Září 21, 20168 r Tak chladič zatím v pohodě naštěstí. Ještě se chci zeptat. Je možné ze jsem ten kompresor zničil tim ze jsem nechával zavřene okna když bylo auto vyhrate a tim pádem běžel naplno hned jak nastartoval a chladil to horko?
Září 21, 20168 r Tak chladič zatím v pohodě naštěstí. Ještě se chci zeptat. Je možné ze jsem ten kompresor zničil tim ze jsem nechával zavřene okna když bylo auto vyhrate a tim pádem běžel naplno hned jak nastartoval a chladil to horko? Ne.
Říjen 4, 20168 r Minulý týden jsem se rozhodl vyčistit Climatronic pomocí spreje od Sonaxu, který se má dle manuálu dát do auta, klima pustit na maximum, zapnout vnitřní okruh a nechat působit 15 minut. Pak se má auto chcípnout a nechat hodinu větrat. A dotaz - když jsem k autu po 15ti minutách přišel, tak blikala kontrolka (šipka) vnitřního okruhu. Netušíte, co to má značit? Klima jede nyní bez problému, smrady odstraněny, šipka nebliká. Jen nevím, co to mělo znamenat, jestli se něčeho bát...
Říjen 14, 20168 r Řekl bych, že tě jen upozorňuje, že už máš delší dobu zavřený vzduch z venku. Dělá mi to taky (předFL).
Říjen 29, 20168 r Ahoj, mohli by jste mi poradit,jak se používá Klimatronic v zimě?Chtěl bych pustit jen samotný ventilátor bezbtopení aby se mi nemlžila okna. Díky za radu.
Říjen 30, 20168 r vitezslav2: Návod doporučuje provozovat Climatronic celoročně v režimu AUTO, tedy se zapnutou klimatizací a automatickou regulací rychlosti ventilátoru. Zapnutá klimatizace totiž vysušuje vzduch, takže je režim odmlžení čelního skla efektivnější a při puštěné recirkulaci zase nedochází tak rychle k zamlžení. Climatronic předface klimatizaci vypíná zapnutím režimu ECON. Zapnutím režimu odmlžení čelního skla nebo recirkulace se ECON vypne (tedy se znovu zapne klimatizace). Více viz návod: http://ws.skoda-auto.com/OwnersManualService/Data/cz/Roomster_5J/05-2008/Manual/Roomster/A05_Roomster_UsersManual.pdf Osobně automatiku v zimě moc nepoužívám, protože Climatronic ve F2/R není moc inteligentní a navíc nedisponuje čidlem vlhkosti vzduchu, což se projevuje tím, že vesele fouká na nohy nebo do auta, zatímco se čelní sklo mlží a řidič musí opakovaně zapínat a vypínat hlučný režim odmlžení. V zimě mám prostě ručně nastavený výstup vzduchu na sklo, po odmlžení, když začne auto topit, zapnu i výstup na nohy nebo do auta a když to vlhkost vzduchu umožňuje, vypnu klimatizaci. Když třeba za deště vlezu do auta mokrý, klimatizaci nevypínám, případně ji vypnu až po delší době. Rychlost ventilátoru obvykle nechávám na automatice nebo o jeden stupeň snížím. Jinak podobné dotazy by asi bylo vhodnější směřovat do tématu Climatronic - dotazy ve fóru interiér. Do elektriky to IMO neptří. Upraveno Říjen 30, 20168 r od JayBee1
Říjen 30, 20168 r Děkuji z odpověď.Manuál jsem četl.Ale nikde jsem se nedočetl,jestli jde pustit jen ofuk bez přidání topení nebo chlazení.Jak poznám jestli mám čidlo vlhkosti?Mám Climatronic v Roomsteru 2008 1.4 63KW
Říjen 30, 20168 r Zkus pro zacatek rict, proc to chces? pokud opravdu kvuli mlzeni, tak vypnutim chlazeni (nebo topeni) to jen zhorsis a mlzit se bude vic.
Říjen 30, 20168 r Chci to hlavně kvůli tomu aby se mi nezapínalo topení,když chci pustit v zimě ventilaci (ne jen kvuli rozmrazeni skel).
Říjen 30, 20168 r Tak nastav levým kolečkem nízkou požadovanou teplotu. A nebude topit, jen větrat. Popřípadě pravým kolečkem nastav požadované otáčky ventilátoru.
Říjen 30, 20168 r Tam je nejnižší pravě 18 stupňů. Pokud bude v autě v zimě třeba 5 stupňů,tak bude zákonitě topit. Proto to celé řeším.
Říjen 30, 20168 r Tak se obávám, že automatický climatronic toto nebude umět vyřešit. Ale nějak nechápu. Chceš vozit sněhuláky? Já mám ke climatrinicu hodně výhrad. Ale tohle jsem po něm ještě nevyžadoval. Mám dojem že manuální climatic, taky nastavuje topení automaticky. Všechno ručně bylo asi naposledy ve Feldě. Upraveno Říjen 30, 20168 r od jipol57
Říjen 30, 20168 r V 29. 10. 2016 at 17:24, vitezslav2 napsal: Ahoj, mohli by jste mi poradit,jak se používá Klimatronic v zimě?Chtěl bych pustit jen samotný ventilátor bezbtopení aby se mi nemlžila okna. Díky za radu. Topení ale nezpůsobuje mlžení oken, naopak - jakmile se okna trochu ohřejí přestávají se mlžit.
Říjen 30, 20168 r :-) nechci vozit sněhuláky,ale kolikrát když jedu dál,tak topení nepouštím.Abych nevynášel spaní.
Říjen 30, 20168 r Mimochodem, climatronic ve fabii kdyz se prejede ta nejnizsi teplota, se neprepne do "LO" rezimu? nicmene, musim dodat ze snaha tazatele vypnout topeni mi teda ... no, nechapu
Říjen 30, 20168 r Nevím co je na tom k nepochopení.Docela často když jedu v zimě někam dál,tak topení vůbec nepouštím.Nevím no ,ale dost lidí to tak dělá.Kvůli únavě...
Říjen 30, 20168 r -schopnost vzduchu držet v sobě vodu ve formě vodní páry přímo závisí na jeho teplotě, při vyšší teplotě v sobě vzduch udrží více vodní páry a naopak. Pokud se vzduch obsahující vodní páru příliš ochladí (pod teplotu rosného bodu), tak se vodní pára změní na kondenzát. To se stává právě na skle okna , kde je nejnižší teplota povrchová a proto se okna mlží. A proto ohřátí okna pomáhá, ale chvíli trvá než se ohřeje. -ofuk studeným vzduchem z klimatizace je obvykle rychlejší způsob, jak odmlžit. Jelikož tento vzduch o vodní páru přišel už při ochlazení v klimatizaci, tak je suchýa při ofuku na okno nemá co kondenzovat. Navíc se následně v autě ohřeje a může vodní páru přijímat.
Říjen 30, 20168 r před 25 minutami, vitezslav2 napsal: Nevím co je na tom k nepochopení.Docela často když jedu v zimě někam dál,tak topení vůbec nepouštím.Nevím no ,ale dost lidí to tak dělá.Kvůli únavě... Jsi jedinej .... v zivote jsem neslysel, ze by nekdo takovou blbinu provadel. no, tak si nech to topeni na 18. Chvili to bude topit (aby se to trosku vyhralo)a pak to v podstate topeni nezapne... uprimne, jezdit ve vymrazenym aute teda moc bezpecne neni... kazdopadne - pokud tohle budes aplikovat, tak se zamlzenych skel nezbavis. Upraveno Říjen 30, 20168 r od Tragedie_v_JZD
Říjen 30, 20168 r Jestli nechceš topit ani chladit, toč pravým kolečkem ještě pod 18 °C. Jak píše Tragedie_v_JZD, měl by se tím nastavit režim LO, tzn. maximální chlazení. Když potom zapneš ECON, měl by ti do kabiny proudit vzduch zvenku přes vypnutou klimatizaci; topení by mělo být vyřazené. Levým kolečkem si potom nastav přijatelnou rychlost ventilátoru. U faceliftu to funguje, mělo by to jít i u předface...
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.