Publikováno Květen 28, 200916 r Nazdarek, jelikoz moturek jde vykonove nahoru a na aute jsou 17tky a uz brzdy nestihaji poradne brzdit, zacal jsem pripravovat brzdy z ORS. - tehlice jsem nechal otriskat a nove zaloziskovat - kotouce puvodni ORS, desky take (zanovni ) - brzdice ocisteny a natreny - ostani veci nove + srouby Nasadil jsem to na nove tlumice a dal na auto. Vsechno by vyslo, ale problem s poloosou. Z homokinetickeho kloubu co jde tisicihran do loziska, tak neni dostatecne dlouhy na poradne dotahnuti. A ted k problemum: da se vymenit homokinetak z fabie na octavackou, bez vymeny poloosy???? resil to uz nekdo z vas? Zkuste me poradit, zda pujde jen vymenit homokinetak a uz to tam konecne nahodim Prikládám nějaké fotky z přípravy... Upraveno Květen 28, 200916 r od JohnyS
Květen 28, 200916 r v sekci návody je postup na výměnu co popisuješ, ale žádnej uvedenej problém tam neřeší tady abys nehledal: http://forum.skodahome.cz/index.php?showto...66&hl=brzdy
Květen 28, 200916 r počkej...ty jsi měnil i těhlice...?Bych řekl že jsi měl dát těhlice FRS(pokud jsi je neměl) a na ně brzdy OI RS a neměl by jsi problém.
Květen 29, 200916 r Autor počkej...ty jsi měnil i těhlice...?Bych řekl že jsi měl dát těhlice FRS(pokud jsi je neměl) a na ně brzdy OI RS a neměl by jsi problém. A to by na tehlice z FRS pasovali trmeny z ORS? kurdeee, to me nerikejte!
Červen 2, 200916 r Cus chlape, asi si to trochu pohnojil. ;-) ale verim ze uz to mas v kupe. HEH. Co zadna naprava tam ostavaju klasika kotuce 232 ci planujes nieco lepsie? 256 chladene? Ak ides robit aj zadok tak uz to mas premyslene? Ak ano hod nejaku inspiraciu ;-)
Červen 8, 200916 r njn stane se... .určitě si to ted bude JohnyS pamatovat do smrti... Když už se tu zmínily zadky 256mm ...s nima je to jak...?nějaký upravy...?to zas nevím já... Upraveno Červen 8, 200916 r od najmis
Červen 8, 200916 r zadky přehodíš uplně stajně jak předky. jen musíš ještě vyměnit krycí plechy. Ale 256 neseženeš :wallbash: Dokonce když seženeš celou nápravu z octy RS I tak ji můžeš přehodit za tu z fabky. je to stejné
Červen 11, 200916 r anry: Wau tak to čumim, fakt je to stejné, ty to máš tak na káře..? JohnyS: Byla by ještě možnost použít původní těhlice, uříznout původní držáky a nachat si vyrobit redukci podobnou viz. obrázek, každopádně těhlice z FRSa by byli nejlepší řešení, přeci jen se jedná o brzdy. Na fotu těhlice Škoda Favorit brzdiče Octávia RS. Upraveno Červen 11, 200916 r od Thomas
Červen 12, 200916 r příští týden bych ten zadek mohl prakticky vyzkoušet...měl bych mít přední(na 312) a zadní brzdiče(na 256)
Červen 13, 200916 r jj jak bude čas tak to zkusím nahodit... zadky si možná nechám a předky pujdou do světa...
Červen 14, 200916 r Autor Ahoj, tak problem je už vyřešen... koupil jsem nový komplet 288mm ala FRS1 či FII, ROOM, předělal jsem těhlice a je to nachystané k montáži. Přidávám foto, jak jsem pak vyskládal dva komplety Jinak komplet co zůstal na octu, se už prodává v bazaru
Červen 14, 200916 r johnys: jj vypada to fakt super, len skoda ze si mal tolko problems okolo, uz to mohlo byt na aute, ja som tiez kupil komplet predok z FRS a dva dni na to som zistil ze tam pasuje aj OIRS...skoro ma porazilo asi pojdem tiez do toho v buducnosti...
Červen 14, 200916 r Autor Konečně začne aspoň brzdit. nejak s těma sedmnactkama to nechce se ubrdit Ale diky za cenné rady a podporu.. pak dam foto a prvni zazitky z brzdeni
Červen 14, 200916 r jj mít 17" a malý brzdy je celkem prekérka.... napiš jakej je rozdíl až se zajedou... ted to bude asi nemastný,neslaný...
Červen 14, 200916 r držim palce, ať to dopadne a taktéž jsem zvědavej na výslednej efekt na OIRS koláče narveš ještě 15ky, neboo už jsi odsouzenej na 16 a vejš?
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.