Publikováno Listopad 20, 200618 r Čau chlapi, potřeboval bych poradit, případně odkaz na link, kde se dá koupit předřadný odpor ventilátoru topení na Fabču (dle ETOSu 6Q0959263) Dík za pomoc. P.S. Hlavně mi nepište, že ho koupím ve Škodovce (to bude až poslední možnost). Nemáte někdo ten odpor vyfocenej? Ď Upraveno Prosinec 4, 200618 r od Ice
Prosinec 4, 200618 r ja ho mam odfoteny ale ešte nie som doma tak ak počkaš večernejšie to postnem edit: tu je obrazok Upraveno Prosinec 4, 200618 r od profor
Březen 1, 200718 r Tepelna pojistka na predradnem odporu nefunguje, bohuzel nemohu precist parametry. Predpokladam 4A, ale teplotu nevim. Muzete mi poradit. Hledal jsem cenu celeho predradneho odporu, nenasel jsem ale i tak urcite jedna pojistka za 20Kc bude levnejsi.
Březen 1, 200718 r jedna se mi o parametry pojistky oznacenem na obrazku. Muzete mi jen nekdo precist "cislicka" na nem napsana. Samozrejme pokud ho mate po ruce.
Březen 1, 200718 r kámo nevieš si predstaviť ako sa to ťažko číta... no ale dostal som z toho niečo.. tepelná poistka je na 240°C, prúd by som volil viac ako 4A radšej BTW: som rád že si najprv hladal...a čo sa stalo že sa ti prepálila? zastal ti ventilátor? Upraveno Březen 1, 200718 r od profor
Březen 1, 200718 r ja som ho mal tiez zly, ale v ramci zaruky opravili.Na III alebo IV mi ventilator vypaloval poistku.
Březen 2, 200718 r Diky za info. Nevim proc ta pojistka umrela. Ventilator funguje dobre. Mozna 5 leta unava materiau. Myslim, ze stejne nema velke uplatneni, pokud je na 240°C, takova teplota nemuze nastat.
Březen 2, 200718 r ale čo by nemohla nastať, prečo myslíš že ten odpor je chladený ventiláciou? hm? ten ventilátor má pri 4ke tuším okolo 12A odber a ver mi, skúšal som to bez chladenia..nedal sa ten celý odpor chytiť..
Březen 7, 200718 r ale čo by nemohla nastať, prečo myslíš že ten odpor je chladený ventiláciou? hm? ten ventilátor má pri 4ke tuším okolo 12A odber a ver mi, skúšal som to bez chladenia..nedal sa ten celý odpor chytiť.. Pri ctyrce ma mozna nejvetsi teplotu, to nevim. Ale pokud se podivas na schema zapojeni a tepelna pojistka nefunguje, zjistis ze prave ctyrka neni vubec omezena, protoze je zapojena primo na ventilator. Vetsi teplota nastane pravdepodobe pri mensi cirkulaci vzduchu, tedy pri jednicce. !?
Březen 7, 200718 r no hej 4ka je priamo, teda trojka by mala najmenej hriať a jednotka najviac ako píšeš inak som to pomeral pin 4 - 1 - 0R30 + poistka 1 - 3 - 0R55 3 - 2 - 1R4
Březen 12, 200718 r Jestli dobře chápu tak pojistka se bavíte o pojistce k zapalovači? Já nevím jak u fábie ale 4A mi připadne dost málo, já mám u saxa 20A, měnil jsem jí minulý týden
Duben 2, 200718 r Ahoj,mužete mi někdo poradit ? Nejde mi u přepinače poloh ventilatorku topeni poloha 1,2,3.,reaguje až na 4.Při sešlápnutém pedálu brzdy mi svíti jen třetí brzdové světlo. Diky za radu Pavel.
Duben 3, 200718 r Zdarec, jestli se roztočí až na 4, tak máš v čudu předřadné odpory nebo tepelnou pojistku. Ve schématech N24. U těch brzd logicky žárovky. Jíra
Duben 4, 200718 r Schéma ovládania kúrenia je na obrázku, inak odporúčam pozrieť: Predradný odpor na kúrení, prepálila sa tepelná poistka-jej hodnota http://forum.skodahome.cz/index.php?showto...p;p=entry
Duben 5, 200718 r predradny odpor stoji asi 1400Kc, alespon mi to bylo receno v servisu. mel jsem stejny problem ... viz odkaz. Zmeril jsem to a byla spatna jen tepelna pojistka na predradnem odporu v cene asi 30Kc, vymenil jsem ji a vse fungovalo Upraveno Říjen 24, 201014 r od Standis
Červen 1, 200718 r doplnuji ... pojistka sice fungovala, ale uz podruhe se mi prepalila ... nechapu proc. Mam pocit jako kdyby teply vzduch od motoru se dostal ventilace a proto se prepali. Vsiml jsem si ze kdyz jedu vychazi mi z ventilace proud vzduchu, i kdyz je vypnuta, bud teply nebo studeny. Nevim zda je to normalni? Je tam nejaka zaklopka?
Červen 1, 200718 r To je v pohode, koeď vypneš ventilátor klapka sa nezatvorí jedine že by si dal vnútorný okruh. proste to ten nápor vzduchu pretlačí a fúka ti to. Poistku si dal na akú teplotu? Nebola poddimenzovaná? doplnuji ... pojistka sice fungovala, ale uz podruhe se mi prepalila ... nechapu proc.Mam pocit jako kdyby teply vzduch od motoru se dostal ventilace a proto se prepali. Vsiml jsem si ze kdyz jedu vychazi mi z ventilace proud vzduchu, i kdyz je vypnuta, bud teply nebo studeny. Nevim zda je to normalni? Je tam nejaka zaklopka?
Září 20, 200915 r Kluci, nemohl by me nekdo poradit, kde presne je umistenej predrany odpor ventilatoru topeni na Fabce? Mam shozenou schranku spolujezdce, ale nevim kde presne ho mam hledat. Koukal jsem do Elsy a tam bohuzel z toho nakresu neni nic poznat. Nekdo mi rikal, ze by mel byt nekde zhruba uprostred nekde nahore? Ale tam vidim jen konektor k airbagu spolujezdce. Auto je 8/2001 s klimou. V Else jsem nasel tohle:
Září 22, 200915 r Tohle jsou lepší obrázky. Hledej mezi ventilátorem a filtrem. Upraveno Září 22, 200915 r od Dula
Květen 7, 201312 r Tak jsem také měnil včera odpor,ale zdá se mě,že teď to nějak moc smrdí,jako by se odpor pálil.Je možné,že se jen vypaluje nějaká barva na něm?Nerad bych ve finále použil hasičák.Je to druhovýroba-VIKA.Děkuju za info
Květen 7, 201312 r Musí se trochu opálit ta zelená barva na tom vinutí.Proto to smrdí.Po krátkém čase to přestane.
Květen 7, 201312 r Tak mě po dvou týdnech od výměny předřadného odporu už zase nejde větrák. Tak ho to teď vyndám vyčistím a snad to bude ok. Ale nehce se mě zase kupovat celý nový odpor. Nevíte prosím jaké přesné parametry má ta tepelná pojistka? Můžu použít např tuhle: http://www.gme.cz/axialni-teplotni-pojistky-do-dps/axialni-tepelna-pojistka-nec-tsf240-p530-047/ Tepelná pojistka axiální 240°C/10A.Maximální napětí = 250VRozměry pouzdra = 11 x 4,2mm Upraveno Květen 7, 201312 r od 9martin
Květen 7, 201312 r Kde maj ten odpor za 120Kč? Já ho našel cca od 600Kč. Mam přepálenej odporovej drátek na první rychlost.
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.