kijos Posted July 26, 2009 Share Posted July 26, 2009 Zdrec mám problém, když zapnu manuál klimu na své octavii rv.00 tak mi pořád pulsuje jako vypne a zapne, poznám to jak na otáčkách motoru- kolísají tak při jízdě-auto cuká, i vrtule v motoru - zpomalí a zase zrychlí. Mám nově naplněno (dělalo to i před), všechny kontakty prosříknuté kontaktolem, dělá to hlavně při venkovních teplotách nad 25stupňů, když je chladno nebo i v zimě funguje jak má. Nevíte co s tím? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Viktor X Posted July 27, 2009 Share Posted July 27, 2009 Vůbec mě neber vážně, ale nepřehřívá se? Točí ti oba větráky, když jí zapneš? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kijos Posted July 27, 2009 Author Share Posted July 27, 2009 (edited) jestli se nepřehřívá? tím myslíš klimakompresor? tak to jsem nezkoušel, větráky se točí oba, ale stejně nepravidelně-škubavě jako klima. Edited August 11, 2011 by Wojnar Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Viktor X Posted July 27, 2009 Share Posted July 27, 2009 Možná si jenom myslí, že se přehřívá, ale jak říkám, vůbec mě neber vážně Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
leos130 Posted July 27, 2009 Share Posted July 27, 2009 (edited) a Edited December 18, 2013 by leos130 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Milda.J Posted July 27, 2009 Share Posted July 27, 2009 sežeň si někoho: nasadit manometry-posoudit zda se vypíná na základě tlaku, jestliže ne, nebude to otázka náplně, zda ano, pak je možno-málo chladiva; moc chladiva; ucpaný okruh(dehydrátor, nebo vstřik.ventil...) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kijos Posted July 28, 2009 Author Share Posted July 28, 2009 Možná si jenom myslí, že se přehřívá, ale jak říkám, vůbec mě neber vážně no myšlenka to je dobrá, ale ono to dělá i při studeném motoru Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kijos Posted July 28, 2009 Author Share Posted July 28, 2009 sežeň si někoho: nasadit manometry-posoudit zda se vypíná na základě tlaku, jestliže ne, nebude to otázka náplně, zda ano, pak je možno-málo chladiva; moc chladiva; ucpaný okruh(dehydrátor, nebo vstřik.ventil...) s tou náplní bylo to první co mě napadlo, nechal jsem ji vyměnit na celkem špičkovém přístroji a ten co to dělal tomu taky rozuměl, původní náplň byla přebuřená, dal tam tolik jak má být a stejně nic. ucpaný okruh(dehydrátor, nebo vstřik.ventil...) - jak na to příjdu, jestli je to tím?, ale proč to dělá když je 30stupňů a ve např. 22stupních funguje jak má? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Martin.VIP Posted August 9, 2009 Share Posted August 9, 2009 mrkni se na pojistky co jsou na baterii určitě odhalíš chybu Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
KarlosTDi Posted August 10, 2009 Share Posted August 10, 2009 pokud narážíš na pojistku chladící vrtule tak to píše že se motají normálně ... ale pravda u mě to bylo tím, odešel mi velký ventilátro, klima za jízdy fungovala páč se uchladila náporem ale při popojíždění to byl konec. Zachránila mě výměna pojistky (taková plechová osma, tuším druhá zleva) na baterce a nový větrník Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Viktor X Posted August 15, 2009 Share Posted August 15, 2009 (edited) Nějak sis spletl fórum, borče... ale začal bych testem pamětí, např. Memtest86 ... předchozí příspěvek zmizel. Edited August 17, 2009 by Viktor X Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
pantero 1.9 Tdi Posted May 2, 2011 Share Posted May 2, 2011 Ahojte.Chtěl bych se zeptat...mam oktu 01 tdíčko 66kw. Když sepnu manual klimu, tak začne vybrovat volant a celkově mi přijde že tak nějak i celý auto...Je to normální? přijde mi,že když jsem oktu před třičtvrtě rokem kupoval,nedělalo to,ale nejsem si stopro jist.Nemáte s tím někdo skušenost? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vacino Posted August 10, 2011 Share Posted August 10, 2011 (edited) Určitě to normální není =), dělá ti to jenom při nastartovaném motoru když je auto nehybné? Klima snižuje otáčky motoru při zapnutí, nic méně ty se behem 2-3 sec. normalizují. Jestli není chyba tady =).. Nízké otáčky motoru při zapnutí klimy které se neoptimalizují a tím pádem dojde ke klepání =)) Edited August 11, 2011 by Wojnar Necituj poslední příspěvek!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
pantero 1.9 Tdi Posted August 11, 2011 Share Posted August 11, 2011 Nejvíc to vybruje při prvotním sepnutí a po chvilce se to zmírní.Nejvíc to vrní při nastartovanym motoru na volnoběh,ale ručička otáčkoměru o moc neklesne,snad jen o půl čárky a pak se zas vrátí.Tak nějak jsem vypozoroval,že když jsem jí používal častějc,tak se to postupně zlepšovalo,ale jak mile jsem jí zas díky počasí nějakou dobu nepoužíval,tak je to zase o něco horší...Napadla mě myšlenka,jestli to není třeba nějak zatuhlé,protože jí tak často nepoužívám.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vacino Posted August 17, 2011 Share Posted August 17, 2011 (edited) Nepochybně můžeš mít ucpaný filtr.. Stálo by za to ho vyměnit =). při otevření kapoty je z pohledu na auto po levé straně vzadu v rohu, stačí sundat "ukapy" pod předním sklem a uvidíš to tam, stojí pár kaček. =) Edited August 19, 2011 by Wojnar Necituj poslední příspěvek!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
pantero 1.9 Tdi Posted August 18, 2011 Share Posted August 18, 2011 (edited) Ten byl měněný před necelým rokem při rozvodech,ale určitě na to hodim oko,stejnak budu muset udělat olej,tak zrovna při vzduchovim vyměním i ten a uvidíme,každopádně děkuju za radu,dám vědět,jak jsem dopadl Edited August 24, 2011 by Wojnar Necituj poslední příspěvek!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
havrosh Posted August 24, 2011 Share Posted August 24, 2011 Nepochybně můžeš mít ucpaný filtr.. Stálo by za to ho vyměnit =). při otevření kapoty je z pohledu na auto po levé straně vzadu v rohu, stačí sundat "ukapy" pod předním sklem a uvidíš to tam, stojí pár kaček. =) Sorry, mozna blbej dotaz. Vzduchovej filtr, nebo nejakej fitr klimy? Dela me to podobnou (stejnou) vec. Kdyz zastavim pri teplotach > 29° na semaforu, tak se po chvilce ozve rezonance a zachveni. Dela to jen kdyz je klima zapla. Zda se me ze to nedela pri ECON modu, takze jsem pojal podezreni prave na klima kompressor. dikec Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.