Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo (editace)

Ahoj,

před měsícem jsem zakoupil Octavii I 1.6i 55kW hatchback r.v.1997 od velice solidního majitele. Ten mě upozornil na neduhu kterou to má - že se pod výpustním šroubem olejové vany objevuje stopa oleje. Toho jsem si také všiml - skvrna po celém dni cca 3 cm kolečko. Olej, brzdovka i servo však neubývá. Nevíte odkud by to mohlo téct ? Při výměně oleje mi mechanik říkal, že tak precizní octavii neviděl a že je to v pohodě. Tak co s tím , vyměnít výpustní šroub, celou vanu nebo když nic neubývá tak to neřešit ? Jo a když jsem na to sáhl a číchnul, je to hnědý motorový olej :-/ Je možné, že by se rosila olejová vana ?

Editováno: , autor: HanyZ
Vloženo

Vypustny srob na olejovej vani je slabe miesto na Octavi. Keby si prepatral forum, tak by si nasiel debaty,kde sa to riesilo. Ja mam obdobny problem,ale zatial stacila teflonova paska na zavit. Oficialne vsak uz existuju aj opravne sady ,s ktorymi sa zniceny zavit repasuje. Mozno by ti stacila nova Alu-podlozka pod srob.

Vloženo

Auto z roku 1997 - 12 roků - to je min. 11x výměnna oleje - 11x povolení a 11x dotažení výpustného šroubu. Závit je už natažený a netěsní a olej tama vzlíná. Pokud nic neubývá tak bych to neřešil.

Vloženo

Ono je právě zajímavé, že při výměně oleje cca před tím měsícem tam technik žádnou závadu nenašel. Ale z ničeho jiného by to téct nemělo že ? Když to je zrovna pod výpustním šroubem olejové vany.. zvláštní že se olej neztrácí... ale asi to nebudu zatím řešit co ? Max. při výměně oleje to nechám zafoukat co ty na to ? Jinak díky moc za radu...

Vloženo

Já taky měl kapku oleje na výpustném šroubu a po pečllivé prohlídce jsem zjistil, že tam teče s gufera na klice. Na vaně to přitom skoro vůbec nebylo vidět.

Vloženo

No ale to by byl převodový olej ne ? (jsem amatér :) ) Ale to co teče (kape) mě , je olej motorový to poznám ještě ... takže neřešit zatím asi co ?

Vloženo

Mal so po kupe pri prvej vymene oleja zniceny zavit, prerezal som ho zavitnikom na vacsi a dal vacsiu skrutku, podlozku neriesim, dam radsej silikonovu pasku pouzivajucu sa v vodarenstve. Po cca 240 tisic km a cca 19 vymenach oleja/ menim po 12 tisic/ ani kvapka po oleji.Plne doporucujem s vlastnej skusenosti silikonovu pasku, robil som to preventivne aj na felde a fave.

Vloženo

Tak problém vyřešen, v servisu za 200 Kč vypustili olej pod šroub dali silikon a novou podložku a ani kapka :) Při příští výměně mě ale čeká celá vana = nevíte, kde sehnat nejlevnější ?

  • o 11 let později...
Vloženo

Zdravím všechny, měl jsem stejný problém na mé Fabii 1.4 16V a dnes mi to v autorizáku opravili vložkou. Celková cena s výměnou oleje bez demontáže vany byla za 2 542 Kč. Měl jsem z toho obavu, ale cena je celkem přijatelná... tak jenom pro info, třeba se bude někomu hodit :) 

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...