sleper Vloženo 22. Březen 2009 Sdílet Vloženo 22. Březen 2009 Zdravím všechny.Mám takový malý problém se svojí koktou a to takový:když je v nádrži méně benzínu,tak těsně před rozsvícení kontrolky,tak mi auto začne zdechat.Projevuje se to hlavně při jízdě do kopce-né z kopce.Připadámi to jako by čerpadlo nebylo uplne dole v nádrži.Měl jsem rozdělané,ale nic jsem neobjevil.Už se mi stalo,že jsem musel sjet s autem na rovinu,abych nastartoval.Bylo to asi 30mod benziny.Je to docela nepříjemný.Pokud někdo z vás víte,rád přivítám vaše rady Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tomasch Vloženo 22. Březen 2009 Sdílet Vloženo 22. Březen 2009 Nebude spíš problém s indikací rezervy? Pokud jsi to měl rozdělané tak podle mě stačí přihnout plovák, aby rezerva nebyla až úplně dole, nebo to jde nastavit v malém rozsahu i vagem. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
karoozo Vloženo 23. Březen 2009 Sdílet Vloženo 23. Březen 2009 Zdravim pani. Takze ja mam trosku iny problem so skubanim motoru. Motor ten isty 1.6/55KW. rv98, najazdenych 144.000km. Pri 143000 mi odisla indukcna cievka. V servise mi vymenili za novu spolu s novymi svieckami. A zhruba po 500km sa mi zacala prejavovat takato zavada: motor zacal skubat... ked mam neutral tak po zosliapnuti pedalu pekne narastaju plynule otacky - ziadnu problem. Ale ked mam zaradenu rychlost, najprv mi to robilo iba na dvojke a trojke zhruba nad 2000 otacok motor zacal skubat a cely sa triast hlavne ked som silnejsie zosliapol pedal. teraz mi to uz robi pri kazdej rychlosti.. Ked pridavam pomaly tak nic.. Ale ked potrebujem akcelerovat vtedy to skube...trha ked su otacky zhruba nad 3500 dialnica 130km/h tak v pohode.. Zabudol som este napisat ze mam vadnu lambdu..potvrdili mi to aj v servise a aj zvysena spotreba 8,33/100km...Takisto motor na volnobehu uz nie je taky kludny ako predtym z 800 otacok zhruba 1100 a tiez mierne trha.. Najprv som si myslel, ze je to mozno spojka, kedze to robi iba so zaradenou rychlostou pri akcelerovani a pri volnobehu nie.. ale robi to nahodne... nie vzdy... Poradte ked viete.. zeby ta lambda, alebo skrtiaca klapka?? Dakujem pekne Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
TomášT Vloženo 23. Březen 2009 Sdílet Vloženo 23. Březen 2009 Lambdu určitě vyměnit. Jestli je špatná, tak je to bez diskuse. A vyměnit co nejdřív. ještě bych při té výměně investoval do nových zapalovacích kabelů a mrknul bych se do rozdělovače a očistil kontakty+palec. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
sleper Vloženo 24. Březen 2009 Autor Sdílet Vloženo 24. Březen 2009 Nebude spíš problém s indikací rezervy? Pokud jsi to měl rozdělané tak podle mě stačí přihnout plovák, aby rezerva nebyla až úplně dole, nebo to jde nastavit v malém rozsahu i vagem. No je pravda,že když natankuji plnou tak někdy trvá i 150-170km než se rafička pohne.No a když už ukazuje skoro prázdnou nádrž a natankuji asi za tři stovky tak je rafička skoro v půlce budíku.Už jsem si na to zvykl,ale chtěl bych to mít v pořádku.Takže povídáte na vag.Vyzkouším a dám vědět.Díky i za další příspěvky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
DIAGNOSTIK Vloženo 26. Březen 2009 Sdílet Vloženo 26. Březen 2009 Zapalovací kabely.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
axasik Vloženo 24. Červen 2009 Sdílet Vloženo 24. Červen 2009 (editace) Taky mam problem se škubáním motoru. U 1.6 74Kw mě navíc trápí kolísání otáček volnoběhu. Je to hodně nepravidelné, ale když otáčky klesnou na 700-800, tak se motor začne klepat a po přidání plynu to nechce přestat. Má nepravidelný chod. Editováno: 24. Červen 2009, autor: axasik Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
HanyZ Vloženo 9. Březen 2010 Sdílet Vloženo 9. Březen 2010 Ahoj, poslední dny se mi stává, že při plynulé jízdě mírně škubne cukne motor. Je to vždy cca 2x v kratičkém intervalu. Co by to mohlo být ? Škrtící klapka vyčištěná. Že by svíčky ? Na ty se asi nesáhlo dobrých 60-80 tisíc km... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Miroosek Vloženo 9. Březen 2010 Sdílet Vloženo 9. Březen 2010 Zdravím, jezdím hlavně na LPG ale motor mě škubá hlavně kvůli svíčkám. Obvykle to škube mezi určitými otáčkami asi 1500 a pak 2000 je to ale různé. Na benzín to tak nezlobí. Když jsem to jednou musel dát na kontrolu do autorizovaného servisu tak se ještě podivovali na zvláštním jemně trhavým chodem motoru a řekli, že by to mohla být opotřebovaná vačka ventilů. To by se ale muselo změřit, tak jezdím dál. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
HanyZ Vloženo 9. Březen 2010 Sdílet Vloženo 9. Březen 2010 Na volnoběh mi jemně kolísají otáčky a poslední dny se právě objevilo mírné cukání. Kdysi mi to dělalo i na 120tce a byly to svíčky. Raději se ale ptám zkušenějších. Na OC stojí svíčky cca kolik ? Díky za další poznatky. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
šipan Vloženo 11. Březen 2010 Sdílet Vloženo 11. Březen 2010 Zdravím, jezdím hlavně na LPG ale motor mě škubá hlavně kvůli svíčkám. Obvykle to škube mezi určitými otáčkami asi 1500 a pak 2000 je to ale různé. Na benzín to tak nezlobí. Když jsem to jednou musel dát na kontrolu do autorizovaného servisu tak se ještě podivovali na zvláštním jemně trhavým chodem motoru a řekli, že by to mohla být opotřebovaná vačka ventilů. To by se ale muselo změřit, tak jezdím dál. Zdar.Škubání u LPG svíčky opravdu dělají hlavně při zrychlovaní na 2-3rychlostní stupeň.Jednoduché odstranění spočívá v tom,že stačí zklepnout kontakty na svíčce z 0.7mm na 0.55-0.6mm.A bohužel kvůli vyšším teplotám měnit po cca 10000km.Mám to vyzkoušeno na dvou autech-funguje to.Na prvním najeto 80000km (120L)na druhém 200000km(felicie) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
HanyZ Vloženo 14. Březen 2010 Sdílet Vloženo 14. Březen 2010 OK, ale já mám benzin.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
luki.chladek Vloženo 14. Březen 2010 Sdílet Vloženo 14. Březen 2010 OK, ale já mám benzin.... no mě taky lítaly otáčky na neutral.(1.8 T)zajímavé bylo,že když jsem hodně zpomalil,třeba na červenou,nebo úplně zastavil,tak se ustálily a ani se nehly.a když sem to zase rozjel a pak vykvaltoval,tak zase lítaly.nijak sem to neřešil,ale štvalo mě to,protože,když jsem třeba popojížděl v koloně na jedničku,tak to škubalo jako kráva.to bylo přískokem v před jenže pak přišla zima(je to 2 roky zpátky)a musel sem koupit novou aku.tak jsem koupil rovnou silnější a ejhle najednou otáčky se úplně srovnaly.teď valím z kopce třeba 100-120 na neutral a už druhým rokem je to OK vůbec netuším čím to mohlo být,ale teď jsem rád....snad sem to nezakřiknul.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
HanyZ Vloženo 16. Březen 2010 Sdílet Vloženo 16. Březen 2010 je pravda, že baterku mám hodně slabou (45 ? myslím). Každopádně když např. zapnu ventilátor na 4 z 0 tak otáčky se propadnou hodně a řídící jednotka to dorovná. Takže je možné, že baterka,? Na druhou stranu jsem v zimě neměl problém ani jednou se startováním, vše ok. Tak teď nevím, jestli měnit baterku nebo ne... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
luki.chladek Vloženo 16. Březen 2010 Sdílet Vloženo 16. Březen 2010 je pravda, že baterku mám hodně slabou (45 ? myslím). Každopádně když např. zapnu ventilátor na 4 z 0 tak otáčky se propadnou hodně a řídící jednotka to dorovná. Takže je možné, že baterka,? Na druhou stranu jsem v zimě neměl problém ani jednou se startováním, vše ok. Tak teď nevím, jestli měnit baterku nebo ne... opravdu nevím kde přesně byl ten nějaký problém,ale teď mám 66 Ah a je to ok.ale máš pravdu,já když zapnu vyhřívání zdního skla,tak se mi taky otáčky propadnou.asi ti moc neporadím.chtělo by to někoho zkušenýho...ale obecně,dneska to je samá elektronika a ta potřebuje el.energii,aby fungovala.snad to vyřešíš... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
HanyZ Vloženo 17. Březen 2010 Sdílet Vloženo 17. Březen 2010 no, buď to bude alternátor nebo baterka nebo svíčky... začnu těma svíčkama, ty je třeba stejně vyměnit už asi ... a uvidíme... dám vědět.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
notobi Vloženo 17. Březen 2010 Sdílet Vloženo 17. Březen 2010 psal si že tam máš svíčky dýl jak 60 000km tim pádem jsou svíčky za svojí životností a dávno tam nemaji co dělat mění se po 60 000km Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
HanyZ Vloženo 18. Březen 2010 Sdílet Vloženo 18. Březen 2010 ač to zní divně, přestalo to z ničeho nic dělat. . každopádně o víkendu na ty svíčky kouknu Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Iguka Vloženo 18. Březen 2010 Sdílet Vloženo 18. Březen 2010 Svíčky rozhodně vyměň, je to zanedbatelná položka. Budeš je mít stoprocentně po tolika km vypálený, tak jako já, když jsem je měnil Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
HanyZ Vloženo 20. Březen 2010 Sdílet Vloženo 20. Březen 2010 Vyřešeno ! Svíčky vyměněny, cukání se ztratilo a volnoběh drží krásně otáčky Jen se fakt blbě mění, špatný přístup :-/ Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
TomášT Vloženo 21. Březen 2010 Sdílet Vloženo 21. Březen 2010 no vida. ty Km byly na svíčky už požehnaný. Myslím, že to musí teď i líp tahat a míň žrát A co je na přístupu tak hroznýho? Vyhodíš filtrbox a lištu s VN kabelama a jedeš Myslím že majitelé 74Kw taky moc nevrní blahem co s týče přístupu ke svíčkám Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
HanyZ Vloženo 21. Březen 2010 Sdílet Vloženo 21. Březen 2010 jo jo, výkon je lepší a hlavně spotřeba klesla docela hodně - den před výměnou svíček za stejného počasí jako dnes byla spotřeba 7,5 litrů a dneska jsem tady jezdil za 5,9 ! Fakt super Dostat se ke svíčkám není problém, ale trefit se novou do závitu není moc sranda Měl jsem strach, dělal jsem výměnu na tomhle autě poprvé Ale snad je zase klid na nějakou dobu. Kolik mají teda ty svíčky cca životnost ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
TomášT Vloženo 21. Březen 2010 Sdílet Vloženo 21. Březen 2010 (editace) jo jo, výkon je lepší a hlavně spotřeba klesla docela hodně - den před výměnou svíček za stejného počasí jako dnes byla spotřeba 7,5 litrů a dneska jsem tady jezdil za 5,9 ! Fakt super Dostat se ke svíčkám není problém, ale trefit se novou do závitu není moc sranda Měl jsem strach, dělal jsem výměnu na tomhle autě poprvé Ale snad je zase klid na nějakou dobu. Kolik mají teda ty svíčky cca životnost ? poprvé je to ve všem těžký ale už víš jak na to. Pro příště ti poradím-sežeň 10cm gumovou hadičku odpovídajícího průměru a nasaď ji na porcelánový izolátor svíčky a tímto přípravkem ji zašroubuj do hlavy a pak hadičku sundej a dotáhni klíčem jo a životnost u těch lepších je cca 50 000Km a ty horší no name nevydrží někdy ani 30 000Km Editováno: 21. Březen 2010, autor: TomášT Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
HanyZ Vloženo 22. Březen 2010 Sdílet Vloženo 22. Březen 2010 tak dneska mám za sebou první dálkovou cestu s novýma svíčkama, spotřeba nižší cca o 0,7 l ... ale problém se objevil, při každé cca třetí druhé křižovatce (ne vždy) se při rozjedu stane, že na jedničku - dvojku - někdy i trojku v nízkých otáčkách ale i kolem 2000 ot. motor škube - jako by ztratil výkon a pak se to chytne Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
HanyZ Vloženo 22. Březen 2010 Sdílet Vloženo 22. Březen 2010 halo halo, nějaké rady co zkontrolovat ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.