Pepsi Octavia Vloženo 4. Duben 2006 Sdílet Vloženo 4. Duben 2006 Ještě jsem zapomněl dodat, že jsem kupoval nový startér a vůbec to nepomohlo. Takže kupovat nový startér je zbytečná investice! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
gregori Vloženo 4. Duben 2006 Sdílet Vloženo 4. Duben 2006 Mam podobny problem, ale startuje me to spatne i pri studenem motoru, takze to trosku souvisi. Nechal jsem menit komplet zhavice (2 byly spatne) a rele co spina zhaveni, ale nepomohlo to. Starter se me protoci tak 2x-5x a pak to line naskoci. Ve vypisu diagnostiky zadna chyba neni. Motor ma najeto cca. 170 000 Km, je pravidelne servisovany. Pry to jeste muzou byt vstriky, tlaky nebo rozhozeny rozvody, ale kdyz to necham v org. servisu skody vse prekontrolovat, tak se asi nedoplatim Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Casek Vloženo 4. Duben 2006 Sdílet Vloženo 4. Duben 2006 Pepsi Octavia napsal: Je to rok výroby 2001 a má najeto asi 105 tisíc... celkem bezproblémový... v servisu mě strašili, že je to palivové čerpadlo a mám počítat s investicí tak 30 tisíc.... ale víme jak je to v servisech... Ahoj, máš pravdu. Mám stejný problém se startováním. Jedině za tepla to blbě startuje. Byl jsem v několika servisech a výsledek je takový. Na vině může být buď teplotní čidlo a když ne, tak je to na 100% vstřikovací čerpadlo!!! Mě to startovalo převážně za tepla špatňe a na 100% za to mohl startér. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vlca01 Vloženo 30. Duben 2006 Sdílet Vloženo 30. Duben 2006 mně se taky zdá že ty startéry 2001 a výs sou silnejsi než ty starsí. mam octu 98 a 01 a je tam jasný rozdil, ta 98 tak líne otáci až to pomalu chytne a v té 01 ten starter s tím motorem tak zacviči že se zatrepe celý auto a jede to hned. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Casek Vloženo 1. Květen 2006 Sdílet Vloženo 1. Květen 2006 vlca01 napsal: mně se taky zdá že ty startéry 2001 a výs sou silnejsi než ty starsí. mam octu 98 a 01 a je tam jasný rozdil, ta 98 tak líne otáci až to pomalu chytne a v té 01 ten starter s tím motorem tak zacviči že se zatrepe celý auto a jede to hned. Přesně tak, mě to dělalo také až jsem dal ten silnější tak to jakoby zaječí.Každopádně to točí do vyšších obrátek a od té doby co jsem to vyměnil tak mám pokoj.Jak jsem psal předtím nejdříve proměřit startér kolik bere a kdyžtak sehnat ten silnější.Repas nepomůže.Je to s podivem ale opravdu jsou startéry pod stejným číslem slabší a silnější jak jsem psal výše.Podotýkám že oba byly BOSH. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Host for all Vloženo 2. Květen 2006 Sdílet Vloženo 2. Květen 2006 nechte si umístit reklamu na vas vůz a získejte měsíčně až 4000,- více info naleznete na www.reklamniplochy.wz.cz Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Host vuko Vloženo 5. Květen 2006 Sdílet Vloženo 5. Květen 2006 mal som to isté, prvý krok: dal som repasovať štartér a nemal som problémy asi týždeň a potom znova. Druhý krok: kúpil som nový štartér a tešil som sa asi mesiac. Tretí krok: nová batéria a už rok sa vozím bez problémov. Teórie mojich známych: diesel potrebuje na štart väčší moment ako benzín a starý štartér aj keď pekne točí ho nemá a druhá : keď je motor studený je aj batéria v kľude a pekne štartuje ale pri jazde sa batária natriasa a v elektrolyte sa rozvíria usadeniny, ktoré pri opätovnom štarte znižujú jej kapacitu a tým vzniká celý problém. Hmmm. Podstatné je, že mne pomohla výmena batérie. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mav Vloženo 3. Červen 2006 Sdílet Vloženo 3. Červen 2006 Přesně ten samý problém, byla to Baterka!!!!!!, 165000Km, 6 let, teď bez problémů, zdravím. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Toldy Vloženo 4. Červen 2006 Sdílet Vloženo 4. Červen 2006 Starter tak na 95 %. Starter je asynchronny motor. Ak nejde do otaciek, ale len monotonne huci, je vadny. Rozdiel je lahke zistit - pocut. 5% baterka. Toldy Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
lulda Vloženo 4. Červen 2006 Sdílet Vloženo 4. Červen 2006 Mě se to s tím startovaním zahřátého motoru občas stává taky.Ale mám 1,6 74kW.Točí,ale nechytne.S přidaným plynem to chytne hned. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Host oct Vloženo 5. Červen 2006 Sdílet Vloženo 5. Červen 2006 lulda napsal: Mě se to s tím startovaním zahřátého motoru občas stává taky.Ale mám 1,6 74kW.Točí,ale nechytne.S přidaným plynem to chytne hned. To mi delalo taky, ale byla to zanesena klapka. HM 1,6 / 74 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ariesek Vloženo 29. Červenec 2006 Autor Sdílet Vloženo 29. Červenec 2006 Jen přidám odpověď.... zkusil jsem jednoduše při zahřátém motoru a potížemi při startování připojit přes kabely baterii z jiného auta a motor naskočil snad na čtvrt otáčky startéru. Vyměnil jsem baterku a starty jsou bez problémů.... takže... před investicemi do startéru zkuste třeba i tento "laický" postup. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
awe_cz Vloženo 30. Červenec 2006 Sdílet Vloženo 30. Červenec 2006 Ja byl pred mesicem na 15tis/rocni prohlidce a rekli mi, ze nemuzou otestovat baterku, protoze je vybita. Tak jsem ji (konecne) nabil a ejhle - problem je pryc Ale stejne se divim, ze jeste funguje - je totiz puvodni (auto je rv. 97) ... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Host Andre Vloženo 30. Červenec 2006 Sdílet Vloženo 30. Červenec 2006 myty napsal: Hoj všem. Potkalo mne to samé. Dovezl jsem si autí, má najeto 150 tis a teplý start trvá cca 3-5 s. Využil jsem akce "Jarní prohlídka" a nechal to zkouknot v autorizovaném servise. Zjistili že to způsobuje 1 žhavící svíčka. Za studena svítí jak o život a za tepla když tam nejde tolik proudu ani neškrtne. Dali nový kus a vše je OK. Tak teď už je otázka, zda to alespoň chvíli vydrží. Ale TDI nad 5°C nežhaví ani při studeném motoru, natož za tepla... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.