Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Doporučené odpovědi

Publikováno

Ahoj chlapci dnes jsem zjistil,že mám únik oleje.Měl jsem dole spodní kryt motoru a motor je mezi převodovkou a motorem celý poblitý.Je to motorový olej.Nevíte někdo jaká jsou tam v těch místech těsnění nebo hadice?Docela by pomohlo foto z Etky pokud se někdo najde.Abych se připravil na ten porod v servisu jak je znám tak by chtěli přetěsnit hned celý motor. Moc díky za rady a nápady :palec2:

  • 2 týdny později...

Zdravím mohlo by to být gufero na klikovce. Převodovka ven.

  • 1 měsíc později...

Mam O1 TDi 81kw Pri vymene oleja som si vsimol ze mam potrrubie k intercooleru cele od oleja tak som zacal skumat odkial tecie A myslim si ze to moze bit od neakej dierky je v nej zavit tak neviem ci ma bit zablyndovana alebo tam bol neaky stit,alebo potom jedine ze by to bolo potrubie od mazania turba tie dva sroby som skontroloval skusil dotiahnut a su O.K A Turbo je len normalne spinave (nie mastne) Posudte podla fotky

Dalsi problem mam s predvstrekom nafty ked xcem nastartovat studeny motor napr.rano normalne mi preblikne zhavenie ale musim tocit starterom tak 2-3(mozna aj viac) otacky motora abi mi naskocil Snimc teploty pravdepodobne funguje dobre pekene stupa (tak neviem) ked odpojim snimac teploty auto normalne nazhavy a nastartujem bez problemov to sa tika aj startu v zime startoval som NO PROBLEM!!!!!! Jeden mechanik mi povedal ze mam chybu v RJ ze to je problem starsich octaviek ze on to riesi odpojenim neakeho dratika od snimaca teploty

post-32853-1241277619_thumb.jpg

Z toho místa nemůže téct, spíše na ten výstupek kápnul olej zhora(netěsnost sání, EGR a atd.).

prave to nema tam od kial nikde kapnut od vsetkoho je to daleko tam a z vrchu tam ziaden stekanec nieje A ak sa na to pozries tak to vyzera ako keby odtial frkalo na tu hadicu k cooleru alebo prepad mazania turba z vrchu nic nie je A este mi presakuje olej (z pohladu z pred auta napravo) na hlave je neviem co tak este odtial presakuje ole j To skusim vyriesit srobom omotanim teflonovou pasku a uvidim neskor. A co ten predvstrek?

Tohle se po netu opravit nedá. Kouzelník nejsem.

  • 4 měsíce později...

Prosím vás neměnil jste někdo simering na klikovce u řemenice.

Zdá se že mi tam trochu kape olej.Musí se vyndat motor?

Mám 1,9 81kw (klimatizace)

Dík.

Čau, ne motor se nemusí vyndávat mě asi před dvěma tejdnama dělali rozvody a zjistily že teče i simering na klice stačí sundat řemenici.A ten kroužek stojí asi 400,- no a mě to udělali za 600,-.Nechápu proč si eště účtovaly 200 za práci když už to měli kvůli těm rozvodům rozdělaný,no ale těd už je to jedno hlavně že je to hotový :palec2:

Čau, ne motor se nemusí vyndávat mě asi před dvěma tejdnama dělali rozvody a zjistily že teče i simering na klice stačí sundat řemenici.A ten kroužek stojí asi 400,- no a mě to udělali za 600,-.Nechápu proč si eště účtovaly 200 za práci když už to měli kvůli těm rozvodům rozdělaný,no ale těd už je to jedno hlavně že je to hotový :palec2:

Dík,zajdu do servisu a necham to vymenit.

Čau, ne motor se nemusí vyndávat mě asi před dvěma tejdnama dělali rozvody a zjistily že teče i simering na klice stačí sundat řemenici.A ten kroužek stojí asi 400,- no a mě to udělali za 600,-.Nechápu proč si eště účtovaly 200 za práci když už to měli kvůli těm rozvodům rozdělaný,no ale těd už je to jedno hlavně že je to hotový :palec2:

Proč si za výměnu učtovali 200,-Kč? To je jednoduché, protože povolit šroub na té řemenici je práce za všechny prachy. Já se s tím rval snad hodinu. ;) Gufero mě na mé autí stálo myslím 230,- Kč.

  • 3 měsíce později...

Dneska jsem zjistil, že mi z Octy uniká olej, zatím to vypadá, že je to z věci, která je na fotce. Je to jakejsi výměník(?) tepla mezi vodou a olejem. Jinde kolem vany, turba apod. stopy po oleji nejsou... Výměník nebo co to je se nachází přímo pod olejovym filtrem. No tak jsem trochu dotáhnul to plastový víko a zajímá mě, jeslti to stačí jen dotáhnout, nebo je potřeba to rozebrat a vyměnit tam nějaký těsnění? Asi bych se na to normálně neptal, ale blížej se svátky a celkem dost ježdění a nerad bych zustal někde stát. Setkali jste se s tím někdo u vašich aut? Co to u vás vyřešilo? Díky za jakoukoliv odpověď ;-) A jinak šťastný a veselý ;-)

post-25363-1261417740_thumb.jpg

Dneska jsem zjistil, že mi z Octy uniká olej, zatím to vypadá, že je to z věci, která je na fotce. Je to jakejsi výměník(?) tepla mezi vodou a olejem. Jinde kolem vany, turba apod. stopy po oleji nejsou... Výměník nebo co to je se nachází přímo pod olejovym filtrem. No tak jsem trochu dotáhnul to plastový víko a zajímá mě, jeslti to stačí jen dotáhnout, nebo je potřeba to rozebrat a vyměnit tam nějaký těsnění? Asi bych se na to normálně neptal, ale blížej se svátky a celkem dost ježdění a nerad bych zustal někde stát. Setkali jste se s tím někdo u vašich aut? Co to u vás vyřešilo? Díky za jakoukoliv odpověď ;-) A jinak šťastný a veselý ;-)

jj taky sem to menil a plno dalsich ,jsou tam 2 tesneni nahore a dole

len doplnim. je to chladic oleja.

Díky za odpovědi, olej na dolití s sebou vozim, budu doufat, že to ty vánoce vydrží a pak se na to podívám ;-)

  • 7 let později...

Čau kluci v tyhle hadici mám prasklinu a prská mi z toho malinkato olej nechápu kde se tam vzal má to něco společného z turbem

na tý fotce je vidět úplné kulové. Ale jestli myslíš tu hadici na levo co je na ní nějaká rudá barva, tak to je hadice od turba a jestli je prasklá tak z ní olej mizí, protože při netěsnosti potrubí uniká přes turbo z motoru olej. Dej novou hadici a nejspíš budeš překvapen i zvýšeným výkonem... Zkontroluj hladinu oleje a dolej.

Upraveno od 15degren

  • 1 měsíc později...

Ahoj mám Škoda Octavia I 1.9 TDI r.v. 2003 81 kw dnes jsem měl pod autem flek oleje tak jsme rozdělal kryt na motoru co je měrka oleje a tam byla poteklá hadice tak jsem ji otřel a nastartoval asi po minutě to začalo kapat na tu hadici  viz foto s tím kabelem je to pod olejovým filtrem je to možné a co je to.Olej jsem měnil asi před 14 dny dával jsem tam 5w40 4,5 l a vše bylo ok nikde nic neteklo až dnes .Děkuji za rady.

InkedIMG_20170722_102920_LI.jpg

InkedIMG_20170722_101738_LI.jpg

Upraveno od krokodylek3

Tak jsem byl dnes u kamaráda co má servis tak mám prasklé čidlo tlaku oleje zítra mi dá nové a mělo by to být v pořádku.

  • 3 roky později...

Ahoj,

dnes po sundání krytu motoru jsem zjistil, že to tam mám nějaké poblité od oleje viz foto. Myslíte že je to tou hadicí?  Co přesně mám shánět? 

IMG_20210225_112141.jpg

IMG_20210225_112146.jpg

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Podobný obsah

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.