Přejít na obsah

Octavia Tour Trumf


George Couser

Doporučené příspěvky

Občas když ještě lehce jedu a dvojka už to neveme na křižovatce, tak tam nejde. Musím plně zastavit a pak tam jde sama.

však tak by to mělo být ne? - jednička by se neměla nikdy řadit za jízdy ale používat jen k rozjezdu takže by nemělo vadit že tam nejde, spíš mě vždycky u škodáren udivovalo že to tam jde strčit prakticky kdykoliv :-P....v renckoj taky jde zařadit jen když stojí, ale je to rencek žejo :-D

edit: ale chapu ze nekdy je to potreba a u rencka to delam obcas s meziplynem a to jde v pohode ale nemam elektronicky plyn takze v oct to urco nepujde :-D

Editováno: , autor: rogerer
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Mňo, je to teda - 1,9 TDI combi, černá metla, sport paket = (kola Spider z lehké slitiny 16", vkládané tkané koberce, bez označení Tour, tříramenný sportovní volant v kůži, madlo ruční brzdy v kůži, kožená hlavice řadící páky, kožená manžeta řadící páky, lakovaná zrcátka a kliky v barvě vozu, výškově nastavitelné sedadlo spolujezdce, sportovní sedadla vpředu, tónovaná skla, spoiler na 5. dveřích, tónovaná skla vnějších zpětných zrcátek, přední nárazník s integr. spoilerem se sport. designem, SunSet, černý strop a sloupky, středový panel metalic line ) , vyhřejvaný sedla, boční pytle, paket tour plus (klimatizaci s mechanickou regulací, elektrické ovládání oken vpředu ), dálk. centrál a alarm, bederky, mlhovky, aut. spínač světel, zámek šajtrpáky, loketka, vyhřejvaný ostřikovače, rezerva..TDI = kotuče v zadu a ASR

Kombi = hagusy a zadní stěrač

To je asi vše..

No tak to je parada jeste by to chtelo maxik vid ale jak je to vazany na origo radio ktery je docela raketa tak to pak pada vid, no jinak chvalim motor mam ho ve fabce combi a parada :) tady to taky musi hezky jezdit :) a tak at dela radost mas ji krasne nakonfigurovanou :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Včera jsem jel Roomsterem a trošičku jsem zíral jak má tvrdý podvozek a výhled není teda nic závratnýho :-)

Je tvrdsi, zrejme kvuli stabilite. OI ma navic hodne vysokej profil standardnich pneu a o 10cm kratsi rozvor, takze se vic houpe "na vsechny strany". Je to asi o osobnich preferencich.

S tim vyhledem to ma dve strany mince. Na jednu je potreba naucit se nejezdit u semaforu uplne na caru (a vyklanet se u tech, kde je svetlo jenom nahore na stozaru), na druhou zas nesviti skoro nikdy do oci slunko a prakticky nejsou potreba clony. Co sem se dival, tak s tim vyhledem je to ted obecne trend - v SII mne prijde este o neco drsnejsi.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Je tvrdsi, zrejme kvuli stabilite. OI ma navic hodne vysokej profil standardnich pneu a o 10cm kratsi rozvor, takze se vic houpe "na vsechny strany". Je to asi o osobnich preferencich.

S tim vyhledem to ma dve strany mince. Na jednu je potreba naucit se nejezdit u semaforu uplne na caru (a vyklanet se u tech, kde je svetlo jenom nahore na stozaru), na druhou zas nesviti skoro nikdy do oci slunko a prakticky nejsou potreba clony. Co sem se dival, tak s tim vyhledem je to ted obecne trend - v SII mne prijde este o neco drsnejsi.

Samozřejmě se s tim musí trošku naučit jezdit. S tím sluníčkem na tom něco je, protože bylo jasno a problém sem neměl ani bez brýlí. Vjel jsem s tím trošku rychleji do zatáčky a jak jsem byl výš jak v octávce, tak jsem se trošku bál, jestli to zmákne, seděla dobře, ale ten tvrdej podvozek tady byl znát razantně. Je to o zvyk a nikomu neberu, že to je dobrý auto. Jen si zvyknout. Ale osobně se cejtím daleko líp v octě ;-)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No tak to je parada jeste by to chtelo maxik vid ale jak je to vazany na origo radio ktery je docela raketa tak to pak pada vid, no jinak chvalim motor mam ho ve fabce combi a parada :) tady to taky musi hezky jezdit :) a tak at dela radost mas ji krasne nakonfigurovanou :)

Diky,diky,diky..Maxik bych vzal samotnej, ale s tim rádiem je to nesmysl.. Mrzí mě že tam nemám ESP - za těch nehoráznejch 22 000Kč sem se na to prostě vybodnul..ale mrzí mě to..holt musím jezdit opatrnějc.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

milik: ja sem nechtel rozebirat jestli je dobry nebo spatny. jenom sem potvrzoval tvoje dojmy - tvrdsi je vyrazne. samozrejme neni dobry to delat, ale co sem si na polygonu zkusil, tak toho vydrzi dost i pres tu hranici neprijemnyho pocitu. jak se to ale trhne, tak uz to jede a je to v pytli.

to ESP podle me i za 21700 stoji. symphony je fakt uchylarna, na slovensku ho maji v zakladni vybave tusim, ale zase je vyssi cena.

Editováno: , autor: bojler
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Taky řeknu svý zkušenosti s new tourkem. Mám ho od 2.10.09. Mám 1,6/75kW. Se řazením problémy většinou nemám. Občas když ještě lehce jedu a dvojka už to neveme na křižovatce, tak tam nejde. Musím plně zastavit a pak tam jde sama. Občas musím pořádně docvaknout 4. rych. stupeň. To je asi jediný problém. Občas se mi zdá, že mi vrzne sedačka, ale nějak to nevnímám. Upřímně řečeno, když jsem musel ject felicií, tak jsem se tam pomalu nevešel. Samozřejmě jsem jen rozmazlenej z toho prostoru. Včera jsem jel Roomsterem a trošičku jsem zíral jak má tvrdý podvozek a výhled není teda nic závratnýho :-) Už jsem se těšil na svůj luxus v octávečce. Jinak všem přeji hodně šťastných kilometrů a ta černá kombi vypadá fakt luxusně ;-) Gratuluji k ní :-)

Tak tu čtyřku musim docvakávat taky, ale jen když řadim v nízkých otáčkách. Vetšinou stačí rychlejší pohyb při řazení čtyřky a zapadne tam dobře. Každý si musí vychytat správný grif. Jinak kromě vyreklamované vůle ve sloupku řízení je ok. Mam najeto 2000 km a spotřeba jde dolů po absolvování cesty rovinaté cesty dlouhé 100 km, průměrnou rychlostí 66 km/h. Mi PPC ukázal rovných 5 litrů. Celkový průměr mám zatím 6.2. Cuknutí motoru registruju jen ve 2500 ot., ale nijak zvratné je to spíš zvýšení výkonu. Není to náhodou změna délky sacího potrubí?

Editováno: , autor: will83
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Diky,diky,diky..Maxik bych vzal samotnej, ale s tim rádiem je to nesmysl.. Mrzí mě že tam nemám ESP - za těch nehoráznejch 22 000Kč sem se na to prostě vybodnul..ale mrzí mě to..holt musím jezdit opatrnějc.

JJ jsou to nehorazny pecky zs ESP a ty Xenony a Climatronic to je neskutecny na tehlech vecech je to skoro 100tis a to je dost !!!jinak mam ted novy autotip a testuji tam Tourku s 1.9TDI PD74kw a dostala 2-, no oni ji tam berou dnesnima meritkama a ne dle toho kolik tomu je vek no prislo mi to tam docela krute ale chapu ze nemuze dostat 1 kvuli tem roku a technickym vecem, ale myslim ze kvalitou se porad vyrovna dnesnim vyrabenym autum (jinak by to asi nevyrabely dal) ale co nejaky pisalkove, lidi rozhodnout o vysledcich prodeju a tak :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

JJ jsou to nehorazny pecky zs ESP a ty Xenony a Climatronic to je neskutecny na tehlech vecech je to skoro 100tis a to je dost !!!jinak mam ted novy autotip a testuji tam Tourku s 1.9TDI PD74kw a dostala 2-, no oni ji tam berou dnesnima meritkama a ne dle toho kolik tomu je vek no prislo mi to tam docela krute ale chapu ze nemuze dostat 1 kvuli tem roku a technickym vecem, ale myslim ze kvalitou se porad vyrovna dnesnim vyrabenym autum (jinak by to asi nevyrabely dal) ale co nejaky pisalkove, lidi rozhodnout o vysledcich prodeju a tak :)

stojí ten AutoTip za koupení nebo je to test na půl stránky?

btw. ty xenony je největší mazec - aby sis je mohl nakonfigurovat tak musíš k tomu přidat kromě mlhovek, ostřiků světel i ALU kola což nechápu :-D

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No stoji to za to protoze je tam SIIC , FII vs. Nove Polo, a ta Tourka jinak je to na dvoustranu, ja bych to naskenoval a sem dal, ale abych neporusil autorska prava a nejaka pravidla SkodaHome, jinak 30CZK urcite za ten casopis :) ja kupuji pravidelne jiz nekolik let :)

Ale presne jak pises no, a kdyz enco chces tak je na to navazano hromada dalsich veci, ostriky nekdy vyhrejvani pak treba chces jiny intros pak uz musis bbederni oeprky vyskove vsechno staviltelny ja uz ten konfigorator mam nejak v hlave a obcas se stejne neprestanu divit :D

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jen takova poznamka:

az vam bude prodejce predavat vasi novou Tourku, tak nebudte lini a podivejte se pod predni naraznik, jestli ho nahodou nemate poskozeny. Jako se to stalo me.

Auto jsem prevzal 13.11 no a 17.11 jsem nahodou zjistil, ze je predni naraznik zespoda pekne drblej na dvou mistech. To me slusne vytocilo. 18.11 jsem ho teda reklamoval. Trosku se kroutili, ze jsem si auto prevzal a takovy. Auto v ten moment melo 88 km. Takze to teda striknou. Rekli mi, ze za tyden to bude hotove. Vcera to byl presne tyden a nic. Tak jsem tam zavolal a delali blby. Tak jsem tam dorazil osobne. Pochopitelne nic nebylo hotove, ze pry lakyrnik nebude michat barvu kvuli trem deckam. Tak tam meli jeste jednu novou octu a ze mi z ni daj novej naraznik. A taky ze se stalo. Tak jsem si jel dnes pro auto a zeptal jsem se, ze kdyz to auto tady stalo 8 dni, tak by mi meli prodlouzit zaruku o 8 dni, nee? A prodejce vystartoval, co to na ne zkousim a at jsem rad, ze mi tam dali novej naraznik. A ja mu na to rekl, jak jako mam bejt rad, ze je to jeho chyba, ze zanedbal kontrolu toho noveho auta, kdyz ho prebiral od dopravce. Tak tam jeste chvili neco kvakal, tak jsem se sebral a sel s technikem k autu. Behem chvile jsem mel toho prodejce za zadkem a spustil: Pane ......., jestli vas napadne psat nekam nejaky dopis (mysleno nejakou stiznost), tak vas upozornuju, ze jste podepsal predavaci protokol.

Toto je jednani prodejce skodovek. Ted mam fakt docela chut naco nekam napsat. Trosku mu ten zivot taky zneprijemnit. :aggressive:

A je fakt, ze ten prodejce se mi nelibil uz od zacatku, ale auto jsem u teto spolecnosti koupil proto, ze vsechny servisni ukony na autech provadim jen u nich a s jejich servisem jsem velmi spokojen.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No tak to je sila, samozrejme jak jsi psal me jsi to zkontroloval ale prvotni chyba nastala na salonu kde mely auto zkontrolovat kdyz ho prebirali.

Jinak buhuzel toto je chovani jednotlivce a tak vrha spatny stin na dealerskou sit skodovky tady, a jak jsi rikal , tak by jsi mel napsat dopis ale ne do televize nebo jinych mediich ale upozornil bych na to jeho nadrizeneho nebo managera salonu a nebo se s nim sesel osobne a probral nastalou vec, jinak at ti teda Octavia dela jen radost a zadnou starost :)

Editováno: , autor: Tomas86
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

...taky uz pevne doufam, ze nastanou jen ty radostne chvilky. Ale zatim nic moc.....nejdrive jsem si auto chtel prevzit v sobotu a ne v patek trinacteho. Dotycny prodejce ale rekl, ze tam v sobotu neni, ze tam je jen kolega a ze si ho musim prevzit v patek a nebo az pristi tyden. Pak dalsi "rana" bylo otevirani nadrze klickem a pak ten naraznik. A v neposledni rade cekaci lhuta na auto.

Je to moje prvni nove auto, ale takova "negativa" jsem nikdy nezazil ani u zadneho vozu ktere jsem v zivote mel. A to jsem vzdycky mel lehce jeta auta. Nikdy nebyla fungl nova.

A jeste pri predavani vozu, si prodejce pri vysvetlovani ovladani vozu pletl veci z dvojkove octavky (zavirani oken dalkovym ovladanim, smerova svetla pokazde trikrat bliknou). A to ma funkci vedouciho prodeje novych vozu.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak to je opravdu ostuda ze toto byl vedouci prodeje :( proste je to o cloveku a toto opravdu byl asi *****

Jinak to vicko nadrze me taky docela zarazilo jak se tady probiralo a navic ty jejich priplatky ted jsem se dival a tempomat 12000,-, radio origo 13500,- + 5000,- za maxidot no je to hrozna raketa nektery ty veci

A tak at hlavne dobre slouzi a jakou mas motorizaci? JJ ty cekaci lhuty jsou neskutecny :(

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

to fyk77

mno pěkný :-( a co je to za dealera? :-)

sem myslel ze pri predani se to jen tak nejak vizualne čekne, vyzkousi se funkcnost vsech tech features a timto hasne....takle si to tam muzem teda nechat rovnou zvednout a mrknout zespod....aby me pak neobvinili ze kdyz jsem jel ze salonu ze sem s tim najel do diry a odrovnal naky zaveseni blabla....jak u ojetiny...

chudák co dostane tu oktu na kterou dali tvuj naraznik...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

JJ jsou to nehorazny pecky zs ESP a ty Xenony a Climatronic to je neskutecny na tehlech vecech je to skoro 100tis

ESP, pro 1.6 včetně ASR - 21700Kč

Xenon, ostřikovače a mlhovky dohromady 25500Kč

Climatronic 12000Kč

Kde máš těch 100 tis., dyť je to něco málo pod 60k. Pro zajímavost:

- climatronic stojí v OII/Y 17 900Kč, FII/R stejně

- xenony OII 25 700Kč, Y tuším bi 26500Kč

Levnější je jenom ESP a mezi náma, kdo si ho z kupců Touru nebo FII/R u nás koupí... téměř nikdo. Dokud nebyl v OII v základu (teda krom aktuální Primy), nepřikupoval si je taky skoro nikdo a to bylo s xenonama a airbagama v paketu za 34k. Do FII/R se podle výbavy montuje za 12/15k a stejně su prej jeden z mála, kdo si to u nich objednal.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

uvedomte si, ze neni mozny mit vsechno zadarmo a Skoda nema zajem prodavat Tour s xenonama. je to proste lowend a cenik je postavenej tak, aby v okamziku prikoupeni par veci vysla obdobne jako OII. lity kola sou ve sportpaketu, kterej podle me stejne bere 95% zajemcu o xenony.

Editováno: , autor: bojler
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

A jeste pri predavani vozu, si prodejce pri vysvetlovani ovladani vozu pletl veci z dvojkove octavky (zavirani oken dalkovym ovladanim, smerova svetla pokazde trikrat bliknou). A to ma funkci vedouciho prodeje novych vozu.

Já když před měsícem přebíral OII Eleganci, tak jsem se ptal prodejce, jestli je Jumbo box klimatizovanej. Říkal, že bohužel není. Zdálo se mi to divný. Stačilo kouknout do návodu, protože Jumbo box je samozřejmě klimatizovaný. Myslím, že mi tvrdil ještě víc podobných nesmyslů, ale teď si nemůžu za boha na nic vzpomenout. Dorazilo mě, když ještě v prodejně seděl v mým budoucím autě na sedadle spolujezdce a přitom mi ukazoval, jak se řadí. :doh

Prodejci rozhodně neví vše, což by nevadilo v tom případě, že prodávají auta „normálním“ lidem. Když ale přijde někdo, kdo se o škodovku hodně zajímá, je to trapas, když o těch autech ví víc, než prodejce.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

ESP, pro 1.6 včetně ASR - 21700Kč

Xenon, ostřikovače a mlhovky dohromady 25500Kč

Climatronic 12000Kč

Kde máš těch 100 tis., dyť je to něco málo pod 60k. Pro zajímavost:

- climatronic stojí v OII/Y 17 900Kč, FII/R stejně

- xenony OII 25 700Kč, Y tuším bi 26500Kč

Levnější je jenom ESP a mezi náma, kdo si ho z kupců Touru nebo FII/R u nás koupí... téměř nikdo. Dokud nebyl v OII v základu (teda krom aktuální Primy), nepřikupoval si je taky skoro nikdo a to bylo s xenonama a airbagama v paketu za 34k. Do FII/R se podle výbavy montuje za 12/15k a stejně su prej jeden z mála, kdo si to u nich objednal.

Já teda vidím v konfigurátoru Climatronic za 47000,- u Toura.. :kuk: Tempomat je za 12000,-

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak nevěř všem blábolům v konfigurátoru. Ta cena je bez základního balíku Plus. Stejně je tam napsaný dálkový zamykání za 11900Kč přitom je za 4000Kč. Ty ceny v konfigurátoru platíjou bez základního balíku. Nechcete mně tvrdit, že si ho někdo neobjedná, že ne?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...