem s tím v servise, pač mi krom jinýho zjistil špatný silentbloky a při tom se technik díval i na ten výfuk a říkal, že tato rez ničemu nevadí. Prej to má dva obaly a než prý prorezné uplně i ten druhý tak s tím ještě hodně najezdím. Říkal doslova, dokud to neprdí, tak se tím nemusím znepokojovat. Na svý soukromý fabce mám už taky rezavý výfuk, ale neřeším to, stejně to nejde vidět. Na firmě máme ješte Kangoo a to má najeto cca 80 tis. a taky má rezavý výfuk, takže člověk si nevybere. Hlavně, že auto jezdí!
Říjen 21, 201113 r Hlavně na to, co tvrdí technik na STK bych se vykašlal, neboť mi chválil nové silentboky na přední nápravě, ač v té době měly 135tkm a byly tak na kaši. Upraveno Říjen 21, 201113 r od Lancelot
Únor 14, 201213 r ja mam auto 4. mesiac, najazdené 16 800 km a vyfuk zacina hrdzaviet... na fabii I. co ma doma je najazdene 230 000 km auto ma 5 rokov a vyfuk je stale OK... neviem co na tie nove davaju ale dobre to rozhodne nie je...
Únor 26, 201213 r Holt se nevydělává na nových autech, tak se musí vydělat na servise. Mě na roomsteru orezl výfuk po jedné zimě a zadní bubny jakbysmet. Ty jsem kvůli alu kolům nastříkal nově na černo a výfuk neřeším jelikož co s ním, protože nějaký ošetřování se stejně mine účinkem. Jen pro srovnání: nyní je výfuk na roomsteru r. v. 10/09 s korozí stejně jako naše druhý auto - fabia r. v. 11/2002. A proč? Udělejte si výlet do Hamburku a uvidíte kolik tam denně nakládají kamionů s železnýma ingotama přímo z Číny!
Únor 26, 201213 r Tak vyfuk je ted i moje tema - letos se docka vymeny, uz ho zacinam slyset. Jedna se o Fabii I, r.v. 2005, najeto 57tkm, ovsem 80% po meste kratky trasy. Cili zivotnost 7 let v takovem rezimu, jsem spokojenej a koupim rozhodne zase original, byť stoji jak jsem koukal 4tKč.
Únor 26, 201213 r Tak isto mi začal výfuk hrdzavieť po 20 000 km. Písal som do servisu čo s tým. Oznámili mi že je to normálne. Tak to neriešim. Už mám 30 000 a je dosť hrdzavé ale nie dieravé. Je pravda že autom sa chodí ibakrátke trasy po meste.
Únor 27, 201213 r Holt se nevydělává na nových autech, tak se musí vydělat na servise. Mě na roomsteru orezl výfuk po jedné zimě a zadní bubny jakbysmet. Ty jsem kvůli alu kolům nastříkal nově na černo a výfuk neřeším jelikož co s ním, protože nějaký ošetřování se stejně mine účinkem. Jen pro srovnání: nyní je výfuk na roomsteru r. v. 10/09 s korozí stejně jako naše druhý auto - fabia r. v. 11/2002. A proč? Udělejte si výlet do Hamburku a uvidíte kolik tam denně nakládají kamionů s železnýma ingotama přímo z Číny! Bežné klasické neošetrené železo bude hrdzavieť či je z Číny alebo zo Švédska, z Nemecka, z Čiech ...
Únor 27, 201213 r A čím teda vysvětlíš že na fábii z r.2001 má kamarád výfuk v lepším stavu (míň rezavý) než já na roomu z r.2009? Oba máme originály, oba benzín, oba origo.z výroby. Já mám 20t km. on 80t. km. A jezdíme léto zima stejně. Upraveno Únor 27, 201213 r od Voice
Únor 28, 201213 r Je to veľmi jednoduché - zlá povrchová úprava alebo odfláknutá technológia povrchovej úpravy ... Niekde niečo kvôli šetreniu museli zanedbať ...
Únor 28, 201213 r Nereste optiku proboha, jedna se o vyfuk. Jeho zivotnost (originalniho dilu) je cca 6 let a to je to hlavni.
Únor 29, 201213 r A čím teda vysvětlíš že na fábii z r.2001 má kamarád výfuk v lepším stavu (míň rezavý) než já na roomu z r.2009? Cenou. Po osmi letech a s mnohem rozsáhlejší výbavou stojí prakticky stejně. Jestli si někdo myslí, že se to nikde neprojeví, tak je naivní.
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.