Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Doporučené odpovědi

Ještě jsem zapomněl dodat, že jsem kupoval nový startér a vůbec to nepomohlo. Takže kupovat nový startér je zbytečná investice!

Mam podobny problem, ale startuje me to spatne i pri studenem motoru, takze to trosku souvisi. Nechal jsem menit komplet zhavice (2 byly spatne) a rele co spina zhaveni, ale nepomohlo to. Starter se me protoci tak 2x-5x a pak to line naskoci. Ve vypisu diagnostiky zadna chyba neni. Motor ma najeto cca. 170 000 Km, je pravidelne servisovany. Pry to jeste muzou byt vstriky, tlaky nebo rozhozeny rozvody, ale kdyz to necham v org. servisu skody vse prekontrolovat, tak se asi nedoplatim :p

Je to rok výroby 2001 a má najeto asi 105 tisíc... celkem bezproblémový... v servisu mě strašili, že je to palivové čerpadlo a mám počítat s investicí tak 30 tisíc.... ale víme jak je to v servisech...

Ahoj, máš pravdu. Mám stejný problém se startováním. Jedině za tepla to blbě startuje. Byl jsem v několika servisech a výsledek je takový. Na vině může být buď teplotní čidlo a když ne, tak je to na 100% vstřikovací čerpadlo!!!

Mě to startovalo převážně za tepla špatňe a na 100% za to mohl startér.

  • 4 týdny později...

mně se taky zdá že ty startéry 2001 a výs sou silnejsi než ty starsí. mam octu 98 a 01 a je tam jasný rozdil, ta 98 tak líne otáci až to pomalu chytne a v té 01 ten starter s tím motorem tak zacviči že se zatrepe celý auto a jede to hned.

mně se taky zdá že ty startéry 2001 a výs sou silnejsi než ty starsí. mam octu 98 a 01 a je tam jasný rozdil, ta 98 tak líne otáci až to pomalu chytne a v té 01 ten starter s tím motorem tak zacviči že se zatrepe celý auto a jede to hned.

Přesně tak, mě to dělalo také až jsem dal ten silnější tak to jakoby zaječí.Každopádně to točí do vyšších obrátek a od té doby co jsem to vyměnil tak mám pokoj.Jak jsem psal předtím nejdříve proměřit startér kolik bere a kdyžtak sehnat ten silnější.Repas nepomůže.Je to s podivem ale opravdu jsou startéry pod stejným číslem slabší a silnější jak jsem psal výše.Podotýkám že oba byly BOSH.

nechte si umístit reklamu na vas vůz a získejte měsíčně až 4000,- více info naleznete na www.reklamniplochy.wz.cz

mal som to isté, prvý krok: dal som repasovať štartér a nemal som problémy asi týždeň a potom znova. Druhý krok: kúpil som nový štartér a tešil som sa asi mesiac. Tretí krok: nová batéria a už rok sa vozím bez problémov. Teórie mojich známych: diesel potrebuje na štart väčší moment ako benzín a starý štartér aj keď pekne točí ho nemá a druhá : keď je motor studený je aj batéria v kľude a pekne štartuje ale pri jazde sa batária natriasa a v elektrolyte sa rozvíria usadeniny, ktoré pri opätovnom štarte znižujú jej kapacitu a tým vzniká celý problém. Hmmm. Podstatné je, že mne pomohla výmena batérie.

  • 5 týdnů později...

Přesně ten samý problém, byla to Baterka!!!!!!, 165000Km, 6 let, teď bez problémů, zdravím.

Starter tak na 95 %. Starter je asynchronny motor. Ak nejde do otaciek, ale len monotonne huci, je vadny. Rozdiel je lahke zistit - pocut. 5% baterka.

Toldy

Mě se to s tím startovaním zahřátého motoru občas stává taky.Ale mám 1,6 74kW.Točí,ale nechytne.S přidaným plynem to chytne hned.

Mě se to s tím startovaním zahřátého motoru občas stává taky.Ale mám 1,6 74kW.Točí,ale nechytne.S přidaným plynem to chytne hned.

To mi delalo taky, ale byla to zanesena klapka.

HM 1,6 / 74

  • 1 měsíc později...
  • Autor

Jen přidám odpověď.... zkusil jsem jednoduše při zahřátém motoru a potížemi při startování připojit přes kabely baterii z jiného auta a motor naskočil snad na čtvrt otáčky startéru. Vyměnil jsem baterku a starty jsou bez problémů.... takže... před investicemi do startéru zkuste třeba i tento "laický" postup.

Ja byl pred mesicem na 15tis/rocni prohlidce a rekli mi, ze nemuzou otestovat baterku, protoze je vybita. Tak jsem ji (konecne) nabil a ejhle - problem je pryc :) Ale stejne se divim, ze jeste funguje - je totiz puvodni (auto je rv. 97) ...

Hoj všem. Potkalo mne to samé. Dovezl jsem si autí, má najeto 150 tis a teplý start trvá cca 3-5 s. Využil jsem akce "Jarní prohlídka" a nechal to zkouknot v autorizovaném servise. Zjistili že to způsobuje 1 žhavící svíčka. Za studena svítí jak o život a za tepla když tam nejde tolik proudu ani neškrtne. Dali nový kus a vše je OK. Tak teď už je otázka, zda to alespoň chvíli vydrží. :ph34r:

Ale TDI nad 5°C nežhaví ani při studeném motoru, natož za tepla...

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Podobný obsah

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.