Standis Vloženo 8. Duben 2010 Sdílet Vloženo 8. Duben 2010 a dělalo ti to pořád nebo jen občas?? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
rokane Vloženo 8. Duben 2010 Sdílet Vloženo 8. Duben 2010 dělalo mi to pořád,po vymazání chyb v pohodě tak do rychlosti cca 40 km h,jakmile jsem tuto rychlost překročil,tak to škubalo ,rosvítila se komtrolka a po chvilce začla blikat a skočilo to do nouzáku.Byl jsem zhtoho už zoufalý ,ale ve škodovce na to přišly.Modul jsem musel dátg originál,protože s neoriginálem mi to dělalo taky. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
NNNTomas Vloženo 8. Duben 2010 Sdílet Vloženo 8. Duben 2010 Prohazoval bych mezi sebou svíčky, cívku, vstřik a vidělo by se Někdy Vag chybu vadné cívky psát nemusí, ale je dobrý to zkontrovat/pokud je podezření/ při jízdě ve skupině 15 a 16 tuším - vynechávání válců. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Lancelot Vloženo 8. Duben 2010 Sdílet Vloženo 8. Duben 2010 Tak mi to občas jede normámalně, občas to škube. Měl by to být vstřikovač, ale nechápu, že to prostě neodejde, ale chvíli to jde a chvíli ne. Prostě někdy dám plný od 1300 a jede to jak po másle, někdy to škube a nechce jet. Ale teď mám VAG tak na to přijdu, nebo to prodám. A budu jezdit na kole. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Standis Vloženo 9. Duben 2010 Sdílet Vloženo 9. Duben 2010 Prohazoval bych mezi sebou svíčky, cívku, vstřik a vidělo by se Někdy Vag chybu vadné cívky psát nemusí, ale je dobrý to zkontrovat/pokud je podezření/ při jízdě ve skupině 15 a 16 tuším - vynechávání válců. vstřiky, svíčky mám prohozený a dělá to stále stejný válec. cívku zkusím Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
NNNTomas Vloženo 9. Duben 2010 Sdílet Vloženo 9. Duben 2010 Tak to bude asi cívka nebo "něco" ve válci - chcíplá myš nebo ventily. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Standis Vloženo 9. Duben 2010 Sdílet Vloženo 9. Duben 2010 tak myš vykouřím cívku zkusím vyměnit Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
NNNTomas Vloženo 9. Duben 2010 Sdílet Vloženo 9. Duben 2010 jj bude to cívka. Nevykouříš, třeba je zapříčená pod ventilem, a ten pak nedovírá Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Lancelot Vloženo 13. Duben 2010 Sdílet Vloženo 13. Duben 2010 Nemáte někdo z Ostravska nebo Olomoucka, na půjčení zapalovací kable na AUA? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
NNNTomas Vloženo 13. Duben 2010 Sdílet Vloženo 13. Duben 2010 ...tak strč do fajfky prst a uvidíš jestli pálí Nebo svíčku. V nouzi lepší než nic. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Lancelot Vloženo 13. Duben 2010 Sdílet Vloženo 13. Duben 2010 No potřeboval bych to testnout za jízdy, to že by pálila když bych to zkoušel, to jsem si jist. On ten 3 válec vynechává jen občas a podle nálady. takže bych to potřeboval testnout ve více režimech. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
NNNTomas Vloženo 13. Duben 2010 Sdílet Vloženo 13. Duben 2010 Aha... já mám už cívky, tam je to jednodušší. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Lancelot Vloženo 13. Duben 2010 Sdílet Vloženo 13. Duben 2010 Nepochybně, jen přehodíš a je to. Jen takový dotaz, všechny svíčky zapalují zaráz nebo v pořadí. Jo a ještě, teď si nemůžu vzpomenou jak se orientovat ve válcích, viděl jsem to někde v DP ale nemůžu to najít Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
NNNTomas Vloženo 13. Duben 2010 Sdílet Vloženo 13. Duben 2010 U mě lítaj v pořadí, a i tak pálí. První válec je u spolujezdce. Jestli ti to vynechává jen někdy, težko to zjistíš, kabely ti asi délkově nevyjdou přechodit, libovolně kvůli "pálení" dát nejdou. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Lancelot Vloženo 13. Duben 2010 Sdílet Vloženo 13. Duben 2010 Právě proto, je potřebuju někde sehnat. Všichni říkali, že je to vstřikovač, ale dělá to jen někdy a podle měn je to odvislé i od teploty a to mi spíš sedí na to trafo nebo kabel, no už bych tomu ale přijít na kloub a dát to do kupy. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
NNNTomas Vloženo 14. Duben 2010 Sdílet Vloženo 14. Duben 2010 Vstřikovač se dá pro jistotu prohodit na jiný válec, a bude vidět jestli i chyba bude "cestovat"... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Standis Vloženo 14. Duben 2010 Sdílet Vloženo 14. Duben 2010 Tak to bude asi cívka nebo "něco" ve válci - chcíplá myš nebo ventily. teď mi došlo, že já s tebou tady bavím o cívkách a já mám kabely a ne cívky, takže vlastně veškerá debata jde v niveč Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
NNNTomas Vloženo 14. Duben 2010 Sdílet Vloženo 14. Duben 2010 Tak si to s Lancelotem prohodte mezi s sebou Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Standis Vloženo 14. Duben 2010 Sdílet Vloženo 14. Duben 2010 tak já mám kabely v poho a mám to k němu malinko z ruky :-) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Lancelot Vloženo 14. Duben 2010 Sdílet Vloženo 14. Duben 2010 Tak si to s Lancelotem prohodte mezi s sebou No já můžu mít tu cívku taky v tahu, ale spíš to vidím na ten vstřikovač. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
NNNTomas Vloženo 14. Duben 2010 Sdílet Vloženo 14. Duben 2010 Tak to není problém zjistit. Dej ho o válec vedle a je to, práce na 5 minut a hned budeš vědět zda i chyba "popošla " Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Lancelot Vloženo 14. Duben 2010 Sdílet Vloženo 14. Duben 2010 (editace) To je tak jednoduché? Když jsem si to četl v DP tak mi to teda nepřišlo. Editováno: 14. Duben 2010, autor: Lancelot Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
rokane Vloženo 15. Duben 2010 Sdílet Vloženo 15. Duben 2010 (editace) teď mi došlo, že já s tebou tady bavím o cívkách a já mám kabely a ne cívky, takže vlastně veškerá debata jde v niveč zdravím,tam nejsou cívky zvlášť,ale je tam Zapalovací modul a tam bude s největší pravděpodobností problém.Nedávno jsem ho měnil taky,jen mi auto nebralo žádné druhovýroby a tak jsem ho musel dát do škodovky at mi daji origo a už je vše ok. Editováno: 15. Duben 2010, autor: rokane Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
NNNTomas Vloženo 15. Duben 2010 Sdílet Vloženo 15. Duben 2010 Jo jednoduché, odšroubuješ lištu se vstřiky a pak je jen vytáhneš, drží jen na gumičce - "o kroužku". rokane: To víme: Ale jak bys to diagnostikoval na 100% ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Standis Vloženo 19. Duben 2010 Sdílet Vloženo 19. Duben 2010 zdravím,tam nejsou cívky zvlášť,ale je tam Zapalovací modul a tam bude s největší pravděpodobností problém.Nedávno jsem ho měnil taky,jen mi auto nebralo žádné druhovýroby a tak jsem ho musel dát do škodovky at mi daji origo a už je vše ok. kolik stál?? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.