kijos Vloženo 26. Červenec 2009 Vloženo 26. Červenec 2009 Zdrec mám problém, když zapnu manuál klimu na své octavii rv.00 tak mi pořád pulsuje jako vypne a zapne, poznám to jak na otáčkách motoru- kolísají tak při jízdě-auto cuká, i vrtule v motoru - zpomalí a zase zrychlí. Mám nově naplněno (dělalo to i před), všechny kontakty prosříknuté kontaktolem, dělá to hlavně při venkovních teplotách nad 25stupňů, když je chladno nebo i v zimě funguje jak má. Nevíte co s tím? Citovat
Viktor X Vloženo 27. Červenec 2009 Vloženo 27. Červenec 2009 Vůbec mě neber vážně, ale nepřehřívá se? Točí ti oba větráky, když jí zapneš? Citovat
kijos Vloženo 27. Červenec 2009 Autor Vloženo 27. Červenec 2009 (editace) jestli se nepřehřívá? tím myslíš klimakompresor? tak to jsem nezkoušel, větráky se točí oba, ale stejně nepravidelně-škubavě jako klima. Editováno: 11. Srpen 2011, autor: Wojnar Citovat
Viktor X Vloženo 27. Červenec 2009 Vloženo 27. Červenec 2009 Možná si jenom myslí, že se přehřívá, ale jak říkám, vůbec mě neber vážně Citovat
leos130 Vloženo 27. Červenec 2009 Vloženo 27. Červenec 2009 (editace) a Editováno: 18. Prosinec 2013, autor: leos130 Citovat
Milda.J Vloženo 27. Červenec 2009 Vloženo 27. Červenec 2009 sežeň si někoho: nasadit manometry-posoudit zda se vypíná na základě tlaku, jestliže ne, nebude to otázka náplně, zda ano, pak je možno-málo chladiva; moc chladiva; ucpaný okruh(dehydrátor, nebo vstřik.ventil...) Citovat
kijos Vloženo 28. Červenec 2009 Autor Vloženo 28. Červenec 2009 Možná si jenom myslí, že se přehřívá, ale jak říkám, vůbec mě neber vážně no myšlenka to je dobrá, ale ono to dělá i při studeném motoru Citovat
kijos Vloženo 28. Červenec 2009 Autor Vloženo 28. Červenec 2009 sežeň si někoho: nasadit manometry-posoudit zda se vypíná na základě tlaku, jestliže ne, nebude to otázka náplně, zda ano, pak je možno-málo chladiva; moc chladiva; ucpaný okruh(dehydrátor, nebo vstřik.ventil...) s tou náplní bylo to první co mě napadlo, nechal jsem ji vyměnit na celkem špičkovém přístroji a ten co to dělal tomu taky rozuměl, původní náplň byla přebuřená, dal tam tolik jak má být a stejně nic. ucpaný okruh(dehydrátor, nebo vstřik.ventil...) - jak na to příjdu, jestli je to tím?, ale proč to dělá když je 30stupňů a ve např. 22stupních funguje jak má? Citovat
Martin.VIP Vloženo 9. Srpen 2009 Vloženo 9. Srpen 2009 mrkni se na pojistky co jsou na baterii určitě odhalíš chybu Citovat
KarlosTDi Vloženo 10. Srpen 2009 Vloženo 10. Srpen 2009 pokud narážíš na pojistku chladící vrtule tak to píše že se motají normálně ... ale pravda u mě to bylo tím, odešel mi velký ventilátro, klima za jízdy fungovala páč se uchladila náporem ale při popojíždění to byl konec. Zachránila mě výměna pojistky (taková plechová osma, tuším druhá zleva) na baterce a nový větrník Citovat
Viktor X Vloženo 15. Srpen 2009 Vloženo 15. Srpen 2009 (editace) Nějak sis spletl fórum, borče... ale začal bych testem pamětí, např. Memtest86 ... předchozí příspěvek zmizel. Editováno: 17. Srpen 2009, autor: Viktor X Citovat
pantero 1.9 Tdi Vloženo 2. Květen 2011 Vloženo 2. Květen 2011 Ahojte.Chtěl bych se zeptat...mam oktu 01 tdíčko 66kw. Když sepnu manual klimu, tak začne vybrovat volant a celkově mi přijde že tak nějak i celý auto...Je to normální? přijde mi,že když jsem oktu před třičtvrtě rokem kupoval,nedělalo to,ale nejsem si stopro jist.Nemáte s tím někdo skušenost? Citovat
Vacino Vloženo 10. Srpen 2011 Vloženo 10. Srpen 2011 (editace) Určitě to normální není =), dělá ti to jenom při nastartovaném motoru když je auto nehybné? Klima snižuje otáčky motoru při zapnutí, nic méně ty se behem 2-3 sec. normalizují. Jestli není chyba tady =).. Nízké otáčky motoru při zapnutí klimy které se neoptimalizují a tím pádem dojde ke klepání =)) Editováno: 11. Srpen 2011, autor: Wojnar Necituj poslední příspěvek!! Citovat
pantero 1.9 Tdi Vloženo 11. Srpen 2011 Vloženo 11. Srpen 2011 Nejvíc to vybruje při prvotním sepnutí a po chvilce se to zmírní.Nejvíc to vrní při nastartovanym motoru na volnoběh,ale ručička otáčkoměru o moc neklesne,snad jen o půl čárky a pak se zas vrátí.Tak nějak jsem vypozoroval,že když jsem jí používal častějc,tak se to postupně zlepšovalo,ale jak mile jsem jí zas díky počasí nějakou dobu nepoužíval,tak je to zase o něco horší...Napadla mě myšlenka,jestli to není třeba nějak zatuhlé,protože jí tak často nepoužívám.... Citovat
Vacino Vloženo 17. Srpen 2011 Vloženo 17. Srpen 2011 (editace) Nepochybně můžeš mít ucpaný filtr.. Stálo by za to ho vyměnit =). při otevření kapoty je z pohledu na auto po levé straně vzadu v rohu, stačí sundat "ukapy" pod předním sklem a uvidíš to tam, stojí pár kaček. =) Editováno: 19. Srpen 2011, autor: Wojnar Necituj poslední příspěvek!! Citovat
pantero 1.9 Tdi Vloženo 18. Srpen 2011 Vloženo 18. Srpen 2011 (editace) Ten byl měněný před necelým rokem při rozvodech,ale určitě na to hodim oko,stejnak budu muset udělat olej,tak zrovna při vzduchovim vyměním i ten a uvidíme,každopádně děkuju za radu,dám vědět,jak jsem dopadl Editováno: 24. Srpen 2011, autor: Wojnar Necituj poslední příspěvek!! Citovat
havrosh Vloženo 24. Srpen 2011 Vloženo 24. Srpen 2011 Nepochybně můžeš mít ucpaný filtr.. Stálo by za to ho vyměnit =). při otevření kapoty je z pohledu na auto po levé straně vzadu v rohu, stačí sundat "ukapy" pod předním sklem a uvidíš to tam, stojí pár kaček. =) Sorry, mozna blbej dotaz. Vzduchovej filtr, nebo nejakej fitr klimy? Dela me to podobnou (stejnou) vec. Kdyz zastavim pri teplotach > 29° na semaforu, tak se po chvilce ozve rezonance a zachveni. Dela to jen kdyz je klima zapla. Zda se me ze to nedela pri ECON modu, takze jsem pojal podezreni prave na klima kompressor. dikec Citovat
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.