Únor 3, 20169 r V tom clanku je krasne videt jak jsou nastrelene ceny dilu.. rozvodova sada v clanku 7700 kc, na netu sehnatelna v prvovyrobe za 4500kc,na aukru INA sada za 3000.. vzduchovy filtr od filtronu ! jako original za 677 korun, na netu bezne dostupny ten samy dil za 200kc.. proste hnus...
Leden 6, 20178 r Ahoj, potřeboval bych názor. Mám problém s nastartovanim tohoto motoru v Octavii. Pokud teplota neklesne pod -4°C, vše je ok. Nazhavim, zastartuju, max 2s a běží. Pokud je teplota pod -4°C, nazhavim, chytne stejně jako obvykle, ale za vteřinu chcípne. A takhle startuji. Pokud je třeba -8°C, tak i 15x, než chytne. Tankuji Vervu + v poslední nádrži zimní vif. Naftovy filtr 14dnů po výměně. Dnes zhavicky a stále stejné. Díky za radyOdesláno z mého PLK-L01 pomocí Tapatalk
Leden 6, 20178 r napíchnout a v měřených hodnotách motoru sledovat od studeného motoru po zahřátí teplotu vody,jestli nelže čidlo
Leden 7, 20178 r nj 1.6 TDi... to není 20K km bez kontrolky poruchy motoru :-) povedený motor. Vč. kurvítka známého pod názvem EGR.
Leden 7, 20178 r nj 1.6 TDi... to není 20K km bez kontrolky poruchy motoru :-) povedený motor. Vč. kurvítka známého pod názvem EGR. Mám najeto 95tis km a mimo drobností jsem spokojený...Odesláno z mého PLK-L01 pomocí Tapatalk
Leden 7, 20178 r Ahoj, potřeboval bych názor. Mám problém s nastartovanim tohoto motoru v Octavii. Pokud teplota neklesne pod -4°C, vše je ok. Nazhavim, zastartuju, max 2s a běží. Pokud je teplota pod -4°C, nazhavim, chytne stejně jako obvykle, ale za vteřinu chcípne. A takhle startuji. Pokud je třeba -8°C, tak i 15x, než chytne. Tankuji Vervu + v poslední nádrži zimní vif. Naftovy filtr 14dnů po výměně. Dnes zhavicky a stále stejné. Díky za radyOdesláno z mého PLK-L01 pomocí Tapatalk Myslíte, že by mnou popsany problrm mohl zpusobovat EGR ventil??? Edit: ještě doplním, že to dělá, jen když auto stoji pár hodin v mrazu. Při startování do 2h po dojeti je vše ok... Odesláno z mého SM-P605 pomocí Tapatalk
Leden 7, 20187 r Kluci... Co řikate na Octavii II 1.6 tdi 77kw. Má najeto 195 000 km a je po prvnim majiteli. Rok výroby 2011.Skoro plná výbava. Jde mi o motor co vydrži? Do teď mam octu II 1.2tsi a trochu se diesela bojim. Jak je na tom 1.6 tdi s životnosti a problémama? Moc diky
Leden 8, 20187 r Znáš servisní historii ? Jestli nebylo řešeno tak tě určitě brzo bude čekat EGR (15k) 2011 už by neměla být dvouhmota Tlumiče budeš muset vyměnit po 165K už nefungují jak by měly, ale můžeš to nechat udělat ve škoda economy programu to tě vyjde předek i zadek do 12K Gumové části budou K.O i když vizuálně to tak vypadat nebude, nicméně není nutné je řešit, záleží na tobě jak moc ti vadí vůle na autě. DPF ti najezdí ještě něco mezi 40 a 80K km Vstřikovače mají už ve 200K dost ale můžou ještě najezdit klidně dalších 100K km tam se to chce podívat na odchylky na vagu. Nechá se to odhadnout i podle dlouhodobé spotřeby a cestovní rychlosti. Průměrná spotřeba by i přes svižnější jízdě neměla jít přes 6l jestli jo, tak už to hodně obohacuje vstřikovanou dávku. Motor jako takový je u 1.6 TDi prakticky nesmrtelný, pokud měníš olej. Nech vyměnit olej v převodovce předejdeš tím problémům. Upraveno Leden 8, 20187 r od 15degren
Leden 8, 20187 r No váhám nad tim, nyni mam tsi co ma najeto 115 000 km a je bez problémů už.... Trochu se bojim těch vstřiku co daj.. Jinak 1.6 tdi se dělalo bez dvouhmoty? Jde o toto auto: https://auto.bazos.cz/inzerat/83834170/SKODA-OCTAVIA-COMBI-TDI-77-KW1-MAJZARUKA-KM-2011.php Je dotažene z Německa.. Upraveno Leden 8, 20187 r od lukino200 Text
Leden 8, 20187 r před 3 hodinami, pitrs78 napsal: Jestli se prodejce jmenuje Luňák, tak se mu vyhni obloukem a hledej auto jinde. To nevim, Lunak je od Hradce?
Leden 9, 20187 r Menil som volant v 150 tis. km, a nebolo na nom nic vidiet a mal som taky isty... To iste laktova opierka... Nazor si sprav sam.
Leden 9, 20187 r před 22 hodinami, 15degren napsal: S tou dvouhmotou je to trochu složitější, ale neměla by tam být ale může :-) Takže při koupi to nezjistim? Asi budu kupovat 1.6 tdi rok 2012.... Upraveno Leden 9, 20187 r od lukino200
Červen 10, 20187 r Tak jsem byl u kamaráda na výměnu oleje, paliváku a spony výfuku.. Mrkl mi na diagnostiku a jak vstřiky tak naplnění dpf mi udělalo radost...
Červen 10, 20187 r Víš vůbec co ti reálně změřil ? V případě první položky ti je soot mass celkem k ničemu ten se ti během 500 km změní z 0 na 20 a pak zase na 0 vidíš tam totiž spalitelné saze Kapacita není taky tak podstatná jako odchylka vstřikovaného množství....
Červen 10, 20187 r On asi nevi pořadně... Neviš kanal kde to najit? Vcds mám taky ale zatím sem ho moc nepoužil
Červen 10, 20187 r vstřiky máš v pořádku najdi si oil ash na DPF filtru, nepamatuji si kanal hledám to vždy znova dle názvu...
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.