Publikováno Červenec 7, 200916 r Nazdarek, chtěl bych se zeptat jestli někdo nevíte k čemu tady ty dvě tlačítka jsou? Návod už jsem pročetl dvakrát, ale ony tam prostě popsané nejsou. Děkuju předem za odpověď.
Červenec 7, 200916 r To bude asi tím, že s tím původní majitel jezdil jako taxikář. Podle mě to není originál a je to tam dodělávané. Zkus kontaktovat bývalého majitele.
Červenec 8, 200916 r A kolik to má najeto? Nechci Tě zklamat, ale bude to mít asi dost nalítáno a pěkně vylágrované....
Červenec 8, 200916 r Myslím,že jsi koupil auto,které bylo prodáváno jako nové v akci se slevou a výbavou pro taxi,takže tlačítka tam jsou originál a tlačítko taxi je na rosvicení světla taxi,které ty tam samozdřejmě nemáš zapojené,takže tě nezajímá a tlačítko pod ním nevím.Tyto auta prodávala Škoda za zvýhodněnou cenu a jen na licenci taxi a podmínkou bylo vedení vozu v účetnictví minimálně dva roky.Tlačítko taxi je tam proto,protože výbava vozu byla uspůsobena pro potřeby taxikářů,jako je příprava na taxametr,vysílačku a střešní svítilnu.
Červenec 8, 200916 r Autor Tak dík moc za rady , přidal jsem ještě obrázek, asi to fakt bylo připravené na taxík, ale toho chlápka znám a používal to jako normální auto.
Červenec 8, 200916 r Tak dík moc za rady , přidal jsem ještě obrázek, asi to fakt bylo připravené na taxík, ale toho chlápka znám a používal to jako normální auto. Jo tak by to ještě mělo mít spínač na odkládacím plastu pro levou nohu na spuštění alarmu. A myslím, že i hasičák (přípravu s držákem) pod řidičovou sedačkou...
Červenec 9, 200916 r Mám taky toto vozidlo s úpravou TAXI. Samozřejmě, jednalo se o koncernovou úpravu, sleva byla kolem 90tis na vůz. Tehdy si škodovka myslela, že zvýší poptávku po supech. Mé vozidlo samozřejmě také nikdy jako taxi nejezdilo. Úpravy jsou od výrobce v mém vozu následující: 1/ Tlačítko TAXI: rozsvítí "švestku" na střeše, tu samosebou nemám a tak tlačítko není zapojeno. 2/ Tlačítko rozsvicení interiéru: plně funkční, po stisku se rozsvítí všechny světla ve vozidle, slouží k inkasování vaty taxikářem po zastavení vozu, aby cestující viděli do šrajtofle 3/ Zásuvka 12V v kaslíku u splujezdce - plně funkční. 4/ Další anténa na střeše navíc k zapojení vysílačky, mám ji na střeše před anténou na rádio, svod je střechou za rádio v palubce. Další úpravy byly individuální a nemám je na vozidle: 5/ Poplašné zařízení, spínaný tlačítkem v prostoru odkládací schránky pod ovládáním světel vlevo dole u řidiče, vypínání bylo v zavazadlovém prostoru vozu nahoře. 6/ Halogenová svítilna, kde byla umístěna nevím... 7/ Hasící přístroj v pouzdru pod levým sedadlem. Pokud by snad někdo chtěl návod na tuto úpravu, mám ho k dispozici jako origo brožuru od výrobce. Je to prostě takovej super sup
Červenec 12, 200916 r Autor Jo to je přesně ono...dvě antény, zásuvka u spolujezdce...atd. Tak dík moc za rady :-)
Březen 28, 201015 r Nech si dodělat TAXI na střechu a po cestě domů z práce si můžeš udělat menší vedlejšák.
Duben 2, 201015 r Prosim mas to v nejake elekrtonicke podobe? Slo by to poslat e.-mailem? tomas@truhlar.biz Bohužel ne, jen tu tištěnou brožuru, ale pokud by tě něco zajímalo, napiš co...
Duben 5, 201015 r potřeboval bych informaci, zda třeba najdu v tom konektoru, který je asi příprava na taxametr signál ze zpátečky, abych to nemusel napojovat přímo u motoru nebo kde jinde tento drát najdu. tento vůz co mám nemá asi CAN BUS na radio, mám jen ISO konektory, chtel bych si napojit couvací kameru Upraveno Duben 10, 201015 r od Luďa necituj předchozí příspěvky
Duben 6, 201015 r Tak to tě zklamu, tato informace v brožuře není. Ani já CanBus nemám, měl jsem problémy s napojením rádia Rhapsody, kterej to vyžaduje a do teď se mi po hodině vypíná a některé funkce nejdou, pač nemá prostě ty správné informace. Upraveno Duben 6, 201015 r od Clint
Duben 10, 201015 r tak co to napojit u toho motoru, to by pro Tebe bylo řešení, ne? Upraveno Duben 10, 201015 r od Luďa necituj předchozí příspěvky
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.