Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Doporučené odpovědi

Publikováno

Zdrec mám problém, když zapnu manuál klimu na své octavii rv.00 tak mi pořád pulsuje jako vypne a zapne, poznám to jak na otáčkách motoru- kolísají tak při jízdě-auto cuká, i vrtule v motoru - zpomalí a zase zrychlí. Mám nově naplněno (dělalo to i před), všechny kontakty prosříknuté kontaktolem, dělá to hlavně při venkovních teplotách nad 25stupňů, když je chladno nebo i v zimě funguje jak má. Nevíte co s tím?

Vůbec mě neber vážně, ale nepřehřívá se? Točí ti oba větráky, když jí zapneš?

  • Autor

jestli se nepřehřívá? tím myslíš klimakompresor? tak to jsem nezkoušel, větráky se točí oba, ale stejně nepravidelně-škubavě jako klima.

Upraveno od Wojnar

Možná si jenom myslí, že se přehřívá, ale jak říkám, vůbec mě neber vážně ;)

post-6185-1248723708_thumb.jpg

a

Upraveno od leos130

sežeň si někoho: nasadit manometry-posoudit zda se vypíná na základě tlaku, jestliže ne, nebude to otázka náplně, zda ano, pak je možno-málo chladiva; moc chladiva; ucpaný okruh(dehydrátor, nebo vstřik.ventil...)

  • Autor
Možná si jenom myslí, že se přehřívá, ale jak říkám, vůbec mě neber vážně ;)

post-6185-1248723708_thumb.jpg

no myšlenka to je dobrá, ale ono to dělá i při studeném motoru

  • Autor
sežeň si někoho: nasadit manometry-posoudit zda se vypíná na základě tlaku, jestliže ne, nebude to otázka náplně, zda ano, pak je možno-málo chladiva; moc chladiva; ucpaný okruh(dehydrátor, nebo vstřik.ventil...)

s tou náplní bylo to první co mě napadlo, nechal jsem ji vyměnit na celkem špičkovém přístroji a ten co to dělal tomu taky rozuměl, původní náplň byla přebuřená, dal tam tolik jak má být a stejně nic.

ucpaný okruh(dehydrátor, nebo vstřik.ventil...) - jak na to příjdu, jestli je to tím?, ale proč to dělá když je 30stupňů a ve např. 22stupních funguje jak má?

  • 2 týdny později...

mrkni se na pojistky co jsou na baterii určitě odhalíš chybu

pokud narážíš na pojistku chladící vrtule tak to píše že se motají normálně ...

ale pravda u mě to bylo tím, odešel mi velký ventilátro, klima za jízdy fungovala páč se uchladila náporem ale při popojíždění to byl konec.

Zachránila mě výměna pojistky (taková plechová osma, tuším druhá zleva) na baterce a nový větrník

Nějak sis spletl fórum, borče... :smich: ale začal bych testem pamětí, např. Memtest86

... předchozí příspěvek zmizel.

Upraveno od Viktor X

  • 1 rok později...

Ahojte.Chtěl bych se zeptat...mam oktu 01 tdíčko 66kw. Když sepnu manual klimu, tak začne vybrovat volant a celkově mi přijde že tak nějak i celý auto...Je to normální? přijde mi,že když jsem oktu před třičtvrtě rokem kupoval,nedělalo to,ale nejsem si stopro jist.Nemáte s tím někdo skušenost?

  • 3 měsíce později...

Určitě to normální není =), dělá ti to jenom při nastartovaném motoru když je auto nehybné? Klima snižuje otáčky motoru při zapnutí, nic méně ty se behem 2-3 sec. normalizují. Jestli není chyba tady =).. Nízké otáčky motoru při zapnutí klimy které se neoptimalizují a tím pádem dojde ke klepání =))

Upraveno od Wojnar
Necituj poslední příspěvek!!

Nejvíc to vybruje při prvotním sepnutí a po chvilce se to zmírní.Nejvíc to vrní při nastartovanym motoru na volnoběh,ale ručička otáčkoměru o moc neklesne,snad jen o půl čárky a pak se zas vrátí.Tak nějak jsem vypozoroval,že když jsem jí používal častějc,tak se to postupně zlepšovalo,ale jak mile jsem jí zas díky počasí nějakou dobu nepoužíval,tak je to zase o něco horší...Napadla mě myšlenka,jestli to není třeba nějak zatuhlé,protože jí tak často nepoužívám....

Nepochybně můžeš mít ucpaný filtr.. Stálo by za to ho vyměnit =). při otevření kapoty je z pohledu na auto po levé straně vzadu v rohu, stačí sundat "ukapy" pod předním sklem a uvidíš to tam, stojí pár kaček. =)

Upraveno od Wojnar
Necituj poslední příspěvek!!

Ten byl měněný před necelým rokem při rozvodech,ale určitě na to hodim oko,stejnak budu muset udělat olej,tak zrovna při vzduchovim vyměním i ten a uvidíme,každopádně děkuju za radu,dám vědět,jak jsem dopadl :)

Upraveno od Wojnar
Necituj poslední příspěvek!!

Nepochybně můžeš mít ucpaný filtr.. Stálo by za to ho vyměnit =). při otevření kapoty je z pohledu na auto po levé straně vzadu v rohu, stačí sundat "ukapy" pod předním sklem a uvidíš to tam, stojí pár kaček. =)

Sorry, mozna blbej dotaz. Vzduchovej filtr, nebo nejakej fitr klimy?

Dela me to podobnou (stejnou) vec.

Kdyz zastavim pri teplotach > 29° na semaforu, tak se po chvilce ozve rezonance a zachveni. Dela to jen kdyz je klima zapla. Zda se me ze to nedela pri ECON modu, takze jsem pojal podezreni prave na klima kompressor.

dikec

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.