Publikováno Duben 20, 200916 r Chalani mám problém s fabčou r.v.2OOO, najazdené 82 tis. teda viac problémov.. na volnobeh mi kolíšu otáčky ale dočítal som sa, že to može byť problém škrtiacej klapy..dám to pozrieť ďalej mi niekedy po zošliapnutí plynu motor akokeby zadúšalo, stráca na moment výkon..neviem či by som nemal meniť palivový filter.. a posledný problém je s centrálom..neviem či mi odišiel alebo či je niečo v elektrike ale namiesto zamknutia na dve doby (po pootočení klúča by mala dvakrát akokeby cuknúť) a rozblikania svetielka na dverách sa mi auto zamkne len raz a svetlo nič.. za odpovede vopred ďakujem.
Duben 22, 200916 r co se týká centrálu, nedával jsi teď někdy rádio a nepropojoval trvalé napájení (pro paměť) se spínaným?
Květen 8, 200916 r Jo tak toto jsem přesně hledal a myšliš si že to může mít i kapalinový ventily tato fábka on to totiž má děda tendle motor a tvrdí že jsou kapalinový ale mě se to nezdá děkuji
Květen 10, 200916 r Chalani mám problém s fabčou r.v.2OOO, najazdené 82 tis.teda viac problémov.. na volnobeh mi kolíšu otáčky ale dočítal som sa, že to može byť problém škrtiacej klapy..dám to pozrieť ďalej mi niekedy po zošliapnutí plynu motor akokeby zadúšalo, stráca na moment výkon..neviem či by som nemal meniť palivový filter.. a posledný problém je s centrálom..neviem či mi odišiel alebo či je niečo v elektrike ale namiesto zamknutia na dve doby (po pootočení klúča by mala dvakrát akokeby cuknúť) a rozblikania svetielka na dverách sa mi auto zamkne len raz a svetlo nič.. za odpovede vopred ďakujem. Mám úplně stejný problém, co jsi napsal. Fabia combi 1,4 MPI 50 kW, r. v. 2001, najeto 124 500 km = na volnoběh kolísají otáčky, než se motor zahřeje, tak sebou cuká a dusí se, a při jízdě se někdy po sešlápnutí plynu na moment zadusí. Svíčky jsem vyměnil za tříelektrodové BRISK DX15LTC-1 a navíc přidávám do benzínu tablety MPG-CAPS, které se mi osvědčily na původní Felicii a zvyšují výkon. V této diskusi jsem na tuto diagnózu moc nevyčetl. Dnes mi navíc upadl na silnici urezlý kryt katalyzátoru - jsem zvědav, jestli půjde přivařit zpět (našel jsem ho o pár metrů zpět v příkopu).
Květen 25, 200916 r Chalani mám problém s fabčou r.v.2OOO, najazdené 82 tis.teda viac problémov.. na volnobeh mi kolíšu otáčky ale dočítal som sa, že to može byť problém škrtiacej klapy..dám to pozrieť ďalej mi niekedy po zošliapnutí plynu motor akokeby zadúšalo, stráca na moment výkon..neviem či by som nemal meniť palivový filter.. a posledný problém je s centrálom..neviem či mi odišiel alebo či je niečo v elektrike ale namiesto zamknutia na dve doby (po pootočení klúča by mala dvakrát akokeby cuknúť) a rozblikania svetielka na dverách sa mi auto zamkne len raz a svetlo nič.. za odpovede vopred ďakujem. Mal som podobny problem so zadusanim hlavne studeneho motora uz davnejsie a doslo to az k hroznemu hluku. Po zdvihnuti auta u bratranca v dielni a zakryti rukavicou vyfuka, sme vylucili problem s vyfukom. Potom prisla na rad rozvodova retaz. Po popocuvani specialnym mikrofonom bolo vsetko jasne. Ano fabie 1,4MPI nemaju rozvodove remene ale retaze a tiem maju doporucene menenie asi od 70 000km!!!! Po dokladnejsiej obhliadke doslo k rozhodnutiu vymenit aj vodne cerpadlo. Teraz po oprave pradie moja Fabka ako macka. Fakt obrovska zmena. Auto necuka a zrazu aj lepsie taha. Este vymenim sviecky a vzduchovy filter a omladenie bude ukoncene. Este jedna informacia mam najazdenych 110 000km.
Květen 25, 200916 r skuste este vymenit palivovy filter, ja som ho menil vcera a auto ma krasny tah a akceleraciu a otacky na volnobehu su nadherne
Prosinec 24, 200915 r Mám úplně stejný problém, co jsi napsal. Fabia combi 1,4 MPI 50 kW, r. v. 2001, najeto 124 500 km = na volnoběh kolísají otáčky, než se motor zahřeje, tak sebou cuká a dusí se, a při jízdě se někdy po sešlápnutí plynu na moment zadusí. Svíčky jsem vyměnil za tříelektrodové BRISK DX15LTC-1 a navíc přidávám do benzínu tablety MPG-CAPS, které se mi osvědčily na původní Felicii a zvyšují výkon. V této diskusi jsem na tuto diagnózu moc nevyčetl. Dnes mi navíc upadl na silnici urezlý kryt katalyzátoru - jsem zvědav, jestli půjde přivařit zpět (našel jsem ho o pár metrů zpět v příkopu). Hele, tak mi už na všechno přišli - propálený těsnění pod hlavou a od toho se vys...lo všechno ostatní (čidlo teploty chl. kapaliny, termostat, čidlo teploty nasávaného vzduchu, olej ve vodě, voda v oleji). Prý ta těsnění na mým typu motoru zkoušeli, ale vyráběli - že tam je nějaký plechový nebo co. Hlavně, že už to jede normálně!
Prosinec 24, 200915 r Mal som podobny problem so zadusanim hlavne studeneho motora uz davnejsie a doslo to az k hroznemu hluku. Po zdvihnuti auta u bratranca v dielni a zakryti rukavicou vyfuka, sme vylucili problem s vyfukom. Potom prisla na rad rozvodova retaz. Po popocuvani specialnym mikrofonom bolo vsetko jasne. Ano fabie 1,4MPI nemaju rozvodove remene ale retaze a tiem maju doporucene menenie asi od 70 000km!!!! Po dokladnejsiej obhliadke doslo k rozhodnutiu vymenit aj vodne cerpadlo. Teraz po oprave pradie moja Fabka ako macka. Fakt obrovska zmena. Auto necuka a zrazu aj lepsie taha. Este vymenim sviecky a vzduchovy filter a omladenie bude ukoncene. Este jedna informacia mam najazdenych 110 000km. nechci vam do toho kecat ale mam take tuto fabii kombi pravidelne servis a bez problemu najezdeno 150 000 km v kazdem pocasi a jinak na dalnici jede 180 vyzkouswno co se tyka retezu servis tvrdi ze se nemeni po dobu zivotnosti je fakt ze nechrasti jak byl clovek zvyklej u 120, ci facka
Prosinec 26, 200915 r Tata ma na Fabii Combi rv 2002 1,4MPi 170tis, nejak to nechava lezet a ten retez chrasti jak stara ku*va (stejne jako u S100-130), samozrejme tim ze je motor otoceny a karoserie jina, to zni trosku jinak.
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.