Přejít na obsah

Palivoměr / ukazatel stavu palivové nádrže


martkawa

Doporučené příspěvky

S tím tlačítkem jde pohybovat jen dopředu a nejde zatlačit ze shora. Je to tak správně. Díky

tak nějak!prostě ho zmáčkni během plnění nádrže hlavně když jsi před plnou tak ho zmáčkni a ono to odfoukne,tím se odstraní podtlak a ještě víc doplníš nádrž.ten podtlak který tam je,ti nedovolí natankovat více phm a pak když během jízdy uchází tak ti špatně ukazuje palivoměr.

o tom cudliku viem, treba ho tlacit smerom do nadrze, ale neviem preco by mal pri tankovani vznikat podtlak? ak by nebodaj aj vznikol, tak by sposoboval presny opak toho co pises. tahal by este viac paliva do nadrze ...

inak O1 ma udavanu nadrz 55l a pomocou tohto triku sa tam zmesti aj 65l a to som netankoval do "suchej" - pouzival som tento sposob pri zahranicnych sluzobkach, aby som mal co najdlhsi dojazd.

Editováno: , autor: Tunak
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

napadla mi este jedna malickost, nadrz nie je hermeticky uzavreta. na to aby dokazalo palivo tiect/byt cerpane do palovovej sustavy musi jeho miesto v nadrzi vystriedat vzduch.

na tuto temu mam sam jednu skusenost. pred x-rokmi som si bol v tynci kupit svoju prvu motorku, jawu 640. vybral som si kus a mechanik mi povedal ze sa mam ist previezt. nastartoval som a presiel som par 10tok metrov. motorka zdochla a nedala sa uz viac nastartovat. pritlacil som ju k mechanikovi a povedal mu co sa stalo. on bez vahania odsroboval vicko nadrze a hodil ho obrovskym oblukom do susediacej zahrady. nasroboval druhe vicko a motorka opat startovala. na vicku chybala dierka, ktorou by do nadrze prudil vzduch. na jawe to fici samospadom a tam je chybajuca dierka fatalna chyba ;)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

S tím tlačítkem jde pohybovat jen dopředu a nejde zatlačit ze shora. Je to tak správně. Díky

tak nějak!prostě ho zmáčkni během plnění nádrže hlavně když jsi před plnou tak ho zmáčkni a ono to odfoukne,tím se odstraní podtlak a ještě víc doplníš nádrž.ten podtlak který tam je,ti nedovolí natankovat více phm a pak když během jízdy uchází tak ti špatně ukazuje palivoměr.

o tom cudliku viem, treba ho tlacit smerom do nadrze, ale neviem preco by mal pri tankovani vznikat podtlak? ak by nebodaj aj vznikol, tak by sposoboval presny opak toho co pises. tahal by este viac paliva do nadrze ...

inak O1 ma udavanu nadrz 55l a pomocou tohto triku sa tam zmesti aj 65l a to som netankoval do "suchej" - pouzival som tento sposob pri zahranicnych sluzobkach, aby som mal co najdlhsi dojazd.

no přeci když doplnuješ nádrž a jsi u konce tak je tam vzduchová bublina kvůli níž ti cvakne pistole a nedovolí ti dotankovat vrchovatě dokud neodejde vzduch z nádrže ne?tak proto je tam to tlačítko kde zjevně bude nějaká klapka která se pootevře a umožní odvzdušnit nádrž kde se pak do toho místa vejde zbytek paliva.málokdo o tomto problému ví a tak když cvakne pistol(vypne) tak nečeká a skončí tankování,zapne klíček a má plnou ale po ujetí několika km vzduch ujde a rafička ukazuje méně a mají pak pocit že jim to žere ale zase pak už to jde normálně.tzn.jakmile neodvzdušníš při tankování tak máš chybový údaj dokud neodejde z nádrže vzduch.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

S tím tlačítkem jde pohybovat jen dopředu a nejde zatlačit ze shora. Je to tak správně. Díky

tak nějak!prostě ho zmáčkni během plnění nádrže hlavně když jsi před plnou tak ho zmáčkni a ono to odfoukne,tím se odstraní podtlak a ještě víc doplníš nádrž.ten podtlak který tam je,ti nedovolí natankovat více phm a pak když během jízdy uchází tak ti špatně ukazuje palivoměr.

o tom cudliku viem, treba ho tlacit smerom do nadrze, ale neviem preco by mal pri tankovani vznikat podtlak? ak by nebodaj aj vznikol, tak by sposoboval presny opak toho co pises. tahal by este viac paliva do nadrze ...

inak O1 ma udavanu nadrz 55l a pomocou tohto triku sa tam zmesti aj 65l a to som netankoval do "suchej" - pouzival som tento sposob pri zahranicnych sluzobkach, aby som mal co najdlhsi dojazd.

no přeci když doplnuješ nádrž a jsi u konce tak je tam vzduchová bublina kvůli níž ti cvakne pistole a nedovolí ti dotankovat vrchovatě dokud neodejde vzduch z nádrže ne?tak proto je tam to tlačítko kde zjevně bude nějaká klapka která se pootevře a umožní odvzdušnit nádrž kde se pak do toho místa vejde zbytek paliva.málokdo o tomto problému ví a tak když cvakne pistol(vypne) tak nečeká a skončí tankování,zapne klíček a má plnou ale po ujetí několika km vzduch ujde a rafička ukazuje méně a mají pak pocit že jim to žere ale zase pak už to jde normálně.tzn.jakmile neodvzdušníš při tankování tak máš chybový údaj dokud neodejde z nádrže vzduch.

aha, takze ty si nemyslel podtlak ale pretlak. to uz znie logicky ;)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 měsíc později...
Mám octávii 1.9TDI combi rv.99 jednou za čas mi ručička palivoměru spadne na nulu a hned se vrátí zpět nevíte čím by to mohlo být dík za rady

plavak v nadrzi. robilo mi to niekedy na fabii, ale tak ze rucicka zostala dole az dokedy som nevypol klucik a znova nenastartoval. Ak je to naozaj plavak, tak VAG by to mal odhalit.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...
mam octavii 1.6 55 kw, a neukazuje palivoměr. Plovak je odskousen, elektricka cast taky. nemuze se prijit na problem, nema nekdo zkusenost?

Jak jste zkoušeli elektrickou část? Když to hodíš na test a pustíš do toho šťávu podle toho, kolik by mělo jít ze snímače u plováku na čerpadle, budíky by ti měly ukazovat. Testuje se to na stav nádrže plná a půl. Pokud ti tohle nejde, šel bych po kabelech až k samotnému budíku.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Udělat diagnostiku akčních členů. Měl jsem stejnou závadu. Při diagnostice akčních členů se ručika ani nehla. Tak jsem začal schánět jiné budíky. Pak jsem ale dvakrát natankoval plnou a ručička zase začala normálně pracovat a zatím funguje tak jak má.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

promerovali kabely, vymenili plovak takze zbyva jedine budik-snad.Bylo to pripojeno i na druhou octavii a vse fungovalo.Ted nevim jestli koupit budik z vrakoviste nebo ho nechat kalibrovat?!Ozval se mi pan z bohumina tak to zkusim okalibrovat.

Nech si udělat diagnostiku akčních členů na vagu jak jsem psal. Tou zjistíš jestli je závada v budíkách. Počítač postupně odzkouší všechny ukazatele. V mém případě všechny ukazatele krom palivoměru fungovaly. Pak ale zase záhadně začal makat. Jinak pokud to bude ukazatelem tak nevím jestli to půjde opravit.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 měsíce později...

Zdravím, vlastním OC1 - r.1998 - 66kw - 1,9 TDI !!! Tuhle si jedu poklidnou jízdou a najednou vše chcípne a zaboha nešla nastartovat, po bližším zkoumaní zjišťuji že do motoru teče nafta s bublinkama čili prázdná nádrž....sjel jsem s kolegou a s kanistrem k pumpě nalil šťávu do okty a vše zase fungovalo, natankoval jsem plnou a pro jistotu s sebou vozil 10l barel nafty. Pávě dnes se to opět opakovalo :

- ručička nádrže přesně na začátku červeného pole (dejme tomu podle ukazatele na 100km)

-ovšem opět nešlo nastartovat a pomocí mého nouzového barelu jsem doplnil naftu a vše zase funguje

-ptám se vás...nevíte čím to je, že od určiitéhop místa mi přestane správně ukazovat měřič nafty ??? po celou dobu nadrže ručička klesá tak jak má, ale najednou jak jsem již řekl před červeným polem (tam se pomalu ani nedostane a auto je bez nafty)

prosím o pomoc :feve:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Co plovák v nádrži je OK?

Tak nějak přesně nevim jak to zkouknout...taky si myslim, že by se mohl zasekavat při meně nafty v nadrži, jak ho mam zkontrolovat ?

Pod zadní sedačkou máš kulatý víko a pod ním je čerpadlo a plovák, jinak nevím co a jak, neměl jsem to nikdy venku.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Co plovák v nádrži je OK?

Tak nějak přesně nevim jak to zkouknout...taky si myslim, že by se mohl zasekavat při meně nafty v nadrži, jak ho mam zkontrolovat ?

Pod zadní sedačkou máš kulatý víko a pod ním je čerpadlo a plovák, jinak nevím co a jak, neměl jsem to nikdy venku.

tak jsem na to koukal a k výku jsem se dostal, ale zatim jsem ho neotevrel...je to docela fest :kuk:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

tak jsem na to koukal a k výku jsem se dostal, ale zatim jsem ho neotevrel...je to docela fest :kuk:

Musíš zabrat, jde to. A dávej pozor, ať ho pořadně nasadíš zpátky. Podívej se na plovák a na jezdce, který jezdí po té destičce. Osobně si myslím, že to budeš mít v poho. Zajeď do servisu, možná to bude chtít překalibrovat budík (nevím jak to jinak říct, prostě ten systém snímání). Není to častá závada, ale ani nijak ojedinělá. Je to otázka chvíle. Napíchnou to a pustí do okruhu elektr. impulz (zas nevím, jak to přesně říct), který dává snímač při plné nádrži a při půlce. Pokud zjistí odchylku, tzn., že budík neukazuje plnou a půl nádrže, tak ten systém snímání překalibrují. Práce na půl hodiny, ale znáš servis lol V horším případě se může jednat o to, že se ti z nějakého důvodu sekne ten jezdec, co jezdí po té destičce u čerpadla. Těžko říct, když to člověk nevidí rozebrané.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ja ted resim neco podobneho

taky mi nejak obcas fixluje ukazatel paliva

Vyjel jsem s polovicni nadrzi...za cca 60km to zacalo pridce klesat az mi maxik cca po 5km najednou hlasil NATANKUJ...tak jsem tam nalil 10L nafty a rucka najednou zase na 3/4 nadrze...pak zase klesala az k pulce normalne.

A jednou se mi stalo ze jsem natankoval plnou a rucicka mi ukazovala porat rezervu az cca po 150km jizdy se vzpamnatovala a vylezla na temr plnou

Co s tim??,

No chystam se vyndat plovak a uvidi se co tam bude KO

pak dam kdyztak vedet

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 7 měsíců později...

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...