Přejít na obsah

Hospodský pokec


Marek

Doporučené příspěvky

  • o 3 týdny později...

Největší FTIP je, že to je reklama na BANKU (viz titulek v samotným závěru klipu) - takže i když si někdo myslí, že jde o reklamu na "simply clever" škodifku fábuli, jde o něco podobnýho, jako byla u nás reklama "BÓÓÓBYKA" (nevím jak ji příhodnějc nazvat) - ta taky nebyla na nějakou čínskou reštyku, ale na zpravodajskej portál Centrum.cz (viz závěr - titulek "centrum - jděte tam kde vám rozumnějí")...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Perfektní - najeto ani ne 1500km a rána, že bych to od boku ohodnotil skoro na totálku (minimálně je v prdeli celej front-end, oba blatníky a kapota, vylítlý pytle, samozřejmě nárazník + maska, není jasný kolik je toho řachnutýho na motoru, přeci jen to je EA-211 co má vepředu sání, takže vstřikovače atd plus jsou asi hnutý oba dva podélný nosníky motoru), suma sumárum cena opravy odhadem se nebude moc lišit od 150 000 českejch - pokud to vůbec půjde opravit...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

proč myslíš?

Protože kdyby opravu zacálovala pojišťovna, žádnej normální majitel by se toho takovým fofrem nezbavoval. Přeci jen za to vypláznul zhruba 350-400 klacků nebo ještě víc (nezapomínat že to je KOMBÍK!!!) a ztratit víc jak 50% ceny si NORMÁLNÍ OBYČEJNEJ UŽIVATEL nemůže dovolit. Tenhle majitel je buď blázen, nebo natolik těžce za vodou a ve vatě, že mu je v podstatě jedno přijít o půlku ceny za skoro novou káru...

 

Můj soukromej odhad - je to auto koupený někým těžce zazobaným potomkovi nebo milence případně někomu z personálu (chůva, hospodyně a pod), který po krátký době používání dotyčnej uživatel (NE KUPEC!!!) třeba i ne vlastní vinou takhle rozstřelil. A pro skutečnýho majitele (= toho co to skutečně zacáloval) je ztrátou času nechávat to opravit - je pro něj jednodušší koupit pro personál z fleku new káru ...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Protože kdyby opravu zacálovala pojišťovna, žádnej normální majitel by se toho takovým fofrem nezbavoval. Přeci jen za to vypláznul zhruba 350-400 klacků nebo ještě víc (nezapomínat že to je KOMBÍK!!!) a ztratit víc jak 50% ceny si NORMÁLNÍ OBYČEJNEJ UŽIVATEL nemůže dovolit. Tenhle majitel je buď blázen, nebo natolik těžce za vodou a ve vatě, že mu je v podstatě jedno přijít o půlku ceny za skoro novou káru...

 

Můj soukromej odhad - je to auto koupený někým těžce zazobaným potomkovi nebo milence případně někomu z personálu (chůva, hospodyně a pod), který po krátký době používání dotyčnej uživatel (NE KUPEC!!!) třeba i ne vlastní vinou takhle rozstřelil. A pro skutečnýho majitele (= toho co to skutečně zacáloval) je ztrátou času nechávat to opravit - je pro něj jednodušší koupit pro personál z fleku new káru ...

A co když si dal opravu rozpočtem, a vrak prodá? Co když je to totálka a vrak si prodá sám ?  A navíc to prodává překupník, né majitel, co to koupil.

Editováno: , autor: Voice
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 5 týdny později...

Folksvágn je dlouhodobě v naprostý špičce světovýho objemu prodejů - tvrdě mu konkurujou jen japonská Toyota a koncern GM. Všichni ostatní mají PODSTATNĚ míň - vychází to zhruba tak, že pokud je VW na 3. pozici, tak má jako koncern vyšší prodej než je součet 4. až 10. místa v tomhle žebříčku...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Těžko, felda by v soudobým crash-testu NCAP nedostala ani 2 hvězdy právě kvůli NEpevnosti kastle - a je tam tvrzeno, že to nový levný auto má plnit všecky bezpečnostní standardy VW. Tudíž to bude něco odvozenýho od podvozkový platformy ne starší jak 10 let, odhadem koncepčně něco jako je Rapid v Indii - "čtyřkový" Polo vespod a na to posazený nějaký idiotensichr motory schopný provozu na míň kvalitní palivo, bez katalyzátorů - něco jako 1,6 MPi exportovaný do Egypta a obecně severní Afriky a na Střední Východ. Kastli na to uplácá nějakej studijní tým mladejch konstruktérů, dá se jim volnost v návrzích, který potom přebere a "seškrtá" komis cenovejch poradců, načež se budou produkovat 3 stupně výbavy - Standart (rádio, ručně štelovací zrcátka, ručně stahovaný okna, centrál na klíček, immo), Oškubaná (bez rádia, bez centrálu) a Nulová - tam bude akorát volant, pedály a šaltrpáka...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

já jsem nedávno dost dlouho a dost vážně uvažoval o Dačii Logan MCV, nebo Sanderu. Právě že mě na tom lákala ta jednoduchost, osvědčené motory, prostě díly které prošly dlouhodobým vývojem a jsou odladěny,

Takže podle mne VW půjde taky tou nejjednodušší a nejlevnější cestou,

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...