alexa Vloženo 14. Červen 2009 Sdílet Vloženo 14. Červen 2009 Opravené na záruku. Prestriekali celý prah. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Meade Vloženo 7. Červenec 2009 Sdílet Vloženo 7. Červenec 2009 (editace) Co jsem se bavil s mechanikem ve značkovém servise tak říkal že se ještě s žádnou chycenou nesetkali. Jo a prý ani nemá smysl se o karoserii starat, protože je prý tak odolná, že žádnou údržbu nepotřebuje. Prý ani nemá cenu třeba natírat spodek nebo stříkat dutiny, protože na spodku je tak silná a tak kvalitní vrstva ochrany, že se prý stěží dá proříznout nožem.Tak nevím kolik na tom bude pravdy, když to říkal mechanik ze značkového servisu. Je mi jasné že to dost přehnal To se spolehni, že to přehnal, a jak koroze u Fábky najdeš na 100% zde: Přední blatníky, sundej podběhy, a nebudeš věřit.... je to tam velice špatně řešený, za podběhem se ukládá bordel, dole ve vnitřku blatníku, je tam toho zhruba 0,5kg když se to vykydá, samozřejmně je to stále mokré, a lak pod tím je uplně ko, je to vorezlý a většinou jsou chycený i předky prahů!!! To samé zadní batníky, za podběhem! Stejná situace, hnije to tam fest. Ale není to vyloženě zažraný do hloubky, je to jen povrchová koroze, takže nejlepší je to odrbat, ošetřit pozink základ antikorozním sprejem, dát novej nátěr antikrozní gumovej, a přelakovat barvou. Takhle když se to ošetří, je pak klid, ale je to šílená zdlouhavá práce, vše vydloubat, očistit, hrábneš do toho nožem, a už jedeš a nestíháš zírat kde až je koroze!!! Fakt nekecám. Tohle se týká moji fábky z roku 2002. která má velmi málo najeto, a takhle už je "načatá"!!! To samé prahy, spodky prahů, kde dáváš hever, tak je dobré celý práh po délce vyspravit, od předního kola až po zadek, bejvá už dost oťukanej, a tam taky najdeš koroze že by ses divil! Bavím se tady tak o cca 6-7 roků starých fábkách, a taky záleží, kde jsou ježděný, některý lokality jsou na tom lépe co se týče soli v zimě, a tam je to taky hodně znát na stavu vozidla, v jakém kraji převážně provozuješ fábku. jinak ještě jednou, největší bolest u fábky jsou přední blatníky, hned za plastovýma podběhama se na spodku usazuje neskutečný množství bordelu a špíny, kterou nemáš šanci vymejt ani hadicí proudem vody!!!! Nejde to! Díky tomu to tam je fest KO, lak je měkej a pod ním je povrchová koroze tak cca plocha 20cm čtverečních levá i pravá strana! Pátý dveře ani nikde jinde jsem neviděl korozi, nikde nic není. Tam bych problém nikde neviděl! Celkově, mě fábka hodně sklamala, čekal jsem že to bude lepší s korozí, že to fakt vydrží, ale díky blbě řešeným podběhům to je ještě horíš, než kdyby to bylo otevřený, páč by to mohlo "dejchat" a rychlejc schnout ta špína a i hadící bys to jednou za čas pořádně vymyl a nikdy by to nezačalo hnít! Kdybych dal za fábku někde 160-200t.kč a zjistil že je takhle chycená, tak by mě asi "jeblo", ale za tu mojí jsem nedal moc, má málo najeto zachovalá, ale díky těm podběhům tam koroze zapracovala za ty roky i přesto že to má jen 30tkm! Ale zas to beru z druhé stránky, mám to už skoro vyspravený, sice trávím u toho mládí v garáži, ale bude to lepší než originál od výrobce takže 7-8 roků to vydrží 100% možná i dýl. PS: Ta koroze je nejvíc na svárech a bodech, tam kde to bylo bodovaný nebo vařený. Tam je dle mé zkušenosti nolová ochrana proti korozi. Samozřejmně i mimo sváry se vám koroze rozleze.... Felda sice měla nulovou ochranu - neměla pozink, a ještě k tomu slabé plechy, Fábka má dost silný matroš, pozink, ale přece to začíná hnít na těch nejvíc namáhaných místech, ten kdo si to neošetří, se bude divit ani né po 10ti letech provozu jak se mu to rozleze ještě víc. Editováno: 7. Červenec 2009, autor: Meade Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
TomaS-BB Vloženo 9. Červenec 2009 Sdílet Vloženo 9. Červenec 2009 (editace) Mam 2005 Fabiu kratku.... najazdenych 50 000km... chodila iba dve zimy, inak nechodi cez zimu... kukol som vsetky miesta ktore si vravel, za prednymi blatnikmi ani podbehmi nic... maximalne prachova vrstva, pod tym ciste, ten podbeh co hrdzavie som kukal tak isto cisto, dokonca som tam nemal ziadny bordel, ale to je asi tym ze nemam zastery v predu, cize co vojde tam, vypadne dierkou prec, vzadu pod podbehmi nic, uplne sucho a bez hrdze jediny naznak hrdze je na vodicovych dverach uplne v rozku, ale zato si mozem sam, ked bola nova tresol som nechtiac dverami o obrubnik a zodralo to az na zaklad, a vsimol som si to az minuly tyzden, za 4 roky asi jedna bodka hneda velkosti malickeho spendlika, bolo to len navrchu, osetril som to... takze suma sumarum, ja som spokojny, nikde nic... ale na to vplyva mnoho faktorov, kde auto jazdu, v akom prostredi jazdi a tak... kazdopadne fabiu nejde zas povazovat za nekvalitny vyrobok... skor naopak.. ale ako kazde auto ma svoje muchy... a ked sa o nich vie je ich najlepsie vychytat a nie len cumiet na to... lenze dnes sa auta beru ako spotrebak, nie ako kedysi, takze sa o to nikto nestara... Editováno: 9. Červenec 2009, autor: TomaS-BB Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Wittmann Vloženo 9. Červenec 2009 Sdílet Vloženo 9. Červenec 2009 to Meade. Tak to bych spíše řekl, že ta tvoje fábka neměla najeto 30 tisíc a velmi pravděpodobně je po nějaké opravě. Je pravda, že za podběhy se drží bordel. Před měsícem jsem po sedmi letech sundal přední zástěrky a humusu tam bylo požehnaně, ale po korozi ani stopy - veškeré "kapsy" jsou už z výroby vzorně ošetřeny pružným karosářským tmelem. Rovněž exponované sváry jsou ošetřeny přímo ukázkově - opět přetřeno tmelem. Antikorozní ochrana je u Fabie podle mého názoru plně dostačující a pokud se někde nedrbně spodek není nutné se o to nějak starat. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tomin Vloženo 9. Červenec 2009 Sdílet Vloženo 9. Červenec 2009 nazdar všem. stou korozí je to pravda já mám auto od novoty takže žádnej spavování se nekonalo a podívejte takže nic moc Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
TomaS-BB Vloženo 9. Červenec 2009 Sdílet Vloženo 9. Červenec 2009 Ten prah uz je skrz? Ci je to len povrchova hrdza? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Wittmann Vloženo 10. Červenec 2009 Sdílet Vloženo 10. Červenec 2009 nazdar všem. stou korozí je to pravda já mám auto od novoty takže žádnej spavování se nekonalo a podívejte takže nic moc no tuhle fotku už jsem tady viděl. Na mé Fabii (2002) je ten plastický sajrajt dotažený až dolu. Tu zátku mám přemáznutou a koroze nulová. Buď se jedná o nějaké úsporné opatření nebo to jen někdo nedodělal. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tomin Vloženo 10. Červenec 2009 Sdílet Vloženo 10. Červenec 2009 je to jenom povrchovy ale aji tak to nasere asi někdo spichal na oběd a pak se už na to vysral tak co naděláš Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jaroě Vloženo 11. Červenec 2009 Sdílet Vloženo 11. Červenec 2009 Díval jsem se na ty fotky a vrtá mi hlavu kde je to pozinkování.Teď už nevěřím že Fábie mají pozinkované plechy. Kámoš má Octavii a podřel práh heverem už před osmi roky, schválně s tím nic nedělal jen to kontroluje a dodnes je tam vidět lesklé pozinkování. Fábia už by měla díru skrz. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Wittmann Vloženo 15. Červenec 2009 Sdílet Vloženo 15. Červenec 2009 Zinek se neleskne - velmi rychle zoxiduje a zmatní. Nevím jak oktávka, ale každé normální auto má na tom zinku ještě kataforézu. Zinek korozi nezabrání, pouze ji o nějakýten pátek zbrzdí - i zinkový okapy a střechy proreznou pokud se nenatřou. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
baris Vloženo 15. Červenec 2009 Sdílet Vloženo 15. Červenec 2009 nazdar všem. stou korozí je to pravda já mám auto od novoty takže žádnej spavování se nekonalo a podívejte takže nic moc Já mám taky tu plastickou anikorozní ochranu až dolů a ta zátka je tím taky přetřená, takže když jsem před pár dny vyndaval ten nános co tam byl, tak jsem to jen opláchl vodou a po sebemenším náznaku koroze ani stopa, ty to máš asi nějaký nedodělaný vubec tam tu ochranu nemáš. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
550jawa Vloženo 18. Červenec 2009 Sdílet Vloženo 18. Červenec 2009 Škoda Fabia není nereznoucí automobil. Je vyroben z plechu a ne z plastu. Vše záleží od výroby až po údržbu. Mám combi 2001 a rez už se projevuje, zatím naštěstí není na místech ohrožujících konstrukční bezpečnost auta - zatím "jen" zadní dveře, páté dveře. Je zajímavé, že korodují na místech kde se nemůže držet voda- vrchní části. To jednoznačně ukazuje na výrobní, konstrukční vadu. Lak byl neporušen - známé puchýřky a to byl plech pozinkován a lakován. Pro mne je to nevysvětlitelná věc. To uzazování bláta za předníma zástěrkama mě taky ....., jinak jsem s Fabii spokojený. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
luckymann Vloženo 31. Srpen 2009 Sdílet Vloženo 31. Srpen 2009 Usazování nečistot za podběhy předních kol soudruzi z konstrukce trochu podcenili... Jediná možnost - pravidelně čistit - ale je to vopruz! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Wittmann Vloženo 1. Září 2009 Sdílet Vloženo 1. Září 2009 no ono by asi pomohlo ze spodu mírně vyříznout ten lem prahu, ale to to radši nechám uhnít Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
TomaS-BB Vloženo 3. Září 2009 Sdílet Vloženo 3. Září 2009 No chlapi vcera som to cistil na mojej Fabii, auto ma 4,5 roka... a zasterky nemam nikde, na moje pocudovanie pod odkryti som nenasiel ani naznak bordelu, mozno jemne zaprasena, prava aj lava strana cista... ovsem... presne na tom istom mieste vzadu skuste odryt podbeh... ja som mal vodicovu stranu cistu a spolujazdcova strana vzadu, len som odkrutil tu jednu skrutku a bolo tam bordelu az po okraj, takze pozor na to !! drzi sa to nielen v predu ale aj vzadu... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
CollinFa Vloženo 12. Září 2009 Sdílet Vloženo 12. Září 2009 Fábia a koroze to vidím často.. Dělám nechanika v servisu takže mě tam projede pár aut.. Co sundat podběhy vyčistit a vytřít bdoyčkem např: 930.. Pak zas podběhy nasadit... dutiny vystříkat a mohl by být klid.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
TomaS-BB Vloženo 15. Prosinec 2009 Sdílet Vloženo 15. Prosinec 2009 No co? Ako to vyzera u Vas, hrdzaveju vam niektorym Fabie aj horsie ako Feldy? Ci len povrchova hrdzicka? Hlavne Ti co mate uz starsie Fabie a jazdia kazdu zimu... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Standis Vloženo 15. Prosinec 2009 Sdílet Vloženo 15. Prosinec 2009 tak mě reznou zadní dvěře kolem světýlek nad SPZ Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Wittmann Vloženo 29. Prosinec 2009 Sdílet Vloženo 29. Prosinec 2009 mám fabku z roku 2002 a nerezne. Jsem ale asi dítě štěstěny, protože mi nerezne ani Felicie. Ta je z roku 1997 a pátý dveře, lemy a prahy stále OK. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
allright Vloženo 31. leden 2010 Sdílet Vloženo 31. leden 2010 Dnes jsem si sundal přední zástěrky, přičemž jsem musel oddělat i část plastového podběhu předních blatníků a nestačil jsem se divit. Oba přední blatníky u zástěrek durch, díry asi tak 2x3cm. Fabia je rok 2001. Jen doufám, že to vyreklamuju, protože na servisní prohlídky sice chodím, ale teď jsem rok a třičtvrtě nebyl. Nemáte s tím někdo zkušenosti, jak moc při reklamaci koroze hledí na pravidelnost prohlídek? Potom to nafotím. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
skeda Vloženo 1. Únor 2010 Sdílet Vloženo 1. Únor 2010 Dnes jsem si sundal přední zástěrky, přičemž jsem musel oddělat i část plastového podběhu předních blatníků a nestačil jsem se divit. Oba přední blatníky u zástěrek durch, díry asi tak 2x3cm. Fabia je rok 2001. Jen doufám, že to vyreklamuju, protože na servisní prohlídky sice chodím, ale teď jsem rok a třičtvrtě nebyl. Nemáte s tím někdo zkušenosti, jak moc při reklamaci koroze hledí na pravidelnost prohlídek? Potom to nafotím. jak nemas pravidelne vyplnovanou servisku tak ti to nikde na zaruku neudelaj,na tohle koukaj hodne staci vynechat jeden rok a jsi vis kde... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
TomaS-BB Vloženo 1. Únor 2010 Sdílet Vloženo 1. Únor 2010 Mam 6 rocnu Fabiu... a stopy po korozii ziadne... kazdy rok fabke navoskujem podvozok a vycistim vsetko za kadzym podblatnikom a je to stale ako nove... vsetko je to len o starani ale mnoho ludom sa to nechce alebo nemaju podmienky... karoseriiu mam ako novu, na podvozku ani na napravach nie je ani smietka hrdze... a auto bude mat 6 rokov uz cochvila.... na to ze je to 2001 Fabia... a ak to nikto necistil za tie roky tak sa vobec cudujem ze to za tolko rokov sposobilo len to co sposobilo... pises ze diera je v blatniku, ako je na tom prah? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
shotik Vloženo 14. Březen 2010 Sdílet Vloženo 14. Březen 2010 objevila se nekomu koroze napatych dverich v horni casti? mam tam asi dva maly puchyrky nevim z ceho . mozna nejakej skrabanecek malej. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pava Vloženo 14. Březen 2010 Sdílet Vloženo 14. Březen 2010 U novějších fabii (po faceliftu) se už bordel v prazích neusazuje. Je tam drobná úprava plastového podběhu, kde je vytvarován jakoby odtokový kanálek, kterým špína s vodou může volně odtékat. Starší typy to bohužel mají utěsněné, bez možnosti volně odtékat, proto lopatka svinstva co půl roku. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jendoslav Vloženo 20. Březen 2010 Sdílet Vloženo 20. Březen 2010 (editace) U novějších fabii (po faceliftu) se už bordel v prazích neusazuje. Je tam drobná úprava plastového podběhu, kde je vytvarován jakoby odtokový kanálek, kterým špína s vodou může volně odtékat. Starší typy to bohužel mají utěsněné, bez možnosti volně odtékat, proto lopatka svinstva co půl roku. Zdarec, mám takový menší problém s korozí na Fabii r.v. 2005, s podběhy problém není, viz. úprava FL, ale teď po zimě myju auto a koukám že na předních dveřích řidiče i spolujezdce, minimalně i na zadních mám na laku jakoby rezatý místa velká cca od 1mm do 2mm, takže žádná hrůza, jen to je docela z blízka vidět. Asi nejlepší na to bude tužka a zamatlat to co? Nesetkal se tu s tím někdo? Docela mě to u ani ne 5 let starýho auta překvapujea i částečně štve. Díky za rady. Editováno: 20. Březen 2010, autor: Jendoslav Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.