Laky23 Vloženo 30. Září 2009 Sdílet Vloženo 30. Září 2009 Ahojte, zaujimalo by ma aky je rozdiel v tom ci pri startovani otocim klucikom hned, alebo pockam az mi zhasnu vsetky kontrolky a az potom otocim klucikom do finalnej polohy. Viem ze spravny by mal byt druhy sposob, ale chcel by som vediet co sa tym setri, alebo preco vlastne takto? Dik za info. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Lukynoo Vloženo 30. Září 2009 Sdílet Vloženo 30. Září 2009 A prečo by som mal čakať, kým zhasnú kontrolky? Je to niekde v návode na obsluhu? Keď nemám diesel, nemusím žhaviť, štartujem hneď. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
zattrix Vloženo 30. Září 2009 Sdílet Vloženo 30. Září 2009 Když nemáš aktivované předčerpání paliva při otevření dveří řidiče, tak se tuším dělá během toho. Jiný důvod mě nenapadá. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dodo-Kolín Vloženo 30. Září 2009 Sdílet Vloženo 30. Září 2009 Spíš jde o to, že se během těch kontrolek testují různé systémy.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Lukynoo Vloženo 30. Září 2009 Sdílet Vloženo 30. Září 2009 No dobre, ale mne sa aktivuje palivové čerpadlo už pri otvorení dverí vodiča. To za 1. Za 2 aj keby si štartoval bez predčerpania paliva, teda hneď, tak sa stane maximálne to že budeš točiť o pol sekundy dlhšie. Mám dve Fabky, jedna je staršia, tá nemá aktiváciu paliv. čerpadla po otvorení dverí vodiča, druhá áno. Ani v jednom návode na obsluhu sa nepíše nič o štartovaní až po zhasnutí kontroliek. Naozaj by som rád vedel, načo je dobré čakať. Možno sa niekto erudovaný vyjadrí. Ak niekto máte v návode na obsluhu k vozidlu niečo o štartovaní a kontrolkách, šupnite to sem. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Laky23 Vloženo 30. Září 2009 Autor Sdílet Vloženo 30. Září 2009 (editace) Ja osobne som startoval doteraz bez cakania, ale raz som mal problem pri studenom starte koli tomu ze mi v servise dali omylom nespravny palivovy filter. Vtedy som sa tam aj pytal ze ako sa ma spravne startovat a bolo mi povedane ze treba cakat 6 az 7 sekund, az kym nezhasnu kontrolky. V navode ale nic take nie je a preto som zvedavy ci to ma nejaky vyznam a ak, tak aky. A ako zistim ci sa mi aktivuje predcerpanie paliva pri otvoreni dveri vodica? Mam 1,4 16V 59kw, 11/2006. Editováno: 30. Září 2009, autor: Laky23 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Malta Vloženo 30. Září 2009 Sdílet Vloženo 30. Září 2009 (editace) návod jsem neštudoval, ale při prodeji v salooně mi bylo řečeno, počkat do zhasnutí, ale rozhodně to není 6-7s. Laicky bych řekl že čekat proto aby ti eventuelně jednotlivé systémy mohly zahlásit případný problém, viz. servořízení, stav chladící kapaliny, stav brzdovky apod. Laky23: k tvému dotazu, zda máš předčerpání ... ano máš, mám to již na MR2004 a poznáš to tak, když otevřeš dveře řidiče (po delším stání) tak uslyšíš bzučení čerpadla. Editováno: 30. Září 2009, autor: Malta Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
PROCHY603 Vloženo 30. Září 2009 Sdílet Vloženo 30. Září 2009 Startovat az po zhasnuti kontroliek-epc,airbag, zhavenie atd. Auto robi kontrolu elektroniky akcnych clenou . Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Royce Vloženo 30. Září 2009 Sdílet Vloženo 30. Září 2009 Já startuju až po zhasnutí, protože mi až při poloze 1 najíždí čerpadlo... Ale jinak souhlasím s tím, že by se mělo počkat kvůli testu elektroniky.. ať nenastartujete bez oleje atd ;-) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ramon Vloženo 30. Září 2009 Sdílet Vloženo 30. Září 2009 (editace) Keď sme už pri tom predčerpaní paliva, je možné, že sa mi to nedá nakódovať? Mám MR2002 a nový kód to vezme,ale stále čerpe až keď pretočím kľučik v zapaľovaní. Je možné,že to u starších ročníkov nefungovalo? BSG mám novú s D na konci. Je potrebné k tomu predčerpaniu paliva pri otvorení dverí ešte niečo iné ako len kódovanie? Dík. Editováno: 30. Září 2009, autor: ramon Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vikino1 Vloženo 30. Září 2009 Sdílet Vloženo 30. Září 2009 Tiež som to skúšal nakodovať a nešlo mi to tiež. Aj tak si myslím,že je to zbytočnosť. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ramon Vloženo 30. Září 2009 Sdílet Vloženo 30. Září 2009 Veď hej,len som chcel vedieť Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ciryl Vloženo 30. Září 2009 Sdílet Vloženo 30. Září 2009 Nevím jak u 1.4 8V, ale na 1,2 6V je nutno přidat relé. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dr. Zoidberg Vloženo 30. Září 2009 Sdílet Vloženo 30. Září 2009 Je prý lepší starovat po zhasnutí kontrolek na nažhavení lambda sondy .) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ramon Vloženo 30. Září 2009 Sdílet Vloženo 30. Září 2009 Lambda sa zohrieva určite dlhšie. Na správnu funkciu potrebuje 400 °C. To určite nedosiahne za pár sekúnd. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Lancelot Vloženo 1. Říjen 2009 Sdílet Vloženo 1. Říjen 2009 Já teda osobně taky většinou nechám kotrolky zhasnout a až pak startuji. Ale to, že by jste díky tomu čekání na konec "testu" odhalili třeba ztrátu oleje je blbost, protože na to se přijde až poklesem tlaku a k tomuto zjištění je potřeba běh motoru nebo signalizace stavu oleje pro WIV, totéž servo,že nefunguje poznáte až po startu kdy kontrolka nezhasne, a dobíjení to samé. Pravda, může se stát, že se kontrolka nerozsvítí a tím signalizuje problém. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Malta Vloženo 2. Říjen 2009 Sdílet Vloženo 2. Říjen 2009 ...no k tomu servu ... můžeš mít servo v pořádku a bude špatný snímač polohy, tak předpokládám že kontrolka zůstane svítit jinak s tebou souhlasím, některé kontrolky by se stejně projevily až po nastartování Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ikszray Vloženo 15. Listopad 2009 Sdílet Vloženo 15. Listopad 2009 Ja startujem tiez po par zhasnuti kontroliek. Ci to ma vyznam? Neviem. Stalo sa my rano ze som pockal vsetky kontrolky (zlta kontrolka motoru ostala svietit) a po nastartovani hned zhasla, takza podla mna pripadne chyby (motor, olej, atd..) zasvietia ajtak len po nastartovani. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.