Publikováno Duben 28, 200916 r Zdravim vás, koupil jsem si Octavii TDi 81kW r.v 98, a chtěl bych vědět jak vyčistit turbo a co to je jak jsem tu někde čet že se netočí lopatky? A ještě jak vyčistit EGR nebo ho rovnou nahradit tímto http://race.dieselpower.cz/Produkty/egr-pipe-kit.php Díky.
Duben 29, 200916 r Zdravim vás, koupil jsem si Octavii TDi 81kW r.v 98, a chtěl bych vědět jak vyčistit turbo a co to je jak jsem tu někde čet že se netočí lopatky? A ještě jak vyčistit EGR nebo ho rovnou nahradit tímto http://race.dieselpower.cz/Produkty/egr-pipe-kit.php Díky. Covece to tam nedavej,staci si podle tesneni udelat z plechu(aspon 4mm) to samy,ale bez diry a zaslepit to.Nejlepsi zpusob,egr bude otvirat,ale nic ti tam nepujde(aspon ti nezatuhne.Na turbu jsou lopatky,ktery se v dusledku bordelu nenaklapej tak jak maj,a pak to pada do nouzaku(pak to jede jak sdi).Skus zatahat za tahlo na podtlakovy bance,je hnedka u turba a melo by volne chodit.Ale jestli ti to nepada do nouzaku a nemas naky jiny problem s turbem,tak to asi nema cenu resit
Duben 29, 200916 r Autor Covece to tam nedavej,staci si podle tesneni udelat z plechu(aspon 4mm) to samy,ale bez diry a zaslepit to.Nejlepsi zpusob,egr bude otvirat,ale nic ti tam nepujde(aspon ti nezatuhne.Na turbu jsou lopatky,ktery se v dusledku bordelu nenaklapej tak jak maj,a pak to pada do nouzaku(pak to jede jak sdi).Skus zatahat za tahlo na podtlakovy bance,je hnedka u turba a melo by volne chodit.Ale jestli ti to nepada do nouzaku a nemas naky jiny problem s turbem,tak to asi nema cenu resit No vidíš to mě taky nenapadlo to zaslepit tak jak to píšeš ale to bych ještě musel z toho EGR vyhodit tu klapku né? A máte s tím někdo zkušenosti jestli je to znát v nízkých otáčkách na výkonu? Upraveno Duben 30, 200916 r od Shvellanj
Duben 30, 200916 r Pokud ti EGR netěsní, tak ti bude stejně olej prolínat a špinit motor. Turbo bych rozhodně nečistil, pokud neřešíš ztrátu výkonu. Sání se ucpává lidem, kteří nevyužívají potenciál motoru stačí to občas rozumně provětrat... Moje auto má najeto cca 190t km a sání bylo prakticky čisté, EGR jsem měnil protože netěsnil... Zmiňovaná klapka je pro komfortní doběh motoru - si jí zkus oddělat jak to s motorem hezky zaklepe Odkaz s náhradou za EGR je pěkný, ale přijde mi to dost, za kus trubky Upraveno Duben 30, 200916 r od lukash
Duben 30, 200916 r Autor Pokud ti EGR netěsní, tak ti bude stejně olej prolínat a špinit motor. Turbo bych rozhodně nečistil, pokud neřešíš ztrátu výkonu. Sání se ucpává lidem, kteří nevyužívají potenciál motoru stačí to občas rozumně provětrat... Moje auto má najeto cca 190t km a sání bylo prakticky čisté, EGR jsem měnil protože netěsnil...Zmiňovaná klapka je pro komfortní doběh motoru - si jí zkus oddělat jak to s motorem hezky zaklepe Odkaz s náhradou za EGR je pěkný, ale přijde mi to dost, za kus trubky A co by se dělo když bych tu klapku vydnal?? tak trubka jí taky nemá
Květen 1, 200916 r A co by se dělo když bych tu klapku vydnal?? tak trubka jí taky nemá Vubec ji pryc nedavej.Zaslep to tim plechem,pod hadici jak vede k egr.Mrkni se na www.vw-club.cz.Jsou tam o egr romany,fotky,vysvetlani proc zaslepit
Květen 3, 200916 r Tak jsem si dnes zaslepil EGR ventil nerezovým plechem,jsem zvědav jestli bude něco znát,ale co jsem koukal na různé obrázky sundaných ventilů,tak jsem v babče koukal,že ho mám společně se sacím potrubím,asi je to to nejstarší (O-1,9TDi/97 AGR),jo a ještě se zeptám na takovou drobnost,je normální,že po zapnutí zapalování cvaká ventil N75,kdo ví a napíše budu rád za radu.
Květen 3, 200916 r U obtoku N75 casem zacne cvakat i bez nastartovani, neni to na zavadu, ale pokud chces ticho, tak ho zkus vymenit .. u me po vymene ticho
Květen 4, 200916 r A kde si ho cakal ak nie na sacom potrubi. Ved EGR dava naspät do sania urcity podiel vyfukovych spalin .
Květen 4, 200916 r jo,ale ostatní EGR ventil odšroubujou od potrubí a já ho mám v celku s potrubím,prostě ho mají na přírubě,ale neva sundám to celý a vyčistím,umíte někdo vyčíst něco z těchto logů: log1 log2
Květen 5, 200916 r já dával větší turbo tak jsem vyčistil sání a EGR off na výfukové straně jsem dal podložku tak 7mm pásovina a u ventilu tak 3mm tu trubku mezi tím sem hodil do popelnice jinak na výkonu to nepoznáte
Květen 7, 200916 r Zdravím pánové, mám jeden dotaz. Vřera jsem se také pustil do čištění a zaslepení EGR na octavii TDi 81kW. Vše ok až na to, že se po zaslepení začalo jinak chovat turbo. Přesněji řečeno, turbo má při volnoběhu motoru větší otáčky, takže je slyšet, jak mírně hučí. Před zaslepením nebylo slyšet vůbec. Jinak auto jede bez problému a líp zabírá odspoda. Můj dotaz tedy zní, zda jsou ty zvýšené otáčky turba normálmí či nikoliv.? Předem díky za odpověď...
Květen 8, 200916 r Zdravím pánové, mám jeden dotaz. Vřera jsem se také pustil do čištění a zaslepení EGR na octavii TDi 81kW. Vše ok až na to, že se po zaslepení začalo jinak chovat turbo. Přesněji řečeno, turbo má při volnoběhu motoru větší otáčky, takže je slyšet, jak mírně hučí. Před zaslepením nebylo slyšet vůbec. Jinak auto jede bez problému a líp zabírá odspoda. Můj dotaz tedy zní, zda jsou ty zvýšené otáčky turba normálmí či nikoliv.? Předem díky za odpověď... Je to OK,turbo má víc energie ve formě spalin, které dříve procházeli ERG .
Květen 12, 200916 r Zdravim vás, koupil jsem si Octavii TDi 81kW r.v 98, a chtěl bych vědět jak vyčistit turbo a co to je jak jsem tu někde čet že se netočí lopatky? A ještě jak vyčistit EGR nebo ho rovnou nahradit tímto http://race.dieselpower.cz/Produkty/egr-pipe-kit.php Díky. Mam ho taky , funguje perfektne
Květen 12, 200916 r To zaslepení plechem je potřeba udělat tehdy,když není ventil ovládaný pouze podtlakem,takže zrovna u TDI 66/81 Kw stačí pouze odpojit podtlak od ventilu a zaslepit hadičku šroubkem. Takto je to práce asi na minutu a kdykoliv se to dá vrátit zpět. Kdo by chtěl tvrdit,že to může tlak spalin přemoct,tak se plete a dá se to lehce vyzkoušet. Při zapojeném EGR je ta pancéřová hadice z výfuku rožhavená,při odpojeném podtlaku je stále studená a to i při razantní jízdě několik KM,tím chci říct,že se s těma podložkama pod ventil plácáte zbytečně Jinak turbo s odpojeným Egr opravdu točí na volnoběh víc a je to vidět i na hodnotě váhy vzduchu ve Vagu. Standart cca 350, po odpojení EGR cca 5oo. Ještě je pak dobrý omezit funkci EGR vagem na minimum,je fakt,že ta jednotka s těma spalinama trochu počítá.
Květen 12, 200916 r podložky dávají ti, kteří chtějí vyhodit "trubku mezi" nebo mají poškozený EGR. U mě špatně těsnil, takže jsem koupil nový /za cenu, co někteří prodávají podložky/ a jen odpojil Auto jezdí normálně, zlepšení výkonu se nekoná - jen jsem pocítil mírný pokles spotřeby. Upraveno Květen 12, 200916 r od lukash
Květen 16, 200916 r Zdravím. Pánové měl bych dotaz ohledně zaslepení EGR. Kamarád si nedávno nechal nachipovat svojí oktávku 1.9TDI 81kW na 103kW. Včera jsem se s ním bavil o zaslepení EGR na mojí oktě. Řekl jsem mu, co mi to přineslo atd...atd... a on že by měl také zájem o zaslepení, ale bojí se toho, zda to nebude mít nějaký negativní vliv na provedený chip. Moje otázka tedy zní, zda to bude mít nějaký vliv na nachipovaný motor.? Já osobně si myslím, že by se nic stát nemělo, ale chiptuningu moc nerozumím a slíbil jsem kamarádovi, že se tu zeptám Předem díky.....
Květen 17, 200916 r Zdravím. Pánové měl bych dotaz ohledně zaslepení EGR. Kamarád si nedávno nechal nachipovat svojí oktávku 1.9TDI 81kW na 103kW. Včera jsem se s ním bavil o zaslepení EGR na mojí oktě. Řekl jsem mu, co mi to přineslo atd...atd... a on že by měl také zájem o zaslepení, ale bojí se toho, zda to nebude mít nějaký negativní vliv na provedený chip. Moje otázka tedy zní, zda to bude mít nějaký vliv na nachipovaný motor.? Já osobně si myslím, že by se nic stát nemělo, ale chiptuningu moc nerozumím a slíbil jsem kamarádovi, že se tu zeptám Předem díky.....Zalezi jakej ma rok, aby mu to nevyhazovalo chybu emise do dilny. Kdyz delam nekomu tuning na tehle motorech, tak uz v softu poresim lehce i ten egr. Ale vpodstate to muze zkusit a uvidi co se bude dit
Květen 17, 200916 r Zalezi jakej ma rok, aby mu to nevyhazovalo chybu emise do dilny. Kdyz delam nekomu tuning na tehle motorech, tak uz v softu poresim lehce i ten egr. Ale vpodstate to muze zkusit a uvidi co se bude dit Na tehle motorech to neudělá nic,klidně to může zaslepit,jednotka nepozná,že na konci se ten ventil nehýbe,resp. že to potrubí je zaslepený (zbytečná věc). kdyby odpojil konektor od elektroventilu,tak to teprv jednotka pozná a rozsvítí se kontrolka,takže jak jsem psal o řádek výš,stačí vyndat hadičku z EGR,tu zaslepit šroubkem a není co řešit.
Květen 17, 200916 r Zalezi jakej ma rok, aby mu to nevyhazovalo chybu emise do dilny. Kdyz delam nekomu tuning na tehle motorech, tak uz v softu poresim lehce i ten egr. Ale vpodstate to muze zkusit a uvidi co se bude dit Je to rok výroby 2003. Ale někde na stránkách dieselpoweru jsem se dočet, že to hlásí chybu až od roku 2005, teda pokud si dobře vzpomínám....
Květen 17, 200916 r Tak na 03 na 100% stačí vytáhnout hadičku a zaručeně to žádnou chybu hlásit nebude.
Květen 17, 200916 r Na tehle motorech to neudělá nic,klidně to může zaslepit,jednotka nepozná,že na konci se ten ventil nehýbe,resp. že to potrubí je zaslepený (zbytečná věc). kdyby odpojil konektor od elektroventilu,tak to teprv jednotka pozná a rozsvítí se kontrolka,takže jak jsem psal o řádek výš,stačí vyndat hadičku z EGR,tu zaslepit šroubkem a není co řešit. Takže stačí zaslepit jen hadičku a ventil zůstane permanentně uzavřen, ok. Já sem to na svojí oktávce vyřešil vyndáním té přívodní trubky a zaslepením plechovými záslepkami a hadičku mám pořád připojenou na ventil. No snad se tím zaslepením mě a kamarádovi nic nepo..re. Ale co jsem tak pročítal debaty na jiným fórech, tak to dělá spousta lidí a nikdo si na to zatím nestěžoval, tak snad to bude ok.
Květen 17, 200916 r Na tehle motorech to neudělá nic,klidně to může zaslepit,jednotka nepozná,že na konci se ten ventil nehýbe,resp. že to potrubí je zaslepený (zbytečná věc). kdyby odpojil konektor od elektroventilu,tak to teprv jednotka pozná a rozsvítí se kontrolka,takže jak jsem psal o řádek výš,stačí vyndat hadičku z EGR,tu zaslepit šroubkem a není co řešit. No tak jsem to zkusil ,vyndal jsem hadičku a dal do ní cca 3cm šrubek..... Nestačil jsem se divit spodek byl uplně hluché asi tak v 2300 ot. teprve zatahl... Hned jsem šroubek dal ven a zas šlape jak máááá... O1 agr 66-85kw Na nějakým foru jsem četl že by to mělo být právě naopak že to nepatrně pomuže v nízkých otáčkách... proto jsem to chtěl vyzkoušet dělám něco špatně?? Upraveno Květen 17, 200916 r od adller
Květen 18, 200916 r No tak jsem to zkusil ,vyndal jsem hadičku a dal do ní cca 3cm šrubek.....Nestačil jsem se divit spodek byl uplně hluché asi tak v 2300 ot. teprve zatahl... Hned jsem šroubek dal ven a zas šlape jak máááá... O1 agr 66-85kw Na nějakým foru jsem četl že by to mělo být právě naopak že to nepatrně pomuže v nízkých otáčkách... proto jsem to chtěl vyzkoušet dělám něco špatně?? Tak to jsi ale téměř se 100% určitostí nevytáhl tu správnou hadičku
Květen 19, 200916 r zaslepil jsem to přesně podle návodu jak se píše.... "na hoře u toho klobouku" http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.php?p=69616#69616
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.