Přejít na obsah
Zobrazit v aplikaci

Lepší způsob procházení. Dozvědět se více.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

Celoobrazovková aplikace na vaší domovské obrazovce s push notifikacemi, odznaky a další.

Pro instalaci této aplikace na iOS a iPadOS
  1. Klepněte na ikonu Sdílet v Safari
  2. Posuňte menu a klepněte na Přidat na plochu.
  3. Klepněte na Přidat v pravém horním rohu.
Pro instalaci této aplikace na Android
  1. Klepněte na tři tečky (⋮) v pravém horním rohu prohlížeče.
  2. Klepněte na Přidat na plochu nebo Nainstalovat aplikaci.
  3. Potvrďte klepnutím na Nainstalovat.

Doporučené odpovědi

  • 4 týdny později...

V tom clanku je krasne videt jak jsou nastrelene ceny dilu.. rozvodova sada v clanku 7700 kc, na netu sehnatelna v prvovyrobe za 4500kc,na aukru INA sada za 3000..  vzduchovy filtr od filtronu ! jako original za 677 korun, na netu bezne dostupny ten samy dil za 200kc.. proste hnus... 

  • 11 měsíců později...

Ahoj, potřeboval bych názor. Mám problém s nastartovanim tohoto motoru v Octavii. Pokud teplota neklesne pod -4°C, vše je ok. Nazhavim, zastartuju, max 2s a běží. Pokud je teplota pod -4°C, nazhavim, chytne stejně jako obvykle, ale za vteřinu chcípne. A takhle startuji. Pokud je třeba -8°C, tak i 15x, než chytne. Tankuji Vervu + v poslední nádrži zimní vif. Naftovy filtr 14dnů po výměně. Dnes zhavicky a stále stejné. Díky za rady

Odesláno z mého PLK-L01 pomocí Tapatalk

napíchnout a v měřených hodnotách motoru sledovat od studeného motoru po zahřátí teplotu vody,jestli nelže čidlo

nj 1.6 TDi... to není 20K km bez kontrolky poruchy motoru :-) povedený motor. Vč. kurvítka známého pod názvem EGR.

Hodnotny prispevek, skutecne jsi mu pomohl. :)

nj 1.6 TDi... to není 20K km bez kontrolky poruchy motoru :-) povedený motor. Vč. kurvítka známého pod názvem EGR.



Mám najeto 95tis km a mimo drobností jsem spokojený...

Odesláno z mého PLK-L01 pomocí Tapatalk

Ahoj, potřeboval bych názor. Mám problém s nastartovanim tohoto motoru v Octavii. Pokud teplota neklesne pod -4°C, vše je ok. Nazhavim, zastartuju, max 2s a běží. Pokud je teplota pod -4°C, nazhavim, chytne stejně jako obvykle, ale za vteřinu chcípne. A takhle startuji. Pokud je třeba -8°C, tak i 15x, než chytne. Tankuji Vervu + v poslední nádrži zimní vif. Naftovy filtr 14dnů po výměně. Dnes zhavicky a stále stejné. Díky za rady

Odesláno z mého PLK-L01 pomocí Tapatalk

Myslíte, že by mnou popsany problrm mohl zpusobovat EGR ventil???

Edit: ještě doplním, že to dělá, jen když auto stoji pár hodin v mrazu. Při startování do 2h po dojeti je vše ok...

Odesláno z mého SM-P605 pomocí Tapatalk

  • 1 rok později...

Kluci... Co řikate na Octavii II 1.6 tdi 77kw. Má najeto 195 000 km a je po prvnim majiteli. Rok výroby 2011.Skoro plná výbava. Jde mi o motor co vydrži? Do teď mam octu II 1.2tsi a trochu se diesela bojim. Jak je na tom 1.6 tdi s životnosti a problémama? Moc diky

Znáš servisní historii ?

Jestli nebylo řešeno tak tě určitě brzo bude čekat EGR (15k)

2011 už by neměla být dvouhmota

Tlumiče budeš muset vyměnit po 165K už nefungují jak by měly, ale můžeš to nechat udělat ve škoda economy programu to tě vyjde předek i zadek do 12K

Gumové části budou K.O i když vizuálně to tak vypadat nebude, nicméně není nutné je řešit, záleží na tobě jak moc ti vadí vůle na autě.

DPF ti najezdí ještě něco mezi 40 a 80K km

Vstřikovače mají už ve 200K dost ale můžou ještě najezdit klidně dalších 100K km tam se to chce podívat na odchylky na vagu. Nechá se to odhadnout i podle dlouhodobé spotřeby a cestovní rychlosti. Průměrná spotřeba by i přes svižnější jízdě neměla jít přes 6l jestli jo, tak už to hodně obohacuje vstřikovanou dávku.

Motor jako takový je u 1.6 TDi prakticky nesmrtelný, pokud měníš olej.

Nech vyměnit olej v převodovce předejdeš tím problémům.

Upraveno od 15degren

Jestli se prodejce jmenuje Luňák, tak se mu vyhni obloukem a hledej auto jinde.

S tou dvouhmotou je to trochu složitější, ale neměla by tam být ale může :-)

před 3 hodinami, pitrs78 napsal:

Jestli se prodejce jmenuje Luňák, tak se mu vyhni obloukem a hledej auto jinde.

To nevim, Lunak je od Hradce? 

Tak je to pan Luňak.. Co je zač? 

Menil som volant v 150 tis. km, a nebolo na nom nic vidiet a mal som taky isty...

To iste laktova opierka...

Nazor si sprav sam.

před 22 hodinami, 15degren napsal:

S tou dvouhmotou je to trochu složitější, ale neměla by tam být ale může :-)

Takže při koupi to nezjistim? Asi budu kupovat 1.6 tdi rok 2012....

Upraveno od lukino200

Ano, ja bych rád o motoru věděl jak poznám že má dvouhmotu nebo ne? 

Dle světa motorů mají dvouhmotu vozy vyrobené do října 2010

  • 5 měsíců později...

Tak jsem byl u kamaráda na výměnu oleje, paliváku a spony výfuku.. Mrkl mi na diagnostiku a jak vstřiky tak naplnění dpf mi udělalo radost... 

IMG_20180609_160135.jpg

Víš vůbec co ti reálně změřil ? V případě první položky ti je soot mass celkem k ničemu ten se ti během 500 km změní z 0 na 20 a pak zase na 0 vidíš tam totiž spalitelné saze

Kapacita není taky tak podstatná jako odchylka vstřikovaného množství....

On asi nevi pořadně... Neviš kanal kde to najit? Vcds mám taky ale zatím sem ho moc nepoužil

vstřiky máš v pořádku najdi si oil ash na DPF filtru, nepamatuji si kanal hledám to vždy znova dle názvu...

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Aktivovat mobilní záhlaví

Chrome pro Android
  1. Klepněte na ikonu zámku vedle adresního řádku.
  2. Klepněte na Povolení → Oznámení.
  3. Upravte své preference.
Chrome pro desktop
  1. Klikněte na ikonu zámku v adresním řádku.
  2. Vyberte Nastavení webu.
  3. Najděte Oznámení a upravte své preference.