Přejít na obsah

Octavia Tour Trumf


George Couser

Doporučené příspěvky

jeste jsem se chtel zeptat, kdyz tam mam Alarm s hlídáním vnitřního prostoru a zálohovou sirénou, centrální zamykání s dálkovým ovládáním (dva sklopné klíčky), mam tam nechat jeste dodatecne domontovat nejakej alarm nebo by to uz nepomohlo?

ten škodovackej asi nema cenu viz prispevek od uzivatele seler z 19.10.2009 v topicu alarm

------------------------

Není to žádné tajemství, napíšu to bez detailů, pro lajka jasně: Hlavní nevýhodou tohohle předraženýho a vcelku né těžko odpojitelného alarmu je, že je to vlastně jen software v jednotce auta, s čidlama a sirénou. Dá se s ním komunikovat a programovat ho Vagem... Takže už tohle je díra do zabezpečení jako prase.. A zjednodušeně bez pár detailů se dá přesrat asi takhle (samozřejmě pokud člověk nemá další zabezpečení) , lamačem zámků který má každý zloděj aut rozlomí stavítka v zámku dveří a po přidržení v poloze odemknuto sjedou okna dolů... Pak má zloděj asi dvacet sekund na deaktivaci alarmu než začne houkat siréna... Odpojit jde, nebudu popisovat vše, to podstatné bylo napsáno. Už jsem to tu někde kdysi rozebíral, tenhle sráč ze Škodovky je akorát drahá sračka a komfortním ovládáním akorát napomáhá zlodějům..

Když si tam dáte jinej-kvalitnější alarm, kvalitně zapojenej, tak není možný bez jeho fyzické demontáže s autem odjet (samozřejmě mimo odtah)..

A jestli si někdo myslí, že zloděj se bude hodinu rejpat v houkajícím a nepojízdným autě hledat kterej drát je kde přerušenej a co a jak zas napojit, tak se plete.

Proč by se s tím sral, když "ferda" o pár bloků dál má jen origo Škoda alarm a doplněnej třeba jen tou trapnou hokejkou na volantu...

!!! Kvalitní nezávislej alarm !!!

-Hawk Domluvil Jsem-

icon_lol.gif icon_lol.gif icon_lol.gif

--------------------

\_TDi_/

Editováno: , autor: rogerer
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak dneska při předávání auta rodičům docela vtipná zpráva - aktuálně objednané Toury vyskakujou na 9KT2010 - slovy devátý týden příštího roku.

Ptal sem se, co se kolem těch 300-350ti tisíc prodává, jestli R, holá OII, Tour a nebo levnější FIIC. R se prej prakticky úplně zastavil, FII taky hodně špatný, holý OII skoro nic - drtivá většina sou Toury. Je to sice asi částečně daný tím, že jde o okresní město s jedním nejnižších průměrných příjmů, ale i tak... zrovna přivezli kamion s autama a většina byla opravdu Tourů..

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Objednána další Corrida, 1,9TDI combi - výbava bude paket Tour Plus + Sport, Climatronic, sklopné klíče, výhřev sedadel + trysek ostřik., dvojitá podlaha, 8 repro, boční bagy, kombifiltr, mlhovky

poraďte jaké rádio? (USB, Jack) jaké zkušenosti máte s 2DIN?

Díky

Editováno: , autor: danno
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Krasavice,at slouži :palec2:

Interier vypada stim sportpaketem docela pekne :palec2: ..prekvapuje me ze davaji i cerny strop... za ty penize se ty sedacky, sportovni volant kozeny s radickou a tim stropem urcite vyplati i ten Rs dekor pekny... o 100% lepsi jak ty holy verze s tim otresny m4ramen. plastakem..

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak dneska při předávání auta rodičům docela vtipná zpráva - aktuálně objednané Toury vyskakujou na 9KT2010 - slovy devátý týden příštího roku.

Ptal sem se, co se kolem těch 300-350ti tisíc prodává, jestli R, holá OII, Tour a nebo levnější FIIC. R se prej prakticky úplně zastavil, FII taky hodně špatný, holý OII skoro nic - drtivá většina sou Toury. Je to sice asi částečně daný tím, že jde o okresní město s jedním nejnižších průměrných příjmů, ale i tak... zrovna přivezli kamion s autama a většina byla opravdu Tourů..

Clovece pltal sem se u nas na salonech Jicin/Semily a absolutne stejna odpoved ;) ... ostatne me to neprekvapuje, ja bych vybiral dneska stejne pro rodice mit strop nakyh 350t,- .. jestli brat Rooma nebo F2C, nebo total holou OII .. nejvetsi vyhoda u Touru je dostupna naftova motorizace..

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zdravím všechny,

po důkladném rozhodování jsem se také zvolil Toura. Bude to moje třetí Octávie a musím říct, že mám s tímto vozem opravdu dobré zkušenosti. Než začala tato akce výběr se zúžil na nový Scenic nebo C-MAX, ale když jsem si spočítal Toura Trumf, tak volby byla jasná - TDi, combi, šedá sat., ESP, Climatronic, kož. paket, loketka, paket špatné cesty, mlhovky, boční airbagy. Dále v salonu namontují defend, rádio, park. senzory a zatmaví okna. Termín objednání 4.9.2009, termín dodání byl po třítýdenním čekání stanoven na 50 KT - hrůza. Původní Octavie TDi 66 kw byla prodána za 2 dny, tak jezdím všude autobusem a už mi to začíná docela vadit. Teď jen doufám, že výrobu mého auta alespoň o nějaký týden posunou, samozřejmě blíže ke mě.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak pánové, uhodila zima a pohár mé trpělivosti vzhledem k dennímu dojíždění do práce (a 25 min ostré chůze na vlak a zpět) přetekl.

Zrušil jsem objednávku na Tourku, (kterou jsem učinil 5.9. s termínem dodání původně 46.týden, následně posunuto na 49.týden a to kdoví jeslti).

Zajel jsem si do Hodonína,šáhl o 5O tis hlouběji do kapsy a "ukořistil" tohoto krasavce - půjdu si pro něj příští týden. Výbava mimo drobností (zadní stěrač, lapače nečistot,paket pro špatné cesty) shodná

X7X7.jpg

Bohužel tam není ani PP, ale to doděláme později..DO a mlhovky s denním svícením zdarma...

Tak už ji máš doma??

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zdravím všechny,

po důkladném rozhodování jsem se také zvolil Toura. Bude to moje třetí Octávie a musím říct, že mám s tímto vozem opravdu dobré zkušenosti. Než začala tato akce výběr se zúžil na nový Scenic nebo C-MAX, ale když jsem si spočítal Toura Trumf, tak volby byla jasná - TDi, combi, šedá sat., ESP, Climatronic, kož. paket, loketka, paket špatné cesty, mlhovky, boční airbagy. Dále v salonu namontují defend, rádio, park. senzory a zatmaví okna. Termín objednání 4.9.2009, termín dodání byl po třítýdenním čekání stanoven na 50 KT - hrůza. Původní Octavie TDi 66 kw byla prodána za 2 dny, tak jezdím všude autobusem a už mi to začíná docela vadit. Teď jen doufám, že výrobu mého auta alespoň o nějaký týden posunou, samozřejmě blíže ke mě.

Takže jak počítám, tak asi za 430kt, někdo tady psal, že by si takovou výbavu do touru nedal, že celý vtip touru spočívá v jeho laciné sestavě jak pro benzín, tak pro ropu. Proč jsi si nevzal za ty prachy OII? Jinak proti Tvé volbě nic nenamítám, ale zajímalo by mě to.

Editováno: , autor: j430
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Takže jak počítám, tak asi za 410kt, někdo tady psal, že by si takovou výbavu do touru nedal, že celý vtip touru spočívá v jeho laciné sestavě jak pro benzín, tak pro ropu. Proč jsi si nevzal za ty prachy OII? Jinak proti Tvé volbě nic nenamítám, ale zajímalo by mě to.

ja osobne bych se u 400k a vejs rozhlizel u jinych znacek pze tam uz za pul mega je hodne solidni vybavicka. ...ale ten tour jak je nastavenej se vyplati do tech 400 si myslim...ale kazdymu dle jeho chuti ze

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Taky mě to trošku zaráží, že si lidi kupujou levné auto a potom si do něj nacpou věci za 150 tKč. Já osobně jsem si ho vzal právě pro výhodný poměr cena/výkon a popravdě všechny ty asistenty a jiné vychytávky jsou pro mě nezajímavé. Po deseti letech ježdění s Feldou jsem si za stejné peníze jako tehdy koupil auto s vyšší užitnou hodnotou a doufám, že mi bude zase 10 let (hlavně v práci) dobře sloužit. Podotýkám, že Felda je stále ve výborné kondici, nikdy mě nenechala na holičkách a dávám ji "dědkovi" pod stromek, aby mu ještě dalších pár let posloužila. Jenže asi nejsem úplně reprezentativní vzorek člena tohoto fóra. :smich:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Finanční strop byl tak něco kolem 400 tis., možná něco málo přes, OII podle ceníku v combi a TDi je 529 tis., tak dál jsem nepátral. Byl jsem teď se služební OII 1,8 TSi v Holandsku, takže jsem měl dostatek prostoru ji poznat a musím říct, že fakt hodně dobrý, ale přece jenom ten finanční rozdíl, když připočtu metal., defend, okna zatm., park asist., tak je kolem 150 tis., a to by mi doma "ministr financí" neschválil. V OI jezdím asi 7 let a musím říct, že mi to auto hodně vyhovuje a sedí. Vím, že ta cena, která se kapku přehoupla přes 400 tis. není malá, ale opravdu nemusím mít nutně nový model OII nebo OIII, ale ta OI mi prostě sedla a pevně věřím, že si ji, ikdyž je to starší model vychutnám. Možná ještě dodám, že zkušenosti se spolehlivostí, jízdníma vlastnostma, spotřebou a servisem hodnotím za jedna, tak do třetice všeho dobrého.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Taky mě to trošku zaráží, že si lidi kupujou levné auto a potom si do něj nacpou věci za 150 tKč. Já osobně jsem si ho vzal právě pro výhodný poměr cena/výkon a popravdě všechny ty asistenty a jiné vychytávky jsou pro mě nezajímavé. Po deseti letech ježdění s Feldou jsem si za stejné peníze jako tehdy koupil auto s vyšší užitnou hodnotou a doufám, že mi bude zase 10 let (hlavně v práci) dobře sloužit. Podotýkám, že Felda je stále ve výborné kondici, nikdy mě nenechala na holičkách a dávám ji "dědkovi" pod stromek, aby mu ještě dalších pár let posloužila. Jenže asi nejsem úplně reprezentativní vzorek člena tohoto fóra. :smich:

Vychytávky a jiné asistenty: Climatronic jsem si vybral já, park. asistent si vybrala manželka a ESP mám kvůli bezpečnosti, jezdíme hodně s dětma a podle mého názoru je to po ABS nejchytřejší systém, ale musím podotknout, že s tou cenou to Škoda trochu přepískla. Ale bez toho bych si auto nekoupil.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Škoda má takovou cenu už od roku 2000 a bohužel s ňou narozdíl od alarmu nebo koženýho paketu po představení OII nehla.. kdo chápe smysl toho systému, ten si to koupí i tak, ne?

Souhlas, něco málo jsem o tom systému přečetl a snad se do budoucna stane součástí základní výbavy jako ABS u všech aut. Hold jsem ho musel zaplatil, ale mě to třeba přijde užitečnější, než ten sportpaket, ale jinak vypadá moc dobře v kombinaci s tou červenou.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zdar,

co se týče nižší střední třídy a vejš,tak tam už je k tý součástí základní výbavy hodně široce nakročíno.......Taky jde hodně o marketing-ten kdo nemá v základu ESP,tak už v očích mnoha potencionálních zákazníku (ikdyž třeabas nemaj ani šajn o co jde),jako by nebyl.....ESP dneska pomáhá výrobcům i dobře auto prodat-jako dřív tomu bylo s ABS atd.....

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Vychytávky a jiné asistenty: Climatronic jsem si vybral já, park. asistent si vybrala manželka a ESP mám kvůli bezpečnosti, jezdíme hodně s dětma a podle mého názoru je to po ABS nejchytřejší systém, ale musím podotknout, že s tou cenou to Škoda trochu přepískla. Ale bez toho bych si auto nekoupil.

No, to je právě to, co v autě vůbec nepotřebuju. Jsem bývalý soutěžák a štve mě v autě i ABS a hlavně el. plyn. Jsem ale starší :feve: , děcka jsem odvozil ve stodvacítce. Ale život jde dál a vývoj se nedá zastavit, vnuci už mi nebudou věřit, že existovala auta bez posilovače brzd a budou tvrdit, že to bylo životu nebezpečné. Ale nebylo.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nevíte někdo jestli má výbava sport paket v interiéru stříbrný dekor středového panelu a popelníku???

Měkde jsem tu tady viděl, ale nevím zda to už je v tom, stejně jako černá stropnice...

Já si za to připlatil, sport paket nemám, stálo to myslím 1300 kc, kapku to oživý interiér.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...