Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo

Tak to mám opraveno, bylo to vpředu. Jmenuje se to prý "rozdělovač spojky haldex", no vypadá to jako ocelový kotouč cca. d=250mm, uvnitř má v gumových elementech nalisováno 6 trubiček na uchycení na čepy. Cena 7400 bez práce. Opravili mi to kluci v Autoprodeji Dukla v Pardubkách a jsem jim za to vážně moc vděčný. Sám bych metodou pokus omyl uspěl asi až po hodně investicích. Díky chlapi! ;)

  • o 1 měsíc později...
Vloženo

Prispejem aj ja :)

 

Uz som sa tu pytal na cislo dielov, bol som rozhodnuty menit tu zadnu hardy spojku... Medzi casom sa ale menil dvojhmotovy zotrvacnik so spojkou (bol uplne rozbity, zaseknuty, neplnil svoju ulohu) a po vymene 99% zlepsenie :) Mozno to 1% je len placebo efekt, ze tam stale nieco pocujem, ale neda sa to porovnat s tym aky zvuk to vydavalo pred vymenou...Takze je vysoko pravdepodobne, ze u mna te nebolo tou zadnou hardynou, ale priznaky to malo presne ako sa popisovalo (5.-6. stupen plus otacky motora) ...pripadne ma caka jej vymena o nieco neskor :kol-32:

  • o 4 měsíce později...
Vloženo

Měl jsem ten samý problém a taky ho díky tomuto fóru vyřešil. Co je zajímavé, že když jsem s tím přišel do origo. servisu, neměli vůbec tušení o co jde a že se budou dotazovat ve škodě auto, kde jim poradili jak a co zkontrolovat a demontovat , ale na nic nepřišli.

  • o 2 týdny později...
Vloženo

Zdravím vše přítomné ! 

 

Takže jak to tak čtu tak na 70 % je to tedy ta zadní gumová spojka kardanové hřídele ? 

 

Takže postup tedy je takový, že nejdříve, zkontrolovat všechny silenbloky - jak motoru, převodovky, vůle hnacího ústrojí a pokud budou jevit nějaké velké opotřebení, tak vyměnit a pokud ani to nepomůže tak vyměnit opravdu tu spojku kardanu.

 

Jinak ten olej, tak nějak ani nepomáhá.

 

Jinak mám ten samý problém, taky od 2tis otáčkách do 2,5tis otáčkách,  se to třese, hučí 

 

Škoda octavia scout 2007  - BMM

 

- jinak jsem ten díl našel i na AUTOKELLY - měl by to být tedy ten nejdražší a ten první

 

http://www.autokelly.cz/#|Y33buV4cvEnkJxvjhfNBp8qMjTdQz5b5PiRx+odldKVWIlxclRQozK+XBeA0WyuCCov2zXmy9Kl2IW5tkjrVKK8Bfn2y1kHYMtx8NOBs+HU=

 

Jinak otázka, je těžká výměna tohoto dílů ?

 

  • o 3 měsíce později...
Vloženo

Zdar,

viem, ze sa tu riesi hlavne zadna hadryspojka... ale chcem sa spytat, prisiel uz niekto na to, co sposobuje hluk, ktory pravdepodobne vychadza zo zadneho diferencialu, v rychlostiach ~100km/h, ked sa zlozi noha z plynu? (brzi sa motorom)... Nasiel som jednu temu v Superb sekci (http://forum.skodahome.cz/topic/127489-mo%C5%BEn%C3%A9-probl%C3%A9my-u-superb%C5%AF-ii-4x4-rozvodovkahaldex/?hl=haldex) a tam sa menil cely diferencial za zanovny, pretoze menit diely v povodnom bolo udajne drahe a casovo narocne. Stale som ale nikde nenasiel, co ten hluk sposobuje. To auto ma momentalne 335000km a aj ked tam bol vzdy pravidelny servis, olej v zadnom diferencialy a isto nemenil (nemyslim haldex) takze tam urcite bude nejake to opotrebovanie...Loziska?

Vloženo

kúp 1,5 litra nového oleja , zohrej ,vypusti a nalej nový , často krát sa udejú zázraky , pár takých áut som to mal a pomoholo , pokiaľ nechodili vyložene bez oleja ...

 

repasovať tam nemáš čo , mal som to rozobraté a tie ložiská nevyzerali byť štandardných rozmerov ,navyše to treba vymedziť , a hlavne bolo oprotrebenie samotné súkolie s čím neurobíš nič ...

Vloženo

To skusim, nasiel som:

 

G05 214 5S2 & G05 214 5A1

 

Ktory je ten spravny? Ak teda aspon jeden z nich je :) Inak predpkladam, ze na sucho to nechodilo, zasa ten 1L oleja co tam je sa len tak nevypari (aj ked z neho uz mozno nebude olej ale nejaka ina "tekutina" ) ... A este jedna vec, nakolko je tato zavada zavazna. Ked som volal so Sixtom ohladom predheho 6q, tak povedal, ze tie prevodovky maju podla neho tzv. traktorove kolesa a ak vylozene nechodia na sucho, pripadne radenie cez zuby a clovek s nimi nejazdi ako prasa, tak preziju to auto. AK to mam citovat, tak mal pod rukami prevodovky z taxikov so 700k km a repas lozisk a synchronov preventivne, nie pretoze to bolo treba (samo ze olej sa menil a nejazdilo sa tym jak...) Takze ktovie, ako je na tom zadny diferak co sa tyka kvality...

 

PS: Ja som sa pytal hlavne preto, vzdy sa snaizm prist na koren veci, vela problemov sa riesi "nejde to", ale nikto neda konretny dovod.

Vloženo

diferák je v pohode , jedine 3,6FSi mu vie ublížiť ak s tým chodí hovädo ... 

 

 

Do diferáku predného aj zadného ide olej ako píšeš Tj. G 052145S2 - litrové balenie alebo to isté G52145A1 - pol litrovka , takže jeden ten a jeden ten a môžeš sa hrať ... Teoreticky by to znieslo aj nejaký Castrol differential ale origo je origo ... 

  • o 3 týdny později...
Vloženo

pridám trošku do mlyna...

....poškodený kardan z dôvodu,že mechanik nedotiahol šróby na prednej časti...2 šróby vyleteli,tretí ešte ako tak držal ...

 

prejavy pri jazde:

do rýchlosti 60km/h ešte všetko OK,ale potom neskutočné vibrácie a buchot

post-62595-0-71121600-1403282067_thumb.j

post-62595-0-04843100-1403282088_thumb.j

post-62595-0-49090300-1403282105_thumb.j

  • o 3 měsíce později...
  • o 1 rok později...
Vloženo

Dobry den Vam praji.Chtel by sem se pytat ci mi niekto nevie poradit mam 2kovu octaviu 4x4 1,9 tdi 77kw a huci mi nieco v zadnej naprave ale vzdy len vtedy ked uberiem uplne akceleracny pedal...Ak sa ho trosku dotknem zase prestane to hucat.diky za odpoved

Vloženo

Zdravím, psal jsem to již výše, zkuste si projít zmíněné fórum. U mě při akceleraci na 5-6 rych. stupeň velké vibrace. Po kompetní kontrole to byla zadní hardy spojka a ještě našli utržený silentblok. Ta hardy spojka vypadala na první pohled OK. 

  • o 4 týdny později...
Vloženo (editace)

Ahoj,  prosím o radu řeším ten samý problém - na kolika uložení  drží motor a převodovka a prosím o foto nebo čísla dílů. Moc děkuji .Scout  2010 2.0Tdi  DSG .  Už nevím čím to může bejt. :kol-32:

Editováno: , autor: Scoty333
Vloženo

Ahoj, když to zjednoduším, tak od kardanu se to přenáší do kabiny. Ten se totiž neustále otáčí. Může to být od utrženéh silentbloku na motoru a ten se malinko víc při akceleraci naklání, dále přední a zadní hardy spojka. To jsou antivibrační díly na začátku a konci kardanu. Já měl špatnou tu zadní spojku + utržený silentblok na diferenciálu. Ten mi v origo servisu našli, ale tu spojku nezjistili, vypadala jako že je OK, ale kamarád na vesnickém servisu mi to našel  :-) Vě škodě auto chtěli měnit vše za cca 90 tis. mě to vyšlo na 12 tis.

Vloženo

Ahoj, po dnešním projetí cca. 80km se vše zhoršilo na to že stačí přidat plyn v 60km/h a víc a začne se ozývat takoví hluboký zvuk ze předu. Tak nevím. Dík všem za nějaké poznatky.

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...