Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Doporučené odpovědi

Publikováno

Chci s váma podělit o zkušenost.Stává se mě že tak jednou čtyři měsíce se objeví kapka oleje na spoji mezi převodovkou a motorem.Už před rokem sem to reklamoval a v servisu to poprvé vyřešili výměnou těsnícího kroužku klikovky a při druhé reklamaci to už jenom otřeli.Včera sem to zavezl na třetí reklamaci a budou mě měnit motor.Technik říkal že těch aut z touto vadou je asi už víc.Já mám

MR 2004.Tak si zkontrolujte svoje miláčky

no neviem ale keby mala škoda po každej uniknutej kvapke oleja a to najmä ak sa to deje raz za 4 mesiace meniť motory tak by asi už nebol v žiadnej Fabii pôvodný motor... :smich::smich::smich:

To by som čakal tak možno od Rolls Royce-u

raz za 4 mesiace??

No tiež sa mi to nezdá... Meniť motor?

Na prvej Fabii, čo som mal, tak tam bol tiež podobný problém - slzil spoj medzi motorom a prevodovkou. Pri reklamácii vymenili tesnenie a odvtedy žiaden problém.

Hod sem foto toho mista jestli muzes.... Diky ;)

Mam podobnej problém s 1,2 6v ale olej mi uniká kde může kolem výčka na dolejvání+kolem výčka na olejovim filtru a bonus kolem výka na boku motoru,na straně co jsou řemanice, ale nejhorší na tom je to že úniky oleje jsou spůsobený přelitím oleje při první serviní prohlídce a to zhruba o litr.... :disgust:

  • Autor

V servise mě říkali že ten olej vlastně prostupuje blokem motoru.takže asi vada

materiálu

Roman Fabian: To tam mas jako porad ten olej navic? Nebo jsi ho odpustil...

Mam podobnej problém s 1,2 6v ale olej mi uniká kde může kolem výčka na dolejvání+kolem výčka na olejovim filtru a bonus kolem výka na boku motoru,na straně co jsou řemanice, ale nejhorší na tom je to že úniky oleje jsou spůsobený přelitím oleje při první serviní prohlídce a to zhruba o litr.... :disgust:

To snad není možné, takové jednání autorizovaného servisu, přelít olej o 1 litr, bohužel mám podobnou zkušenost, ale "jen" asi 1/2 litru. Od té doby upozorňuji technika, že se jedná o16v, kde se dává pouze 3.2 litrů oleje.

Nejjednodušší je obrátit tam 4-erku a víc se nestarat. Tenkrát, jak mi to přelili, nechal jsem to po kontrole ihned odpustit a po předání auto jsem požadoval odpuštěný olej vrátit. Dívali se na mě, jak na blázna, přitom olej byl plná syntetika přes 300,-Kč za litr. samozřejmě, že nic nevrátili a já n....ný odjel.

V servise mě říkali že ten olej vlastně prostupuje blokem motoru.takže asi vada

materiálu

Počkej, to si asi dělali srandu ne? :smich:

Ty vou.. lidi nedeste mne... Ja prave uz davam do servisu jen 3 x 1litr oleje a neprelivaji.. nastesti.. Dyt to muze odejit katalyzator, ne??? Kujva to jsou odbornici...

servisy, servisy a zase jenom servisy............ :angry:

jestli vůbec vědí, že kontrola oleje u HTP se musí provádět při ohřátém motoru resp. oleji, za studena totiž hrozí to přelití....

To tam mas jako porad ten olej navic? Nebo jsi ho odpustil...

Všiml Jsem si toho těsně než jsem šel na druhou prohlídku po 30000 tis.km

a už jsem si to ohlídal aby to znova nepřelili.

To tam mas jako porad ten olej navic? Nebo jsi ho odpustil...

Všiml Jsem si toho těsně než jsem šel na druhou prohlídku po 30000 tis.km

a už jsem si to ohlídal aby to znova nepřelili.

Hmm, to moc často olej nekontroluješ.... :o

To tam mas jako porad ten olej navic? Nebo jsi ho odpustil...

Všiml Jsem si toho těsně než jsem šel na druhou prohlídku po 30000 tis.km

a už jsem si to ohlídal aby to znova nepřelili.

Hmm, to moc často olej nekontroluješ.... :o

Jeto nový auto a nepredpokládám že by to mělo žrát olej.

To tam mas jako porad ten olej navic? Nebo jsi ho odpustil...

Všiml Jsem si toho těsně než jsem šel na druhou prohlídku po 30000 tis.km

a už jsem si to ohlídal aby to znova nepřelili.

Hmm, to moc často olej nekontroluješ.... :o

Jeto nový auto a nepredpokládám že by to mělo žrát olej.

V pokynech k jízdě v návodu k obsluze vozidla je uvedeno, že se má olej kontrolovat při každém tankování ;) brácha má taky nové auto s motorem co ty, má najeto cca 6 tkm a už půl litru doléval -_-

ja normálne nechápem ako je možné že niekomu to žerie pol litra oleja na 6000km a niekomu vôbec nič?

Alebo žeby to bolo o unikaní? :ph34r:

ja normálne nechápem ako je možné že niekomu to žerie pol litra oleja na 6000km a niekomu vôbec nič?

Alebo žeby to bolo o unikaní? :ph34r:

aj aj...........

Mne zatial nepozorovatlene moznostvo

Olej zerie kazde auto ide iba o to kolko, ci to pozorujes medzi vymenami, teda podla rysky.. nad 1dcl/vymenu, alebo pod.

Mne zatial pod, ale poznam zopar kumu zeru ich milacikovia aj 5litrov :p (nie fabky)

... jeste k uznani reklamace - pokud clovek vidi presne misto kde to tece je dobry, zatimco pokud by mizel jen tak bez viditelnych stop, tak si vyrobce kryje zada poznamkou v navodu k obsluze (ze x litru na 100 km je v normalu), takze nevim nevim... Mam taky 1,2HTP a olej nedolevam, ale kdyz to tak pozoruji, tak az pujdu z prace to hned zkontroluju.... (jen pro info - u audiny jsem mel v navodu, ze 1,5 litru na 1000 km je uplne v pohode :( )

Mam 30000km. Olej sem zatim nejen nedolival, ale ani na merce jsem zadnej ubytek nepozoroval. Porad na max :)

ja normálne nechápem ako je možné že niekomu to žerie pol litra oleja na 6000km a niekomu vôbec nič?

Alebo žeby to bolo o unikaní? :ph34r:

Bylo to asi o tom, že to z počátku honil jen po dálnicích ve vysokých obrátkách. Teď když jezdí jen tady "okolo komína", tak olej drží a už se neztrácí. Asi si to už sedlo.

  • Autor

Tak mě dneska na záruku vyměnili motor tak doufam že už to bude v pohodě.

Dokud tam byl originál - zřejmě nic moc minerální olej, bylo to suché jak pepř. Pak jsem tam po necelém roce nalil plnou syntetiku Castrol a bylo hotovo - prolíná to zřejmě přes přírubu olejové vany. Nechával jsem to v rámci záruky přetěsnit, dívali se na mě jak na blázna. Stejně to zas lehounce prolíná. Kašlu na to, olej neubývá. Motor 1,4 16V.

Dokud tam byl originál - zřejmě nic moc minerální olej, bylo to suché jak pepř. Pak jsem tam po necelém roce nalil plnou syntetiku Castrol a bylo hotovo - prolíná to zřejmě přes přírubu olejové vany. Nechával jsem to v rámci záruky přetěsnit, dívali se na mě jak na blázna. Stejně to zas lehounce prolíná. Kašlu na to, olej neubývá. Motor 1,4 16V.

Carlo: To samé, s tím rozdílem, že je stále sucho (klep, klep)

Na spotrebu oleja má vplyv nie len stav motora, ale aj to, či je olej 0W (5W) alebo nebodaj longlife. Tieto oleje sú redšie a ľahšie unikajú. Potom časté sudené štarty prípadne jazda na vysochých otáčkach alebo dlhodobo pri maximálnej záťaži.

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.