Říjen 19, 200618 r z úsporných opatření už ho nedávaj,,,když na jednom krytu ušetříš 50,-kč a vyrobíš 1000 aut, tak máš ušetřenejch 50000,-Kč.. a o tom to je kua toto nechapem skodovka setri na hovadinach. to ze usetri 50sk na kryte je ubohe a k tomu ze pri 1000 autach usetria 50000 sk, tak nech sa nehnevaju na mna ale to je suma ktoru by mi museli pustit dole pri kupe auta inac by som od nich auto nekupil za fabiu combi 1,4 v normalnej vybeve (nie social edition) by som im 460 000 SK nedal tak 410-420 maximalne.
Říjen 19, 200618 r Jenze ono se vyrobi skoro 1000 aut denne. Takze nejake ty hodne zjednodusene vypocty: 1000x (zhruba) 260 pracovnich dni = 260 000 aut/rok Kryt se nedava do HTP 6V uz od MR2004(?) => MR2004, MR2005, MR2006 + MR2007 (castecne) Zjednodusime: 260 000 x 3,5 = 910 000 aut. Z toho je HTP 6V nejakych odhadem 15% = 136 500 aut. No a nakonec 136 500 x (rekneme) 3€ = cca 409 500 € A to uz neni nezanedbatelna castka. Podotykam, ze jsem to hodne zjednodusil, ale pro ilustraci to snad staci. Upraveno Říjen 19, 200618 r od Maverick
Říjen 19, 200618 r Jenze ono se vyrobi skoro 1000 aut denne. Takze nejake ty hodne zjednodusene vypocty: 1000x (zhruba) 260 pracovnich dni = 260 000 aut/rok Kryt se nedava do HTP 6V uz od MR2004(?) => MR2004, MR2005, MR2006 + MR2007 (castecne) Zjednodusime: 260 000 x 3,5 = 910 000 aut. Z toho je HTP 6V nejakych odhadem 15% = 136 500 aut. No a nakonec 136 500 x (rekneme) 3€ = cca 409 500 € A to uz neni nezanedbatelna castka. Podotykam, ze jsem to hodne zjednodusil, ale pro ilustraci to snad staci. ano to je pravda ale treba zobrat aj druhu stranu mince. vezmime ze denne vyrobia 300 fabii. priemerna cena fabie 300 000 sk a s toho cisty zisk po zaplateni nakladov, energii, zamestnancov vsetkeho. bude vyrobca ziskovy 30000sk na kuse. 300x30000= 9 000 000 denne 9 000 000x21=189 milionov za mesiac 189 mil. x 12= 2,26 mld rocne to je len jeden model auta a vsetko ostatne je podhodnotene. takze uspora na krytoch je iba kvapka v oceane proti tomu co vyrobca zarobi na zakaznikovy. teraz na jednom aute: niekto ide kupit fabiu htp classic. katalogova cena 350 000. bude na nu akcia - 15000 dole, zakaznikovy sa podari este zjednat dalsich 15000 dole takze ju bude mat za 320 000sk. dealer spokojny a vyrobca tiez zarobil dajme tomu 30000. kryty + ich ontaz hodnota dole 300. takze vysledok 29700. coz podla mna nie je az tak hrozne pre vyrobcu. vysledna ziskova suma je 2,24mld.
Říjen 19, 200618 r Kdyz to ale beres z teto strany mince, zakomponuj do toho jeste vynucene a nevynucene investice na modernizaci vyrobniho zarizeni, logickych prvku, skladovacich prostor, nove projekty, rozsireni kapacity vyroby, vyvoj atd., atd... A to jsou obrovsky castky. Nicmene, to co se pocita pri vyrobe jsou naklady. Cim vic snizim naklady, tim vetsi bude zisk a to prave jde.
Říjen 19, 200618 r Autor Mám HTP 6V MR 2005 a kryt tam je. Brácha to samé MR2006 a už tam není. Je fakt, že v takovém množství kusů co se vyrobí to hodí pěknej balík, ale chudák zákazník na to doplatí tím, že se mu na ty relátka, nebo co to tam vše je bude prášit, zatékat voda v zimě sůl...Páč tam ani oproti starším modelům nemá spodní kryt motoru.
Říjen 19, 200618 r Jen tak na okraj, každá automobilka šetří kde se dá a třeba úspora 1 euro na autě už je pro výrobce zajímavá. ..taková historka, byl jeden student kterej strašně žral baworáky, jednoho dne vymyslel, že když se motorovej svazek potáhne o pár cm vedle, ušetří se na každým autě cca 10cm kabelů.. .zašel do bmw, návrh jim předložil, oni to vyzkoušeli a teď tam dělá jednoho z nejlepších vývojářů... takže jde opravdu o prachy...
Říjen 19, 200618 r U MR2005 tam ještě byl ja mam MR05 a kryt mam takyto.. edit: alebo to mam MR06? Co to je - dyť tam je misto na tancovani.
Říjen 19, 200618 r Taky děláme vlastní vyvoj, taky vyrábíme a taky se snažíme snižovat náklady, záleží kam se člověk dostane do finále a kdo si pak koupí takový výrobek, fábie se prodávají dobře takže risk, že si je lidi přestanou kupovat je minimální, jinak obavy o stříkání od sněhu a deště na baterku jsou liché, mám baterku sice v plném pouzdře, ale zastříkaná není.
Říjen 25, 200618 r Takhle vypadá TDi Elegance. Ten kryt taky nic moc ale tento sa mi viac pači ako ten moj, tento ma pekne kanal na kable a mne tam kable vedu len tak alebo je to len varianta pre xenony ktore su trochu hlbšie aby sa tam dalo manipulovať, lebo to vyzera že za svetlom je viac miesta teraz Upraveno Říjen 25, 200618 r od profor
Říjen 25, 200618 r Později sem hodím foto motoru 1.4 TDi (51Kw) v eleganci. Tam není kryt ani na motoru. Fakt ostuda.
Říjen 25, 200618 r no jen pro zajímavost .) jen čim to drhnete že to máte furt tak vypulírovaný ? Upraveno Říjen 25, 200618 r od DarkArt
Říjen 25, 200618 r no jen pro zajímavost .) jen čim to drhnete že to máte furt tak vypulírovaný ? No tak tohle vždycky když vidim, tak se mi otevírá nůž v kapse. Já jsem totiž s mým MPi vášnivý vyměňovač žárovek.
Říjen 25, 200618 r Mám najeto necelých 60 tkm a žárovku jsem měnil jen jednou v levém světle asi špatný kus už z výroby
Říjen 25, 200618 r jen čim to drhnete že to máte furt tak vypulírovaný ? no to by aj mna fakt zaujimalo A inak kde mate motor, ze tam mate tolko miesta
Říjen 25, 200618 r jaaaj ty nabúchaná kapota... máme ho pod tým plastovým krytom...to vieš pokrok ide vpred
Říjen 26, 200618 r díky bohu se mi do světel dostává dobře, ale zatím jsem to nepotřeboval, jen proběhl suchý nácvik
Říjen 26, 200618 r Jakr: nádhera, jak se ten motor leskne. Na jaro ho taky umyju a navoskuju díky, blíží se kulatiny, má 99950km
Říjen 26, 200618 r Autor no jen pro zajímavost .) jen čim to drhnete že to máte furt tak vypulírovaný ? Moje řeč, já to mám celý zoxidovaný a zaprášený. Občas to po povrchu otřu, ale té oxidace se nemůžu zbavit.
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.