Květen 12, 201015 r Tak některé zdroje mluví o tom, že by Tour mohl vyběhnout už na konci října a ne na konci roku. Tak uvidíme. Myslíš Tour 5, chápu dobře?
Květen 12, 201015 r Autor hurikan: no urcity zroje mluvi o ukonceni vyroby s koncem roku, nektery uz na konci rijna. objednavky podle me bude skoda prijimat do doby, nez naplni planovanou kapacitu mmmm: náběh výroby a výběh jsou trochu odlišný věci Jinak zase něco k novinkám: Leštěná kola Proteus pro OII Scout Kola Proxima pro OII:
Květen 13, 201015 r hurikan: no urcity zroje mluvi o ukonceni vyroby s koncem roku, nektery uz na konci rijna. objednavky podle me bude skoda prijimat do doby, nez naplni planovanou kapacitu mmmm: náběh výroby a výběh jsou trochu odlišný věci Jinak zase něco k novinkám: Leštěná kola Proteus pro OII Scout Kola Proxima pro OII: Formuluje-li někdo větu, že "Tour by mohl vyběhnout už na konci října..", cítím v dikci této věty jiné merito, než ve větě "náběh výroby a výběh jsou trochu odlišný věci ". Neshodu ve významu těchto dvou vět způsobuje zejména odlišný podnět. Ale chápu, že je snadnější z někoho dělat hňupa tím, že se tvářím jako někdo, kdo má od všeho klíč a všude byl.
Květen 13, 201015 r Autor Omlouvám se za špatná merita a zejména odlišné podněty. Sice nevím co to je, ale další příspěvky ti budu posílat ke schválení. Nechci, aby si kdokoli při nepochopení výrazu "vyběhnout" přístě připadal jako hňup.
Květen 13, 201015 r Omlouvám se za špatná merita a zejména odlišné podněty. Sice nevím co to je, ale další příspěvky ti budu posílat ke schválení. Nechci, aby si kdokoli při nepochopení výrazu "vyběhnout" přístě připadal jako hňup. Protože jsi zcela evidentně jednoduchý člověk, řeknu ti to jednodušeji, abys to i ty mohl pochopit. V prvním příspěvku jsi napsal, že "Tour by mohl vyběhnout už na konci října..". Z této věty normální člověk dojde k závěru, že má vyběhnout (vyjít, začít, spustit,..) nějaký model Tour. Proto dotaz - jaký? Ve druhém příspěvku už tvá věta zněla jinak a to-"náběh výroby a výběh jsou trochu odlišný věci ". Takže jsi upřesnil, že slově VÝBĚH jsi myslel ve spojení se slovem VÝROBA a nikoliv se slovem TOUR. Tím to ovšem dostává úplně jiný význam. Takže trvám na tom, že pokud ti v daných dvou větách nedochází, že je nutná shoda podnětu s přísudkem a že záměnou podnětu věta dostává odlišný význam, tak jsi hňup ty. A také dodávám, že už chápu, proč se často stáváš v různých debatách účástníkem hádek a neshod. Hňupe.
Květen 13, 201015 r Autor Díky za zpětnou vazbu. Já mám problém hlavně s tím, že automaticky předpokládám věcnou a rozumnou debatu místo babskýho hádání o kravinách kdo co jak pochopil. Urážky a hluvátství prosím do SZ.
Květen 13, 201015 r mmmm, promiň ale já jsem Bojlera pochopil jednoznačně, je to jasný jak facka takže neni o čom!! Každopádně se necháme překvapit!!:-)
Květen 13, 201015 r mmmm - já jsem taky bojlera pochopil zcela jasně a vůbec jsem nad významem jeho info nepochyboval, tedy až do doby než se chtěl nějakej chytrák, myslím tebe, zviditelnit. Takže si to příště odpusť, pokud nemáš nějaké zajímavé info tak sem ani nelez !!!
Květen 15, 201015 r Autor Mírně podražilo zvláštní lakování. Dosud bylo za symbolickou tisícovku nad rámec ceny metalízy, nyní: FII, P, R - 2300Kč, červená Traffic 4400Kč OII - 3400Kč, červená Traffic 7500Kč SII - 2300Kč, červená Traffic 4400Kč Upraveno Květen 18, 201015 r od bojler
Květen 15, 201015 r Protože jsi zcela evidentně jednoduchý člověk, řeknu ti to jednodušeji, abys to i ty mohl pochopit. V prvním příspěvku jsi napsal, že "Tour by mohl vyběhnout už na konci října..". Z této věty normální člověk dojde k závěru, že má vyběhnout (vyjít, začít, spustit,..) nějaký model Tour. Proto dotaz - jaký? Ve druhém příspěvku už tvá věta zněla jinak a to-"náběh výroby a výběh jsou trochu odlišný věci ". Takže jsi upřesnil, že slově VÝBĚH jsi myslel ve spojení se slovem VÝROBA a nikoliv se slovem TOUR. Tím to ovšem dostává úplně jiný význam. Takže trvám na tom, že pokud ti v daných dvou větách nedochází, že je nutná shoda podnětu s přísudkem a že záměnou podnětu věta dostává odlišný význam, tak jsi hňup ty. A také dodávám, že už chápu, proč se často stáváš v různých debatách účástníkem hádek a neshod. Hňupe. Tak kdo je tady potom hňup
Květen 15, 201015 r Tak kdo je tady potom hňup Mno..vzhledem k tomu, že jsem zřejmě jediný, kdo tu prapodivnou formulaci od brojlera nepochopil, tak asi v dané věci bohužel já. Co se týče tvé reakce, tak adeptem na toto označení jsi ty, tudiž ti jej předávám. A dost už, pojďme mluvit o autech a ne se urážet. Od toho jsou jiná fóra.
Květen 15, 201015 r mmmm-vzhledem k tomu, že jsi zde nováček s 25 bezcennými vklady, bys měl urychleně srovnat krok s davem, a přestat mlet píčoviny. Bojler jsem narozdíl od tebe denně přináší užitečné info k novým věcem, z čehož lze těžit při nákupu u neschopných prodejců. Sám jsem využil, tak vím o čem mluvím. Takže neurážej lidi, kteří jsem chtějí něčím užitečným přispět a třeba to i nejlépe neformulují-to není jejich handicap, ale tvoje blbost, že to nechápeš a pak se projevíš jako debil. Kapito ? Upraveno Květen 15, 201015 r od dick
Květen 15, 201015 r ...zřejmě opravdu velký "dick"... Ještě tedy jednou - A dost už, pojďme mluvit o autech a ne se urážet.
Květen 15, 201015 r mmmm- to je věc výkladu překladu :-) takže už si odpusť ty jízlivé připomínky před tučným textem jak chceš bejt OK
Květen 16, 201015 r Autor Děkuji náčelníkům, že se mě zastali. Ale dál už ho, prosím, nerozebírejte. Nemá to cenu.
Květen 16, 201015 r Děkuji náčelníkům, že se mě zastali. Ale dál už ho, prosím, nerozebírejte. Nemá to cenu. A já děkuji, že respektujete můj odlišný názor a to, že jsem uznal, že jsem se chybu zjevně udělal já, jsem-li jediný, kdo nepochopil brojlera:-) A souhlasím, že dál už to nemá cenu - povšimněte si, prosím, že se snažím tuto věc zdůraznit již hruba třetí den. A nyní, prosím, zpět k tématu a mě si nevšímejte. POČTVRTÉ.
Květen 17, 201015 r Autor Tak něco aspoň rámcově k tématu. Jako tradičně v téhle době, je s příchodem nového MR v plném proudu výprodej předváděcích vozů. Na Vyzkousenu např. přibyl jeden Superb Elegance 2.0/125kW s deklarovanými 450km na kontě za 670 500Kč...tzn. 20% sleva. A taky se občas objeví určité atypy, zřejmě z centrálního skladu. Kdo by měl zájem, může si tak za 295 000Kč pořídit Fabiu Combi Classic 1.6 16V/77kW s automatem. Na jedné straně dostanete ESP, TPM, originální 2DIN rádio, na druhé díru v palubní desce a absenci klimatizace. Vše doplněno černou metalízou Upraveno Květen 18, 201015 r od bojler
Květen 17, 201015 r Autor Jedna zajímavější novinka - Tour končí s objednávkama v září, pak konec. Nevim, jestli jsem psal kromě úvodního souhrnu i na konec vlákna - Yeti 1.4TSI je oproti 1.2TSI dražší jenom o 23 000Kč. Nové ceny fleetových barev. Upraveno Květen 18, 201015 r od bojler
Květen 20, 201015 r Autor Od prodejce jsem dnes dostal tohle: Vážení obchodní partneři, vzhledem k plánovanému ukončení výroby velmi úspěšného modelu Škoda Octavia Tour TRUMF a Octavia Combi Tour TRUMF byla výrobcem stanovena poslední možnost objednání do 28.5.2010 – 12:00hod. Tak se Tour asi 14 let výroby nedočká. Upraveno Květen 20, 201015 r od bojler
Květen 21, 201015 r Autor Potvrzen konec objednávek Touru od dalšího prodejce: http://www.tukas.cz/cz/o-spolecnosti/novinky/ukonceni-objednavani-octavia-tour.html
Květen 25, 201015 r Autor No SII už má zvláštní lakování delší dobu. Ale SIIC ho nemá v ceníku, přitom v PP je. Docela by mě zajímalo, jestli auta Metrostavu mají tu červenou Verkehr nebo co je to zač. Na Superbu přitom zrovna ta není.. Zatím to vypadá tak, že zvláštní lakování není na Yetim, RS, Scoutech a Touru. Upřesnění výbavy Greenline Fabia: Fabia Combi Greenline 1.2TDI CR 55kW Greenline s motorem 1.2TDI CR/55kW - za cenu vyšší o 22 000Kč než u stejně výkonného TDI motoru výbavy Ambiente člověk dostane: litá kola Antares 15 palců pneumatiky s nízkým valivým odporem start-stop systém tempomat ESP a kontrolu tlaku v pneu motor s nižší kubaturou oproti verzi Ambiente nemá uzavíratelnou přihrádku před sedadlem spolujezdce (horní) přihrádku pod sedadlem spolujezdce ochranné boční lišty odkládací kapsy na zadní straně opěradel předních sedadel příplatkové výbavy jsou omezeny na barvu, rádio/navigaci, přípravu pro telefon GSM II, prodlouženou záruku a klimatizaci Climatic nebo Climatronic příplatek za novou verzi Greenline se zvýšil o 10 000Kč, naproti tomu přibylo ESP, TPM a tempomat Roomster - nová výbava Greenline s motorem 1.2TDI CR/55kW - za 390 900Kč dostane člověk (změny oproti verzi Style): nemá klimatizaci Climatic (35 400Kč, Climatronic 47 600Kč) kola z lehkých slitin Antares 15 palců pneu 185/60 místo 195/55 ESP a kontrolu tlaku pneu start-stop systém tempomat nemá ochranné boční lišty chybí přihrádka pod sedadlem spolujezdce nemá projektorové světlomety nemá odkládací kapsy na zadní straně opěradel předních sedadel nejde přikoupit - natáčecí projektorová světla, rezervu, jiná kola, panormatická střecha, jiný interiér/sportovní sedadla, tažné zařízení, dělící síť, mezipodlaha, držák na kola. Dobře vám tak zatracení ekoteroristé Upraveno Květen 25, 201015 r od bojler
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.