Přejít na obsah

Kontrolka mazání / oleje


dj.gets

Doporučené příspěvky

Mám dotaz. Za jízdy se mi rosvítila kontrolka oleje, ale oranžově. V příručce jsem vyčetl že by mělo jít o nízký stav oleje. Zastavil jsem, vypnul motor, potom znova nastartoval a kontrolka svítila zase. Dojel jsem do garáže a zkontroloval jsem olej. Bylo ho tam trochu pod půlkou mezi ryskami, tak jsem tam tak 0,2 l dolil. Nastartoval jsem a kontrolka uš nesvítila. Je to ale zvláštní, že by to hlásilo nízký stav oleje když ho tam bylo mezi ryskami. Nemůže být problém někde jinde ? 1,6 75kw 2001.

Stalo se mi to na služební Octávia 1,9 TDi a došli jsme k závěru, že mi to udělal spínač víka přední kapoty. Normálně vypadl konektor a po spojení zase vše OK. Nejprve jsem se vyděsil že nemám dostatek oleje, ale byl to opravdu rozpojený spínač zámku přední kapoty.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Podla navodu ma oranzova kontrolka oleja zhasnut ked sa otvori kapota. Ak sa olej nedoleje, rozsvieti sa znova po cca 100 km. Ak kontrolka svieti po otvoreni kapoty dalej, s autom sa nesmie pokracovat v jazde - ani motor nesmie ist ani na volnobeh. V tvojom pripade sa asi auto nejak blbo naklonilo alebo je niekde zly kontakt. Mne sa vcera rozsvietila a fakt som mal olej milimeter pod spodnou ryskou :-). V navode som nenasiel, zeby mohla svietit nacerveno, ale po zapnuti zapalovania svieti cerveno. Predpokladam, ze cervena znamena rovno poruchu mazania. Vie o tom niekto nieco?

Editováno: , autor: Peter50kw
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Podla navodu ma oranzova kontrolka oleja zhasnut ked sa otvori kapota. Ak sa olej nedoleje, rozsvieti sa znova po cca 100 km. Ak kontrolka svieti po otvoreni kapoty dalej, s autom sa nesmie pokracovat v jazde - ani motor nesmie ist ani na volnobeh. V tvojom pripade sa asi auto nejak blbo naklonilo alebo je niekde zly kontakt. Mne sa vcera rozsvietila a fakt som mal olej milimeter pod spodnou ryskou :-). V navode som nenasiel, zeby mohla svietit nacerveno, ale po zapnuti zapalovania svieti cerveno. Predpokladam, ze cervena znamena rovno poruchu mazania. Vie o tom niekto nieco?

nevim co je na tom smajlik ze si mel ten olej pod ryskou..pekne si koledujes o zadreni motoru, bejt tebou, nechal bych ten motor uz konecne rozebrat, pac o tom oleji sme se s tebou bavili v jinym tematu...musis to kontrolovat, pravidelne,...v tom jinym tematu si psal neco ve ctvrtek, tak si mel hned jit a zkontrolovat kolik tam mas, ... ja mel feldu, nemocnou stejne a motor odesel za pul rocku do vječných lovišt...furt kontrolovat!!!!

Editováno: , autor: nity
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Podla navodu ma oranzova kontrolka oleja zhasnut ked sa otvori kapota. Ak sa olej nedoleje, rozsvieti sa znova po cca 100 km. Ak kontrolka svieti po otvoreni kapoty dalej, s autom sa nesmie pokracovat v jazde - ani motor nesmie ist ani na volnobeh. V tvojom pripade sa asi auto nejak blbo naklonilo alebo je niekde zly kontakt. Mne sa vcera rozsvietila a fakt som mal olej milimeter pod spodnou ryskou :-). V navode som nenasiel, zeby mohla svietit nacerveno, ale po zapnuti zapalovania svieti cerveno. Predpokladam, ze cervena znamena rovno poruchu mazania. Vie o tom niekto nieco?

nevim co je na tom smajlik ze si mel ten olej pod ryskou..pekne si koledujes o zadreni motoru, bejt tebou, nechal bych ten motor uz konecne rozebrat, pac o tom oleji sme se s tebou bavili v jinym tematu...musis to kontrolovat, pravidelne,...v tom jinym tematu si psal neco ve ctvrtek, tak si mel hned jit a zkontrolovat kolik tam mas, ... ja mel feldu, nemocnou stejne a motor odesel za pul rocku do vječných lovišt...furt kontrolovat!!!!

Smajlik je o tom, ze oranzova kontrolka absolutne korektne funguje. Olej som kontroloval vo stvrtok, aj v piatok aj v nedelu - problem bol, ze to auto cez vikend spravilo 800 km a pri Shell pumpe Castrol nekupis :-( takze vo stvrtok bol 1,5 mm nad ryskou a v nedelu tesne pod. A dnes je to pekne uprostred medzi ryskami.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Podla navodu ma oranzova kontrolka oleja zhasnut ked sa otvori kapota. Ak sa olej nedoleje, rozsvieti sa znova po cca 100 km. Ak kontrolka svieti po otvoreni kapoty dalej, s autom sa nesmie pokracovat v jazde - ani motor nesmie ist ani na volnobeh. V tvojom pripade sa asi auto nejak blbo naklonilo alebo je niekde zly kontakt. Mne sa vcera rozsvietila a fakt som mal olej milimeter pod spodnou ryskou :-). V navode som nenasiel, zeby mohla svietit nacerveno, ale po zapnuti zapalovania svieti cerveno. Predpokladam, ze cervena znamena rovno poruchu mazania. Vie o tom niekto nieco?

nevim co je na tom smajlik ze si mel ten olej pod ryskou..pekne si koledujes o zadreni motoru, bejt tebou, nechal bych ten motor uz konecne rozebrat, pac o tom oleji sme se s tebou bavili v jinym tematu...musis to kontrolovat, pravidelne,...v tom jinym tematu si psal neco ve ctvrtek, tak si mel hned jit a zkontrolovat kolik tam mas, ... ja mel feldu, nemocnou stejne a motor odesel za pul rocku do vječných lovišt...furt kontrolovat!!!!

Smajlik je o tom, ze oranzova kontrolka absolutne korektne funguje. Olej som kontroloval vo stvrtok, aj v piatok aj v nedelu - problem bol, ze to auto cez vikend spravilo 800 km a pri Shell pumpe Castrol nekupis :-( takze vo stvrtok bol 1,5 mm nad ryskou a v nedelu tesne pod. A dnes je to pekne uprostred medzi ryskami.

Hele,Petre, uz jsme se o tom bavili.Tak kontrolka je tam od toho, aby si neco neprosral, takze pokud ti funguje, nemusis nic kontrolovat,staci pred delsi jizdou, kdyby nahodou fungovat prestala, jestli tam mas vubec olej,cervena se rozsviti, kdyz nebude tlak mazani, takze az pote vypnout motor..koukal jsem na Mogul Racing 5w-40,a splnuje pozadovane specifikace, cena 650 za 5l, takze misto doplnovani Castrolu, bych ho rovnou vymenil a jezdil na tenhle, super cena a kvalita bude dobra.Motoru tim neublizis.Ja vim, rekne se to dobre, mne zere asi ten 1l na vymenu,ale kdyz ti bere ty 3 nebo kolik, bych to resil takhle.Taky si myslim, ze kdyz nekomu nezere vubec, je to asi spatne,z principu musi nechat napr. ve valci olejovy film i po setreni krouzkama, takze neco se naredi z toho filmu palivem, neco shori a tak dokola, proste nulova spotreba je divna.Olejovej fil se nesmi celej setrit ve valci, protoze prvni krouzek by sel na sucho, viz. predchazejici veta.Vzdyt i vyrobce udava, ze prumerna spotreba oleje je na 1000km 0,5l.A jestli ti motor odchazi, to je blby a smula,ale nemusi to byt celej motor, co ventil. vedeni, o-krouzky atd.Jestli mas emise OK, auto ti nehuli, tak prejdi na ten levnejsi olej a mas vystarano.Fakt se s tim netrap, bud to neres a nebo do dej na generalku, oni uz neco zjisti, nejdriv zacnou hlavou.Co svicky, mas vsechny stejne zacouzeny?Jestli ne, neni v cudu celej motor ale treba jeden valec, tj. ventil nebo zapeceny nebo praskly krouzekNejsem odbornik,takhle bych to resil ja.Jo, i kdyz mas o;ej pod ryskou, kratkodobe se nic nestane, leda ve velke zatacce ti problikne mazani, kdyz se olej navali ke strane a cerpadlo nasaje vzduch,ale to bys ho tam musel mit hodne malo.

Editováno: , autor: milosk
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Podla navodu ma oranzova kontrolka oleja zhasnut ked sa otvori kapota. Ak sa olej nedoleje, rozsvieti sa znova po cca 100 km. Ak kontrolka svieti po otvoreni kapoty dalej, s autom sa nesmie pokracovat v jazde - ani motor nesmie ist ani na volnobeh. V tvojom pripade sa asi auto nejak blbo naklonilo alebo je niekde zly kontakt. Mne sa vcera rozsvietila a fakt som mal olej milimeter pod spodnou ryskou :-). V navode som nenasiel, zeby mohla svietit nacerveno, ale po zapnuti zapalovania svieti cerveno. Predpokladam, ze cervena znamena rovno poruchu mazania. Vie o tom niekto nieco?

nevim co je na tom smajlik ze si mel ten olej pod ryskou..pekne si koledujes o zadreni motoru, bejt tebou, nechal bych ten motor uz konecne rozebrat, pac o tom oleji sme se s tebou bavili v jinym tematu...musis to kontrolovat, pravidelne,...v tom jinym tematu si psal neco ve ctvrtek, tak si mel hned jit a zkontrolovat kolik tam mas, ... ja mel feldu, nemocnou stejne a motor odesel za pul rocku do vječných lovišt...furt kontrolovat!!!!

Smajlik je o tom, ze oranzova kontrolka absolutne korektne funguje. Olej som kontroloval vo stvrtok, aj v piatok aj v nedelu - problem bol, ze to auto cez vikend spravilo 800 km a pri Shell pumpe Castrol nekupis :-( takze vo stvrtok bol 1,5 mm nad ryskou a v nedelu tesne pod. A dnes je to pekne uprostred medzi ryskami.

Hele,Petre, uz jsme se o tom bavili.Tak kontrolka je tam od toho, aby si neco neprosral, takze pokud ti funguje, nemusis nic kontrolovat,staci pred delsi jizdou, kdyby nahodou fungovat prestala, jestli tam mas vubec olej,cervena se rozsviti, kdyz nebude tlak mazani, takze az pote vypnout motor..koukal jsem na Mogul Racing 5w-40,a splnuje pozadovane specifikace, cena 650 za 5l, takze misto doplnovani Castrolu, bych ho rovnou vymenil a jezdil na tenhle, super cena a kvalita bude dobra.Motoru tim neublizis.Ja vim, rekne se to dobre, mne zere asi ten 1l na vymenu,ale kdyz ti bere ty 3 nebo kolik, bych to resil takhle.Taky si myslim, ze kdyz nekomu nezere vubec, je to asi spatne,z principu musi nechat napr. ve valci olejovy film i po setreni krouzkama, takze neco se naredi z toho filmu palivem, neco shori a tak dokola, proste nulova spotreba je divna.Olejovej fil se nesmi celej setrit ve valci, protoze prvni krouzek by sel na sucho, viz. predchazejici veta.Vzdyt i vyrobce udava, ze prumerna spotreba oleje je na 1000km 0,5l.A jestli ti motor odchazi, to je blby a smula,ale nemusi to byt celej motor, co ventil. vedeni, o-krouzky atd.Jestli mas emise OK, auto ti nehuli, tak prejdi na ten levnejsi olej a mas vystarano.Fakt se s tim netrap, bud to neres a nebo do dej na generalku, oni uz neco zjisti, nejdriv zacnou hlavou.Co svicky, mas vsechny stejne zacouzeny?Jestli ne, neni v cudu celej motor ale treba jeden valec, tj. ventil nebo zapeceny nebo praskly krouzekNejsem odbornik,takhle bych to resil ja.Jo, i kdyz mas o;ej pod ryskou, kratkodobe se nic nestane, leda ve velke zatacce ti problikne mazani, kdyz se olej navali ke strane a cerpadlo nasaje vzduch,ale to bys ho tam musel mit hodne malo.

nelze, než souhlasit..i když máš pod měrkou, maže to dobře..jinak by se ti rozsvítila kontrolka nízkýho tlaku oleje, jako mě včera na noční na vrtulníku :D tam ovšem šlo o vadný čidlo, výměna to spravila :palec2: .. a na motor bez spotřeby oleje taky nevěřím, musí vždy nějaká být..i když malá....

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

no dobre, vyrobce uvadi ze prumerna spotreba oleje je 0.5l na 1000km...mam napln neco kolem 5 litru, to znamena, ze bych za 10 tis kilometru mel jezdit nasucho...to je prece jen takova hra, aby to nikdo nemoh reklamovat...samozrejme s vama souhlasim ze neco oleje se musi spotrebovat, hezky si to popsal s tema krouzkama, ale mel bych predstavu ze naleju po horni rysku a pri dalsi planovane vymene po 15 tis km budu mit po dolni rysku, to by podle me bylo ok...osobne nejsem zastance plneni mezi rysky, myslim ze olej, jako kapalina ktera se pouzivanim znehodocuje, tak by ji tam melo bejt co nejvic...cim min kapaliny v okruhu proudi, tim vic ze zasira..

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

no dobre, vyrobce uvadi ze prumerna spotreba oleje je 0.5l na 1000km...mam napln neco kolem 5 litru, to znamena, ze bych za 10 tis kilometru mel jezdit nasucho...to je prece jen takova hra, aby to nikdo nemoh reklamovat...samozrejme s vama souhlasim ze neco oleje se musi spotrebovat, hezky si to popsal s tema krouzkama, ale mel bych predstavu ze naleju po horni rysku a pri dalsi planovane vymene po 15 tis km budu mit po dolni rysku, to by podle me bylo ok...osobne nejsem zastance plneni mezi rysky, myslim ze olej, jako kapalina ktera se pouzivanim znehodocuje, tak by ji tam melo bejt co nejvic...cim min kapaliny v okruhu proudi, tim vic ze zasira..

... a čím víc do žere olej, tím víc dolejváš novej a čistej. Takže ona to spotřeba oleje je vlastně dobrá! :) Mě to papká asi tak 1l/2000-2500km, podle toho jak se jezdí a neřeším to.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

no dobre, vyrobce uvadi ze prumerna spotreba oleje je 0.5l na 1000km...mam napln neco kolem 5 litru, to znamena, ze bych za 10 tis kilometru mel jezdit nasucho...to je prece jen takova hra, aby to nikdo nemoh reklamovat...samozrejme s vama souhlasim ze neco oleje se musi spotrebovat, hezky si to popsal s tema krouzkama, ale mel bych predstavu ze naleju po horni rysku a pri dalsi planovane vymene po 15 tis km budu mit po dolni rysku, to by podle me bylo ok...osobne nejsem zastance plneni mezi rysky, myslim ze olej, jako kapalina ktera se pouzivanim znehodocuje, tak by ji tam melo bejt co nejvic...cim min kapaliny v okruhu proudi, tim vic ze zasira..

V podstate je to tak.Ano, je to take kvuli reklamaci,ale asi ne kvuli zavade, ale vyrobnim tolerancim,tj. tolik by mel zrat maximalne nepovedenej motor, aby to bylo jeste OK.Ale novej, ze?Samo, idealni by bylo,napl na max a vypust na min,jak si to napsal.Ale nekteri proste mame smulu.Psal jsem hlavne proto, ze kvuli tomu jeste nema cenu to resit a delat generalku.neco jineho jsem to mel u 120L. kdyz mi brala lotr na 1000, ale to uz i hulilo,a kdyz jserm si to spocital, generalka se mi zaplatila na oleji po 1.5 roce, takze to jeste slo.Ale u oktavky, nevim nevim.

Minimalni spotreba je idealni.A plneni na max, toho zastance zase nejsem.Napr. cim vic oleje v motoru, tim vetsi je jeho spotreba na starsim motoru.Zase zkusenost ze Shade.Nepocitam vetsi odpory rotaci kliky a hustejsiho deste oleje v klik. skrini.Ja radsi plnim mezi rysky napul, spis mene.ale protoze kontroluju spotrebu oleje prubezne, je dobre si na merku udelat jehlou rysku asi ve tretine odspoda.Co vic rict, nekteri mame proste smulu.Ale rikam, pokud je to financne unosny a jinak je motor OK, i spaliny, neni co resit.Je to pak spis psychycky problem, jak se s tim vyrovnat

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

no dobre, vyrobce uvadi ze prumerna spotreba oleje je 0.5l na 1000km...mam napln neco kolem 5 litru, to znamena, ze bych za 10 tis kilometru mel jezdit nasucho...to je prece jen takova hra, aby to nikdo nemoh reklamovat...samozrejme s vama souhlasim ze neco oleje se musi spotrebovat, hezky si to popsal s tema krouzkama, ale mel bych predstavu ze naleju po horni rysku a pri dalsi planovane vymene po 15 tis km budu mit po dolni rysku, to by podle me bylo ok...osobne nejsem zastance plneni mezi rysky, myslim ze olej, jako kapalina ktera se pouzivanim znehodocuje, tak by ji tam melo bejt co nejvic...cim min kapaliny v okruhu proudi, tim vic ze zasira..

V podstate je to tak.Ano, je to take kvuli reklamaci,ale asi ne kvuli zavade, ale vyrobnim tolerancim,tj. tolik by mel zrat maximalne nepovedenej motor, aby to bylo jeste OK.Ale novej, ze?Samo, idealni by bylo,napl na max a vypust na min,jak si to napsal.Ale nekteri proste mame smulu.Psal jsem hlavne proto, ze kvuli tomu jeste nema cenu to resit a delat generalku.neco jineho jsem to mel u 120L. kdyz mi brala lotr na 1000, ale to uz i hulilo,a kdyz jserm si to spocital, generalka se mi zaplatila na oleji po 1.5 roce, takze to jeste slo.Ale u oktavky, nevim nevim.

Minimalni spotreba je idealni.A plneni na max, toho zastance zase nejsem.Napr. cim vic oleje v motoru, tim vetsi je jeho spotreba na starsim motoru.Zase zkusenost ze Shade.Nepocitam vetsi odpory rotaci kliky a hustejsiho deste oleje v klik. skrini.Ja radsi plnim mezi rysky napul, spis mene.ale protoze kontroluju spotrebu oleje prubezne, je dobre si na merku udelat jehlou rysku asi ve tretine odspoda.Co vic rict, nekteri mame proste smulu.Ale rikam, pokud je to financne unosny a jinak je motor OK, i spaliny, neni co resit.Je to pak spis psychycky problem, jak se s tim vyrovnat

mas pravdu, pokud je to financne unosny tak je to ok...mel sem feldu, zrala docela hodne, hulila jak drak a nakonec to dopadlo tak ze prestala uplne jet v otackach a porad varila...co s tim...generalka...valce byly sisaty, ventil takovej vocouzenej a vejfuk, to co je v tom tlumici, tak to bylo uplne nasakly olejem tak ze ten kour nemel kam uchazet a chudinka se cela dusila, proto to tak varilo...a asi i proto v tom vidim docela problem...celkove v tom ze motor zere olej

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 rok později...

taky jsem řešil , proč oranžová olejnička nezhasla po dolití oleje.

naměřil jsem, že mám vadný mikrospínač na zámku kapoty, trochu rosypaný, nasolený a trvale sepnutý.

takže kromě dolití oleje (zatim vzal 0,5l po 10 tis, najeto 210t, 90ps) je nutné na chvíli rozpojit konektor u zámku.

:palec2:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No ja neviem,ale podla mojho návodu na obsluhu je spotreba oleja 1l na 1000km,je maximalna spotreba a nie priemerná!

A aj to pri nevyhodnych prevadzkovych podmienkach (napr.castejsia prevádzka v meste)

U mna je spotreba oleja 0,7 l na 15000km, najazdenych mam 156000km.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Dobrý den pánové, mám stejnou zkušenost jako hony. Prostě i když mám hladinu i víc jak 1 mm pod dolní ryskou měrky, tak se žlutá (nebo oranžová) kontrolka nekoná. V jaké hladině oleje to teda asi hlásí Vám? Díky za odpovědi.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Dobrý den pánové, mám stejnou zkušenost jako hony. Prostě i když mám hladinu i víc jak 1 mm pod dolní ryskou měrky, tak se žlutá (nebo oranžová) kontrolka nekoná. V jaké hladině oleje to teda asi hlásí Vám? Díky za odpovědi.

dolil jsem 0,5l, a bylo to mezi ryskama

takže zas tak moc mu nechybělo...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

to jo, mám vyzkoušené, že mezi ryskama je asi tak 0,75 až 1 litr, ale zajímá mě, kdy má ta žlutá kontrolka dát vědět. Jestli když je to v 1/3, nebo na dolní rysce, protože mě to neukazuje ani při hladině na dolní rysce, což je mě divné....

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

to jo, mám vyzkoušené, že mezi ryskama je asi tak 0,75 až 1 litr, ale zajímá mě, kdy má ta žlutá kontrolka dát vědět. Jestli když je to v 1/3, nebo na dolní rysce, protože mě to neukazuje ani při hladině na dolní rysce, což je mě divné....

ja som pred týždňom menil olej, mal som ho na spodnej ryske šrafovanej oblasti, keď to servisák vypustil vytieklo asi 3,5 litra oleja (samozrejme predtým som to poriadne zohrial a čakali sme dosť dlho kým to vytečie), bolo mi to dosť divné, že ho tam bolo iba tak málo,... Avšak keď sme tam dali nový vošlo ho tam cca 4,5 litra (po hornu rysku šrafovanej oblasti), čo je u Octavky OK (malo by ho byť cca 4,5 litra). Takže z toho usudzujem, že medzi ryskami je cca liter rozsah (inak olej som za celých 15 tis nedolieval :palec2: )

Ohľadom tej kontrolky, podľa mňa sa zasvieti až niekde kúsok pod dolnou ryskou (mimo šrafovania), kedže aj v návode je uvedené kedy sa olej musi, kedy može a kedy nesmie doliať,... viď link, alebo príloha. Pokiaľ ho máš v šrafovanej oblasti (aj keď na dolnej hranici), kontrolka by ešte nemala svietiť. Problém by bol až keby si bol mimo prelisu mierky, vtedy by už určite svietila oranžová kontrolka a možno už aj červená (nízky tlak oleja),...

http://ws.skoda-auto.com/download/CZE/docu...ion/ZNKO_A4.pdf

post-18091-1233567149_thumb.jpg

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak já jsem měl hladinu až na tom spodním prolisu a nic mě neupozorňovalo. Samozřejmě jsem to hned dolil. Myslíte že tam je něco špatně? Nebo může ta funkce kontroly být pouze vypnutá nebo deaktivovaná?

tak to už asi nebude v poriadku, to by ťa už malo upozorniť, že máš málo oleja ;)

takže bude treba niekde hladať chybu, snímač, alebo elektronika,...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...
tak to už asi nebude v poriadku, to by ťa už malo upozorniť, že máš málo oleja ;)

takže bude treba niekde hladať chybu, snímač, alebo elektronika,...

Zdarec chlapi mam iny problem. Po prejdeni 3-4 km Mi zasvieti kontrolka oleja zapipa to a motor shasne.Chvilu pockam nastartujem a vsetko O.k Teda aspon dufam..Oleja mam dost bol som na vag no nic nehlasi moze to byt cidlo/spinac tlaku oleja/???Stava sa to ked zoslapnem pedal spojky pred krizovatkou a otacky klesnu .Stalo sa to uz tri krat..dakujem za odpovede

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zdarec chlapi mam iny problem. Po prejdeni 3-4 km Mi zasvieti kontrolka oleja zapipa to a motor shasne.Chvilu pockam nastartujem a vsetko O.k Teda aspon dufam..Oleja mam dost bol som na vag no nic nehlasi moze to byt cidlo/spinac tlaku oleja/???Stava sa to ked zoslapnem pedal spojky pred krizovatkou a otacky klesnu .Stalo sa to uz tri krat..dakujem za odpovede

Zacal by som asi VAG-om,...

ked to robi v nizkych otackach moze to byt skutocne problem s cerpadlom (male otacky = nizky tlak, aj ked mas dost oleja z nejakeho dovodu cerpadlo nevivinie dostatocny tlak oleja - necistoty vo vani,... alebo vadny snimac tlaku oleja za cerpadlom). Ale to je len spekulovanie, daj to na diagnostiku a budes mudrejsi,...

Ale nepodcenoval by som to!!! Inak motor ma aky chod ked svieti ta kontrolka? Nie je hlucnejsi???

Editováno: , autor: Ferino83
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zacal by som asi VAG-om,...

ked to robi v nizkych otackach moze to byt skutocne problem s cerpadlom (male otacky = nizky tlak, aj ked mas dost oleja z nejakeho dovodu cerpadlo nevivinie dostatocny tlak oleja - necistoty vo vani,... alebo vadny snimac tlaku oleja za cerpadlom). Ale to je len spekulovanie, daj to na diagnostiku a budes mudrejsi,...

Ale nepodcenoval by som to!!! Inak motor ma aky chod ked svieti ta kontrolka? Nie je hlucnejsi???

Na vagu som bol nic nehlasi.Deje sa to takto:Studeny motor-prejdem cca 3-4km ,pred krizovatkou spomalim sliapnem na spojku a motor zdochne pipa a blika pri tom kontrolka oleja.Chvilu pockam opat nastartujem a motor ide normalne za jazdy to vobec neblika ani pri zohriatom motore.Je to 1.9 TDI 66kw.Motor ma normalny chod nehuci netrha..Pozeral som na olejove cidlo je uplne suche.Je hned pod filtrom.pises ze vadny snimac tlaku oleja za cerpadlom??To znamena ze su dva?Ako vyzera to za cerpadlom?

Este ma napadlo ze mi kvapka olej spod alebo z chladica oleja ale len trosku nic brutalne taka mala kvapka pod autom kazdy den,moze to byt preto???

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 týdny později...

Mám dotaz. Za jízdy se mi rosvítila kontrolka oleje, ale oranžově. V příručce jsem vyčetl že by mělo jít o nízký stav oleje. Zastavil jsem, vypnul motor, potom znova nastartoval a kontrolka svítila zase. Dojel jsem do garáže a zkontroloval jsem olej. Bylo ho tam trochu pod půlkou mezi ryskami, tak jsem tam tak 0,2 l dolil. Nastartoval jsem a kontrolka uš nesvítila. Je to ale zvláštní, že by to hlásilo nízký stav oleje když ho tam bylo mezi ryskami. Nemůže být problém někde jinde ? 1,6 75kw 2001.

Zdarec chlapi mam iny problem. Po prejdeni 3-4 km Mi zasvieti kontrolka oleja zapipa to a motor shasne.Chvilu pockam nastartujem a vsetko O.k Teda aspon dufam..Oleja mam dost bol som na vag no nic nehlasi moze to byt cidlo/spinac tlaku oleja/???Stava sa to ked zoslapnem pedal spojky pred krizovatkou a otacky klesnu .Stalo sa to uz 4 krat..

Na vagu som bol nic nehlasi.Deje sa to takto:Studeny motor-prejdem cca 3-4km ,pred krizovatkou spomalim sliapnem na spojku a motor zdochne pipa a blika pri tom kontrolka oleja.Chvilu pockam opat nastartujem a motor ide normalne za jazdy to vobec neblika ani pri zohriatom motore.Je to 1.9 TDI 66kw.Motor ma normalny chod nehuci netrha..Pozeral som na olejove cidlo je uplne suche.Je hned pod filtrom.Este ma napadlo ze mi kvapka olej spod alebo z chladica oleja ale len trosku nic brutalne taka mala kvapka pod autom kazdy den,moze to byt preto??? ..dakujem za odpovede

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...