Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo

Čau, včera jsem přijel v poho domu (Octavia 1.6 74 kw r.v. 98) a dneska už nemůžu nastartovat, auto ani neškytne, zjistil jsem že pal. čerpadlo při zapnutí klíčku nezavrní tak jsem změřil a zjistil že do něj nejde napětí. Pojistka dobrá a relé při zapnutí klíčku sepne a vypne, tak nevím čím by to mohlo být. Předem dík.

Vloženo (editace)

Problem hledej na strane rele palivoveho cerpadla, napaji cerpadlo, civky vstrikovacu, vyhrivani lambda sondy a tusim i regeneracni ventil. Predpokladem je ze mas baterku v poradku a strarter motorem dokaze roztocit. Napajeni ridi RJka pripojenim spinaciho obvodu rele na kostru, jakmile dostane signal od snimace otacek motoru (G28), asi bych koukl do pameti zavad jestli tam neco nebude.

Editováno: , autor: chase
  • o 2 týdny později...
Vloženo

pod volantem uplne nad pedaly zespodu je dekl na dvou sroubeckach + packy, odmontuj a je to to prvni zprava, to nejvetsi, silou a kyvanim ho vytahni a na nem najdes i cislo dilu, vzdy je to puvodni original z koncernu.

Vloženo (editace)

Vyřešeno! byla to jenom blbá pojistka, v návodu na obsluhu jsou ty pojistky úplně jinak popsaný než ve skutečnosti.

Editováno: , autor: Billy

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...