Přejít na obsah

Koupě Octavie I


galaher

Doporučené příspěvky

pokud najezdíš 2-3 tisíce km za měsíc, jdi do dieselu nebo LPG... u benzínu se ti to prodraží, zvlášť u motorizace 1.8 bez turba (kamarád ji má a pod 8 průmer se nedostane)...

doporučím 1.9TDi 66kW....o výkon neměj obavy :)

já mám 1.6 55 kW - koupil jsem ji za 60 papírů a za rok a půl jsem najel 60 tisíc km... ale spotřeba 7,3-7,5 průměr...

z tvé volby doporučím 2) Škoda Octavia sedan 2.0i + LPG sekvenční vstřik....

P.S.: každopádně počítej s investicí u každého staršího auta do oprav... koukni na mé vlákno, a bude ti jasno :)

Editováno: , autor: HanyZ
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...

Jestli vazne tolik najedes za mesic, tak bych nevahal a sel do 1,9 TDI. Pri takovem poctu kilometru se ti to pekne vrati ;) A tyhle motory, pokud budes mit nejaky jeste zachovaly, tak vydrzi hodne, a i ty 66kw jedou slusne s malou spotrebou.

Nad tou 1,8 20V bych ani nepremyslel, mel jsem ji nejakou dobu zapujcenou a v mestskem provozu to zere klidne kolem 10l na 100km. A to se clovek snazi moc netocit, jinak to pak zere i travu kolem cesty. Ten motor je apsolutne nezdareny, a pokud ho nebudes tocit do vecich otacek, tak to vubec nejede.

Ps. Mam pocit, ze tyhle octavie s motorem 1,8 20V se prodavaji snad za tu nejmensi cenu, protoze jsou proste nezdarene.

Znami nedavno prodaval tu svoji, a to byla verze L&K v plne palbe, najete necelych 200tis a sla za 45tis. Byla taky po rozvodech a novych brzdach atd. Ale zajem o tuhle motorizaci takrka nebyl, takze cena byla takova a to byl jeste rad ze se toho zrouta nakonec zbavil kol114

Jj, ty pistni krouzky tam v nejakem roce dali opacne, ale ted uz nevim ktery rok to presne byl? Pokud by to nezralo olej a jelo to v pohode, tak by ten 2,0i v LPG taky nemusel byt spatny, ale je to tezko radit, kdyz to auto clovek nevidi.

Nekomu tohle auto jezdi bez problemu, a jiny si s tim stejnym modelem uziva porad nejake zavady.

Takze vzit treba nekoho zkusenejsiho=idealne mechanika, aby to auto projel a rekl ti jak se mu to auto zda, a co tam bude chtit popripade poladit atd. Tohle samo plati u vsech aut, o kterych pokud to neni od dobreho kamose, nevime takrka jeji minulost.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Na ten tvůj nájezd by to chtělo určitě naftu, nebo teda benzín ale hodit do LPG.

Z nafty určo najdeš nějaké TDI 66kW a o výkon bych neměl strach.

2,0 v LPG dobrá volba, ale, jak bylo psáno, ať nenarazíš na toho žrouta oleje.

1,8 20V nooo asi raděj ne..a nebo se podívej po 1,8T 110kW i ty se občas dají pořídit v LPG

Pokud ti nejde o výkon, tak 1,6tky a hodit do LPG...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...

Benzín už nikdy ! Moje TDI 81KW teď přes zimu 5l. V létě sem měl 4,6l, nejezdim jako důchodce a vždy, když mam možnost tak to protáhnu... Ještě se mi nestalo, abych měl větší spotřebu, jak 5,5l a to už musim opravdu pospíchat. Po městě pokud je motor studenej se vejdu do 7l.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...

Z těch dvou bych nešel ani do jedné... Když benzín, tak jedině 1.8T. S ohledem na nájezd a finance by podle mě byla ideální volba zmíněná 1.9TDi 66kW, na tento motor jsou dobré reference.

suhlasim ja mam 1.9 tdi 66kw je tam priam rozpravkova spotreba a co sa vykonu tyka je to celkom slusne

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...

Zdravím vás lidi. Jsem tady nový a prakticky ještě ani nijak člen nejsem, protože Octávii ještě nemám. Ale v nejbližší době už to bude jinak a právě proto sem píšu.

Chtěl bych se zeptat na hlavní věci, na které bych se měl koukat při koupi ojeté Octavky. Zítra se jedu na jednu podívat, je za dobrý peníz a tak bych rád věděl na co si dát bacha.

Auto má najeto 220 tis. (kdo ví jestli) a tak mi poraďte na co kouknout, kdy bych měl správně cítit nárust síly motoru od turba atd...

Budu vám vděčný za každou radu, s pozdravem Lukáš

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Právě jsem trochu zmatený jestli je to dost nebo hodně těch 220 tis.

Zrovna minulý týden jsem byl na jedné prohlídce octávky 1.8 Turbo, měla na tachometru 213 tis. Měla servisku a vypadala solidně. Jen jsem potom poslal VIN kod známému a ten mi řekl, že při poslední servisní kontrole mělo auto najeto 430 tisíc... a přitom vypadalo i jelo poměrně slušně.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

tak 200 000km me nepripada nejak kriticky... jestli bylo a bude dobre postarano melo by najezdit urcite jeste jednou tolik. Osobne si myslim ze tech 150- 200 tis km je u octavky takovej meznik, vymena lozisek, repas predni napravy tlumice, zadni brzdy, par hadic na motoru... Popripade i spojka a turbo, kdyz tomu nekdo daval za usi. Je to kus od kusu, s trochou stesti muze ale clovek koupit auto ktere bude bez problemu par let slouzit

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ahoj,mohl by prosím někdo oskenovat manual na nalepení bočních lišt? Jde mi hlavně o přesné rozměry od spodků dveří. Jediné co jsem sehnat je v příloze a je to nečitelné :feve:

PS: Nechce se mi běhat po parkovišti s pravítkem, mohlo by to špatně dopadnout :D

post-53166-0-36325600-1297120829_thumb.j

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

zdravím,tak jak jsem to tu pročítal, tak já mám přesně opačný problém a sice ten,že mi jedny lišty nestačí.Ta původní lišta je sice hezká,ale úplně někde jinde.Já už mám auto omlácený od dvěří,že tam mám i důlky.Takže přemýšlím o tom,že v místě nejvíce obouchaném dám ještě jedny lišty.Sice nevím jak to bude vypadat,ale dvoulištovou fábku tu asi nikdo nemá,co? :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

tak jsem byl v neděli v hypermarketu a když jsem se vrátil k autu,tak další bouchanec.Že je odřený lak,to jsem si zvykl,ale jak může nějaký idiot otevřít dveře tak,že s nimi udělá díru do vedlejších dveří to fakt nechápu.Zkusil jsem si vyfotit fabču a pak tam domalovat druhou lištu jak by to vypadalo,když bych našel nějakou slušnou,tak snad by to nevypadalo hrozně.Ty díry mě fakt štvou.

post-49557-0-01089100-1297719882_thumb.j

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Benzín už nikdy ! Moje TDI 81KW teď přes zimu 5l. V létě sem měl 4,6l, nejezdim jako důchodce a vždy, když mam možnost tak to protáhnu... Ještě se mi nestalo, abych měl větší spotřebu, jak 5,5l a to už musim opravdu pospíchat. Po městě pokud je motor studenej se vejdu do 7l.

Sice pozde ale neda mi to NEREAGOVAT :)

Nechci zadnej FLAME ale co takhle trochu strizlivejsi pohled

Prosím o radu ! Mám podobný problém. Koupil jsem ojetou octu cca před 3 měsíci. Motor stále padal do nouzáku. Diagnostika psala 17965 - Charge Pressure Control: Positive Deviation. Bylo to zanešeným turbem. Turbo sem nechal za 3000 vyndat a vyčistit. Skoro 2 měsíce (3500km) sem jezdil naprosto bez problémů a nyní sem opět tam, kde sem byl. Když tomu šlápnu na krk, tak většinou ve 3 někdy ve 4 tisících mi to zase padá do nouzáku :-((( Co s tím ? Přeci nemůžu nechat každý 4000km nechat čistit turbo.... :feve:

Hmmm tak mé nejhorší obavy se naplnily :-( turbo sem měl venku a bylo opět zanešené :-((( Prý už špatně těsní a propouští olej, který se v něm napéká a rychle ho zanáší.... Takže mi asi nezbyde nic jiného, než koupit nové, nebo repas. Nebo nevíte někdo o nějaké firmě v UL, nebo Lib kraji, která ty turba opravuje ? Už sem do tý ojetiny narval hrozný peníze a nejsem ochotnej do toho nacpat dalších 20 000 za nový turbo. Zatracený autobazarníci.....bych ty hajzli střílel už jen z principu !!

A to nezname dalsi podrobnosti o dalsich opravach (co se tyka financi) ... Vice prispevku sem nehledal .. mozna tam ma pan i nejake typu jezdim za 3,9litru.Snad Vám spotreba vyrovna ty naklady pri porizeni. (opravdu Vam to preji)

Verte ze vsichni BAZARNICI jsou zmr*i a proste TDi ve starsich rocnicich jsou polomrtve nebo v nejlepsim pripade pouze pred investici 20-40 tis - TY CO JSOU V PRODEJI !

Takze za me:

Pokud nejezdis dalnice nejak vyrazne +50% .. a mas treba casty starty a pohybujes se po meste .. koukej opravdu jen po benzinech z dobry ruky (servisni historie) LPG muze byt vyhodou .. nebo poresit E85 ... protoze opravdu vyraznejsi NEVYHODA benzinu je ve SPOTREBE ..

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Návštěvník

Auto na LPG taky dobra volba, je to vlastne uplne to nejlacinejsi svezeni co jest, ale pokud tu prestavbu nekdo zaplati a perfektne nastavy a zkalibruje.

Ale co real, tak vsechna prodejni auta skodovek jsou predrazena prave o tu instalaci LPG.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...