HanyZ Vloženo 11. Prosinec 2010 Sdílet Vloženo 11. Prosinec 2010 (editace) pokud najezdíš 2-3 tisíce km za měsíc, jdi do dieselu nebo LPG... u benzínu se ti to prodraží, zvlášť u motorizace 1.8 bez turba (kamarád ji má a pod 8 průmer se nedostane)... doporučím 1.9TDi 66kW....o výkon neměj obavy já mám 1.6 55 kW - koupil jsem ji za 60 papírů a za rok a půl jsem najel 60 tisíc km... ale spotřeba 7,3-7,5 průměr... z tvé volby doporučím 2) Škoda Octavia sedan 2.0i + LPG sekvenční vstřik.... P.S.: každopádně počítej s investicí u každého staršího auta do oprav... koukni na mé vlákno, a bude ti jasno Editováno: 11. Prosinec 2010, autor: HanyZ Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník Vloženo 22. Prosinec 2010 Sdílet Vloženo 22. Prosinec 2010 ale pozor na ten dvoulitr at nechytnes zrouta oleje a vecne svitici emisni kontrolka Ted jsem jednu mel v ruce - doleval se tam olej kazdy mesic a lambdy cele cerne Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
HanyZ Vloženo 23. Prosinec 2010 Sdílet Vloženo 23. Prosinec 2010 jo jo, tak jak píše Octavka - u dvoulitrů mají výrobní vadu pokud se nemýlím - otočené stírací kroužky .... pokud to říkám špatně, opravte mě Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
RiderPaul Vloženo 23. Prosinec 2010 Sdílet Vloženo 23. Prosinec 2010 Já už bych nebral 1.8 z důvodu, že to hovno jede a žere jak tank! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
JAJCO Vloženo 23. Prosinec 2010 Sdílet Vloženo 23. Prosinec 2010 Jestli vazne tolik najedes za mesic, tak bych nevahal a sel do 1,9 TDI. Pri takovem poctu kilometru se ti to pekne vrati A tyhle motory, pokud budes mit nejaky jeste zachovaly, tak vydrzi hodne, a i ty 66kw jedou slusne s malou spotrebou. Nad tou 1,8 20V bych ani nepremyslel, mel jsem ji nejakou dobu zapujcenou a v mestskem provozu to zere klidne kolem 10l na 100km. A to se clovek snazi moc netocit, jinak to pak zere i travu kolem cesty. Ten motor je apsolutne nezdareny, a pokud ho nebudes tocit do vecich otacek, tak to vubec nejede. Ps. Mam pocit, ze tyhle octavie s motorem 1,8 20V se prodavaji snad za tu nejmensi cenu, protoze jsou proste nezdarene. Znami nedavno prodaval tu svoji, a to byla verze L&K v plne palbe, najete necelych 200tis a sla za 45tis. Byla taky po rozvodech a novych brzdach atd. Ale zajem o tuhle motorizaci takrka nebyl, takze cena byla takova a to byl jeste rad ze se toho zrouta nakonec zbavil Jj, ty pistni krouzky tam v nejakem roce dali opacne, ale ted uz nevim ktery rok to presne byl? Pokud by to nezralo olej a jelo to v pohode, tak by ten 2,0i v LPG taky nemusel byt spatny, ale je to tezko radit, kdyz to auto clovek nevidi. Nekomu tohle auto jezdi bez problemu, a jiny si s tim stejnym modelem uziva porad nejake zavady. Takze vzit treba nekoho zkusenejsiho=idealne mechanika, aby to auto projel a rekl ti jak se mu to auto zda, a co tam bude chtit popripade poladit atd. Tohle samo plati u vsech aut, o kterych pokud to neni od dobreho kamose, nevime takrka jeji minulost. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
TomášT Vloženo 23. Prosinec 2010 Sdílet Vloženo 23. Prosinec 2010 Na ten tvůj nájezd by to chtělo určitě naftu, nebo teda benzín ale hodit do LPG. Z nafty určo najdeš nějaké TDI 66kW a o výkon bych neměl strach. 2,0 v LPG dobrá volba, ale, jak bylo psáno, ať nenarazíš na toho žrouta oleje. 1,8 20V nooo asi raděj ne..a nebo se podívej po 1,8T 110kW i ty se občas dají pořídit v LPG Pokud ti nejde o výkon, tak 1,6tky a hodit do LPG... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník Vloženo 23. Prosinec 2010 Sdílet Vloženo 23. Prosinec 2010 uz kolem 30 ticek se da sehnat 1,8 92 kW a to ve vybae SLX, bohuzel jen ta cena je lakava Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Zdeny1.8T Vloženo 23. Prosinec 2010 Sdílet Vloženo 23. Prosinec 2010 (editace) Z těch dvou bych nešel ani do jedné... Když benzín, tak jedině 1.8T. S ohledem na nájezd a finance by podle mě byla ideální volba zmíněná 1.9TDi 66kW, na tento motor jsou dobré reference. Editováno: 23. Prosinec 2010, autor: Zdeny1.8T Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
RomanVRS Vloženo 23. Prosinec 2010 Sdílet Vloženo 23. Prosinec 2010 Ja mám 1.6 74kw a s lehkou nohou 6,0 litru svižně 7,0 litru.Je ale pravda že ve městě si veme trošku víc :-) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
HanyZ Vloženo 24. Prosinec 2010 Sdílet Vloženo 24. Prosinec 2010 kamarád si koupil 1,8 bez turba no jezdí za 7,6l ale kombi , ve městě těch 9-11 není problém.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
TomášT Vloženo 27. Prosinec 2010 Sdílet Vloženo 27. Prosinec 2010 toš to je podobné jako u nás akorát on má 92kW a 170Nm Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
HanyZ Vloženo 27. Prosinec 2010 Sdílet Vloženo 27. Prosinec 2010 to je pravda na druhou stranu, když tomu šlápnu já, jedu za 10 litrů, když on, tak lítá za 15 litrů :-D a já raději jezdím, než lítám Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
DCSpeedy Vloženo 7. leden 2011 Sdílet Vloženo 7. leden 2011 Benzín už nikdy ! Moje TDI 81KW teď přes zimu 5l. V létě sem měl 4,6l, nejezdim jako důchodce a vždy, když mam možnost tak to protáhnu... Ještě se mi nestalo, abych měl větší spotřebu, jak 5,5l a to už musim opravdu pospíchat. Po městě pokud je motor studenej se vejdu do 7l. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
michall11 Vloženo 15. leden 2011 Sdílet Vloženo 15. leden 2011 Z těch dvou bych nešel ani do jedné... Když benzín, tak jedině 1.8T. S ohledem na nájezd a finance by podle mě byla ideální volba zmíněná 1.9TDi 66kW, na tento motor jsou dobré reference. suhlasim ja mam 1.9 tdi 66kw je tam priam rozpravkova spotreba a co sa vykonu tyka je to celkom slusne Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Luke.Kraut Vloženo 28. leden 2011 Sdílet Vloženo 28. leden 2011 Zdravím vás lidi. Jsem tady nový a prakticky ještě ani nijak člen nejsem, protože Octávii ještě nemám. Ale v nejbližší době už to bude jinak a právě proto sem píšu. Chtěl bych se zeptat na hlavní věci, na které bych se měl koukat při koupi ojeté Octavky. Zítra se jedu na jednu podívat, je za dobrý peníz a tak bych rád věděl na co si dát bacha. Auto má najeto 220 tis. (kdo ví jestli) a tak mi poraďte na co kouknout, kdy bych měl správně cítit nárust síly motoru od turba atd... Budu vám vděčný za každou radu, s pozdravem Lukáš Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
michal2009 Vloženo 28. leden 2011 Sdílet Vloženo 28. leden 2011 Ahoj, 220t. je celkem dost. Zkontroluj, jestli všechno lícuje, nebylo by taky špatný vyčíst km VAGEM z motorovky. Turbo začne foukat od 1500ot a plnej zátah má cca od 2000 konstantně až do červenýho.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Luke.Kraut Vloženo 28. leden 2011 Sdílet Vloženo 28. leden 2011 Právě jsem trochu zmatený jestli je to dost nebo hodně těch 220 tis. Zrovna minulý týden jsem byl na jedné prohlídce octávky 1.8 Turbo, měla na tachometru 213 tis. Měla servisku a vypadala solidně. Jen jsem potom poslal VIN kod známému a ten mi řekl, že při poslední servisní kontrole mělo auto najeto 430 tisíc... a přitom vypadalo i jelo poměrně slušně. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
silarm Vloženo 2. Únor 2011 Sdílet Vloženo 2. Únor 2011 tak 200 000km me nepripada nejak kriticky... jestli bylo a bude dobre postarano melo by najezdit urcite jeste jednou tolik. Osobne si myslim ze tech 150- 200 tis km je u octavky takovej meznik, vymena lozisek, repas predni napravy tlumice, zadni brzdy, par hadic na motoru... Popripade i spojka a turbo, kdyz tomu nekdo daval za usi. Je to kus od kusu, s trochou stesti muze ale clovek koupit auto ktere bude bez problemu par let slouzit Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Kaktik Vloženo 7. Únor 2011 Sdílet Vloženo 7. Únor 2011 Ahoj,mohl by prosím někdo oskenovat manual na nalepení bočních lišt? Jde mi hlavně o přesné rozměry od spodků dveří. Jediné co jsem sehnat je v příloze a je to nečitelné PS: Nechce se mi běhat po parkovišti s pravítkem, mohlo by to špatně dopadnout Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
sladek Vloženo 8. Únor 2011 Sdílet Vloženo 8. Únor 2011 zdravím,tak jak jsem to tu pročítal, tak já mám přesně opačný problém a sice ten,že mi jedny lišty nestačí.Ta původní lišta je sice hezká,ale úplně někde jinde.Já už mám auto omlácený od dvěří,že tam mám i důlky.Takže přemýšlím o tom,že v místě nejvíce obouchaném dám ještě jedny lišty.Sice nevím jak to bude vypadat,ale dvoulištovou fábku tu asi nikdo nemá,co? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Marek Vloženo 8. Únor 2011 Sdílet Vloženo 8. Únor 2011 no bude to hrozně vypadat ...a stejně nepodchytíš všechnu víšku kde ti to omlacujou....každý auto má jinak řešený dveře..tady by pomohlo to mít jedině celý z plastu Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
sladek Vloženo 14. Únor 2011 Sdílet Vloženo 14. Únor 2011 tak jsem byl v neděli v hypermarketu a když jsem se vrátil k autu,tak další bouchanec.Že je odřený lak,to jsem si zvykl,ale jak může nějaký idiot otevřít dveře tak,že s nimi udělá díru do vedlejších dveří to fakt nechápu.Zkusil jsem si vyfotit fabču a pak tam domalovat druhou lištu jak by to vypadalo,když bych našel nějakou slušnou,tak snad by to nevypadalo hrozně.Ty díry mě fakt štvou. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ekkar_z_Bastlírny Vloženo 14. Únor 2011 Sdílet Vloženo 14. Únor 2011 To už snad je lepší vždycky po zaparkování pověsit dovnitř do okna cedulku "MLAŤ SI DO SVÝHO, DEBILE!" - taky už jsem to na jednom zaparkovaným Roomu viděl... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
amarok Vloženo 19. Únor 2011 Sdílet Vloženo 19. Únor 2011 Benzín už nikdy ! Moje TDI 81KW teď přes zimu 5l. V létě sem měl 4,6l, nejezdim jako důchodce a vždy, když mam možnost tak to protáhnu... Ještě se mi nestalo, abych měl větší spotřebu, jak 5,5l a to už musim opravdu pospíchat. Po městě pokud je motor studenej se vejdu do 7l. Sice pozde ale neda mi to NEREAGOVAT Nechci zadnej FLAME ale co takhle trochu strizlivejsi pohled Prosím o radu ! Mám podobný problém. Koupil jsem ojetou octu cca před 3 měsíci. Motor stále padal do nouzáku. Diagnostika psala 17965 - Charge Pressure Control: Positive Deviation. Bylo to zanešeným turbem. Turbo sem nechal za 3000 vyndat a vyčistit. Skoro 2 měsíce (3500km) sem jezdil naprosto bez problémů a nyní sem opět tam, kde sem byl. Když tomu šlápnu na krk, tak většinou ve 3 někdy ve 4 tisících mi to zase padá do nouzáku :-((( Co s tím ? Přeci nemůžu nechat každý 4000km nechat čistit turbo.... Hmmm tak mé nejhorší obavy se naplnily :-( turbo sem měl venku a bylo opět zanešené :-((( Prý už špatně těsní a propouští olej, který se v něm napéká a rychle ho zanáší.... Takže mi asi nezbyde nic jiného, než koupit nové, nebo repas. Nebo nevíte někdo o nějaké firmě v UL, nebo Lib kraji, která ty turba opravuje ? Už sem do tý ojetiny narval hrozný peníze a nejsem ochotnej do toho nacpat dalších 20 000 za nový turbo. Zatracený autobazarníci.....bych ty hajzli střílel už jen z principu !! A to nezname dalsi podrobnosti o dalsich opravach (co se tyka financi) ... Vice prispevku sem nehledal .. mozna tam ma pan i nejake typu jezdim za 3,9litru.Snad Vám spotreba vyrovna ty naklady pri porizeni. (opravdu Vam to preji) Verte ze vsichni BAZARNICI jsou zmr*i a proste TDi ve starsich rocnicich jsou polomrtve nebo v nejlepsim pripade pouze pred investici 20-40 tis - TY CO JSOU V PRODEJI ! Takze za me: Pokud nejezdis dalnice nejak vyrazne +50% .. a mas treba casty starty a pohybujes se po meste .. koukej opravdu jen po benzinech z dobry ruky (servisni historie) LPG muze byt vyhodou .. nebo poresit E85 ... protoze opravdu vyraznejsi NEVYHODA benzinu je ve SPOTREBE .. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník Vloženo 19. Únor 2011 Sdílet Vloženo 19. Únor 2011 Auto na LPG taky dobra volba, je to vlastne uplne to nejlacinejsi svezeni co jest, ale pokud tu prestavbu nekdo zaplati a perfektne nastavy a zkalibruje. Ale co real, tak vsechna prodejni auta skodovek jsou predrazena prave o tu instalaci LPG. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.