Přejít na obsah

Koupě Octavie I


galaher

Doporučené příspěvky

  • o 2 týdny později...

hlavně jí pořádně ozkoušej v bazeru.jak jede,jek se to chová,jestli funguje turbo jestli nevypadává,pokud to bude mít ABS tak jestli funguje atd.snad se v autech trochu vyznáš,hlavně teda bach na to turbo možná raději hned zajed k někomu na VAG at to můžeš případně reklamovat!

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Mám v úmyslu něco ze zahraničí(Německo,Švýcarsko).Karoserie je pokud vím pozinkovaná,takže by neměl být snad problém s korozí.Nebo se mýlím?

Co se týče toho turba,jak to poznám.Při jakých otáčkách má naskočit a pokud vypne,tak to poznám podle ubrání výkonu?Co ta váha vzduchu,pokud je špatná,tak to poznám jak?

Nyní vlastním Opel Kaddet benzín,takže s dieslem nenám žádné skušenosti.

Děkuji za jakékoli informace.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

tak to je nejlepší najít nějakého dobrého mechanoše a udělat si s ním výlet, aby vzal VAG a všechny zkušenosti. A doporučuji opravdu dobrého mechanika, který pozná jestli je auto jedno nebo jestli je z několika nebo jeho díly jsou z více vozidel, třeba sedačky z jiného nebo některé čalounění nebo plast tam kde se nemění samozřejmě po běžném užívání, ale třeba po nehodě, jak sedí blatníky a různé vzpěry, jestli jsou tam od výroby...

hodně štěstí, protože Škodovky se docela kradou a koupit hodně slušné auto, které nebylo bouráno nebo není skládačka bude docela hoňka. :palec2:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Mám v úmyslu něco ze zahraničí(Německo,Švýcarsko).Karoserie je pokud vím pozinkovaná,takže by neměl být snad problém s korozí.Nebo se mýlím?

Děkuji za jakékoli informace.

Tak to se teda fakt mýlíš!!!

Před týdnem jsem se byl podívat u nás v Ol. bazíku škodovky na stříbrný 1.8 RS 132 kw z roku 2001 - 239 tkč. Na netu vypadala dobře, ale z blízka? A rožek řidičových dveří a pravý práh byli rezavý! Ale podle mě to bylo nějak odřený, proto to chytlo rez. Jinak to snad není možný...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

no,to turbo má rozhraní otáček kdy vlastně sepne,ale znatelný zátah je někde kolem 1900 otáček a výše,to poznáš jednoduše,že to auto znatelně zrychlí a turbo jakoby zahvízdá,výpadky turba neznamená jen vadná váha vzduchu to může být několik věcí,to poznáš tím že auto zpomalí jako by tě někdo brzdil a zvedne se okamžitá spotřeba.mě to dělá na každý kvalt a otáčky jinak,jinak i v kopci a po rovině,třeba na stupen 3 to vypadne ve 3500 ot.pak když vypneš motor a znovu natočíš tak to zase jde do těch otáček a zase bum.v kopci mi to třeba zase na 5 vypadne ve 2300 ot.nevím si s tím rady tak se kritickým ot.vyhýbám ale to nejde do nekonečna.jinak si fakt vem nějakýho fachmana co má VAG v notbuku at jede s tebou.zkus tady z fora třeba Vašo,vittorio,cosby to jsou machři třeba se toho někdo ujme nevím.hodně štěstí přeji.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

V létě plánuji koupi staršího auta.Můj požadavek caa zní:Škoda Octavia 1,9TDI,81KW,r.v.2001,čirá optika.

Můj dotaz je:Na co si mám dát pozor,na co je Octavka háklivá.Nerad bych se napálil.Dík za odpovědi.

No aby si se nenechal napálit jako můj známý. Koupil WV Passat v bazaru v Praze. Dovoz z D. Auto vypadá velmi zachovale r.v. 99. Pěkný lak, nebourané na tacho

102 000. Vyměněná řadicí páka pedály neošlapané. Podle mě volant ohmataný na více než 200 000. Napíchl jsem do toho Vag . ŘJ motoru nám prozradila něco málo přes 390 000. Tak taková je dnes praxe.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

V létě plánuji koupi staršího auta.Můj požadavek caa zní:Škoda Octavia 1,9TDI,81KW,r.v.2001,čirá optika.

Můj dotaz je:Na co si mám dát pozor,na co je Octavka háklivá.Nerad bych se napálil.Dík za odpovědi.

No aby si se nenechal napálit jako můj známý. Koupil WV Passat v bazaru v Praze. Dovoz z D. Auto vypadá velmi zachovale r.v. 99. Pěkný lak, nebourané na tacho

102 000. Vyměněná řadicí páka pedály neošlapané. Podle mě volant ohmataný na více než 200 000. Napíchl jsem do toho Vag . ŘJ motoru nám prozradila něco málo přes 390 000. Tak taková je dnes praxe.

Tak to bych šel někam za roh a kol100.Tohle je fakt MOOC!!!

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 týdny později...

Potřebuji nové auto a přemýšlím o Octavce (mimo to ještě o Fabii, Audi A3 a možná i Peugeot 206) vzhledem k dobrý zkušenostem určitě s dieselovým motorem.

Jaké máte zkušenosti s Octavkama ze zahraničí? Také tam omlazují, mám na mysli množství najetých km, výměna ošoupaných plastů v interiéru,... falšování dokladů, servisní knížky, VIN kódů...

Našel jsem v německu Škoda Octavia 1,9 tdi, 66kW, r.v. 05/2003, najeto 90.tis, 1.majitel, klimatronik, ABS, centrál na DO, tempomat, metalíza, vyhřívané sedadlo řidiče a spolujezdce, Xenony, 4x.el. okna, 4x airbag, servořízení, radio na CD, tónovaná okna... 8500 euro :-)

(nepíše se o servisní knížce, ani o tom jestli byla bouraná... ale už jsem napsal majiteli...)

Co Vy na to? Dobrá x špatná nabídka?

Jestli mi majitel potvrdí všechny informace, tak se na ni pojedu podívat. Domluvím si prohlídku v autorizovaném servise a pokud se uvidí?

Poraďte na co případně dát pozor? Co kontrolovat, kromě dokladů, Vin kódů... Nějaké nejčastější poruchy nebo závady?

Děkuji, všem a ať Vám ta Vaše dobře jezdí... SonixCz

post-30-1172108020.jpg

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak mám podobný problém. Pečlivě jsem tu pročet ty názory a přidám i svůj. Přední i zadní lištu na nárazníku už jsem nalakoval a nemůžu si to vynachválit, opravdu se mi to líbí. Jak tu někdo namítal, že se o to párkrát někdo otře a při parkování to špatně dopadne, tak s tím osobně moc nesouhlasím...Párkrát už se mi o to někdo opřel, vzádu neni znát nic a vpředu jediný co je znát a dost mě to štve, že prvně jsem měl poznávačku jak blatník na kolo a podruhý navíc vyrvaný dva přišroubovaný úchyty nárazníku <_< Stejně je plno aut, co se těch lišt ani nedotknou a zřídí ti to nad nebo pod nima, takže to bych neřešil... A teď delší dobu přemejšlim co s těma bočníma, každej den na to koukam a představuju si to bez nich a tak...Z praktickýho hlediska si je tam jednoznačně nechám a opravdu opticky auto snižují. Ale vážně uvažuji o tom, že je taky nalakuju. Fotka od "Chudýho Studenta" mě v tom jen utvrdila. Dřív jsem si říkal, že je aspoň dám do laku, aby to vypadalo, že tam nejsou a funkci splní, ale teď se mi zdám, že když tam jsou a jsou v barvě, tak je to mnohem lepší, než bez nich. Ale obecně si myslím, že jestli mít auto s lištama černýma, s lištama v barvě nebo bez nich je věc každýho a i mě se chvíli líbí bez nich a pak si zase říkám, že s nima je to lepší... Nejspíš je dám do barvy až budu v létě dělat kliky a zrdcátka ;)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...