Prosinec 21, 200915 r tak esi F1 nemá elektromagnetickou spojku,tak promin já sem otevřel 120,ale zase mně zaráží ten fakt,že 120 měla motor vzadu a já jsem otevíral motor ve předu :kuk: tak já fakt nevím co to jsou za auta.1203 to nebyla ta má motor uprostřed,možná octávka 1 a byla po havárce,že byla krátká jak fabka1
Prosinec 21, 200915 r Autor zkus si najít informace nebo se zeptej v servisu, blbý tlachání ti nepomůže. já sem ti tady odcitoval oficiální literaturu, tak s tím nalož podle svojeho uvážení.
Prosinec 21, 200915 r a co kdybys místo literatury otevřels kapotu a podíval bys ses na ten rozdíl tych řemenic.Jestli od nějakýho roku už nemají spojky,tak nevím,ale já sem viděl spojku na krátké 1,4 a dlouhé 1,4tdi F1.
Prosinec 21, 200915 r Autor Aha, takže prvně zavedou bezespojkovou verzi, napíšou k tomu 20-05-2000 v 7:49:43 manuál pro servisy, v dalších materiálech o FII/R všude napíšou, že byl stejný systém převzat právě z FI, nikde se nezmíní o žádné změně a zároveň v průběhu výroby provedou rozsáhlou změnu na zastaralejší řešení, aby se v prakticky totožném nástupci zase vrátili zpátky...
Prosinec 21, 200915 r Má tento kompresor klimatizace elektromagnetickou spojku?někde se stala chyby obrázek se neukazuje Upraveno Prosinec 21, 200915 r od petrumr
Prosinec 21, 200915 r petrum-Roomster 2006,FII 2007. bojler:Pěknej. Upraveno Prosinec 21, 200915 r od Dix1
Prosinec 21, 200915 r Autor Kompresor Hlavní znaky nového kompresoru Denso - 6 SEU 12C: – kompresor s 6 axiálními písty – bez elektromagnetické spojky, běží stále – proměnný zdvih - podle požadovaného výkonu klimatizace – ovládání externí (doposud bylo interní pomocí pružin a ventilů), regulační ventil v kompresoru Už nevim, co bys chtěl víc.. tohle se tam cpalo už v roce 2000...tupým vložením typu kompresoru zároveň vyběhne http://books.google.cz/books?id=xK3NJMf_Ii...age&q=Denso - 6 SEU 12C&f=false, kde je popisován R, kterej je stejnej jako FII... Upraveno Prosinec 21, 200915 r od bojler
Prosinec 21, 200915 r tak vlastně fábia I měla stejnej kompresor Denso?jka tedka ta moje Upraveno Prosinec 21, 200915 r od petrumr
Prosinec 21, 200915 r to je pěkný a ted mně dej okaz na F1,že ten kompresor je stejný.O tym se bavíme a ty né a né sem dát něco konkrétního,jenom jakýsi datumy atd,ale důkazy nic.aspon foto sem dej(a budeš mět zkažený vánoce)
Prosinec 21, 200915 r Autor když si ještě třikrát přečteš příspěvek číslo 38, najdeš tam typ kompresoru, kterej se dával do FI. já ti to hledat nebudu, pod nos sem ti napsal milion faktů a stejně si vymejšlíš jak rozamzlenej úředník..
Prosinec 21, 200915 r uznal jsem chybu kompresory jsou stejný na všech fábií a roomstrech. Denso - 6 SEU 12C To ti ,ale trvalo něco vysvětlit.
Prosinec 21, 200915 r Autor Když máš natvrdlýho učně, tak je práce holt zdlouhavá... Upraveno Prosinec 21, 200915 r od bojler
Prosinec 22, 200915 r něco ti vyšlo,ráno jsem se stavil za kámošem aby otevřel kapotu a tak dále a potom vyšlo,že tam tu klimu má dodělávanou a kompresor má s toleda. Ale ještě jsem viděl jednu s jiným kompresorem a tak budem pokračovat po novým roku.
Prosinec 22, 200915 r Mám 1.4 a fakt si nedovedu představit jak to jezdí s 1.2. Vlastně jediná věc, co mě mrzí na mým R, je že nemám 1.6. Ideál by byl atmosferickej 2.0 +- 100 kW, Roomster RS - to by byla bomba :-)
Leden 6, 201015 r Rosso Brunello je vážně pěkná barva a na R v kombinaci s Atriemi vypadá vážně dobře. Dobrá volba. Jinak souhlasím, že 1.4 je na běžný ježdění dostačující motor.
Leden 23, 201015 r for Bojler-takže v R pro dva lidi s taškou je volba dle tebe 1,4 63 kw ideální volbou, beru poměr cena výkon ?!
Leden 29, 201015 r Autor Podle mě určitě. Pokud nebudou fakt jezdit jenom po městě nebo kolem něho do práce a na nákupy. Ve městě je 1.2/51kW příjemnější, je to holt taky na to stavěnej motor. Rozdíl je momentálně 25k a když se dívám na ceny ojetých 1.2 Roomsterů, tak se dokonce velká část toho rozdílu vrátí zase při prodeji.
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.