bojler Vloženo 23. Červenec 2009 Sdílet Vloženo 23. Červenec 2009 viz. vlakna v sekci FII/R, mechanicka klimatizace v Touru umi jenom tupe chladit, Climatic reguluje jak vykon, tak i teplotu Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Eresto Vloženo 24. Červenec 2009 Sdílet Vloženo 24. Červenec 2009 viz. vlakna v sekci FII/R, mechanicka klimatizace v Touru umi jenom tupe chladit, Climatic reguluje jak vykon, tak i teplotu Presne tak. Mech. klima v podstate stale ide na plny vykon a ty si iba regulujes chladny vzduch tym, ze ho miesa s teplym. Kdezto Climatronik si reguluje vykon podla potreby a nejde stale na 100 percent vykonu ako mechanika. Z toho dovodu automaticka klima spravi lepsiu spotrebu ako mechanika. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Eresto Vloženo 24. Červenec 2009 Sdílet Vloženo 24. Červenec 2009 V pripade ze by si bral OI 1,8 T v "náloži" tak OK. Ale inak si asi kup OII. Bude to rozumnejsie. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Cjoctavian Vloženo 27. Červenec 2009 Sdílet Vloženo 27. Červenec 2009 vyberas v podstate rovnaky motor - tak teda jednoznacne O2 FL. Sam som presiel z Tourky na O2 FL - a je to uplne iny level!!! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
peteres Vloženo 4. Srpen 2009 Sdílet Vloženo 4. Srpen 2009 Též už bych kupoval OII, jen mi přijde zbytečný vrážet prachy do funglovky jenom kvůli pocitu, že ji mám od novoty , za ty prachy se dá sehnat v neporovnatelné výbavě s minimálním počtem km, holt bude loňský model, no bože, to přece nehraje roli, tolik už ztrácí hodnoty hned po koupi ... jinak k debatě o klimě: u OI jede na plno jak mechanická, tak klimatronic, jen s tím podstatným rozdílem, že klimatronic reguluje teplotu klapkou sám, mícháním studeného s venkovním vzduchem o jím známé teplotě ... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Václav Š. Vloženo 4. Srpen 2009 Autor Sdílet Vloženo 4. Srpen 2009 No pomalu mě začínáte přesvědčovat. Nakonec jsem zjistil, že i ta O2 by se mi vešla do garáže. Před autem i za ním bych měl asi 4 cm rezervy peteres: Pravdu možná máš, ale já prostě chci a budu mít NOVÉ auto, třebaže s menší výbavou. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Cjoctavian Vloženo 4. Srpen 2009 Sdílet Vloženo 4. Srpen 2009 jinak k debatě o klimě: u OI jede na plno jak mechanická, tak klimatronic, jen s tím podstatným rozdílem, že klimatronic reguluje teplotu klapkou sám, mícháním studeného s venkovním vzduchem o jím známé teplotě ... A ako je to u O2 FL? Myslim mechanicku aj klimatronic... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Vaša Vloženo 4. Srpen 2009 Sdílet Vloženo 4. Srpen 2009 spolehlivost OI a OII je nesrovnatelná u OI řeším kontrolky navíc na budících tak jednou za měsíc u OII tak 1-2 za týden Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
zabiak Vloženo 4. Srpen 2009 Sdílet Vloženo 4. Srpen 2009 Kupovat auto konstrukčně z roku 1996 za ty peníze co jí prodává Škoda je blbost. Jednoznačně O2! Je to kus auta navíc. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
combi66 Vloženo 5. Srpen 2009 Sdílet Vloženo 5. Srpen 2009 Taky bych už asi volil OII FL je to úplně jiný komfort z jízdy a hlavně se vývoj posunul za 12 let hodně dopředu (nějaká předváděčka co má najeto do 15tis by mi taky asi nevadila) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Vaša Vloženo 5. Srpen 2009 Sdílet Vloženo 5. Srpen 2009 komfort jízdy ? hučení od kol a tvrdej podvozek ? moc velkej skok za těch 12 let s OII neudělali starej passat z B5 z 97 je o hodně tišší a pohldlnější (pokud je v dobrém stavu) než OII Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pitrs78 Vloženo 5. Srpen 2009 Sdílet Vloženo 5. Srpen 2009 V pripade ze by si bral OI 1,8 T v "náloži" tak OK. Ale inak si asi kup OII. Bude to rozumnejsie. mě by zajímalo, co to je ta OI Tour v "náloži" za 350t Kč? V Tource nikdy nebudete mít ESP ani hlavové airbagy, což má OII FL v základu! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Václav Š. Vloženo 5. Srpen 2009 Autor Sdílet Vloženo 5. Srpen 2009 pitrs78: Tourka může mít ESP, krom základní motorizace 1,4 MPI 55 kW. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Cjoctavian Vloženo 5. Srpen 2009 Sdílet Vloženo 5. Srpen 2009 komfort jízdy ? hučení od kol a tvrdej podvozek ? moc velkej skok za těch 12 let s OII neudělalistarej passat z B5 z 97 je o hodně tišší a pohldlnější (pokud je v dobrém stavu) než OII Mam 17" a je to aj tak tichsie ako 16" na O1...A o tom, ze smelo prejdem zakrutu 90, tam kde som predtym mal 70 ani nehovorim...4prvkova naprava je fakt rozdiel Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jir-ka Vloženo 5. Srpen 2009 Sdílet Vloženo 5. Srpen 2009 Každopádně by bylo ideální mít možnost si oba modely vyzkoušet v praxi. A to nejlépe na delší trase, pokud možno zatáčkovité a s ne úplně rovným povrchem. Tam rozdíly vyniknou nejvíce. O1 je komfortnější, ale s tužším řízením. Po delší a zatáčkovité cestě o tom ruce ví. U O2 ne. O2 připomíná spíše Fabii. Je tvrdší, řízení je komunikavější a lehčí, jízdní vlastnosti jsou lepší a ve vyšších rychlostech (160 a více) je jistější. Další věc jsou sedadla. V O1 nejsou špatný, ale v O2 perfektní. Ale nejsou pro "tlustoprdy". Jejich boční vedení opěradel je vyšší a úzké, spolujezdkyně v tričku s krátkým rukávem po delší jízdě po méně kvalitních vozovkách má z nich nepříjemný pocit a okupuje mi středovou opěrku. Podvozek O2 je náročnější na výběr pneumatik, je prostě podle mne hlučnější. Tady pokrok nevidím. O2 má účinnější mlhovky oproti O1 která je má umístěné nesmyslně vysoko. O2 horší výhled při couvání pokud se necouvá podle zrcátek. O2 má širší středový panel, někomu to může vadit. Aerodynamický projev je lepší u O2. Těch rozdílů je více, jenom si teď na všechny nevzpomenu. Píšu z praxe. 3x O1 cca 250 tis. km a 1x O2 cca 40 tis. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Cjoctavian Vloženo 5. Srpen 2009 Sdílet Vloženo 5. Srpen 2009 mozno pomoze aj tento starsi test Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Cjoctavian Vloženo 5. Srpen 2009 Sdílet Vloženo 5. Srpen 2009 alebo aj vizualne porovnanie Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Eresto Vloženo 5. Srpen 2009 Sdílet Vloženo 5. Srpen 2009 Ak niekto chce kupit OI s 1,4 tak asi nejak neriesi dynamiku. Vyhoda podvozku OII mi teda pride absolutne zbytocna. Bezpecnostne prvky /ABG, ESP, EDS, MBA, EBV, ABS a neviem co este/ moze byt aj v OI ak sa za to zaplati. Hlavove ABG teda v OI nie. Ako sme sa zhodli v Euro NCAP 4* OI a taktiez OII. Design OI a OII je silno individualna vec. Mne sa OI paci. Spolahlivost OI je myslim vcelku dobra /mam 2 OI/, u OII neviem. Rozhodnut sa medzi OI a OII skoro v zaklade by bolo pre mna dost tazke. Mam skusenost, ze auta s dobrou vybavou sa aj lepsie predavaju /hoci drviva vacsina ludi kupuje auto podla rocniku a stočených kilometrov - nie podla stavu/. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Cjoctavian Vloženo 5. Srpen 2009 Sdílet Vloženo 5. Srpen 2009 (editace) este podotknem, ze halogenove svetla v O1 svietia o dost slabsie ako v O2 - aspon pre mna je to podstatny rozdiel (o xenonoch ani nehovorim) Editováno: 5. Srpen 2009, autor: Cjoctavian Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Eresto Vloženo 5. Srpen 2009 Sdílet Vloženo 5. Srpen 2009 No vo vybave vypada OII velmi pekne a hned by som ju bral /teda okrem toho chrochtaka pod kapotou/. Ked si vsak predstavim tu palubovku v classicu par prispevok vyssie tak mi neni vsetko jedno. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Eresto Vloženo 5. Srpen 2009 Sdílet Vloženo 5. Srpen 2009 mě by zajímalo, co to je ta OI Tour v "náloži" za 350t Kč? V Tource nikdy nebudete mít ESP ani hlavové airbagy, což má OII FL v základu! Za 350 t si kupis leda prd a nie 1,8 T to je jasne. Trochu si nepochopil co som pisal. Radsej OI 1,8T v nalozi ako OII skoro bez nicoho. Vtedy by som to videl jednoznacne. V pripade 1,4 by som sa nevedel rozhodnut ani pre OI ani pre OII nakolko by som ten motor nechcel. Cena OI Tour 1,8T zo vsetkym co sa do neho podla konfiguratora dalo dat bola cca. 650 - 680 t. Sk ak ma pamat neklame. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Václav Š. Vloženo 5. Srpen 2009 Autor Sdílet Vloženo 5. Srpen 2009 Cjoctavian: Díky za fotečku, rozdíl je to fakt zásadní, ale mě se ty Okty líbí obě. Má někdo zkušenosti s xenama na O1? Je to výrazný rozdíl oproti halogenům? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pitrs78 Vloženo 5. Srpen 2009 Sdílet Vloženo 5. Srpen 2009 Za 350 t si kupis leda prd a nie 1,8 T to je jasne. Trochu si nepochopil co som pisal. Radsej OI 1,8T v nalozi ako OII skoro bez nicoho. Vtedy by som to videl jednoznacne. V pripade 1,4 by som sa nevedel rozhodnut ani pre OI ani pre OII nakolko by som ten motor nechcel. Cena OI Tour 1,8T zo vsetkym co sa do neho podla konfiguratora dalo dat bola cca. 650 - 680 t. Sk ak ma pamat neklame. nechápu, proč pořád píšete, že OII v základu je skoro bez ničeho? Podívej se na základní výbavu OII FL (jen tak okrajem ESP!!!, ABS, ASR apod., 6 pytlů!!!, el. okna i zrcátka, centrál, vypínání air bagu atd. Ta klima, mlhovky, metla a tónovaná okna se hold musí doplatit, ale zase bude sleva od prodejce a na těch 350 to spadne.) No a ty zrcátka a kliky lze do laku hodit vždycky a málokdo pozná, že je to classic. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pitrs78 Vloženo 5. Srpen 2009 Sdílet Vloženo 5. Srpen 2009 pitrs78: Tourka může mít ESP, krom základní motorizace 1,4 MPI 55 kW. ale ty přece chceš tu 1.4, nebo je změna? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Vaša Vloženo 5. Srpen 2009 Sdílet Vloženo 5. Srpen 2009 Mam 17" a je to aj tak tichsie ako 16" na O1...A o tom, ze smelo prejdem zakrutu 90, tam kde som predtym mal 70 ani nehovorim...4prvkova naprava je fakt rozdiel ad hluk: jel jsem hodně OI i OII a nemohu souhlasit ad jízdní vlastnosti: přijde mi ž OII se víc naklání, a rozhodně odskakování zadku na hrbolech v zatáčce je specialita OII. na pěkně cestě bude podvozkově rozhodně lepší OII, takže v něměcku atd to bude OK Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.